• Τελευταία
  • Trending
  • All

Κέρκυρα: ΤΑΙΠΕΔ και Lamda Corfu Marina υπέγραψαν τη σύμβαση για τη μαρίνα μεγάλων σκαφών

30 Οκτωβρίου 2024

Ο Τραμπ απειλεί Πούτιν με κυρώσεις… αφού τον είπε τρελό

27 Μαΐου 2025

Όταν οι χαμηλές τιμές διαλύουν τις αγορές – Η στρατηγική της Κίνας στις σπάνιες γαίες

27 Μαΐου 2025

l’artigiano: Νέα εφαρμογή και 1+1 πίτσα App-οκλειστικά

27 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο που έπιασε και τις 1.850 μονάδες

27 Μαΐου 2025
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής

Η ΝΔ παραπέμπει Καραμανλή για πλημμέλημα με λύση… Τριαντόπουλου

27 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος ΟΤΕ στους “Europe’s Climate Leaders 2025” των Financial Times

27 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Fourlis Holding, Βασίλης Φουρλής

Μείωσε τις ζημιές ο Fourlis – Ετοιμάζει επιστροφή κεφαλαίου λόγω Trade Estates

27 Μαΐου 2025

Αλ. Εξάρχου: Πυλώνες ανάπτυξης το Real Estate και τα έργα ΣΔΙΤ – Παραχώρησης

27 Μαΐου 2025

Συνάντηση της ΕΑΕΕ με την Επίτροπο Maria Luís Albuquerque

27 Μαΐου 2025
Ο νέος πρόεδρος του ΣΕΧΒ κος. Αλέξανδρος Κατραούζος, ο Γενικός Δ/ντής του ΣΕΧΒ κος Παναγιώτης Σκαρλάτος και ο απερχόμενος Πρόεδρος κος. Αρμόδιος Γιαννίδης

Ο Αλ. Κατραούζος νέος πρόεδρος του ΣΕΧΒ – Το νέο ΔΣ

27 Μαΐου 2025

HDFS: Παρουσίαση του «Duty to Care: από άκρη σε άκρη» – MOU με ΥΠΑΙΘ

27 Μαΐου 2025

HELLENiQ ENERGY: Ανανέωση συνεργασίας με το Παν. Δυτ. Αττικής

27 Μαΐου 2025

Ολοκληρώθηκε το 3×3 Schools powered by ΔΕΗ με πάνω από 3.200 μαθητές πανελλαδικά

27 Μαΐου 2025

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο εγκρίνει την 6η δέσμη νέων έργων PESCO

27 Μαΐου 2025
Ουκρανία

Ε.Ε: Υπό όρους η συμμετοχή τρίτων κρατών στο SAFE

27 Μαΐου 2025

Protergia: Το Protergia Picasso αλλάζει την αγορά ενέργειας

27 Μαΐου 2025

Ευρωσυμβούλιο: Περισσότερη ευελιξία στους στόχους CO₂ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

27 Μαΐου 2025

Αυξήθηκαν κόντρα-στο κύμα τα βιομηχανικά κέρδη στην Κίνα

27 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

SAFE: Το Ευρωσυμβούλιο εγκρίνει ενίσχυση 150 δισ. για κοινές επενδύσεις στην άμυνα

27 Μαΐου 2025
Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες - Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

ΕΕ: Ανέκαμψαν οι πωλήσεις οχημάτων τον Απρίλιο – Μειώθηκαν στο 4μηνο

27 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Στις αγορές για 500 εκατ. με πράσινο ομόλογο

27 Μαΐου 2025

Η Ευρωπαία Εισαγγελέας βγάζει στη σέντρα τον Μητσοτάκη – Κίνδυνος απώλειας κονδυλίων και… θέσης

27 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 27 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Κέρκυρα: ΤΑΙΠΕΔ και Lamda Corfu Marina υπέγραψαν τη σύμβαση για τη μαρίνα μεγάλων σκαφών

Το ΤΑΙΠΕΔ ανακοινώνει ότι πραγματοποιήθηκε η υπογραφή της σύμβασης για τη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα

NewsRoomΑπόNewsRoom
30 Οκτωβρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 1
0
45
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Υπεγράφη η σύμβαση για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα στην Lamda Corfu Marina, θυγατρική της Lamda Marinas Investments.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση, το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι σήμερα, Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η υπογραφή της σύμβασης για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα, μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου, του Ταμείου και του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας και αφετέρου της εταιρείας «LAMDA CORFU MARINA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ», θυγατρική της εταιρείας «LAMDA MARINAS INVESTMENTS SMSA», η οποία ανακηρύχθηκε Προτιμητέος Επενδυτής τον Ιούλιο του 2023 στον διαγωνισμό που διενήργησε το ΤΑΙΠΕΔ.

Πρόκειταιι για μία επένδυση, συνολικού ύψους άνω των €140 εκατομμυρίων από τη LAMDA MARINAS INVESTMENTS, θυγατρικής του ομίλου της LAMDA Development, στη  Μαρίνα  Μεγάλων Σκαφών της Κέρκυρας. Η LAMDA MARINAS θα επενδύσει περισσότερα από €50 εκατομμύρια για την κατασκευή και ανάπτυξη της μαρίνας, ενώ η συνολική αξία του τιμήματος, που θα καταβληθεί, θα ξεπερνά τα €89 εκατομμύρια.

Σχετικάθέματα

2η Drydockers Regatta: Μια γιορτή ιστιοπλοΐας, δικτύωσης και βιωσιμότητας

16 Μαΐου 2025
Ο συνωστισμός στο Σουέζ από το διάστημα

Αίγυπτος: Εκπτώσεις στη Διώρυγα του Σουέζ για να επανέλθει η κίνηση

13 Μαΐου 2025

Ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο στην Εύβοια

2 Μαΐου 2025

Με την επένδυση  στη  Μαρίνα  Κέρκυρας, που βρίσκεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του Ιονίου και της Αδριατικής, όπου τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ιδιαίτερα αυξημένη επισκεψιμότητα τόσο επαγγελματικών όσο και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής, η LAMDA ενισχύει τον ηγετικό της ρόλο στον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού και αποκτά την τρίτη, κατά σειρά μαρίνα στην Ελλάδα.  Η Μαρίνα Κέρκυρας προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες μαρίνες του Ομίλου, στον Φλοίσβο και τον Άγιο Κοσμά στο έργο του Ελληνικού, οι οποίες κατέχουν στρατηγική θέση στην ακτογραμμή της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

Στόχος της LAMDA είναι να ενισχύσει την οικονομία του νησιού, δημιουργώντας εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας και ένα βιώσιμο, υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική παράδοση του νησιού.

Η υπογραφή της σύμβασης υπο-παραχώρησης της mega yacht Μαρίνας Κέρκυρας, ξεκινά τη δημιουργία μιας μεγάλης ελληνικής μαρίνας, 20 περίπου χρόνια από την προηγούμενη σύμβαση για μαρίνα, που έγινε στην Ελλάδα ενώ δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην απασχόληση, την οικονομία αλλά και τους μετόχους της Lamda Development.

Με την ανάπτυξη της νέας Μαρίνας Κέρκυρας, η LAMDA θα κατέχει το 40% του συνολικού τζίρου στις Ελληνικές μαρίνες.

Στην τελετή παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Βασιλική Κουτσούκου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, o Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου/Growthfund, Γρηγόρης Δ. Δημητριάδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας, Σπυρίδων Ζερβόπουλος, ο Chief Executive Officer της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Marinas Investments, Σταύρος Κατσικάδης και ο Chief Investment Officer της LAMDA Development, Θεόδωρος Α. Γαβριηλίδης.

Η συνολική αξία του τιμήματος που θα καταβάλλει ο υπο-παραχωρησιούχος με βάση τη σύμβαση θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών. Περιλαμβάνει α) οικονομικό αντάλλαγμα που θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υπο-παραχώρησης ύψους 9,7 εκατ. ευρώ και β) ποσοστό 7,77% επί του κύκλου εργασιών του υπο-παραχωρησιούχου το οποίο θα καταβάλλεται ετησίως. Επιπρόσθετα, ο υπο-παραχωρησιούχος θα υλοποιήσει και επενδύσεις άνω των 50 εκατ. ευρώ για την εκ του μηδενός κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας. Πρόκειται για την πρώτη μαρίνα αυτού του μεγέθους που κατασκευάζεται εκ του μηδενός τα τελευταία 20 χρόνια.

H αδειοδοτημένη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών αναψυχής βρίσκεται εντός του Λιμένα Κέρκυρας και χωροθετείται δυτικά του προβλήτα κρουαζιέρας, πλησίον του Σταθμού Επιβατών. Θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 410 σκάφη μήκους έως 140 μέτρων και έχει χερσαία ζώνη 39.400 τ.μ.

Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Η σύμβαση που υπεγράφη σήμερα, για τη δημιουργία Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών αναψυχής στην Κέρκυρα, αποτελεί μια θετική εξέλιξη για το νησί, την ελληνική τουριστική αγορά και την οικονομία συνολικά. Πρώτον, με τη συμφωνία αυτή ολοκληρώνεται η αξιοποίηση ενός ακόμη περιουσιακού στοιχείου του ΤΑΙΠΕΔ με σημαντικό εφάπαξ τίμημα συν την καταβολή ετησίως ποσοστού επί του κύκλου εργασιών, συνολικού ύψους άνω των 89 εκατ. ευρώ, και με επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή της μαρίνας. Δεύτερον, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και λειτουργία της μαρίνας, ενισχύονται οι τοπικές επιχειρήσεις και η οικονομία ενώ αναβαθμίζεται το τουριστικό προϊόν όχι μόνο της Κέρκυρας αλλά και της χώρας συνολικά με την δυνατότητα υποδοχής και εξυπηρέτησης μεγάλων τουριστικών σκαφών. Τρίτον, η επένδυση αποτελεί μια ακόμη ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της χώρας μετά τις 12 συνολικά αποκρατικοποιήσεις που ολοκληρώθηκαν μετά τις εκλογές του 2023 οι οποίες απέφεραν συνολικά έσοδα για το δημόσιο περίπου 8 δισ. ευρώ. Η χώρα μας χρειάζεται τέτοιες επενδύσεις για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στο διεθνή ανταγωνισμό και για να παραμείνει ο ελληνικός τουρισμός στη θετική πορεία που καταγράφει τα τελευταία χρόνια».

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, τόνισε: «Η πρωτοβουλία αυτή, που υλοποιείται με τη σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ και του Υπερταμείου, υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας ως Kυβέρνηση και ειδικότερα, ως Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να αξιοποιήσουμε στρατηγικά τις ναυτιλιακές μας υποδομές και να ενισχύσουμε τη θέση της Ελλάδας ως διεθνές κέντρο ναυτιλίας και τουρισμού. Παράλληλα, αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα της στρατηγικής που ακολουθούμε για την αναβάθμιση της τουριστικής μας οικονομίας με όρους βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας. Ενισχύουμε τον θαλάσσιο τουρισμό, αναδεικνύουμε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των νησιών μας και δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για μια ισχυρή, πολυδιάστατη οικονομία που διαχέει τα οφέλη της σε κάθε γωνιά της χώρας».

Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε: «Το Υπουργείο Τουρισμού εργάζεται εντατικά στην κατεύθυνση της βιώσιμης και ποιοτικής ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Η ανάπτυξη της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών αναψυχής (mega yacht) στην Κέρκυρα εντάσσεται στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για την αναβάθμιση και αξιοποίηση των τουριστικών υποδομών στους τουριστικούς λιμένες της χώρας. Ο θαλάσσιος τουρισμός δημιουργεί υψηλού επιπέδου, πολλαπλασιαστικά -άμεσα και έμμεσα- οφέλη σε επίπεδο τοπικής και εθνικής οικονομίας».

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, επισήμανε: «Το μεγάλο έργο Υποδομής και Ανάπτυξης που ονειρευτήκαμε και που τα τελευταία 5 χρόνια προσπαθήσαμε με την Διοίκηση του ΟΛΚΕ, το ΤΑΙΠΕΔ, τα Συναρμόδια Υπουργεία και τις Αυτοδιοικητικές Αρχές, να φέρουμε σε πέρας, μπαίνει σε ρότα υλοποίησης. Προσωπικά νιώθω ιδιαίτερα ικανοποιημένος, γιατί από την πρώτη στιγμή πίστεψα και δούλεψα για το συγκεκριμένο έργο. Η νέα  Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών της Κέρκυρας, θα  αποτελέσει σημείο αναφοράς για την τοπική κοινωνία και οικονομία, προσφέροντας στο νησί ανάπτυξη και μεγαλύτερη κίνηση, ποιοτικότερο και καλύτερο τουρισμό, νέες θέσεις εργασίας και πολλά οικονομικά οφέλη. Επιθυμώ  να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ Δημήτρη Πολίτη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΚΕ Σπύρο Ζερβόπουλο για την εξαιρετική και αποτελεσματική συνεργασία. Μένει τώρα η κύρωση της Σύμβασης από την Βουλή και η έναρξη της κατασκευής της Μαρίνας που θα παρακολουθώ στενά, σε κάθε στάδιο. Σήμερα είναι μια πολύ καλή ημέρα για την Κέρκυρα».

Μιλώντας για τη σημασία του έργου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, ανέφερε: «Στο ΤΑΙΠΕΔ υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αναβάθμιση των υφιστάμενων τουριστικών λιμένων στο χαρτοφυλάκιό μας, αλλά και τη δημιουργία νέων που θα δώσουν ώθηση στον θαλάσσιο τουρισμό. Πρόσφατα εγκαινιάστηκε η πλήρως αναβαθμισμένη Μαρίνα Βουλιαγμένης και το επόμενο διάστημα ξεκινούν τα έργα στις Μαρίνες Αλίμου και Ελληνικού. Και στις τρεις περιπτώσεις οι επενδυτές απέκτησαν τις μαρίνες αυτές έπειτα από διαγωνιστικές διαδικασίες που διενήργησε το ΤΑΙΠΕΔ. Σήμερα, με την υπογραφή της σύμβασης με τη LAMDA Marinas, κάνουμε ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα για την ανάδειξη του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι μαρίνες ως καταλύτες περιφερειακής ανάπτυξης. Ένα έργο ορόσημο για την Κέρκυρα με μεγάλα πολλαπλασιαστικά οφέλη για την απασχόληση, το τουριστικό προϊόν και γενικότερα την οικονομία του νησιού μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που αναλαμβάνει αυτό το σπουδαίο έργο ένας επενδυτής με πλούσια τεχνογνωσία και αναγνωρισμένη ικανότητα στη λειτουργία τουριστικών λιμένων. Στο ΤΑΙΠΕΔ δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε στο πλευρό του επενδυτή για να γίνει πραγματικότητα η επένδυση αυτή και να αποκτήσει η Κέρκυρα και το Ιόνιο μια από τις πιο σύγχρονες μαρίνες στη χώρα».   

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Growthfund, Γρηγόρης Δ. Δημητριάδης, ανέφερε: «Με ιδιαίτερη χαρά βλέπουμε ότι η συνεργασία μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας, του ΤΑΙΠΕΔ, της κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης κατέληξε σήμερα σε ένα αποτέλεσμα που δικαιώνει τις προσδοκίες όλων μας για τη δημιουργία μιας υποδομής που θα προσφέρει πάρα πολλά στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας. Τόσο το σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ για την αναβάθμιση των υποδομών και τη δημιουργία νέων, όσο και η αντίληψη του Growthfund/Υπερταμείου για τη σύναψη όλο και πιο δυναμικών και παραγωγικών συνεργασιών για την προσέλκυση επενδύσεων βρίσκουν στη μαρίνα της Κέρκυρας μια απτή και απολύτως επιτυχημένη εφαρμογή. Με δεδομένη την πολυετή καθυστέρηση στην αποδοτική εκμετάλλευση των τουριστικών υποδομών, αλλά και τις ραγδαία αυξανόμενες ανάγκες της συνεχώς αναπτυσσόμενης αγοράς του θαλάσσιου τουρισμού σε όλες τις μορφές του, η επιτυχία στην κατασκευή και την ανάπτυξη της νέας μαρίνας στην Κέρκυρα μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας σε μια περιοχή με έντονο ανταγωνισμό από τις γειτονικές χώρες. Θα συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε τέτοιου είδους συνεργασίες όχι μόνο στον θαλάσσιο τουρισμό, αλλά και για το σύνολο των υποδομών της χώρας που μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την εθνική, περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη προσελκύοντας σοβαρές επενδύσεις».

O CEO της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου, δήλωσε: «Στη LAMDA Development, πέραν των επενδυτικών μας κινήτρων, έχουμε και έναν άλλο στόχο. Θέλουμε πάντα να δημιουργούμε έργα που αφήνουν ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και βελτιώνουν τη ζωή των πολιτών στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε. Θέλουμε  επίσης  να ενδυναμώνουμε την εικόνα  της χώρας μας στο εξωτερικό. Η ανάπτυξη των μαρίνων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες της χώρας μας για την ποιοτική ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος. Η Μαρίνα της  Κέρκυρας θα είναι έργο ορόσημο προς αυτήν την κατεύθυνση».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Marinas Investments SMSA, Σταύρος Κατσικάδης, δήλωσε: «Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα για τον Ελληνικό Θαλάσσιο Τουρισμό και ιδιαίτερα για τον κλάδο των ελληνικών μαρίνων. Με την υπογραφή της σύμβασης υπο-παραχώρησης της mega yacht Mαρίνας Κέρκυρας, ξεκινά η δημιουργία μιας μεγάλης ελληνικής μαρίνας περίπου 20 χρόνια από την προηγούμενη σύμβαση μαρίνας στην Ελλάδα. Είναι επίσης σημαντική ημέρα και για την LAMDA Marinas του ομίλου της LAMDA Development, διότι μετά από την mega yacht Μαρίνα Φλοίσβου και την Μαρίνα Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό, η εταιρεία μας επενδύει στην Κέρκυρα, έναν από τους κορυφαίους προορισμούς μεγάλων σκαφών αναψυχής σε όλη την Μεσόγειο. Σκοπός μας είναι η δημιουργία και η Βιώσιμη Ανάπτυξη μιας σύγχρονης μαρίνας με λιμενικές και χερσαίες υποδομές κατάλληλες για την φιλοξενία και συντήρηση σκαφών 12 μήνες τον χρόνο (Home-Porting). H mega yacht Μαρίνα Κέρκυρας θα παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αποτελώντας ανταγωνιστικό πόλο έλξης σκαφών στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου με σημαντική προστιθέμενη αξία στην απασχόληση και στην τοπική οικονομία της Κέρκυρας».

Σχετικά

Tags: κρουαζΝΑΥΤΙΛΙΑΤΑΙΠΕΔ
Share18Tweet11Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

2η Drydockers Regatta: Μια γιορτή ιστιοπλοΐας, δικτύωσης και βιωσιμότητας

16 Μαΐου 2025
Ο συνωστισμός στο Σουέζ από το διάστημα
The Wire

Αίγυπτος: Εκπτώσεις στη Διώρυγα του Σουέζ για να επανέλθει η κίνηση

13 Μαΐου 2025
The Wire

Ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο στην Εύβοια

2 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Συνεργασία Κωτσόβολου - Ομάδας Αιγαίου για τη στήριξη τοπικών κοινωνιών

Η EUROCERT πιστοποιεί τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του ΔΑΑ

MostPopular

  • Η Ευρωπαία Εισαγγελέας βγάζει στη σέντρα τον Μητσοτάκη – Κίνδυνος απώλειας κονδυλίων και… θέσης

    101 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    270 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Moody’s: Οι δύο κίνδυνοι για τις ευρωπαϊκές τράπεζες από τον εμπορικό πόλεμο

    66 shares
    Share 26 Tweet 17
  • Κίνα και Ιαπωνία απειλούν Τραμπ με… άγριο ξεφόρτωμα! Και το κάνουν

    83 shares
    Share 33 Tweet 21
  • realme GT7 12GB/512GB: Το δοκιμάσαμε σε συνθήκες business adventure – Flagship… on its own

    47 shares
    Share 19 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr