• Τελευταία
  • Trending
  • All
train

Είχε θαφτεί περιστατικό παρ ολίγον σύγκρουσης τρένων στην Πιερία

27 Νοεμβρίου 2024

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Stockmarket Correction

Ελεγχόμενη διόρθωση στο Χ.Α. – Κοντά στις 1.830 μονάδες ο Γ.Δ. 

22 Μαΐου 2025
L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία... υπεραξία

L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία… υπεραξία

22 Μαΐου 2025

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025

Wings of Command: Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τους προέδρους των ΗΠΑ

22 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

ΗΠΑ: Φρουροί πυροβόλησαν άτομο έξω από τα κεντρικά γραφεία της CIA

22 Μαΐου 2025

Γάζα: Πείνα, αποβολές και πάνω από 30 ευρώ για ένα κιλό αλεύρι

22 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Κρίσιμη η τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΑΠ

22 Μαΐου 2025

Με διπλάσιο μέρισμα για τη χρήση του 2024 η ΕΥΑΘ

22 Μαΐου 2025

Η METLEN επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ στο Ην. Βασίλειο

22 Μαΐου 2025

Ινδία: Απάτη υπαλλήλων φέρνει ζημία-ρεκόρ στην IndusInd

22 Μαΐου 2025

Ο Χίτλερ όριο. Των συντηρητικών… Λέει ο Βέμπερ

22 Μαΐου 2025
Alpha Bank

Η Alpha «παντρεύεται» τη Visa

22 Μαΐου 2025

Υποτροφίες για θέσεις co-working στο WHEN Hub

22 Μαΐου 2025

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι έχουν μεγάλη επιρροή στη… Γαλλία – τι λέει απόρρητη έκθεση

22 Μαΐου 2025
χρηματιστήριο, χρηματιστής

Ευρωζώνη: Συρρίκνωση του ιδιωτικού τομέα – επιστροφή σε ύφεση

22 Μαΐου 2025
Female Russian Spy Emerging from Shadows

Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

22 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Ideal Holdings Λάμπρος Παπακωνσταντίνου

IDEAL Holding: +45% τα καθαρά κέρδη στο Q1

22 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Είχε θαφτεί περιστατικό παρ ολίγον σύγκρουσης τρένων στην Πιερία

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
27 Νοεμβρίου 2024
Στις Crisis Zone, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
24 0
0
train
65
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Περισσότερα περιστατικά ασφαλείας απ αυτά που έχουν δημοσιευτεί είναι αυτά που έχουν πραγματικά καταγραφεί, σύμφωνα με τους Μηχανοδηγούς της Hellenic Train, καταμαρτυρόντας έτσι προσπάθειες αποσόβησης και συσκότισης.

Οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ αποκαλύπτουν και δεύτερο συμβάν με τρένα στην Πιερία και, μάλιστα, «σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα», όπως τονίζουν σε ανακοίνωσή τους μετά την αποκάλυψη του Crisis Monitor, την οποία επιβεβαίωσε και ο ΟΣΕ.

Σχετικάθέματα

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Η παρ’ ολίγον νέα σιδηροδρομική τραγωδία στην Πιερία την Δευτέρα, αποφεύχθηκε σχεδόν την τελευταία στιγμή, έξω από την Κατερίνη χάρη στην παρέμβαση των μηχανοδηγών, καθώς ο οδηγός της 57 επικοινώνησε με τον μηχανοδηγό του προαστιακού που είχε προηγουμένως ακινητοποιηθεί στη γραμμή προς Αθήνα, στην ίδια περιοχή.

Οι μηχανοδηγοί, όμως, σε ανακοίνωσή τους αποκαλύπτουν ότι το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι το πρώτο και αφήνουν αιχμές για προβλήματα στη λειτουργία της τηλεδιοίκησης και της σηματοδότησης. Ο ΟΣΕ, από την πλευρά του, επικαλείται την Alstom και αναφέρει ότι δεν έχουν εντοπιστεί προβλήματα, αφήνοντας υπονοούμενα, με διαρροές, ότι μπορεί ο μηχανοδηγός να μην είδε το φως.

Όπως έχει εγκαίρως επισημάνει το Crisis Monitor, το πιθανότερο σενάριο είναι να έχουν υπολογιστεί σωστά οι χρόνοι στις διαδικασίες εκκένωσης γραμμών, με αποτέλεσμα ο προαστιακός να έχει ανακτήσει κινητικότητα μεν, αλλά να μην έχει απομακρυνθεί επαρκώς δε, ενώ ο σηματοδότης από κόκκινο γυρίζει σε πράσινο επιτρέποντας τη διέλευση με μεγάλη ταχύτητα της αμαξοστοιχίας που κατέβαινε από Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα.

Η ανακοίνωση των Μηχανοδηγών

Με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ αναφέρει πως, την Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός, ενώ ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57.

«Σύμφωνα με τις αναφορές των δύο μηχανοδηγών της IC 57, ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη», υπογραμμίζει.

Και σημειώνει πως «οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση».

Δύο περιστατικά σε περιοχή με τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση

Όπως αποκαλύπτουν οι μηχανοδηγοί, όμως, «το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός, αλλά το δεύτερο τον τελευταίο χρόνο καθώς, σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023, εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως – τηλεφωνικά, λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών – ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού, λόγω τεχνικού προβλήματος, αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη!».

Για μία ακόμη φορά, την κατάσταση έσωσε ο μηχανοδηγός, ο οποίος «άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία, αναμένοντας νεότερες εντολές του τηλεδιοικητή».

«Όπως αντιλαμβάνεστε», τονίζουν χαρακτηριστικά οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, «τα δύο αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα».

Με την επιστολή τους προς τις διοικήσεις του ΟΣΕ, της Hellenic Train, του ΕΟΔΑΣΑΜ και της ΡΑΣ, που εστάλη σήμερα (27/11), οι μηχανοδηγοί ζητούν απαντήσεις, αλλά και κοινοποίηση των εξής εγγράφων:

«Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή».

Παράλληλα, ζητούν «την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος», ενώ επισημαίνουν πως «η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της».

Επιπλέον, η Πανελλήνια Ένωση των μηχανοδηγών «απαιτεί: Την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφων στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς, καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες».

Τι συνέβη την Δευτέρα στην Πιερία

Συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού, έξω από την Κατερίνη.

Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά – έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες – προς το σημείο όπου βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος, μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος.

Αμέσως, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού, προκειμένου να επιβεβαιώσουν ότι βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.

Επιβεβαιώνει ο ΟΣΕ

Ο ΟΣΕ, σε ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι κάνει έρευνα για τυχόν τεχνικό λάθος καθώς, όπως επισημαίνει, στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, το σύστημα «έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ».

Παράλληλα, σημειώνει ότι τόσο ο ίδιος, όσο και η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία «άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους, όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών, με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό».

Να σημειωθεί ότι το περιστατικό στην Πιερία επιβεβαίωσε και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου (ΑΝΤ1), τονίζοντας ότι ο ΟΣΕ ερευνά το γεγονός και έχουν παρθεί όλα τα μέτρα.

Σχετικά

Tags: Hellenic TrainμεταφορέςΟΣΕΥποδομές
Share26Tweet16Share5Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025
On the Radar

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
The Wire

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

10ο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Τροφίμων - Αγριά Βόλου: Στο επίκεντρο 15 κατηγορίες ελληνικών προϊόντων

Η CEO της Attica Bank Ελένη Βρεττού

Η Attica - Παγκρήτια έδωσε ναυτιλιακό δάνειο στην Stem Shipping με κριτήρια ESG

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

    85 shares
    Share 34 Tweet 21
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Επικίνδυνα fake news από τη Google για τον σεισμό στην Κρήτη! – Τον δείχνει στη Λιβαδειά

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    218 shares
    Share 87 Tweet 55

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr