• Τελευταία
  • Trending
  • All

Κολλημένα τα κέρδη του ΔΑΑ – Πάει σε ΑΜΚ 240 εκατ. με επανεπένδυση

24 Φεβρουαρίου 2025

Flame – Meteo: Μειώνονται οι πυρκαγιές, όχι όμως και τα καμμένα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Πάνω από 700 ρωσικές επιθέσεις

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Αφρικανική σκόνη και υψηλές θερμοκρασίες

9 Μαΐου 2025

Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

8 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι φοβούνται περισσότερο… έναν πόλεμο

8 Μαΐου 2025

Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

8 Μαΐου 2025

Habemus Papam: Λευκός καπνός στην Capela Sixtina

8 Μαΐου 2025

Κόπωση και πτώση στις 1.721 μονάδες στο Χρηματιστήριο 

8 Μαΐου 2025

Η realme αποκαλύπτει παγκοσμίως τη σειρά GT 7 στις 27 Μαΐου

8 Μαΐου 2025
Ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας

Έπιασε τους στόχους η Eurobank: Από το εξωτερικό και Wealth Management τα κέρδη

8 Μαΐου 2025

Πάνω από τις προβλέψεις τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας στο Q1

8 Μαΐου 2025

H Microsoft θωρακίζει το ευρωπαϊκό cloud απέναντι σε εξωτερικές παρεμβάσεις

8 Μαΐου 2025
Σε τροχιά αναπόδραστων εξελίξεων έχει εισέλθει πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα περιόρισε τα περιθώρια ελιγμών του Στέφανου Κασσελάκη,

Καταδίκη Κασσελάκη σε 30 μήνες με αναστολή για πόθεν έσχες

8 Μαΐου 2025

BAT Hellas: Έντεκα διακρίσεις στον τομέα της καινοτόμου επικοινωνίας

8 Μαΐου 2025

Ανεβαίνει η ένταση στην Ανατ. Μεσόγειο – Προειδοποιήσεις Άγκυρας για το Οικόπεδο 5

8 Μαΐου 2025

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

8 Μαΐου 2025

Λιμάνια, ανθρώπινο δυναμικό και υπερτουρισμός στο επίκεντρο των συζητήσεων του PSTF

8 Μαΐου 2025

Henkel: Ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία στο α’ 3μηνο

8 Μαΐου 2025

Εκλογή Πάπα: Μαύρος καπνός ξανά – Το απόγευμα νέα ψηφοφορία

8 Μαΐου 2025
Πυροσβεστική

Πυρκαγιά σε επιχείρηση ξυλείας στη Μάνδρα

8 Μαΐου 2025

Ράλι στις ευρωαγορές εν μέσω εμπορικής αβεβαιότητας

8 Μαΐου 2025
ομόλογα

Η Fed πυροδότησε άνοδο στις αποδόσεις της ευρωζώνης

8 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Κολλημένα τα κέρδη του ΔΑΑ – Πάει σε ΑΜΚ 240 εκατ. με επανεπένδυση

Finance & Banking IntelligenceΑπόFinance & Banking Intelligence
24 Φεβρουαρίου 2025
Στις The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
17 0
0
46
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Μικρή αύξηση κερδών για το 2024, διανομή μερίσματος και διαδικασία προαιρετικής επανεπένδυσης μερίσματος στο πλαίσιο αναπτυξιακής αμκ για τη χρηματοδότηση της επέκτασης του αεροδρομίου ανακοίνωσε ο ΔΑΑ.

Παρά τη σημαντική βελτίωση του EBITDA οι αυξημένες επενδύσεις περιόρισαν τη δυναμική αύξησης των καθαρών κερδών του Διεθνούς Αερολιμένα της Αθήνας, με αποτέλεσμα το προς διανομή μέρισμα να παραμένει στάσιμο.

Σχετικάθέματα

Ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας

Έπιασε τους στόχους η Eurobank: Από το εξωτερικό και Wealth Management τα κέρδη

8 Μαΐου 2025

Πάνω από τις προβλέψεις τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας στο Q1

8 Μαΐου 2025

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

8 Μαΐου 2025

Τα συνολικά έσοδα και λοιπά εισοδήματα αυξήθηκαν κατά 10,2% το 2024 σε 665,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 603,72 εκατ. ευρώ το 2023. Η σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 13,1% και η επιτυχημένη εμπορική ανάπτυξη συνέβαλαν τόσο στις Αεροπορικές όσο και στις Μη Αεροπορικές Δραστηριότητες.

Το Προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 424,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,7% σε σύγκριση με το 2023, ενώ το περιθώριο Προσαρμοσμένου EBITDA ανήλθε σε 63,8%.
Τα Κέρδη μετά από Φόρους αυξήθηκαν κατά 4,4 εκατ. ευρώ σε 235,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,9% σε σχέση με τα 231,5 εκατ. ευρώ το 2023.
Υγιής Χρηματοοικονομική θέση με καθαρό χρέος ύψους 623,1 εκατ. ευρώ και Δείκτη Καθαρού Χρέους προς Προσαρμοσμένο EBITDA στο 1,5x.
Θα προταθεί προς την Ετήσια Γενική Συνέλευση η διανομή του 100% του καθαρού κέρδους της χρήσης 2024, που αντιστοιχεί σε μικτό μέρισμα περίπου 0,78 € ανά μετοχή.

Ενημέρωση Στρατηγικής

Λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή αύξηση της επιβατικής κίνησης, ο ΔΑΑ ανακοινώνει περαιτέρω την επιτάχυνση του προγράμματος επέκτασης Αεροδρομίου, επιτυγχάνοντας τη σταδιακή επίτευξη της δυναμικότητας εξυπηρέτησης 33 εκατ. επιβατών ετησίως νωρίτερα του αρχικού σχεδιασμού και έχοντας ως απώτερο στόχο τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης 40 εκατ. επιβατών έως το 2032.
Η επέκταση του Αεροδρομίου θα χρηματοδοτηθεί εν μέρει μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου για επενδύσεις Αεροπορικών Δραστηριοτήτων, επιτρέποντας απόδοση σύμφωνα με το ρυθμιστικό πλαίσιο που διέπει την Εταιρεία. Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα πραγματοποιηθεί μέσω ενός προαιρετικού Προγράμματος Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) έως 100 εκατ. ευρώ από τα κέρδη του 2024 και επιπλέον έως 140 εκατ. ευρώ από τα κέρδη των επόμενων τριών ετών.
Μέσω της επιτάχυνσης του προγράμματος επέκτασης Αεροδρομίου, θα επιτευχθεί επίσης η επίσπευση της ανάπτυξης των μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων, δημιουργώντας πρόσθετη αξία για τους μετόχους μας.

Δήλωση του κ. Ιωάννη Παράσχη, Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) του ΔΑΑ, για τα οικονομικά αποτελέσματα: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση παρουσιάζουμε σήμερα τα συγκεκριμένα αποτελέσματα, που καταδεικνύουν ακόμη μία δυναμική χρονιά για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με την επιβατική κίνηση να καταγράφει αύξηση 13% και να αγγίζει το ιστορικό ρεκόρ των 31,9 εκατομμυρίων επιβατών.

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2024, τα έσοδά μας ανήλθαν σε 665,5 εκατομμύρια ευρώ, υψηλότερα κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και παράλληλα το Προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 424,8 εκατομμύρια ευρώ. Κατά την περίοδο αυτή ανακοινώσαμε την προσθήκη νέων συναρπαστικών προορισμών, αυξάνοντας τις επιλογές των επιβατών μας, ενώ συνεχίζουμε να παραμένουμε προσηλωμένοι στη δέσμευσή μας για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Έχοντας ήδη καταγράψει σημαντική πρόοδο στην προετοιμασία μας για την επόμενη ημέρα του αεροδρομίου και λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική και τις τάσεις της επιβατικής κίνησης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόφασή μας να επιταχύνουμε την επέκταση των εγκαταστάσεών μας, ενοποιώντας τις δύο φάσεις ανάπτυξης 33MAP7 και 40MAP, προκειμένου να διασφαλίσουμε την απαιτούμενη δυναμικότητα για την εξυπηρέτηση 40 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως έως το 2032.

Η επιτάχυνση της επέκτασης του Αεροδρομίου θα δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους μας, εξασφαλίζοντας ενισχυμένες αποδόσεις από τις Αεροπορικές Δραστηριότητες μέσω της σταδιακής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου σύμφωνα με το ρυθμιστικό πλαίσιο που διέπει την Εταιρεία, καθώς και ταχύτερη αξιοποίηση των προοπτικών των Μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων».

Τιμολογιακή Πολιτική και Μάρκετινγκ Αεροδρομίου

Σε συνέχεια της ετήσιας διαβούλευσης με τους χρήστες του Αεροδρομίου, η Εταιρεία αποφάσισε να διατηρήσει τις αεροπορικές χρεώσεις αμετάβλητες για το έτος 2024, με εξαίρεση την αύξηση της Χρέωσης Εξυπηρέτησης Επιβατών (Passenger Terminal Facility charge – PTF), η οποία τέθηκε σε ισχύ από τις 2 Νοεμβρίου 2024, ως αποτέλεσμα της μείωσης του Τέλους Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ), όπως προβλέπεται στο άρθρο 52 του Ν.4465/2017.

Η τροποποίηση αυτή πραγματοποιήθηκε ώστε να αποκατασταθούν τυχόν απώλειες εσόδων μέσω ισόποσης αναπροσαρμογής της χρέωσης PTF, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχεται σε όλους τους Χρήστες του Αεροδρομίου, διατηρώντας παράλληλα ένα σταθερό συνολικό επίπεδο χρεώσεων και με ουδέτερο αντίκτυπο για τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες αντίστοιχα.

Η επιβατική κίνηση διατήρησε ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024, αξιοποιώντας τη θετική δυναμική που καταγράφηκε το 2023. Η εντυπωσιακή αυτή επίδοση ήταν αποτέλεσμα των εντατικών προσπαθειών της ομάδας ανάπτυξης δρομολογίων του ΔΑΑ, η οποία συνεργάστηκε στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για την υλοποίηση κοινών στρατηγικών ανάπτυξης. Μέχρι το τέλος του 2024, σημειώθηκε σημαντική πρόοδος, ιδιαίτερα σε μεγάλες αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη, οι οποίες μαζί αντιπροσωπεύουν πάνω από το 87% της διεθνούς κίνησης του Αεροδρομίου.

Το 2024, το Πρόγραμμα Αναπτυξιακών Κινήτρων συνέχισε να εφαρμόζεται με επιτυχία καθώς επίσης και με απόλυτη διαφάνεια και χωρίς διακρίσεις μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών. Παράλληλα, εμπλουτίστηκαν συγκεκριμένα κίνητρα με στόχο τόσο την ενίσχυση της ελκυστικότητας του Αεροδρομίου όσο και της διασυνδεσιμότητας της Αθήνας και της Ελλάδας με το εξωτερικό. Επιπλέον, το Πρόγραμμα ενισχύθηκε με συγκεκριμένα κίνητρα που στοχεύουν στην ανάπτυξη δρομολογίων κατά τις ώρες με χαμηλότερα επίπεδα κίνησης, προσφέροντας ελκυστικές εκπτώσεις στις αεροπορικές εταιρείες.

Η ανάκαμψη του δικτύου της Αθήνας και η συνεχής ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας του προορισμού, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή αύξηση της επιβατικής κίνησης και την επιτυχημένη στρατηγική αεροπορικού μάρκετινγκ του ΔΑΑ, αναγνωρίστηκαν από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες και οδήγησαν την Εταιρεία στην κορυφή μεταξύ των ευρωπαϊκών αεροδρομίων, στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία αεροδρομίων με περισσότερους από 20 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, στο πλαίσιο των βραβείων «ROUTES EUROPE 2024».

Πρόγραμμα Επέκτασης Αεροδρομίου

Με την ανάκαμψη της κίνησης μετά την πανδημία, η Εταιρεία συνέχισε την υλοποίηση του Προγράμματος Επέκτασης του Αεροδρομίου, με στόχο την αύξηση της δυναμικότητάς του. Το Πρόγραμμα Επέκτασης Αεροδρομίου βασίζεται στο Χωροταξικό Σχέδιο (Master Plan) το οποίο έχει λάβει την έγκριση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) την 27η Δεκεμβρίου 2019, και προβλέπει τη σταδιακή αύξηση της δυναμικότητας του Αεροδρομίου έως και 50 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Με γνώμονα την εξαιρετικά ισχυρή ανάπτυξη της επιβατικής κίνησης, η Εταιρεία είναι στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι προχωρά σε στρατηγική επιτάχυνση των φάσεων του Προγράμματος Επέκτασης Αεροδρομίου. Ο τρέχων σχεδιασμός επέκτασης του τερματικού σταθμού ενσωματώνει τις φάσεις επέκτασης 33MAP και 40MAP.

Στη συγκεκριμένη διαδικασία σχεδιασμού, δημιουργούνται σημαντικές συνέργειες σε επίπεδο δυναμικότητας, εμπορικής ανάπτυξης και σταδίων κατασκευής. Ως αποτέλεσμα, αποφασίσαμε να επιταχύνουμε την υλοποίηση της επέκτασης, ώστε να περιλαμβάνει την αύξηση της δυναμικότητας εξυπηρέτησης στα 40 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως. Ο συνδυασμός των 2 φάσεων θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη:

  • Βελτιστοποίηση της δυναμικότητας (40 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως έναντι των 33 εκατομμυρίων επιβατών) με σταδιακή υλοποίηση ταχύτερα από την πρόβλεψη του αρχικού σχεδιασμού,
  • Επιτάχυνση της ανάπτυξης των χώρων Μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων (από 13.500 τ.μ. τώρα σε 34.000 τ.μ. (αύξηση της τάξης του +150% έναντι +60% στο αρχικό σχέδιο), με βελτιωμένες επιβατικές ροές,
  • Καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών -με την έγκαιρη εφαρμογή βελτιστοποιημένων διαδικασιών για την εξυπηρέτηση των επιβατών και τη μείωση των οχλήσεων κατά τη διάρκεια των έργων κατασκευής,
  • Αποφυγή διακοπής εργασιών έως και την επέκταση του 40MAP, επιτρέποντας συνέργειες κατασκευής και σταδιακής υλοποίησης,
  • Σταδιακή αύξηση δυναμικότητας εξυπηρέτησης των επιβατών, νωρίτερα σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, για την αντιμετώπιση των αναγκών της επιβατικής κίνησης.

Η επιτάχυνση του 33MAP και του 40MAP συμμορφώνεται πλήρως με το Χωροταξικό Σχέδιο. Βασικό χαρακτηριστικό είναι η περαιτέρω επέκταση του κτιρίου του κύριου αεροσταθμού (MTB) και του κτιρίου δορυφορικού αεροσταθμού (STB), με συνολική αύξηση των χώρων κατά περίπου 148.000 τ.μ. (+68%) για την παροχή πρόσθετων εγκαταστάσεων διαχείρισης επιβατών, πρόσθετων αιθουσών επιβίβασης, νέων θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών, διευρυμένων χώρων λιανικής πώλησης και εστίασης, καθώς και των απαιτούμενων τροποποιήσεων του οδικού δικτύου και λοιπών υποδομών.

Τα άλλα μέρη του Προγράμματος Επέκτασης Αεροδρομίου, που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη των 32 θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών στο βόρειο τμήμα της πίστας και τον νέο πολυώροφο χώρο στάθμευσης οχημάτων, συνεχίζονται σύμφωνα με τον προγραμματισμό, με την ολοκλήρωσή τους να αναμένεται εντός του β’ τριμήνου του 2027.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το Πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει καμία ανάγκη για πρόσθετο διάδρομο προσγείωσης / απογείωσης ή πρόσθετους τροχόδρομους. Επίσης, κατά τη διάρκεια του 2024, η Εταιρεία προέβη στα ακόλουθα βήματα:

  • Προκήρυξη ανοιχτού Διεθνούς Διαγωνισμού και ορισμό του Γραφείου Μελετών για την επέκταση του κύριου και δορυφορικού αεροσταθμού,
  • Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, προκήρυξη ανοικτού Διεθνούς Διαγωνισμού για την κατασκευή (Design and Build) του πολυώροφου χώρου στάθμευσης οχημάτων και των έργων στο βόρειο τμήμα της πίστας Αεροδρομίου,
  • Προκήρυξη ανοικτού Διεθνούς Διαγωνισμού και ανάθεση σε έμπειρο και εξειδικευμένο Γραφείο Διαχείρισης Έργου (Project Management Office) για την παρακολούθηση και τη σχετική υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια του Προγράμματος Επέκτασης Αεροδρομίου.

Το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα (αποτυπωμένο σε τιμές 2024) εκτιμάται σε περίπου 1.280 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος 2025-32. Μέχρι το 50% των επενδύσεων αναμένεται να υλοποιηθεί έως το 2028 και το υπόλοιπο μέρος μέχρι το 2032. Το επενδυτικό πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί κυρίως με δανεισμό (ο οποίος σε μεγάλο βαθμό έχει ήδη εξασφαλιστεί) και εν μέρει από το Κεφάλαιο Αεροπορικών Δραστηριοτήτων μέσω του Προγράμματος Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend).

Μέρισμα και Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend)

Σύμφωνα με τη μερισματική πολιτική της Εταιρείας και με βάση τα καθαρά κέρδη του 2024, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας προτίθεται να προτείνει στην προσεχή Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή του 100% των καθαρών κερδών της χρήσης 2024, που αντιστοιχεί σε μικτό μέρισμα περίπου 0,78 ευρώ ανά μετοχή.

Λαμβάνοντας υπόψη την επιτάχυνση των επενδύσεων της Εταιρείας, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΑΑ αποφάσισε ομόφωνα να προτείνει στους μετόχους του στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της 14ης Απριλίου 2025 ένα τετραετές προαιρετικό Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα στους δικαιούχους μετόχους να επιλέξουν την επανεπένδυση μέρους των μερισμάτων που τους αντιστοιχεί, συνολικού ποσού έως και 240 εκατ. ευρώ, στην Εταιρεία λαμβάνοντας νέες μετοχές.

Εντός του 2025, το μέγιστο συνολικό ποσό που οι μέτοχοι του ΔΑΑ μπορούν να επιλέξουν να επανεπενδύσουν σε νέες μετοχές στο πλαίσιο του προτεινόμενου Προγράμματος, με βάση τα κέρδη του 2024, θα είναι 100 εκατ. ευρώ, ενώ το υπόλοιπο ποσό ύψους 135,9 εκατ. ευρώ από τα καθαρά κέρδη του 2024 θα διανεμηθεί σε μετρητά.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου μέσω του Προγράμματος Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) θα αποφέρει οφέλη, όπως:

  • Αύξηση της αξίας για τους μετόχους μέσω επενδύσεων στις Αεροπορικές Δραστηριότητες με αντίστοιχη αύξηση του Κεφαλαίου Αεροπορικών Δραστηριοτήτων και της σχετικής απόδοσης σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τον ΔΑΑ.
    Περαιτέρω ενίσχυση των εσόδων από μη Αεροπορικές Δραστηριότητες από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως, μέσω της επιτάχυνσης του επενδυτικού προγράμματος, το οποίο θα οδηγήσει στην υλοποίηση περισσότερων και πιο ελκυστικών εμπορικών χώρων.
  • Διατήρηση της υγιούς χρηματοοικονομικής θέσης με στόχο ο δείκτης καθαρού χρέους προς EBITDA να παραμείνει στο εύρος 2,0x έως 3,0x κατά τη διάρκεια της επέκτασης του Αεροδρομίου και να μην υπερβεί το 3,5x. Το πρόγραμμα θα είναι προαιρετικό, επιτρέποντας σε όλους τους μετόχους να επιλέξουν αν θα λάβουν το Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος (Scrip Dividend) σε νέες μετοχές, αντί για μετρητά.

Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένου του μηχανισμού προσδιορισμού τιμής διάθεσης των νέων μετοχών, θα διατεθούν στους μετόχους με την πρόσκληση για την Ετήσια Γενική Συνέλευση.

Σχετικά

Tags: ΑποτελέσματαΕλ. Βενιζέλος
Share18Tweet12Share3Send
Finance & Banking Intelligence

Finance & Banking Intelligence

ΣχετικάΆρθρα

Ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας
On the Radar

Έπιασε τους στόχους η Eurobank: Από το εξωτερικό και Wealth Management τα κέρδη

8 Μαΐου 2025
On the Radar

Πάνω από τις προβλέψεις τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας στο Q1

8 Μαΐου 2025
On the Radar

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

8 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

ΔΑΑ: Κέρδη 236 εκατ. και μέρισμα €0,78 ευρώ

Pope francis

Τί συμβαίνει με τον Πάπα Φραγκίσκο: Τα σενάρια για την επόμενη μέρα

MostPopular

  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    113 shares
    Share 45 Tweet 28
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    247 shares
    Share 99 Tweet 62
  • Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

    82 shares
    Share 33 Tweet 21
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Οι Ινδοί της KSSL ετοιμάζονται για deal με Ελλάδα

    78 shares
    Share 31 Tweet 20

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr