• Τελευταία
  • Trending
  • All

Μαρινάκης: Οι δασμοί αλλάζουν το τοπίο στη Ναυτιλία – Ο αντίκτυπος θα είναι μεγάλος

1 Απριλίου 2025

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025
Άλμα επί κοντώ

Νέο μεγάλο άδειασμα των short και καινούρια υψηλά 15ετίας στο Χ.Α. 

21 Μαΐου 2025

Άρχισε η προπώληση εισιτηρίων για την IFA Berlin 2025

21 Μαΐου 2025
Αριστοτέλης Παντελιάδης

Metro: Οι αυξήσεις μισθών ροκκάνισαν κέρδη και περιθώρια- Οι προβλέψεις για το 2025

21 Μαΐου 2025

Η ΕΕ απέτυχε να υλοποιήσει τους στόχους της για τις επικουρικές συντάξεις

21 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Συμμετοχή στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης

21 Μαΐου 2025

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025
Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS και Ρενάτα Βαλμά, Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα 50 χρόνια των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα

21 Μαΐου 2025

ΖΑΓΟΡΙ: Το 2025 σηματοδοτεί την αλλαγή. Νέα εικόνα, ίδια πηγή ζωής

21 Μαΐου 2025

Foundever: Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

21 Μαΐου 2025

Μίνι έμφραγμα λόγω Bloomberg στις αγορές

21 Μαΐου 2025

A. Agarwal (Citi): Custody και χρηματοπιστωτικό σύστημα – Προκλήσεις και τάσεις

21 Μαΐου 2025
Ο Βαίλης Ψάλτης

Ψάλτης: Η Alpha Bank σε διαδικασία… αντεπίθεσης

21 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025

Η Hästens και η τέχνη του ύπνου: Sleep Well – Live Well

21 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Μαρινάκης: Οι δασμοί αλλάζουν το τοπίο στη Ναυτιλία – Ο αντίκτυπος θα είναι μεγάλος

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
1 Απριλίου 2025
Στις Crisis Zone, On the Radar, The Wire, Trump-effect, Ναυτιλία, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
26 1
0
73
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σε τροχιά κρίσεων με απρόβλεπτες διαστάσεις έχει εισέλθει η παγκόσμια οικονομία, καθώς πλέον οι γεωπολιτικοί και γεωοικονομικοί ανταγωνισμοί δεν περιορίζονται σε δίπολο Ανατολής – Δύσης, αλλά οι ΗΠΑ έχουν δείξει ξεκάθαρα ότι στρέφονται κατά εταίρων και συμμάχων. Τη δυναμική αυτή υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης μιλώντας στο συνέδριο της Capital Link στη Νέα Υόρκη.

“Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε αδιανόητα -όπως οι εντάσεις με την Κίνα, τη Ρωσία ή η σύγκρουση Ισραήλ-Παλαιστίνης- συμβαίνουν. Τα επόμενα χρόνια που είναι πολύ ενδιαφέροντα”, επισήμανε ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, μιλώντας στο ναυτιλιακό συνέδριο της Capital Link την Νέα Υόρκη. Η έκφραση αυτή, όμως αποδίδεται στους Κινέζους και σημαίνει ότι θα υπάρχουν έντονες αναταράξεις…

Σχετικάθέματα

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025

Πρόσθεσε μάλιστα ότι: “Πιστεύω ότι, τελικά, αυτές θα ωφελήσουν τη ναυτιλία και τις εταιρείες μας. Βραχυπρόθεσμα, ίσως δυσκολίες να υπομείνουμε κάποιες μέχρι να επέλθει ομαλοποίηση. Αλλά επαναλαμβάνω: αυτή η μεταβλητότητα και όλες αυτές οι γεωπολιτικές αλλαγές τείνουν να βοηθήσουν να μακροπρόθεσμα τον κλάδο μας”.

Ο Έλληνας εφοπλιστής σημείωσε ότι η λήξη του πολέμου Ρωσίας – Ουκρανίας -που αναμένεται άμεσα- θα δημιουργήσει νέα δυναμική στα πλοία διπλού καυσίμου LNG.

Παράλληλα, ήγειρε ερωτρηματικά για το μέλλον της ναυπηγικής βιομηχανίας και τα ναύλα, εξαιτίας της εκολαπτόμενης έντασης στις σχέσεις ΗΠΑ – Κίνας. Σημείωσε όμως, ότι οι δασμοί είναι πλέον ευρύτεροι και αυτό θολώνει τον ορίζοντα και οδηγεί σε αύξηση ναύλων.

Η ομιλία του Βαγγέλη Μαρινάκη

“Χαίρομαι που βρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας. Είδα φίλους που είχα να δω πολλούς καιρό, φίλους με τους οποίους ξεκινήσαμε – ας πούμε – μαζί στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Ήταν, λοιπόν, μια ευχάριστη έκπληξη να τους ξαναδώ και να διαπιστώσω ότι εξακολουθούν να είναι δυνατοί, υγιείς και ασφαλείς στις επιχειρήσεις τους.

Μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ και την έναρξη της νέας κυβέρνησης Τραμπ τον Ιανουάριο, έχουμε δει πολλές αλλαγές – πλήθος ανακοινώσεων και συζητήσεων για διεθνή θέματα – που κάνουν τη ζωή μας πιο σύνθετη, αλλά ταυτόχρονα πιο ενδιαφέρουσα.

Στη ναυτιλία συχνά επωφελούμαστε από τα γεωπολιτικά γεγονότα. Όταν υπάρχει αβεβαιότητα, πιστεύω ότι, στο τέλος της ημέρας, η ναυτιλία κερδίζει—ίσως βραχυπρόθεσμα, αλλά σίγουρα μακροπρόθεσμα βλέπουμε. Φυσικά, όλα εξαρτώνται από το πώς αντιδρούν οι επιχειρήσεις – πως αναλύουν την κατάσταση και διαμορφώνουν μία στρατηγική.

Κατά τη γνώμη μου θα δούμε πολλές προκλήσεις στο μέλλον, ιδίως όσον αφορά τους δασμούς. Οι τρέχουσες συζητήσεις που παρακολουθούμε δεν περιορίζονται πλέον μόνο στην Κίνα – τώρα υπάρχουν δασμοί που επηρεάζουν και την Ε.Ε. και άλλες χώρες.

Όλα αυτά έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ναυτιλία, διότι επηρεάζουν τη μεταφορά αγαθών. Βραχυπρόθεσμα αναμένω αρνητικό αντίκτυπο, αλλά δεν πιστεύω ότι τέτοιοι περιορισμοί είναι βιώσιμοι μακροπρόθεσμα.

Ένα άλλο ζήτημα που μας απασχολεί είναι το μέλλον της κινεζικής κατασκευής. Δεν μιλάμε μόνο για πλοία που ανήκουν σε κινέζικες εταιρίες.

Τα τελευταία 10-15 χρόνια, λόγω του τρόπου με τον οποίο αναπτύχθηκε η ναυπηγική βιομηχανία, οι πλοιοκτήτες δεν είχαν συχνά άλλη από το να εξετάσουν το ενδεχόμενο ναυπήγησης στην Κίνα για τρεις βασικούς λόγους:

  • Πρώτη, λόγω της διαθέσιμης χωρητικότητας.
  • Δεύτερον, λόγω του ανταγωνιστικού κόστους.
  • Και τρίτον, γιατί τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν βελτιώσει σημαντικά την ποιότητά τους.

Σε πολλές περιπτώσεις, τα πρότυπα τους πλησιάζουν εκείνα των κορεατικών ή ακόμα και των ιαπωνικών ναυπηγείων.

Ως αποτέλεσμα, ένας μεγάλος αριθμός πλοίων—που ανήκουν τόσο σε εισηγμένες όσο και σε ιδιωτικές εταιρείες παγκοσμίως—έχουν ναυπηγηθεί στην Κίνα.

Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ναυλωτές – ακόμη και σε διαπραγματεύσεις ναυλώσεων, είτε μακροχρόνιες είτε βραχυχρόνιες, δεν προσπαθούν να αποφύγουν την κινεζική ναυπήγηση.

Ορισμένοι το κάνουν για να διαπραγματευτούν καλύτερα ναύλα – άλλοι ανησυχούν πραγματικά για τους κινδύνους, ιδιαίτερα όταν τα φορτία μεταφέρονται από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Απλώς δεν θέλουν να αναλάβουν το ρίσκο.

Αν αυτή η τάση συνεχιστεί, θα δημιουργηθεί μια αγορά δύο ταχυτήτων και, στο τέλος ο καταναλωτής θα πληρώσει το τίμημα. Το κόστος των παραδιδόμενων εμπορευμάτων είναι υψηλότερο, ειδικά για προϊόντα που εισάγονται ή εξάγονται από τις ΗΠΑ με πλοία που δεν έχουν ναυπηγηθεί στην Κίνα.

Πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από όσοι όλοι θα θέλαμε.

Από την άλλη πλευρά, η οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη δεν είναι καλή. Αναμένουμε ύφεση. Παρόμοιες προβλέψεις υπάρχουν ακόμη και πριν από το COVID, αλλά λόγω της πανδημίας και των τελευταίων πέντε ετών – που πέρασαν γρήγορα— η ύφεση αυτή αναβλήθηκε.

Στην πραγματικότητα, αρκετοί κλάδοι, συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλίας, σημείωσαν ιστορικά υψηλά κέρδη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ιδίως στους τομείς των εμπορευματοκιβωτίων και του ξηρού φορτίου. Οι ναύλοι εκτοξεύτηκαν και είδαμε εξαιρετικές συνθήκες στην αγορά.

Ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας επηρέασε επίσης την αγορά δεξαμενόπλοιων, ωθώντας τις τιμές των ναύλων σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο. Η αγορά ήταν πολύ στενή για ένα διάστημα.

Στη συνέχεια, ήρθε η σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, μαζί με διαταραχές στη διώρυγα του Σουέζ – οι οποίες είχαν πραγματικό αντίκτυπο στη ναυτιλία και στις τιμές των ναύλων.

Ταυτόχρονα, η Διώρυγα του Παναμά αντιμετώπισε τα δικά της προβλήματα με περιορισμούς βυθίσματος. Για πρώτη φορά στην ιστορία, και οι δύο διώρυγες δεν ήταν πλήρως λειτουργικές ταυτόχρονα.

Αυτό ώθησε τους ναύλους σε υψηλότερα επίπεδα, αλλά αυτό το πλεονέκτημα δεν θα διακρίνει για πάντα. Τελικά, οι παράγοντες αυτοί θα εξομαλυνθούν.

Η στρατηγική μας για το μέλλον είναι να συνεχίσουμε τον εκσυγχρονισμό του στόλου μας και να παραμείνουμε εξαιρετικά ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων, τις περιβαλλοντικές ανησυχίες και τους τελευταίους κανονισμούς του ΠΟΝ (IMO).

Παρόλο που η διοίκηση Τραμπ μπορεί να μην προωθήσει τους περιβαλλοντικούς κανόνες στις ΗΠΑ, παραμένουμε προσηλωμένοι στη μείωση των εκπομπών και στην προστασία του περιβάλλοντος.

Πληρώνουμε ένα επιπρόσθετο κόστος (premium) για τη ναυπήγηση πλοίων φιλικών στο περιβάλλον καθώς και πλοίων διπλού καυσίμου. Για ένα διάστημα που θα υπάρξει μια μεταβατική φάση όπου θα χρησιμοποιούμε λιγότερο ρυπογόνα καύσιμα, παρότι δεν έχουμε ακόμη τους ναυλωτές, ή τις μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες να πληρώνουν επιπρόσθετα premium.

Παρ’ όλα αυτά έχουμε τη ναυπηγική μας δραστηριότητα σε πλοία εμπορευματοκιβωτίων με τεχνολογία διπλού καυσίμου για εμπορευματοκιβώτια. Έχουμε μια μακροπρόθεσμη οπτική και πιστεύουμε ότι τελικά θα αποδώσει.

Το κλειδί είναι να διατηρήσουμε οικονομική αντοχή ώστε να μπορούμε να αντικρίσουμε τους κύκλους της ναυτιλιακής αγοράς. Πιστεύω ότι –ειδικά στην Ευρώπη– οι κανονισμοί που θα προχωρήσουν και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG θα προσφέρουν σαφή πλεονεκτήματα τόσο από την άποψη των εκπομπών αερίων όσο και οικονομικά, ειδικά όταν λήξει ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας.

Ελπίζουμε ότι αυτό θα συμβεί σύντομα, ενδεχομένως εντός του έτους. Όταν οι τιμές του φυσικού αερίου μειωθούν, η χρήση του LNG θα γίνει σημαντικά πιο αποδοτική – όχι μόνο από περιβαλλοντική άποψη, αλλά και οικονομικά, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης .

Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε αδιανόητα -όπως οι εντάσεις με την Κίνα, τη Ρωσία ή η σύγκρουση Ισραήλ-Παλαιστίνης- συμβαίνουν. Τα επόμενα χρόνια που είναι πολύ ενδιαφέροντα. Πιστεύω ότι, τελικά, αυτές θα ωφεληθούν τη ναυτιλία και τις εταιρείες μας.

Βραχυπρόθεσμα, ίσως δυσκολίες να υπομείνουμε κάποιες μέχρι να επέλθει ομαλοποίηση. Αλλά επαναλαμβάνω: αυτή η μεταβλητότητα και όλες αυτές οι γεωπολιτικές αλλαγές τείνουν να βοηθήσουν να μακροπρόθεσμα τον κλάδο μας.

Όσον αφορά την ευρωπαϊκή οικονομία, είπα πριν από τρία χρόνια -όταν ξεκίνησε ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας- ότι η στρατηγική κυρώσεων της ΕΕ τελικά δεν θα λειτουργούσε. Στο τέλος, ήταν ο Ευρωπαίος Πολίτης που πλήρωσε το τίμημα.

Το ρωσικό πετρέλαιο συνέχισε να εξάγεται στην Κίνα και την Ινδία με μεγάλες εκπτώσεις. Εν τω μεταξύ, οι ευρωπαϊκές χώρες αγοράζαν προϊόντα από τα ινδικά και κινεζικά διυλιστήρια σε τιμές ρεκόρ.

 

Έτσι, παρά το εμπάργκο η Ρωσία έλαβε στην πραγματικότητα περισσότερα έσοδα από ό,τι πριν, ενώ τα διυλιστήρια της Ινδίας και της Κίνας κατέγραψαν κέρδη ρεκόρ.

Και ήταν ο Ευρωπαίος καταναλωτής που πλήρωσε τον λογαριασμό. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πιστεύω ότι η ύφεση στην Ευρώπη είναι πλέον αναπόφευκτη.

Επίσης θεωρώ ότι η κυβέρνηση Τραμπ πόλεμο υιοθετεί τη σωστή προσέγγιση απέναντι στη Ρωσία- Ουκρανία. Τα τελευταία τρία χρόνια, η Ευρώπη δεν κατέβαλε καμία σοβαρή προσπάθεια για να σταματήσει αυτόν τον πόλεμο. Αθώοι άνθρωποι -ιδιαίτερα παιδιά- πεθαίνουν.

Και μετά από τρία χρόνια, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να συνεχιστεί αυτό. Είναι παράλογο και πρέπει να σταματήσει. Αυτές είναι οι προσωπικές μου απόψεις για τις οικονομικές προοπτικές της Ευρώπης και το μέλλον της ναυτιλίας.

Θέλω να ευχηθώ σε όλους όσους βρίσκεστε εδώ σήμερα να είστε δυνατοί και υγιείς. Γιατί όταν είσαι δυνατός και υγιής, μπορείς να αντιμετωπίσεις τις κρίσεις και να απολαμβάνεις τις προκλήσεις κάθε μέρα. Στο τέλος, όλοι προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό -για τις εταιρείες μας, τους μετόχους μας και για το μέλλον.

Ευχαριστώ πολύ”

Σχετικά

Tags: Βαγγέλης ΜαρινάκηςγεωοικονομίαΝΑΥΤΙΛΙΑναυτιλιακές εταιρίες
Share29Tweet18Share5Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής
On the Radar

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
On the Radar

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Η κυβέρνηση έχασε τον πόλεμο με τον πληθωρισμό - Τα στοιχεία της Eurostat καίνε Θεοδωρικάκο

Αντίδραση στο Χ.Α. αλλά δεν κράτησε τις 1.700 μονάδες

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    935 shares
    Share 374 Tweet 234
  • Απειλή επίθεσης του Ισραήλ στο Ιράν τρομάζει τις αγορές

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    254 shares
    Share 102 Tweet 64
  • Motor Oil και Shell αλλάζουν αποτύπωμα με δυναμική είσοδο στη λιανική

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    198 shares
    Share 79 Tweet 50

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr