• Τελευταία
  • Trending
  • All
ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

Μέτρα Προφύλαξης για προστασία από κακόβουλες κλήσεις και μηνύματα

28 Νοεμβρίου 2022
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Καιρός : Καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας

28 Μαρτίου 2023
Τί κρύβει η σύγκρουση Ανδρουλάκη Λοβέρδου και γιατί δεν το... τερματίζουν τώρα

Τί κρύβει η σύγκρουση Ανδρουλάκη – Λοβέρδου και γιατί δεν το… τερματίζουν τώρα

27 Μαρτίου 2023
Η καρατόμηση του υπουργού Άμυνας ξεχείλισε το ποτήρι της κοινωνικής ανοχής - Πυρομανή μεταξύ εμπρηστικών χαρακτηρίζουν τον Μπίμπι και την κυβέρνησή του τα Media

Ο Νετανιάχου στήνει εμφύλιο: Κινητοποιεί τους ακροδεξιούς σε αντιδιαδηλώσεις

27 Μαρτίου 2023
ΕΧΑΕ

ΕΧΑΕ: Κέρδη 8,2 εκατ. και μέρισμα 0,15€ ανά μετοχή

27 Μαρτίου 2023

PwC: Αναπτυξιακό άλμα 15ετίας για τις οικογενειακές επιχειρήσεις

27 Μαρτίου 2023
ΗΠΑ: Γυναίκα εκτελεστής γάζωσε σχολείο - 6 νεκροί

ΗΠΑ: Γυναίκα εκτελεστής γάζωσε σχολείο – 6 νεκροί

27 Μαρτίου 2023

Ο Νετανιάχου παγώνει τη μεταρρύθμιση – Στα πρόθυρα ανάφλεξης το Ισραήλ

27 Μαρτίου 2023
χρηματιστήριο, χρηματιστής

Αντίδραση μερικής αποκατάστασης στις αγορές 

27 Μαρτίου 2023
έγκλημα, τόπος εγκλήματος, crime scene

Πυροβολισμός 16χρονου στο Λαγονήσι: Νέα δεδομένα – θολά τα κίνητρα

27 Μαρτίου 2023 - Updated On 28 Μαρτίου 2023
Chinese Premier Li Qiang

Η Κίνα στρώνει κόκκινο χαλί για επιχειρήσεις

27 Μαρτίου 2023
traders

Άνοδος με πατερίτσες στις αγορές – Ποντάρουν στα μέτρα στήριξης και ανησυχούν για νάρκες

27 Μαρτίου 2023

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ – Κόλαση στα social media

27 Μαρτίου 2023
Οι Σαουδάραβες έδιωξαν τον πρόεδρο της Εθνικής Τράπεζας λόγω... Credit Suisse

Οι Σαουδάραβες έδιωξαν τον πρόεδρο της Εθνικής Τράπεζας λόγω… Credit Suisse

27 Μαρτίου 2023
Γάζωσαν το μεγαλύτερο κανάλι στην Αλβανία - Ένας νεκρός

Γάζωσαν το μεγαλύτερο κανάλι στην Αλβανία – Ένας νεκρός

27 Μαρτίου 2023

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος στηρίζει τους σεισμόπληκτους σε Τουρκία και Συρία

27 Μαρτίου 2023
Masked kiss, φιλί με μάσκα

Τέλος από σήμερα η μάσκα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

27 Μαρτίου 2023

 Η NOVA ξεπέρασε τους 400.000 συνδρομητές τηλεόρασης

27 Μαρτίου 2023
Fed dot plot: Ορατό το ταβάνι για τα επιτόκια

Fed dot plot: Ορατό το ταβάνι για τα επιτόκια

27 Μαρτίου 2023
κάλπη, εκλογές

Εκλογές: Τα 3+1 σενάρια για κυβέρνηση συνεργασίας – Η στρατηγική των κομμάτων

27 Μαρτίου 2023

Ο Νετανιάχου παγώνει τη δικαστική μεταρρύθμιση

27 Μαρτίου 2023
Η καρατόμηση του υπουργού Άμυνας ξεχείλισε το ποτήρι της κοινωνικής ανοχής - Πυρομανή μεταξύ εμπρηστικών χαρακτηρίζουν τον Μπίμπι και την κυβέρνησή του τα Media

O Νετανιάχου βάζει φωτιά στο Ισραήλ: Μαζικές νυχτερινές διαδηλώσεις

27 Μαρτίου 2023
Πλήγμα που υπερβαίνει την ημέρα και εύρος των απεργιακών κινητοποιήσεων δέχονται οι αεροπορικές εταιρίες και ο κλάδος του τουρισμού και των μεταφορών

Μεγάλη απεργία στη Γερμανία: Χωρίς αεροπλάνα και τρένα

27 Μαρτίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 28 Μαρτίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Μέτρα Προφύλαξης για προστασία από κακόβουλες κλήσεις και μηνύματα

Phishing, Smishing και Spoofing

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Νοεμβρίου 2022
Στις Δελτία Τύπου
Reading Time: 2 mins read
15 0
0
ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

ΕΕΚΤ Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας

41
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

H EEKT, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα κυβερνοασφάλειας, θα ήθελε να ενημερώσει το κοινό σχετικά με κακόβουλες πρακτικές κλήσεων και μηνυμάτων (phishing, smishing και spoofing), καθώς και τους τρόπους προφύλαξης.

Phishing

 Το ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) ως παραλλαγή του αγγλικού όρου «fishing» (ψάρεμα), είναι η προσπάθεια που κάνουν κάποιοι επιτήδειοι να εξαπατήσουν το κοινό, στέλνοντας ένα e-mail το οποίο φαίνεται να προέρχεται από κάποια έγκυρη, γνωστή και αξιόπιστη εταιρεία, για παράδειγμα υπηρεσία ταχυμεταφορών, τράπεζα, εταιρεία τηλεφωνίας, e-shops κλπ.

Το e-mail φαίνεται να είναι γνήσιο, φέρει τα επίσημα σήματα και τα χρώματα της εταιρείας, απευθύνεται στον παραλήπτη με γενική προσφώνηση (δηλαδή «αγαπητέ κύριε» ή «αγαπητέ πελάτη») και όχι με το ονοματεπώνυμο του χρήστη το οποίο είναι γνωστό στην εταιρεία και τον ενημερώνει, για δήθεν πρόβλημα με τον τραπεζικό του λογαριασμό ή την πιστωτική του κάρτα ή για δήθεν παραγγελία που δεν του έχει παραδοθεί. Στο κείμενο του email υπάρχει πάντοτε ένα URL (σύνδεσμος), το οποίο προτρέπει τον χρήστη να πατήσει, προκειμένου να καταχωρήσει το username και το password ώστε να συνδεθεί με την «φερόμενη ως επίσημη» εταιρεία και να «λύσει το πρόβλημα».

Σχετικάθέματα

TikTok

Tik Tok τέλος για τος Ευρωπαίους αξιωματούχους

28 Φεβρουαρίου 2023
Deal Fraport - Intrakat για 5G σε 14 αεροδρόμια

Deal Fraport – Intrakat για 5G σε 14 αεροδρόμια

28 Φεβρουαρίου 2023
Αθανάσιος Στάβερης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης

Απαραίτητο το 5G όσο το νερό και το ρεύμα

25 Φεβρουαρίου 2023

Το URL προφανώς, δεν οδηγεί στην επίσημη ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρείας, αλλά σε μια εντελώς άσχετη ιστοσελίδα, η οποία όμως είναι οπτικά πανομοιότυπη με την επίσημη. Ενώ λοιπόν ο χρήστης νομίζει πως βρίσκεται στη ιστοσελίδα της επίσημης εταιρείας, συμπληρώνοντας  στα αντίστοιχα πεδία το username και το password του για να συνδεθεί, αποκαλύπτει στους απατεώνες τα κλειδιά του λογαριασμού του. Συχνά μάλιστα, ο χρήστης καλείται να δώσει και επιπλέον στοιχεία, δήθεν για να κάνει reset το password ή για λόγους δήθεν επιπλέον ασφάλειας.

Με τα στοιχεία αυτά, οι απατεώνες προσπαθούν να ξεγελάσουν ακόμα περισσότερο το θύμα, αποσκοπώντας συνήθως στο να του αφαιρέσουν χρηματικά ποσά. Εκτός των URLs, ένα phishing email μπορεί να περιλαμβάνει και συνημμένα αρχεία, το άνοιγμα των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε μόλυνση του υπολογιστή του χρήστη με κακόβουλο λογισμικό, το οποίο δίνει στον απατεώνα πλήρη πρόσβαση στον υπολογιστή και τις εφαρμογές του χρήστη.

Smishing

Το smishing, είναι μια υποκατηγορία του phishing, και η προσπάθεια εξαπάτησης γίνεται μέσω κινητού με την αποστολή SMS μηνυμάτων. Από εκεί προέρχεται και ο όρος smishing, ενώνοντας το «SM» από το SMS και το «ishing» από το phishing.

Ο τρόπος είναι απλός: λαμβάνετε ένα «φαινομενικά γνήσιο» SMS το οποίο περιέχει ένα URL. Αν το πατήσετε, θα σας οδηγήσει σε κάποια σελίδα η οποία θα προσπαθήσει να μολύνει άμεσα το κινητό σας εκμεταλλευόμενη κάποια αδυναμία στο λειτουργικό του σύστημα ή θα σας προτρέψει να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή (app). Αυτό το app περιέχει κακόβουλο κώδικα, ο οποίος εκτελείται στο smartphone σας και δίνει πρόσβαση στους κακόβουλους σε όλα του τα περιεχόμενα της συσκευής.

Το URL στο SMS μπορεί επίσης να σας ανακατευθύνει σε κάποια ιστοσελίδα, όπως και στο phishing, η οποία προσομοιάζει σε κάποια έγκυρη υπηρεσία,  ώστε να καταχωρήσετε τους κωδικούς σας, ζητώντας σας παράλληλα στοιχεία πιστωτικών καρτών, ταυτότητας ή ΑΜΚΑ, ή ακόμη και να  εκκινήσει την αυτοματοποιημένη προβολή  κακόβουλων  διαφημίσεων.

Το βασικό πρόβλημα είναι πως, στην αρχική περίπτωση της μόλυνσης του κινητού σας από κακόβουλο λογισμικό/app, οι απατεώνες έχουν στα χέρια τους τα πάντα, από κωδικούς και λογαριασμούς σε apps, μέχρι και τις προσωπικές σας φωτογραφίες. 

Spoofing

Tο spoofing είναι μια μέθοδος μέσω της οποίας πλαστογραφούνται τα στοιχεία του γνήσιου αποστολέα ή του καλούντος (εάν πρόκειται για υποκλοπή στοιχείων μέσω τηλεφωνικής κλήσης) ή, ώστε η προσπάθεια για phishing/smishing να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Τεχνικές spoofing χρησιμοποιούνται τόσο σε e-mails, ώστε η διεύθυνση αποστολέα να μοιάζει έγκυρη, είτε και σε τηλεφωνικές κλήσεις/μηνύματα όπου ο καλών αριθμός που εμφανίζεται στο τηλέφωνο του καλούμενου μπορεί να είναι πλαστογραφημένος, να ανήκει για παράδειγμα σε γνωστή επαφή του καλούμενου ή σε ιδιωτική εταιρεία ή κρατική υπηρεσία. Παρά τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν οι πάροχοι διεθνώς, οι απόπειρες εξαπάτησης δεν μπορούν να προληφθούν πλήρως, συνεπώς απαιτείται εγρήγορση και ενημέρωση από όλους τους χρήστες.

 

Για να προστατεύσετε τον εαυτό σας ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές:

  • Να είστε σε επαγρύπνηση όταν λαμβάνετε emails ή μηνύματα από εφαρμογές μηνυμάτων (messaging applications) ή όταν απαντάτε σε κλήσεις από άγνωστους παραλήπτες ή αριθμούς. 
  • Πριν κάνετε οποιοδήποτε ‘κλικ’ πάνω σε κάποιο URL, ξανασκεφτείτε το!
  • Να είστε καχύποπτοι με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ισχυρίζονται ότι πρέπει άμεσα να κάνετε ‘κλικ’ σε σύνδεσμο (URL), να καλέσετε στο τηλέφωνο ή να ανοίξετε κάποιο συνημμένο αρχείο. Εάν πιεστείτε να δώσετε πληροφορίες άμεσα, να είστε προσεκτικοί. Δεν είστε υποχρεωμένοι να απαντήσετε σε κάθε επικοινωνία που λαμβάνετε.
  • Σε περίπτωση που λάβετε κάποιο email/sms από κάποιο άτομο για πρώτη φορά, το οποίο ξεκινά με γενικό μήνυμα «Αγαπητέ/ή κύριε/α», αφιερώστε λίγο χρόνο για να το εξετάσετε προσεκτικά, προτού συνεχίσετε ή κάνετε ‘κλικ’ σε οποιονδήποτε σύνδεσμο (URL).
  • Παρατηρήστε εάν το μήνυμα είναι προσωποποιημένο ή εάν έχει ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη και ανακρίβειες. Τα ύποπτα μηνύματα αποστέλλονται συνήθως μαζικά και δεν αναγράφουν το όνομα του παραλήπτη που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζει κάποιο ζήτημα προς επίλυση. 
  • Αν κάποιο email ή μήνυμα σας φαίνεται  ύποπτο , είτε επειδή δεν ήταν αναμενόμενο, είτε γιατί το ύφος γραφής δεν συνάδει με το σύνηθες ύφος του αποστολέα, ελέγξτε το επισταμένως και επιβεβαιώστε το τηλεφωνικά.
  • Μην δίνετε προσωπικά σας στοιχεία, για παράδειγμα για ταυτοποίηση της ταυτότητάς σας, όταν έχετε δεχτεί εισερχόμενη κλήση την οποία δεν περιμένετε, ακόμα και αν ο καλών αριθμός φαίνεται έγκυρος. Είναι προτιμότερο να κλείσετε το τηλέφωνο και να καλέσετε ξανά χρησιμοποιώντας τον επαληθευμένο αριθμό που αναφέρεται στον ασφαλή ιστότοπο  της εκάστοτε εταιρείας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ειδικά στην περίπτωση που ο καλών σας ζητήσει να επαληθεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή ή να εγκαταστήσετε κάποιο λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης (π.χ TeamViewer) στον υπολογιστή σας.

 

  •  Σε καμία περίπτωση μην αποκαλύπτετε τους προσωπικούς κωδικούς ασφάλειας (passwords, PIN, κτλ). Ορίστε τους δικούς σας κωδικούς πρόσβασης (password) και μην παραλείπετε να τους αλλάζετε τακτικά. Για την επιλογή ασφαλούς κωδικού πρόσβασης:

 

    • Να φροντίζετε ώστε ο κωδικός (password) να έχει μήκος τουλάχιστον έξι χαρακτήρων και να συνδυάζει πεζά-κεφαλαία, γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες ή σχηματιζουν προτάσεις με αριθμούς και σύμβολα. Παραδείγματα καλά επιλεγμένων κωδικών πρόσβασης είναι τα ακόλουθα: “Fm4+g3s$” ,   “veRt1c@L” ,  “eVp0+aW5?”  , E1naiK@lok@iri@2022
    • Όταν αλλάζετε κωδικό (password) να μην επιλέγετε νέο κωδικό με προβλεπόμενο τρόπο (π.χ. η χρήση του κωδικού “X34JAN” το μήνα Ιανουάριο ακολουθούμενη από τον κωδικό “X34FEB” για το μήνα Φεβρουάριο).
    • Σε περίπτωση που έχετε λογαριασμούς σε περισσότερες από μία εφαρμογές ή συστήματα, να επιλέγετε διαφορετικό κωδικό πρόσβασης (password) για κάθε λογαριασμό.
    • Μην επιλέγετε κωδικούς οι οποίοι είναι εύκολο για έναν τρίτο να μαντέψει. Αποφεύγετε πληροφορίες όπως ημερομηνίες γέννησης, προσωπικά στοιχεία, ονόματα προσώπων, κατοικιδίων, κύριες λέξεις, παράγωγα του λογαριασμού χρήστη, τοπωνύμια, ακρωνύμια και συνήθεις ακολουθίες χαρακτήρων. Παραδείγματα λάθος επιλεγμένων κωδικών είναι τα ακόλουθα: “giorgos”, “maria1978”, “XRHSTHS”,  “Athens”,   “123456”, “qwerty”. 
    • Μην καταγράφετε ή αποθηκεύετε τον κωδικό σε οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικό αρχείο αν δεν υπάρχει επαρκής προστασία (π.χ. κρυπτογράφηση)

 

  • Αναβαθμίζετε τακτικά το λογισμικό των συσκευών σας και αποφεύγετε την παραβίασή του (με rooting ή jailbreaking) καθώς μπορεί να διαταραχθεί η ασφάλεια της συσκευής μέσω εγκατάστασης κακόβουλων εφαρμογών. Επίσης, είναι σημαντικό να εμπιστεύεστε εφαρμογές που είναι διαθέσιμες από τα επίσημα καταστήματα των κατασκευαστών (Appstore, Google Play/Windows Phone Market κλπ).

Σχετικά

Tags: cyber riskCybersecurityΠαρακολουθήσεις τηλεφώνωνΤηλεπικοινωνίες
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

TikTok
Cyber Security

Tik Tok τέλος για τος Ευρωπαίους αξιωματούχους

28 Φεβρουαρίου 2023
Deal Fraport - Intrakat για 5G σε 14 αεροδρόμια
Επιχειρήσεις

Deal Fraport – Intrakat για 5G σε 14 αεροδρόμια

28 Φεβρουαρίου 2023
Αθανάσιος Στάβερης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης
Δελτία Τύπου

Απαραίτητο το 5G όσο το νερό και το ρεύμα

25 Φεβρουαρίου 2023
Επόμενο άρθρο
πετρέλαιο, oil

Sell-off στο πετρέλαιο: Covid, Βενεζουέλα και φήμες

Σε εξέλιξη η συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν... χωρίς ατζέντα

Κριτική Παπαχελά στις σχέσεις Ερντογάν - Μητσοτάκη

MostPopular

  • κάλπη, εκλογές

    Εκλογές: Τα 3+1 σενάρια για κυβέρνηση συνεργασίας – Η στρατηγική των κομμάτων

    91 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Λαγκάρντ – Πάουελ στήνουν τρελό ράλι στο ευρώ!

    97 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Τί κρύβει η σύγκρουση Ανδρουλάκη – Λοβέρδου και γιατί δεν το… τερματίζουν τώρα

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ – Κόλαση στα social media

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Πυροβολισμός 16χρονου στο Λαγονήσι: Νέα δεδομένα – θολά τα κίνητρα

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}