• Τελευταία
  • Trending
  • All

Τρεις χώρες «γκαλερί», ανεξερεύνητες πραγματικά από τους Ελληνες

26 Νοεμβρίου 2024 - Ενημερώθηκε: 27 Νοεμβρίου 2024

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

G7: Στοχεύει τις παγκόσμιες ανισορροπίες – Αιχμές κατά Ρωσίας και Κίνας

23 Μαΐου 2025

Ισχυρό Ξεκίνημα για την Premia Properties στο 2025

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Τρεις χώρες «γκαλερί», ανεξερεύνητες πραγματικά από τους Ελληνες

Σε τρεις χώρες μουσεία τέχνης και πολιτισμού και θύλακες ανεξερεύνητου φυσικού πλούτου σε ταξιδεύει η Air Baltic με τα Air Bus τύπου Α220-300 καθώς και η Aegean με τα Air Bus A320: την πρωτεύουσα της Ρίγα την Λετονία, την πρωτεύουσα της Εσθονίας, το Ταλίν και την πρωτεύουσα της Λιθουανίας το Βίλνιους.

Έλενα ΕρμείδουΑπόΈλενα Ερμείδου
26 Νοεμβρίου 2024 - Ενημερώθηκε: 27 Νοεμβρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
18 0
0
48
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σε τρεις χώρες μουσεία τέχνης και πολιτισμού και θύλακες ανεξερεύνητου φυσικού πλούτου σε ταξιδεύει η Air Baltic με τα Air Bus τύπου Α220-300 καθώς και η Aegean με τα Air Bus A320: την πρωτεύουσα της Ρίγα την Λετονία, την πρωτεύουσα της Εσθονίας, το Ταλίν και την πρωτεύουσα της Λιθουανίας το Βίλνιους.

Και οι τρεις ξεχωριστές αυτές χώρες της Βαλτικής –οι δύο εξ αυτών η Ρίγα και το Ταλίν άνθισαν στα χρόνια της Χανσεατικής Ένωσης- είναι κόμβοι αερομεταφορών, εμπορίου, πολιτισμού και, ιδιαιτέρως, το Ταλίν ακτοπλοϊκών συνδέσεων με τις χώρες της Σκανδιναβίας.

Η γλώσσα καθοδηγεί τον πληθυσμό της Λετονίας

H Ρίγα είναι μία πανέμορφη χανσεατική πόλη στην Βόρεια Ευρώπη, έγραφε το crisismonitor.gr στις 3 Ιανουαρίου 2023. Τόσο παραδοσιακή με κτίρια που διατηρεί από τον Μεσαίωνα, την Αναγέννηση και, ταυτόχρονα, τόσο μοντέρνα με κτίρια φουτουριστικής αρχιτεκτονικής, όπως είναι η Εθνική Βιβλιοθήκη, απέναντι από την ιστορική πόλη, πάνω στον ποταμό Daugava που σχεδίασε ο αρχιτέκτονας Gunnar Birkerts. «Για να καταλάβουμε τις παραδόσεις αυτή της πόλης, τον τρόπο σκέψης, την αρχιτεκτονική της θα πρέπει να δούμε  πώς προέκυψε το όνομα Ρίγα, και ποιες είναι οι ρίζες της Λετονικής γλώσσας. Το όνομα και οι ρίζες είναι τα δύο κύρια σημεία που καθοδηγούν τον πληθυσμό της από τα πρώτα χρόνια της ύπαρξης της».

Σχετικάθέματα

Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Ανοδική τροχιά για τον τουρισμό τον Μάρτιο

20 Μαΐου 2025

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025

Σε συνομιλία που είχε το crisismonitor.gr, έχοντας επισκεφτεί την Ρίγα, με την κα Anna Manuhina, Head of MICE department Riga, Tallinn Vilnius, και την Ιωάννα Παπαδοπούλου Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, πριν την έναρξη της συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε ο Διεθνής Αερολιμένα Αθηνών, ΔΑΑ συνεργασία με την Air Baltic και με την υποστήριξη της Πρεσβείας της Λετονίας  συζητήθηκαν τα σημεία των χωρών της Βαλτικής που πραγματικά αξίζει να επισκεφτεί κανείς από τον Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών (AIA), της Θεσσαλονίκης  ή άλλων Περιφερειακών Αεροδρομίων προς το αεροδρόμιο της Λετονίας (RIX), το αεροδρόμιου του Βίλνιους, Vilnius International Airport και το αεροδρόμιο του Ταλίν, Tallinn International Airport.

800 κτίρια αρχιτεκτονικής αρτ νουβώ στην Ρίγα

Μόλις λίγα χιλιόμετρα από την Ρίγα -την πόλη που στον αστικό ιστό της περιλαμβάνει 800 κτίρια αρχιτεκτονικής αρτ νουβώ και δεκάδες γκαλερί είναι οι περιοχές Jurmala, Kurzene, Liepāja, Kuldiga, Latgale Regia, Daugavpils, Vidzeme Region. Oι περιοχές αυτές γύρω από την Ρίγα είναι ασύγκριτης ομορφιάς και το σπουδαιότερο είναι ότι έχουν να προβάλλουν πολιτιστικά στοιχεία που διαφέρουν από αυτά τα στοιχεία της Κεντρικής Ευρώπης.

Ταλίν – πρωτεύουσα επί του φινλανδικού κόλπου

Το Ταλίν πρωτεύουσα της Εσθονίας και μέλος της τότε Χανσεατικής Ένωσης, επί του Φινλανδικού Κόλπου είναι κόμβος πολιτιστικός, εμπορικός και κόμβος επίσης ακτοπλοϊκών συνδέσεων με τις Σκανδιναβικές χώρες με μόλις περίπου 40 ναυτικά μίλια  να απέχει το κοντινότερο λιμάνι της Φινλανδίας από το λιμάνι του Ταλίν.

 

Το Ταλίν γοτθικής αρχιτεκτονικής πόλης βρίσκεται μέσα σχεδόν σε κάστρο. Είχε καταληφθεί από τους Δανούς οι οποίοι έχτισαν ένα νέο κάστρο – φρούριο, ωστόσο η ανάπτυξη του Ταλίν όπως περιγράφουν και τα μουσεία της πόλης οφείλεται στην ένταξη του Ταλίν στην Χανσεατική Ένωση το 1285. Το 1346 πουλήθηκε στους Τεύτονες Ιππότες και, μετά τη διάλυση του τάγματος το 1561, πέρασε στη Σουηδία. Ο Πέτρος Α’ κατέλαβε το Ταλίν το 1710 και παρέμεινε ρωσική πόλη έως ότου έγινε πρωτεύουσα της ανεξάρτητης Εσθονίας από το 1918 έως το 1940. Η Εσθονία προσαρτήθηκε στην Ένωση Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών από το 1940 έως το 1991. Κήρυξε την ανεξαρτησία από την πρώην Σοβιετική Ενωσης το 1991 και από τότε είναι η πρωτεύουσα του νέου ανεξάρτητου κράτους.

Βίλνιους – πόλη που έχει κρατήσει την μεσαιωνική της διάταξη ανάμεσα στις πόλεις παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO

Το Βίλνιους η πρωτεύουσα της Λιθουανίας και  ιστορική – πολιτική πόλη του Μεγάλου Δουκάτου της Λιθουανίας από τον 13ο έως τα τέλη του 18ου αιώνα συμμετείχε στην διαμόρφωση της πολιτιστικής και αρχιτεκτονικής ανάπτυξης μεγάλου μέρους της Ανατολικής Ευρώπης. Η πόλη του Βίλνιους περιβάλλεται από ιστορικά κτίρια γοτθικού, αναγεννησιακού, μπαρόκ αλλά κλασσικού ρυθμού.  Η πόλη έχει κρατήσει την μεσαιωνική της διάταξη και την φυσική της ομορφιά και βρίσκεται ανάμεσα στις πόλεις της UNESCO που έχουν διατηρήσει ακέραια την πολιτιστική τους κληρονομιά.

 

Air Baltic – γέφυρα μεταξύ Ελλάδα και Βαλτικής

Στόχος της Air Baltic να γεφυρώσει το αεροπορικό ταξίδι μεταξύ Ελλάδας και χωρών της Βαλτικής και να ενισχύσει την ανταλλαγή των επισκεπτών μεταξύ Ελλάδας και χωρών της Βαλτικής. Στο πλαίσιο αυτό το 2025 θα προσθέσει 16 νέους προορισμούς στο δίκτυο της, δύο εξ’ αυτών προς την Ελλάδα. Συγκεκριμένα από από το Βίλνιους προς Κέρκυρα – Ρόδο και τον προσεχή Ιούνιο από την Ρίγα προς την Μύκονο.

Ο στόλος της Air Baltic αποτελείται 47 αεροσκάφη τύπου Airbus A220-300, ενώ η αεροπορική έχει παραγγείλει επί πλέον 30 αεροσκάφη τύπου Airbus  με ημερομηνία παράδοσης από το 2026 και μετά.  Πάνω από 20 αεροσκάφη είναι με μορφή χρονομίσθωσης.

Το πρώτο εξάμηνο η κρατική στην πλειοψηφία των μετοχών της αεροπορική  (97.97%) κατέγραψε αύξηση επιβατικής κίνησης, αλλά και εσόδων 16,5% στα 339 εκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών εξόδων (ΕΒΙΤDA) 76,5 εκατομμυρίων .

Η Air Baltic ιδρύθηκε το 1995 ενώ πρώτη παρουσία της Air Baltic στην Ελλάδα χρονολογείται πριν από 22 χρόνια.

Σχετικά

Tags: Aegean AirΑεροπορικές ΕταιρίεςΕσθονίαΛετονίαΛιθουανίατουρισμός
Share19Tweet12Share3Send
Έλενα Ερμείδου

Έλενα Ερμείδου

Η Έλενα Ερμείδου είναι ανεξάρτητη ρεπόρτερ με εστίαση στην ασφαλιστική αγορά. Στην 20ετή και πλέον δημοσιογραφική της διαδρομή έχει συνεργαστεί με πολλά μέσα ενημέρωσης, ενώ η προσήλωσή της στο ασφαλιστικό ρεπορτάζ δημιουργεί ικανό υπόβαθρο και εμπειρία, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει εγκαίρως κρίσεις, τάσεις και δυναμικές

ΣχετικάΆρθρα

Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,
The Wire

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025
On the Radar

Ανοδική τροχιά για τον τουρισμό τον Μάρτιο

20 Μαΐου 2025
On the Radar

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Στο κατώφλι συμφωνίας Ισραήλ και Χεζμπολάχ, αλλά οι επιθέσεις συνεχίζονται

Στη Βουλή το φορολογικό ν/σ: 12 μειώσεις φόρων - Αλλαγές στη φορολογία ακινήτων

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    161 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    72 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    227 shares
    Share 91 Tweet 57

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr