• Τελευταία
  • Trending
  • All
ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

Μέτρα Προφύλαξης για προστασία από κακόβουλες κλήσεις και μηνύματα

28 Νοεμβρίου 2022

Ο Τραμπ απειλεί Πούτιν με κυρώσεις… αφού τον είπε τρελό

27 Μαΐου 2025

Όταν οι χαμηλές τιμές διαλύουν τις αγορές – Η στρατηγική της Κίνας στις σπάνιες γαίες

27 Μαΐου 2025

l’artigiano: Νέα εφαρμογή και 1+1 πίτσα App-οκλειστικά

27 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο που έπιασε και τις 1.850 μονάδες

27 Μαΐου 2025
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής

Η ΝΔ παραπέμπει Καραμανλή για πλημμέλημα με λύση… Τριαντόπουλου

27 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος ΟΤΕ στους “Europe’s Climate Leaders 2025” των Financial Times

27 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Fourlis Holding, Βασίλης Φουρλής

Μείωσε τις ζημιές ο Fourlis – Ετοιμάζει επιστροφή κεφαλαίου λόγω Trade Estates

27 Μαΐου 2025

Αλ. Εξάρχου: Πυλώνες ανάπτυξης το Real Estate και τα έργα ΣΔΙΤ – Παραχώρησης

27 Μαΐου 2025

Συνάντηση της ΕΑΕΕ με την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque

27 Μαΐου 2025
Ο νέος πρόεδρος του ΣΕΧΒ κος. Αλέξανδρος Κατραούζος, ο Γενικός Δ/ντής του ΣΕΧΒ κος Παναγιώτης Σκαρλάτος και ο απερχόμενος Πρόεδρος κος. Αρμόδιος Γιαννίδης

Ο Αλ. Κατραούζος νέος πρόεδρος του ΣΕΧΒ – Το νέο ΔΣ

27 Μαΐου 2025

HDFS: Παρουσίαση του «Duty to Care: από άκρη σε άκρη» – MOU με ΥΠΑΙΘ

27 Μαΐου 2025

HELLENiQ ENERGY: Ανανέωση συνεργασίας με το Παν. Δυτ. Αττικής

27 Μαΐου 2025

Ολοκληρώθηκε το 3×3 Schools powered by ΔΕΗ με πάνω από 3.200 μαθητές πανελλαδικά

27 Μαΐου 2025

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο εγκρίνει την 6η δέσμη νέων έργων PESCO

27 Μαΐου 2025
Ουκρανία

Ε.Ε: Υπό όρους η συμμετοχή τρίτων κρατών στο SAFE

27 Μαΐου 2025

Protergia: Το Protergia Picasso αλλάζει την αγορά ενέργειας

27 Μαΐου 2025

Ευρωσυμβούλιο: Περισσότερη ευελιξία στους στόχους CO₂ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

27 Μαΐου 2025

Αυξήθηκαν κόντρα-στο κύμα τα βιομηχανικά κέρδη στην Κίνα

27 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

SAFE: Το Ευρωσυμβούλιο εγκρίνει ενίσχυση 150 δισ. για κοινές επενδύσεις στην άμυνα

27 Μαΐου 2025
Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες - Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

ΕΕ: Ανέκαμψαν οι πωλήσεις οχημάτων τον Απρίλιο – Μειώθηκαν στο 4μηνο

27 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Στις αγορές για 500 εκατ. με πράσινο ομόλογο

27 Μαΐου 2025

Η Ευρωπαία Εισαγγελέας βγάζει στη σέντρα τον Μητσοτάκη – Κίνδυνος απώλειας κονδυλίων και… θέσης

27 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Μέτρα Προφύλαξης για προστασία από κακόβουλες κλήσεις και μηνύματα

Phishing, Smishing και Spoofing

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Νοεμβρίου 2022
Στις Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
15 0
0
ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

42
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

H EEKT, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα κυβερνοασφάλειας, θα ήθελε να ενημερώσει το κοινό σχετικά με κακόβουλες πρακτικές κλήσεων και μηνυμάτων (phishing, smishing και spoofing), καθώς και τους τρόπους προφύλαξης.

Phishing

 Το ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) ως παραλλαγή του αγγλικού όρου «fishing» (ψάρεμα), είναι η προσπάθεια που κάνουν κάποιοι επιτήδειοι να εξαπατήσουν το κοινό, στέλνοντας ένα e-mail το οποίο φαίνεται να προέρχεται από κάποια έγκυρη, γνωστή και αξιόπιστη εταιρεία, για παράδειγμα υπηρεσία ταχυμεταφορών, τράπεζα, εταιρεία τηλεφωνίας, e-shops κλπ.

Το e-mail φαίνεται να είναι γνήσιο, φέρει τα επίσημα σήματα και τα χρώματα της εταιρείας, απευθύνεται στον παραλήπτη με γενική προσφώνηση (δηλαδή «αγαπητέ κύριε» ή «αγαπητέ πελάτη») και όχι με το ονοματεπώνυμο του χρήστη το οποίο είναι γνωστό στην εταιρεία και τον ενημερώνει, για δήθεν πρόβλημα με τον τραπεζικό του λογαριασμό ή την πιστωτική του κάρτα ή για δήθεν παραγγελία που δεν του έχει παραδοθεί. Στο κείμενο του email υπάρχει πάντοτε ένα URL (σύνδεσμος), το οποίο προτρέπει τον χρήστη να πατήσει, προκειμένου να καταχωρήσει το username και το password ώστε να συνδεθεί με την «φερόμενη ως επίσημη» εταιρεία και να «λύσει το πρόβλημα».

Σχετικάθέματα

COSMOTE 5G WiFi: ταχύτητες έως 300Mbps με €35,90 τον μήνα και δωρεάν εξοπλισμό

26 Μαΐου 2025

COSMOTE TELEKOM: Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος

21 Μαΐου 2025

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025

Το URL προφανώς, δεν οδηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρείας, αλλά σε μια εντελώς άσχετη ιστοσελίδα, η οποία όμως είναι οπτικά πανομοιότυπη με την επίσημη. Ενώ λοιπόν ο χρήστης νομίζει πως βρίσκεται στη ιστοσελίδα της επίσημης εταιρείας, συμπληρώνοντας  στα αντίστοιχα πεδία το username και το password του για να συνδεθεί, αποκαλύπτει στους απατεώνες τα κλειδιά του λογαριασμού του. Συχνά μάλιστα, ο χρήστης καλείται να δώσει και επιπλέον στοιχεία, δήθεν για να κάνει reset το password ή για λόγους δήθεν επιπλέον ασφάλειας.

Με τα στοιχεία αυτά, οι απατεώνες προσπαθούν να ξεγελάσουν ακόμα περισσότερο το θύμα, αποσκοπώντας συνήθως στο να του αφαιρέσουν χρηματικά ποσά. Εκτός των URLs, ένα phishing email μπορεί να περιλαμβάνει και συνημμένα αρχεία, το άνοιγμα των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε μόλυνση του υπολογιστή του χρήστη με κακόβουλο λογισμικό, το οποίο δίνει στον απατεώνα πλήρη πρόσβαση στον υπολογιστή και τις εφαρμογές του χρήστη.

Smishing

Το smishing, είναι μια υποκατηγορία του phishing, και η προσπάθεια εξαπάτησης γίνεται μέσω κινητού με την αποστολή SMS μηνυμάτων. Από εκεί προέρχεται και ο όρος smishing, ενώνοντας το «SM» από το SMS και το «ishing» από το phishing.

Ο τρόπος είναι απλός: λαμβάνετε ένα «φαινομενικά γνήσιο» SMS το οποίο περιέχει ένα URL. Αν το πατήσετε, θα σας οδηγήσει σε κάποια σελίδα η οποία θα προσπαθήσει να μολύνει άμεσα το κινητό σας εκμεταλλευόμενη κάποια αδυναμία στο λειτουργικό του σύστημα ή θα σας προτρέψει να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή (app). Αυτό το app περιέχει κακόβουλο κώδικα, ο οποίος εκτελείται στο smartphone σας και δίνει πρόσβαση στους κακόβουλους σε όλα του τα περιεχόμενα της συσκευής.

Το URL στο SMS μπορεί επίσης να σας ανακατευθύνει σε κάποια ιστοσελίδα, όπως και στο phishing, η οποία προσομοιάζει σε κάποια έγκυρη υπηρεσία,  ώστε να καταχωρήσετε τους κωδικούς σας, ζητώντας σας παράλληλα στοιχεία πιστωτικών καρτών, ταυτότητας ή ΑΜΚΑ, ή ακόμη και να  εκκινήσει την αυτοματοποιημένη προβολή  κακόβουλων  διαφημίσεων.

Το βασικό πρόβλημα είναι πως, στην αρχική περίπτωση της μόλυνσης του κινητού σας από κακόβουλο λογισμικό/app, οι απατεώνες έχουν στα χέρια τους τα πάντα, από κωδικούς και λογαριασμούς σε apps, μέχρι και τις προσωπικές σας φωτογραφίες. 

Spoofing

Tο spoofing είναι μια μέθοδος μέσω της οποίας πλαστογραφούνται τα στοιχεία του γνήσιου αποστολέα ή του καλούντος (εάν πρόκειται για υποκλοπή στοιχείων μέσω τηλεφωνικής κλήσης) ή, ώστε η προσπάθεια για phishing/smishing να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Τεχνικές spoofing χρησιμοποιούνται τόσο σε e-mails, ώστε η διεύθυνση αποστολέα να μοιάζει έγκυρη, είτε και σε τηλεφωνικές κλήσεις/μηνύματα όπου ο καλών αριθμός που εμφανίζεται στο τηλέφωνο του καλούμενου μπορεί να είναι πλαστογραφημένος, να ανήκει για παράδειγμα σε γνωστή επαφή του καλούμενου ή σε ιδιωτική εταιρεία ή κρατική υπηρεσία. Παρά τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν οι πάροχοι διεθνώς, οι απόπειρες εξαπάτησης δεν μπορούν να προληφθούν πλήρως, συνεπώς απαιτείται εγρήγορση και ενημέρωση από όλους τους χρήστες.

 

Για να προστατεύσετε τον εαυτό σας ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές:

  • Να είστε σε επαγρύπνηση όταν λαμβάνετε emails ή μηνύματα από εφαρμογές μηνυμάτων (messaging applications) ή όταν απαντάτε σε κλήσεις από άγνωστους παραλήπτες ή αριθμούς. 
  • Πριν κάνετε οποιοδήποτε ‘κλικ’ πάνω σε κάποιο URL, ξανασκεφτείτε το!
  • Να είστε καχύποπτοι με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ισχυρίζονται ότι πρέπει άμεσα να κάνετε ‘κλικ’ σε σύνδεσμο (URL), να καλέσετε στο τηλέφωνο ή να ανοίξετε κάποιο συνημμένο αρχείο. Εάν πιεστείτε να δώσετε πληροφορίες άμεσα, να είστε προσεκτικοί. Δεν είστε υποχρεωμένοι να απαντήσετε σε κάθε επικοινωνία που λαμβάνετε.
  • Σε περίπτωση που λάβετε κάποιο email/sms από κάποιο άτομο για πρώτη φορά, το οποίο ξεκινά με γενικό μήνυμα «Αγαπητέ/ή κύριε/α», αφιερώστε λίγο χρόνο για να το εξετάσετε προσεκτικά, προτού συνεχίσετε ή κάνετε ‘κλικ’ σε οποιονδήποτε σύνδεσμο (URL).
  • Παρατηρήστε εάν το μήνυμα είναι προσωποποιημένο ή εάν έχει ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη και ανακρίβειες. Τα ύποπτα μηνύματα αποστέλλονται συνήθως μαζικά και δεν αναγράφουν το όνομα του παραλήπτη που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζει κάποιο ζήτημα προς επίλυση. 
  • Αν κάποιο email ή μήνυμα σας φαίνεται  ύποπτο , είτε επειδή δεν ήταν αναμενόμενο, είτε γιατί το ύφος γραφής δεν συνάδει με το σύνηθες ύφος του αποστολέα, ελέγξτε το επισταμένως και επιβεβαιώστε το τηλεφωνικά.
  • Μην δίνετε προσωπικά σας στοιχεία, για παράδειγμα για ταυτοποίηση της ταυτότητάς σας, όταν έχετε δεχτεί εισερχόμενη κλήση την οποία δεν περιμένετε, ακόμα και αν ο καλών αριθμός φαίνεται έγκυρος. Είναι προτιμότερο να κλείσετε το τηλέφωνο και να καλέσετε ξανά χρησιμοποιώντας τον επαληθευμένο αριθμό που αναφέρεται στον ασφαλή ιστότοπο  της εκάστοτε εταιρείας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ειδικά στην περίπτωση που ο καλών σας ζητήσει να επαληθεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή ή να εγκαταστήσετε κάποιο λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης (π.χ TeamViewer) στον υπολογιστή σας.

 

  •  Σε καμία περίπτωση μην αποκαλύπτετε τους προσωπικούς κωδικούς ασφάλειας (passwords, PIN, κτλ). Ορίστε τους δικούς σας κωδικούς πρόσβασης (password) και μην παραλείπετε να τους αλλάζετε τακτικά. Για την επιλογή ασφαλούς κωδικού πρόσβασης:

 

    • Να φροντίζετε ώστε ο κωδικός (password) να έχει μήκος τουλάχιστον έξι χαρακτήρων και να συνδυάζει πεζά-κεφαλαία, γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες ή σχηματιζουν προτάσεις με αριθμούς και σύμβολα. Παραδείγματα καλά επιλεγμένων κωδικών πρόσβασης είναι τα ακόλουθα: “Fm4+g3s$” ,   “veRt1c@L” ,  “eVp0+aW5?”  , E1naiK@lok@iri@2022
    • Όταν αλλάζετε κωδικό (password) να μην επιλέγετε νέο κωδικό με προβλεπόμενο τρόπο (π.χ. η χρήση του κωδικού “X34JAN” το μήνα Ιανουάριο ακολουθούμενη από τον κωδικό “X34FEB” για το μήνα Φεβρουάριο).
    • Σε περίπτωση που έχετε λογαριασμούς σε περισσότερες από μία εφαρμογές ή συστήματα, να επιλέγετε διαφορετικό κωδικό πρόσβασης (password) για κάθε λογαριασμό.
    • Μην επιλέγετε κωδικούς οι οποίοι είναι εύκολο για έναν τρίτο να μαντέψει. Αποφεύγετε πληροφορίες όπως ημερομηνίες γέννησης, προσωπικά στοιχεία, ονόματα προσώπων, κατοικιδίων, κύριες λέξεις, παράγωγα του λογαριασμού χρήστη, τοπωνύμια, ακρωνύμια και συνήθεις ακολουθίες χαρακτήρων. Παραδείγματα λάθος επιλεγμένων κωδικών είναι τα ακόλουθα: “giorgos”, “maria1978”, “XRHSTHS”,  “Athens”,   “123456”, “qwerty”. 
    • Μην καταγράφετε ή αποθηκεύετε τον κωδικό σε οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικό αρχείο αν δεν υπάρχει επαρκής προστασία (π.χ. κρυπτογράφηση)

 

  • Αναβαθμίζετε τακτικά το λογισμικό των συσκευών σας και αποφεύγετε την παραβίασή του (με rooting ή jailbreaking) καθώς μπορεί να διαταραχθεί η ασφάλεια της συσκευής μέσω εγκατάστασης κακόβουλων εφαρμογών. Επίσης, είναι σημαντικό να εμπιστεύεστε εφαρμογές που είναι διαθέσιμες από τα επίσημα καταστήματα των κατασκευαστών (Appstore, Google Play/Windows Phone Market κλπ).

Σχετικά

Tags: cyber riskCybersecurityΠαρακολουθήσεις τηλεφώνωνΤηλεπικοινωνίες
Share17Tweet11Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

COSMOTE 5G WiFi: ταχύτητες έως 300Mbps με €35,90 τον μήνα και δωρεάν εξοπλισμό

26 Μαΐου 2025
On the Radar

COSMOTE TELEKOM: Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος

21 Μαΐου 2025
Cyber Security

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
πετρέλαιο, oil

Sell-off στο πετρέλαιο: Covid, Βενεζουέλα και φήμες

Σε εξέλιξη η συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν... χωρίς ατζέντα

Κριτική Παπαχελά στις σχέσεις Ερντογάν - Μητσοτάκη

MostPopular

  • Η Ευρωπαία Εισαγγελέας βγάζει στη σέντρα τον Μητσοτάκη – Κίνδυνος απώλειας κονδυλίων και… θέσης

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Κίνα και Ιαπωνία απειλούν Τραμπ με… άγριο ξεφόρτωμα! Και το κάνουν

    82 shares
    Share 33 Tweet 21
  • Moody’s: Οι δύο κίνδυνοι για τις ευρωπαϊκές τράπεζες από τον εμπορικό πόλεμο

    66 shares
    Share 26 Tweet 17
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    266 shares
    Share 106 Tweet 67
  • Underdog: Πάει για κλείσιμο το Attica TV – Τα πολιτικά και επιχειρηματικά σενάρια

    141 shares
    Share 56 Tweet 35

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr