• Τελευταία
  • Trending
  • All

Δήλωση Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Δεν υπάρχει σκάνδαλο – Τα λάθη και οι αλλαγές

8 Αυγούστου 2022
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν, δήλωσε ότι δέχεται να εξετάσει το σχέδιο εξομάλυνσης στην Ουκρανία που κατέθεσε ο Σι Ζινπίνγκ,

Ο Πούτιν συζητάει το σχέδιο Σι για την Ουκρανία

20 Μαρτίου 2023
Bull VS Bear

Πρώτο crash test θετικό για τις αγορές και το Χ.Α.

20 Μαρτίου 2023
αγωγός πετρελαίου

Μάζεψε τις πρωινές ζημιές το πετρέλαιο

20 Μαρτίου 2023
Εμπορικό έλλειμμα 30,6 δισ. για την Ευρωζώνη - Τα 5,6 δισ. στη Ρωσία

Εμπορικό έλλειμμα 30,6 δισ. για την Ευρωζώνη – Τα 5,6 δισ. στη Ρωσία

20 Μαρτίου 2023
Γερμανία: Σε χαμηλά 17 μηνών ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού

Γερμανία: Σε χαμηλά 17 μηνών ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού

20 Μαρτίου 2023
Πέφτει το δολάριο - Περιμένουν χαλάρωση της Fed

Πέφτει το δολάριο – Περιμένουν χαλάρωση της Fed

20 Μαρτίου 2023
Μελέτη για την πορεία υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων άμεσης χρηματοδότησης στην Ελλάδα κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020,

Μελέτη ΙΟΒΕ: Πόσο ζεστό χρήμα από ΕΕ πήρε η Ελλάδα

20 Μαρτίου 2023

Γρήγορη και εύκολη ασφάλιση κατοικίας για όλους από την COSMOTE  

20 Μαρτίου 2023
Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

20 Μαρτίου 2023
Σε εξέλιξη βρίσκεται η πρώτη και ιστορικών διαστάσεων επίσκεψη του Κινέζου προέδρου Σι Ζινίνγκ στη Ρωσία,

Ο Σι στη Ρωσία: Σφυρηλατείται ισχυρός άξονας

20 Μαρτίου 2023

Mega deal Ελλάδας – Τουρκίας στον ΟΗΕ

20 Μαρτίου 2023
Geo Economy on the Mechanism of Golden Cog Gears with Glow Effect. Geo Economy Golden Metallic Cog Gears. 3D Rendering.

Roller coaster οι αγορές – Σημαντικά κέρδη στο κλείσιμο σε Ελλάδα – Ευρώπη

20 Μαρτίου 2023

Παγκόσμιες ενεργειακές προκλήσεις και στρατηγικές για μια Ελλάδα ενεργειακά αυτάρκη και αειφόρο

20 Μαρτίου 2023

Οι αγορές βλέπουν… παγόβουνο! Η Credit Suisse ήταν μόνο η κορυφή

20 Μαρτίου 2023
Weather Report, δελτίο καιρού

Καιρός: Nεφώσεις και άνοδος της θερμοκρασίας

20 Μαρτίου 2023

Έκτακτο: Σε crisis mode οι κεντρικές τράπεζες – Ξεχειλώνουν τα νομισματικά swaps

20 Μαρτίου 2023
Ξεπερνάει τα 3 δισ. δολάρια το deal για την εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS, ενώ ενδεικτικό της κρισιμότητας του είναι ότι ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος της Ελβετίας!

Credit Suisse: Με 3 δισ. την παίρνει η UBS – Ο πρόεδρος της Ελβετίας ανακοίνωσε το deal

20 Μαρτίου 2023
tzoker.gr

Τζόκερ κλήρωση : Οι τυχεροί αριθμοί σήμερα

19 Μαρτίου 2023
καίγονται λεφτά

Αυτοί χάνουν τα περισσότερα από την Credit Suisse

19 Μαρτίου 2023
risk ahead

Credit Suisse: Διάσωση με bail-in. Στα ύψη τα CDS της UBS

19 Μαρτίου 2023
Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ

Κρίσεις: Αλλάζει ο διοικητικός κορμός της ΕΛ.ΑΣ

19 Μαρτίου 2023
Στη UBS καταλήγει τελικά η Credit Suisse, μετά από αναθεώρηση της προσφοράς που είχε υποβάλλει η πρώτη που οδήγησε σε διπλασιασμό του αρχικού τιμήματος

Έκλεισε στα 2 δισ. η εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS

19 Μαρτίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Δήλωση Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Δεν υπάρχει σκάνδαλο – Τα λάθη και οι αλλαγές

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
8 Αυγούστου 2022
Στις Crisis Zone, The Wire, Αμυνα & Διπλωματία, Διαφθορά, Πολιτική & Οικονομία
Reading Time: 1 min read
60 0
0
164
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Δήλωση με την οποία τοποθετήθηκε επί των εξελίξεων στο ζήτημα των παρακολουθήσεων από την ΕΥΠ έκανε ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αποδεχόμενος ως ζήτημα μόνο την παρακολούθηση του Νίκου Ανδρουλάκη -για περίοδο τριών μηνών-, ενώ επιχειρεί να ξεπεράσει τα προβλήματα που εγείρονται με την αποδοχή πρότασης για -απόρρητη- εξεταστική επιτροπή και την κατάθεση ενός πλαισίου τεσσάρων σημείων για αλλαγές.

Στις προσδοκίες για ανάληψη πολιτικής ευθύνης -σε υψηλό αλλά όχι στο ανώτατο- πολιτικό επίπεδο, ανταποκρίθηκε με δήλωσή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφορικά με το σκάνδαλο παρακολουθήσεων τις ΕΥΠ. Παράλληλα, ο Έλληνας πρωθυπουργός περιορίζει το ζήτημα στην παρακολούθηση του Νίκου Ανδρουλάκη την περίοδο που ήταν ευρωβουλευτής, αλλά πριν εκλεγεί αρχηγός του ΚΙΝ.ΑΛ. Επίσης, κατέθεσε πρόταση τεσσάρων σημείων για την μεταρρύθμιση του πλαισίου λειτουργίας της ΕΥΠ και το εσωτερικού κανονισμού της.

Σχετικάθέματα

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

20 Μαρτίου 2023

Mega deal Ελλάδας – Τουρκίας στον ΟΗΕ

20 Μαρτίου 2023
Geo Economy on the Mechanism of Golden Cog Gears with Glow Effect. Geo Economy Golden Metallic Cog Gears. 3D Rendering.

Roller coaster οι αγορές – Σημαντικά κέρδη στο κλείσιμο σε Ελλάδα – Ευρώπη

20 Μαρτίου 2023

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με τη δήλωσή του επιχειρεί να αναγνωρίσει τη “φωτιά” που ξέσπασε από τους “λανθασμένους χειρισμούς” της ΕΥΠ, αλλά ταυτόχρονα επιδιώκει να εμφανιστεί ως “πυροσβέστης”, αποδεχόμενος ο ίδιος μόνο τον αντίκτυπο και όχι την ουσία της πολιτικής ευθύνης που απορρέει. Επίσης, ο πρωθυπουργός περιορίζει το θέμα στην παρακολούθηση του Νίκου Ανδρουλάκη -όχι ως προέδρου του ΚΙΝ.ΑΛ, αλλά ως ευρωβουλευτή-, ενώ δεν εντάσσει το μέγα θέμα της παρακολούθησης δημοσιογράφων και ειδικότερα του Θανάση Κουκάκη, σε αυτό το πλαίσιο.

Αναφορικά με τις ευθύνες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποδίδει την επιχειρησιακή ευθύνη, όπως ξεκάθαρα λέει, στον παραιτηθέντα διοικητή της ΕΥΠ, Παναγιώτη Κοντολέωντα και την πολιτική στον γενικό γραμματέα του γραφείου πρωθυπουργού Γρηγόρη Δημητριάδη. Εμφανίζει εαυτόν ως απομηχανής θεό που παρέχει τη λύτρωση-λύση, ενώ ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε.

Στο ζήτημα των μεταρρυθμίσεων έθεσε εκ νέου το θέμα της δημιουργίας Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, το οποίο έχει αποφασιστεί αλλά δεν έχει συσταθεί ποτέ, με ευθύνη του Μεγάρου Μαξίμου, το οποίο επιμένει στη δομή του Συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας και της λειτουργίας του ΚΥΣΕΑ (το οποίο έχει μεταβληθεί από Κυβερνητικό Συμβούλιο Εξωτερικών και Άμυνας σε Κυβερνητικό Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας, το οποίο όμως δεν έχει προγραμματισμένες συνεδριάσεις, σαφή δομή και κύκλο λειτουργίας.

Auditor’s note: Θεωρίες συνομωσίας

Εντύπωση προκαλεί η δήλωση του πρωθυπουργού για ενδεχόμενο σχέδιο δυνάμεων εκτός της χώρας για την αποσταθεροποίησή της. Τέτοια σενάρια κυκλοφόρησαν και μετά την πτώση του Μάριο Ντράγκι, ο οποίος έχασε τη στήριξη των μείζονων κυβερνητικών εταίρων, αλλά διατήρησε πλειοψηφία στο Κοινοβούλιο.

Και αν κάποιες σκοτεινές δυνάμεις εκτός Ελλάδας απεργάζονται οποιοδήποτε σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας, να ξέρουν ότι η Ελλάδα είναι και ισχυρή και θεσμικά θωρακισμένη.

αναφέρει μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργόςΣε μια πρώτη ανάγνωση, η τοποθέτηση αυτή, δίνει τα στοιχειώδη “πολεμοφόδια” στον κομματικό μηχανισμό για να απαντήσει στα social media. Τέτοιοι ασαφείς ισχυρισμοί, όταν αναφέρονται από τα πλέον επίσημα χείλη, εκτιμάται ότι δίνουν τροφή σε σενάρια συνομωσίας, τα οποία αναμένεται να κατακλείσουν τις προσεχείς ημέρες τα social media, μεταβάλλοντας την ατζέντα από σκάνδαλο, σε επιχείρηση αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης και της χώρας και τα θύματα, σε εργαλεία ξένων παραγόντων.

Τί δεν είπε ο Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός δεν απαντά στα μείζονα ερωτήματα για

  • τις σχέσεις του Γρηγόρη Δημητριάδη και τις ΕΥΠ με συγκεκριμένες εταιρίες και πρόσωπα, καθώς και
  • για ζητήματα για την απόκτηση και χρήση του λογισμικού predator.
  • Αναπάντητο μένει επίσης το μείζον ερώτημα της παρακολούθησης δημοσιογράφων, που άπτεται και της ποιότητας της Δημοκρατίας.
  • Δεν αναφέρθηκε στις διαψεύσεις από Ουκρανία και Αρμενία για τις διαρροές περί δικούς τους αιτήματος παρακολούθησης του Νίκου Ανδρουλάκη
  • Ούτε όμως στα πως και τα γιατί της παρακολούθησής του.

Ο πρωθυπουργός δεν έκανε καμία αναφορά στη

  • διοικητική διερεύνηση ευθυνών της Εισαγγελέως της ΕΥΠ, που υπέγραψε την παρακολούθηση πολιτικού προσώπου.

Επίσης, ξεκαθάρισε ότι αρνείται να εκχωρήσει την δικαιοδοσία της ΕΥΠ σε άλλο υπουργείο και προτείνει αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο εποπτείας και λειτουργίας, με γνώμονα την ενίσχυση της λογοδοσίας αλλά όχι της διαφάνειας.

Το αντιπύρ του Μητσοτάκη

Πολιτικά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, καλύφθηκε πίσω από δύο τείχη: Αφενός, η παρακολούθηση -στο τμήμα που αυτή αφορά την επισύνδεση- ήταν νόμιμη, έχοντας λάβει υπογραφή ανώτατης Εισαγγελέως, ενώ η διαδικασία διέπετε από τον νόμο που πέρασε το 2018 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Για τα αναπάντητα ερωτηματικά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραπέμπει στην σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής στη Βουλή, η οποία όμως θα είναι… απόρρητη, όπως ξεκάθαρα αναφέρει. Αυτό συνεπάγεται ότι η δημόσια κάθαρση θα περιοριστεί στις απαντήσεις που ο ίδιος έδωσε!

Η μεταρρύθμιση

Όπως σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις ανάληψης πολιτικής ευθύνης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τις ντύνει με την αναγκαία μεταρρυθμιστική προσπάθεια, η οποία στοχεύει στην αντιμετώπιση των παθογενειών, ώστε να καλυφθεί απριόρι από τα βέλη για την υπεράσπιση του καθεστώτος που δημιούργησε το πρόβλημα.

Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως πάντα, υπερασπίζεται τα στελέχη των κρατικών υπηρεσιών, αναφερόμενος στο μετρήσιμα αποδοτικό έργο τους. Στην περίπτωση της ΕΥΠ αναφέρθηκε στην επιτυχή αντιμετώπιση του προσφυγικού το 2020 στον Έβρο.

Έτσι, στο επόμενο βήμα, αναφέρθηκε στη μεταρρύθμιση του πλαισίου λειτουργίας της ΕΥΠ, η οποία θα κινηθεί σε τέσσερις άξονες:

  1. Ενίσχυση της λογοδοσίας της ΕΥΠ και της εποπτείας του κοινοβουλίου μέσω της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας.
  2. Αναβάθμιση του ρόλου του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας για την καλύτερη αξιοποίηση των πληροφοριών και της ΕΥΠ.
  3. Θωράκιση του πλαισίου νομίμων επισυνδέσεων για πολιτικά πρόσωπα.
  4. Αλλαγές στο εσωτερικό της ΕΥΠ για την ενίσχυση του εσωτερικού ελέγχου, της διαφάνειας, της εξωστρέφειας και της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού της.

Auditor’s note: Προβλέψιμη αντίδραση μέσου εύρους

Το Crisis Monitor εντόπισε εγκαίρως την προσπάθεια διάχυσης της ευθύνης και συντήρησης του υφιστάμενου καθεστώτος μέσω της προώθησης, εντός πακέτο μέσης λύσης, που περιλαμβάνει λύσεις με ευρωπαϊκό μανδύα, όπως η ενίσχυση της λογοδοσίας, αλλά χωρίς να αλλάζουν οι νόμοι που διέπουν την ποινική αντιμετώπιση λαθών του μηχανισμού.

Η δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη

Στη Δημοκρατία μας δεν επιτρέπεται να υπάρχουν σκιές. Γι’ αυτό και θέλω να σας μιλήσω ανοιχτά για τις πρόσφατες εξελίξεις.

Πριν από λίγες μέρες, ενημερώθηκα ότι τον Σεπτέμβριο του 2021, και ενόσω ήταν ακόμα Ευρωβουλευτής, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών είχε προβεί σε νόμιμη επισύνδεση στο κινητό τηλέφωνο του Νίκου Ανδρουλάκη.

Η διαδικασία είχε την έγκριση ανώτατης εισαγγελέως, όπως ακριβώς ορίζει η διάταξη που ψηφίστηκε το 2018 από την προηγούμενη κυβέρνηση. Διήρκεσε τρεις μήνες και διεκόπη αυτόματα, όπως προβλεπόταν από τον νόμο, λίγες μέρες αφότου εκλέχτηκε ο κ. Ανδρουλάκης πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ.

Παρότι όλα έγιναν νόμιμα, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών υποτίμησε την πολιτική διάσταση της συγκεκριμένης ενέργειας. Ήταν τυπικά επαρκής, όμως πολιτικά μη αποδεκτή. Δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί, προκαλώντας ρωγμές στην εμπιστοσύνη των πολιτών στις Υπηρεσίες Εθνικής Ασφάλειας.

Γιατί αν και αφορούσε προβεβλημένο πολιτικό πρόσωπο, ο χειρισμός της υπήρξε ελλιπής. Ακριβώς γι’ αυτό απομακρύνθηκε αμέσως ο Διοικητής της ΕΥΠ. Ενώ και ο Γενικός Γραμματέας του Γραφείου του Πρωθυπουργού ανέλαβε την αντικειμενική πολιτική ευθύνη.

Και επειδή η λέξη ευθύνη προέρχεται από το επίθετο ευθύς, επαναλαμβάνω ευθέως: αυτό που έγινε μπορεί να ήταν σύμφωνο με το γράμμα του νόμου, ήταν όμως λάθος. Δεν το γνώριζα και, προφανώς, δεν θα το επέτρεπα ποτέ!

Η υπόθεση ανέδειξε, ωστόσο, την έλλειψη πρόσθετων «φίλτρων» στη λειτουργία των υπηρεσιών πληροφοριών. Γιατί η παρακολούθηση ενός πολιτικού προσώπου ασφαλώς και προυποθέτει εγγυήσεις πέραν από την κρίση ακόμη και ενός έμπειρου και ικανού δικαστικού λειτουργού.

Από την άλλη πλευρά, όμως, θέλω να είμαι επίσης σαφής: η προσφορά της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών είναι σημαντική. Αποτυπώνεται εμφατικά στην ετοιμότητα της Ελλάδος να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως αυτές στον Έβρο ή στο Αιγαίο. Στη διαρκή διπλωματική και αμυντική μας θωράκιση. Αλλά και στην καθημερινή μάχη της κοινωνίας με την τρομοκρατία και το έγκλημα.

Ένα ολίσθημα, συνεπώς, δεν μπορεί να σκιάσει ένα έργο με μετρήσιμο εθνικό όφελος. Και δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί πόσο πολύτιμες είναι οι αξιόπιστες πληροφορίες στον σύνθετο κόσμο στον οποίο ζούμε.

Η υπηρεσία αυτή είναι επιφορτισμένη με την εθνική ασφάλεια και την προστασία της πατρίδας από γεωπολιτικές κινήσεις, αλλά και από ασύμμετρες και υβριδικές απειλές. Γι’ αυτό και στις περισσότερες ευρωπαϊκές Δημοκρατίες ανάλογες δομές υπάγονται στον αρχηγό της κυβέρνησης ή του κράτους, καθώς το εύρος του αντικειμένου τους ξεπερνά τα όρια του ενός Υπουργείου.

Όσο πολύτιμη όμως και αν ήταν η συνεισφορά της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών στην ενίσχυση της θέσης της Ελλάδας, άλλο τόσο γίνεται καθαρό ότι απαιτείται όχι μόνο η βελτίωση της επιχειρησιακής της επάρκειας, αλλά και η συνολική επαναξιολόγηση του πλαισίου ελέγχου και εποπτείας της.

Ο νέος Διοικητής είναι ένας από τους πιο έμπειρους Έλληνες διπλωμάτες και διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να φέρει εις πέρας αυτή την αποστολή.

Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση συμφώνησε αμέσως στη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία προφανώς και θα λειτουργήσει υπό συνθήκες που η φύση του αντικειμένου που θα ερευνήσει επιβάλλει.

Γιατί μία τέτοια υπεύθυνη διαδικασία δεν μπορεί, δεν πρέπει να μετατραπεί σε κατασκοπευτικό σήριαλ προς κομματική κατανάλωση. Ούτε, πολύ περισσότερο, να αποτελέσει αιτία υποβάθμισης της εθνικής συμβολής της ΕΥΠ και υπονόμευσης πτυχών της εθνικής ασφάλειας.

Πρέπει η αλήθεια να αναδειχθεί στις διαστάσεις που πραγματικά έχει. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις διαχρονικές παθογένειες της υπηρεσίας πληροφοριών.

Προσωπικά θα είμαι ανοιχτός σε κάθε δημιουργική ιδέα που ενσωματώνει βέλτιστες πρακτικές από το εξωτερικό και θα ενισχύει τους μηχανισμούς λογοδοσίας μιας τόσο κρίσιμης υπηρεσίας για την ασφάλεια της χώρας.

Πρόθυμα, λοιπόν, θα συζητήσω προτάσεις που θα ενισχύουν τη διαφάνεια στη δράση των μυστικών μας υπηρεσιών χωρίς, προφανώς, να εμποδίζουν την αποστολή τους. Ξεκινώντας, σίγουρα, από τις αυστηρότερες δικλίδες σε ό,τι αφορά τις νόμιμες επισυνδέσεις. Αυτό πρέπει να γίνει και θα γίνει αμέσως με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.

Έτσι, καταθέτω σήμερα 4 πεδία αλλαγών που θα προτείνει η κυβέρνηση:

1ον. Ενίσχυση της λογοδοσίας της ΕΥΠ και της εποπτείας του κοινοβουλίου μέσω της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας.

2ον. Αναβάθμιση του ρόλου του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας για την καλύτερη αξιοποίηση των πληροφοριών και της ΕΥΠ.

3ον. Θωράκιση του πλαισίου νομίμων επισυνδέσεων για πολιτικά πρόσωπα.

4ον. Αλλαγές στο εσωτερικό της ΕΥΠ για την ενίσχυση του εσωτερικού ελέγχου, της διαφάνειας, της εξωστρέφειας και της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού της.

Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Υπάρχουν πολλοί εχθροί της πατρίδας που καραδοκούν και θα ήθελαν μία αδύναμη Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών. Και αν κάποιες σκοτεινές δυνάμεις εκτός Ελλάδας απεργάζονται οποιοδήποτε σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας, να ξέρουν ότι η Ελλάδα είναι και ισχυρή και θεσμικά θωρακισμένη.

Ζούμε σε έναν επικίνδυνο κόσμο. Είμαστε όμως μια Δημοκρατική πολιτεία. Και έχουμε ιερή υποχρέωση να ισορροπούμε ανάμεσα στην ασφάλεια του τόπου και των πολιτών και στην προστασία των θεμελιωδών αρχών που προστατεύουν την ιδιωτική σφαίρα και το απόρρητο των επικοινωνιών.

Εδώ και τρία χρόνια, άλλωστε, έχουμε αποδείξει ότι διδασκόμαστε από τις αστοχίες μας για να γινόμαστε καλύτεροι. Εγώ, προσωπικά, δεν κρύφτηκα ποτέ μπροστά σε δυσκολίες ή ευθύνες. Σε μία συχνά μοναχική αλλά σταθερή μάχη αυτοκριτικής και προσπάθειας διαρκούς βελτίωσης.

Χάνοντας, ίσως, προς στιγμήν κάποιες μάχες με χρόνιες παθογένειες. Κερδίζοντας, όμως, τον πόλεμο των μεγάλων στοιχημάτων. Και κυρίως, χωρίς να χάνω ποτέ μα ποτέ τον στόχο μιας ισχυρής, Δημοκρατικής, ευρωπαϊκής και εθνικά αυτοδύναμης Ελλάδας.

Σε αυτόν τον δρόμο θα συνεχίσω να πορεύομαι, ωστε να χτίσουμε όλοι μαζί ακόμη πιο στέρεους και ανθεκτικούς στο χρόνο Δημοκρατικούς θεσμούς.

Σχετικά

Tags: ΕΥΠΕΥΠGateΚατασκοπείακυβέρνηση ΝΔΚυριάκος Μητσοτάκηςπολιτικό ρίσκορίσκο
Share66Tweet41Share11Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες
Πολιτική & Οικονομία

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

20 Μαρτίου 2023
Ελληνοτουρκικά

Mega deal Ελλάδας – Τουρκίας στον ΟΗΕ

20 Μαρτίου 2023
Geo Economy on the Mechanism of Golden Cog Gears with Glow Effect. Geo Economy Golden Metallic Cog Gears. 3D Rendering.
Αγορές

Roller coaster οι αγορές – Σημαντικά κέρδη στο κλείσιμο σε Ελλάδα – Ευρώπη

20 Μαρτίου 2023
Επόμενο άρθρο
rebound

Αντίδραση στο Χρηματιστήριο με ράλι στα βαριά χαρτιά

Οι προσδοκίες για τον πληθωρισμό των καταναλωτών στις ΗΠΑ για το επόμενο έτος μειώθηκαν στο 6,2% τον Ιούλιο του 2022,

ΗΠΑ: Μεγάλη μείωση των προσδοκιών για πληθωρισμό

MostPopular

  • Ο Αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος

    Λάζαρος Μαυρόπουλος: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    360 shares
    Share 144 Tweet 90
  • Οι αγορές βλέπουν… παγόβουνο! Η Credit Suisse ήταν μόνο η κορυφή

    80 shares
    Share 32 Tweet 20
  • Ποιοί και γιατί έφαγαν τώρα τον αρχηγό της ΕΛ.Ασ

    266 shares
    Share 106 Tweet 66
  • Κωνσταντίνος Σκούμας: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    808 shares
    Share 323 Tweet 202
  • Κρίσεις: Αλλάζει ο διοικητικός κορμός της ΕΛ.ΑΣ

    68 shares
    Share 27 Tweet 17

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}