• Τελευταία
  • Trending
  • All

Διαδοχικές κρίσεις στον ΟΣΕ – Έρχεται μεγάλη σύγκρουση με Hellenic Train

17 Οκτωβρίου 2024

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Stockmarket Correction

Ελεγχόμενη διόρθωση στο Χ.Α. – Κοντά στις 1.830 μονάδες ο Γ.Δ. 

22 Μαΐου 2025
L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία... υπεραξία

L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία… υπεραξία

22 Μαΐου 2025

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025

Wings of Command: Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τους προέδρους των ΗΠΑ

22 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

ΗΠΑ: Φρουροί πυροβόλησαν άτομο έξω από τα κεντρικά γραφεία της CIA

22 Μαΐου 2025

Γάζα: Πείνα, αποβολές και πάνω από 30 ευρώ για ένα κιλό αλεύρι

22 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Κρίσιμη η τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΑΠ

22 Μαΐου 2025

Με διπλάσιο μέρισμα για τη χρήση του 2024 η ΕΥΑΘ

22 Μαΐου 2025

Η METLEN επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ στο Ην. Βασίλειο

22 Μαΐου 2025

Ινδία: Απάτη υπαλλήλων φέρνει ζημία-ρεκόρ στην IndusInd

22 Μαΐου 2025

Ο Χίτλερ όριο. Των συντηρητικών… Λέει ο Βέμπερ

22 Μαΐου 2025
Alpha Bank

Η Alpha «παντρεύεται» τη Visa

22 Μαΐου 2025

Υποτροφίες για θέσεις co-working στο WHEN Hub

22 Μαΐου 2025

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι έχουν μεγάλη επιρροή στη… Γαλλία – τι λέει απόρρητη έκθεση

22 Μαΐου 2025
χρηματιστήριο, χρηματιστής

Ευρωζώνη: Συρρίκνωση του ιδιωτικού τομέα – επιστροφή σε ύφεση

22 Μαΐου 2025
Female Russian Spy Emerging from Shadows

Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

22 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Ideal Holdings Λάμπρος Παπακωνσταντίνου

IDEAL Holding: +45% τα καθαρά κέρδη στο Q1

22 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Διαδοχικές κρίσεις στον ΟΣΕ – Έρχεται μεγάλη σύγκρουση με Hellenic Train

NewsRoomΑπόNewsRoom
17 Οκτωβρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
27 0
0
74
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ανησυχία για το επίπεδο ασφαλείας, τις δικλείδες και την ικανότητα προσωπικού και διοίκησης του ΟΣΕ εγείρουν οι διαδοχικές κρίσεις που αντιμετωπίζουν τα τρένα στην Ελλάδα, καθώς μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα δύο τουλάχιστον περιστατικά θα μπορούσαν να έχουν αποβεί μοιραία.

Εντολή για τη διενέργεια κατεπείγουσας έρευνας μετά τη δημοσιοποίηση του νέου περιστατικού στο σιδηροδρομικό δίκτυο έδωσε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, Αριστείδης Κορέας.

Σχετικάθέματα

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025

ΤΟ PKK διαλύθηκε η ειρήνη παραμένει στοίχημα για τον Ερντογάν

21 Μαΐου 2025

Η έρευνα ανατέθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Απόστολο Ανδρέου, ο οποίος καλείται να ερευνήσει αν έχουν διαπραχθεί τυχόν αξιόποινες πράξεις και από ποια πρόσωπα. Μεταξύ άλλων θα ερευνηθεί η διάπραξη αδικημάτων όπως η διατάραξη ασφάλειας μέσω σταθερής τροχιάς.

Το περιστατικό δεν είναι το πρώτο και σίγουρα δεν είναι απομονωμένο, πρόκειται για λάθη αντίστοιχα με αυτά που έγιναν στο δυστύχημα των Τεμπών και παρά τις διαβεβαιώσεις επαναλαμβάνονται, εντείνονται και διευρύνονται, εμπλέκοντας πλέον ακόμη και το Μετρό της Αθήνας. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση ετοιμάζεται να παραδώσει το Νοέμβριο σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης, για το οποίο υπάρχουν επίσης καταγγελίες για την αρτιότητα των συστημάτων ασφαλείας.

Το μπαράζ των κρίσεων, καθώς και η αποκάλυψή τους δεν είναι τυχαίο, καθώς η λειτουργία των τρένων και τα δίκτυα είναι δύο δακριτές εταιρίες υπό διαφορετική ιδιοκτησία. Ο μεν ΟΣΕ που διαχειρίζεται τα δίκτυα ανήκει στο Δημόσιο, ενώ το μεταφορικό έργο στα τρένα εκτελεί η Hellenic Train, θυγατρική του ιταλικού ομίλου Ferrovie. Οι δύο εταιρίες βρίσκονται σε σύγκρουση για τη μη τήρηση συμβάσεων και μνημονίων και τα περιστατικά έρχονται να αποδείξουν τους σχετικούς ισχυρισμούς και τους κινδύνους που απορρέουν.

Το χρονικό

Από λάθος του ρυθμιστή κυκλοφορίας στο ΣΚΑ, την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, στις 17.44, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Κάντζα – Ανω Λιόσια του προαστιακού κατευθύνθηκε προς την είσοδο της γραμμής 3 του μετρό. Το περιστατικό ξεκίνησε από λάθος του σταθμάρχη του ΣΚΑ, ενώ φαίνεται πως αργά αντανακλαστικά επέδειξε και ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας.

Το συμβάν κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί μέσω της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), λέγοντας πως ο συρμός αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στη γραμμή του προαστιακού Αθήνας, καθώς είχε λάβει εντολή από τον σταθμάρχη για να εισέλθει σε λάθος γραμμή και συγκεκριμένα σε αυτήν του μετρό στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας.

Οι ίδιοι στην επιστολή τους με αποδέκτη την ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) και τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ ζητούν την άμεση διερεύνηση του περιστατικού και την αποστολή σχετικού πορίσματος.

Παράλληλα, στρέφουν τα βέλη τους προς τη διοίκηση της Hellenic Train υποστηρίζοντας πως η εταιρεία συστηματικά αρνείται να τους κοινοποιεί τα εσωτερικά της πορίσματα.

Πληροφορίες από τον ΟΣΕ δείχνουν ως υπεύθυνο και τον μηχανοδηγό, ο οποίος φέρεται να μην ενήργησε σωστά, παραβιάζοντας τα δύο φωτοσήματα των οποίων οι ενδείξεις προειδοποιούσαν για την είσοδο του συρμού στις γραμμές του μετρό. «Δεν υπήρξε αντίθετη κίνηση συρμού, αλλά ενδεχόμενη κυκλοφορία μη εξουσιοδοτημένου συρμού σε γραμμή μετρό», υποστηρίζουν από τον οργανισμό. Να σημειώσουμε πως οι κινήσεις των συρμών στα συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου πραγματοποιούνται με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Σημειώνεται πως τόσο ο ΟΣΕ όσο και η Hellenic Train έθεσαν σε διαθεσιμότητα το προσωπικό (ρυθμιστής κυκλοφορίας και μηχανοδηγός αντίστοιχα) που εμπλέκεται στο συγκεκριμένο περιστατικό. «Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας τέθηκε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση με το ερώτημα της περαιτέρω απασχόλησής του σε θέση ρυθμιστής κυκλοφορίας», αναφέρουν στην «Κ» από τον ΟΣΕ.

Από την πλευρά της, η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει πως το «προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα». Στην ανακοίνωση επισημαίνει ακόμη πως «η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της». Παράλληλα, τονίζει πως σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές η Hellenic Train διερευνά τα αίτια του περιστατικού, «ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών».

Για το συγκεκριμένο περιστατικό ο ΟΣΕ υποστηρίζει πως δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού όσο και χάραξη διαδρομών του μετρό, αφού ο συρμός του προαστιακού αλλά και του μετρό έχουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα.

Τι σημαίνει αυτό; Πως ακόμη και εάν ο συρμός του προαστιακού εισερχόταν στη γραμμή του μετρό δεν θα «σφήνωνε» στη σήραγγα. Παράλληλα, πηγές αναφέρουν στην «Κ» πως, παρότι ο μηχανοδηγός του προαστιακού είδε τα δύο φωτόσημα των οποίων οι ενδείξεις τον προειδοποιούσαν για την είσοδο του συρμού στις γραμμές του μετρό, εντούτοις τα παραβίασε και τα δύο και «αφού τα προσπέρασε, σταμάτησε και επικοινώνησε με το ΣΚΑ».

εισαγγελική-έρευνα-για-τον-συρμό-του-π-563276725
Εστειλαν συρμό του προαστιακού στη γραμμή του μετρό – Τι λένε Hellenic Train και ο διευθυντής του ΟΣΕ
Αν και, όπως υποστηρίζουν, δεν υπήρξε –αυτήν τη φορά τουλάχιστον– κίνδυνος για τους επιβάτες, το τελευταίο αυτό συμβάν είναι αποκαλυπτικό του ελλείμματος επαγγελματισμού αλλά και εκπαίδευσης όσων εμπλέκονται στον σιδηρόδρομο.

Υπενθυμίζεται πως το προσωπικό του ΟΣΕ έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια, προσλαμβάνοντας, ακόμη και σε θέσεις ευθύνης, όπως σταθμάρχες, κλειδούχους, προσωπικό με μπλοκάκι. Ενδεικτικά, σήμερα στον ΟΣΕ απασχολούνται μόλις 640 άτομα, όταν υπάρχει ανάγκη για 2.500. Η δε εκπαίδευσή τους, όπως αποδείχθηκε με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, φαίνεται ακόμη ελλιπής.

Σχετικά

Tags: ΟΣΕπολιτικό ρίσκο
Share30Tweet19Share5Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025
On the Radar

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Spotlight

ΤΟ PKK διαλύθηκε η ειρήνη παραμένει στοίχημα για τον Ερντογάν

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

D. Acemoglu: Οι υποσχέσεις στη μεσαία τάξη δεν τηρήθηκαν

PIF: Η αγορά των καινοτόμων φαρμάκων καταρρέει

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    101 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

    85 shares
    Share 34 Tweet 21
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Επικίνδυνα fake news από τη Google για τον σεισμό στην Κρήτη! – Τον δείχνει στη Λιβαδειά

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    218 shares
    Share 87 Tweet 55

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr