• Τελευταία
  • Trending
  • All

Άκτωρ – Intrakat ετοιμάζονται να παραδώσουν το… στοιχειωμένο Μετρό της Θεσσαλονίκης 

6 Σεπτεμβρίου 2024 - Ενημερώθηκε: 7 Σεπτεμβρίου 2024

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Stockmarket Correction

Ελεγχόμενη διόρθωση στο Χ.Α. – Κοντά στις 1.830 μονάδες ο Γ.Δ. 

22 Μαΐου 2025
L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία... υπεραξία

L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία… υπεραξία

22 Μαΐου 2025

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025

Wings of Command: Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τους προέδρους των ΗΠΑ

22 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

ΗΠΑ: Φρουροί πυροβόλησαν άτομο έξω από τα κεντρικά γραφεία της CIA

22 Μαΐου 2025

Γάζα: Πείνα, αποβολές και πάνω από 30 ευρώ για ένα κιλό αλεύρι

22 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Κρίσιμη η τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΑΠ

22 Μαΐου 2025

Με διπλάσιο μέρισμα για τη χρήση του 2024 η ΕΥΑΘ

22 Μαΐου 2025

Η METLEN επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ στο Ην. Βασίλειο

22 Μαΐου 2025

Ινδία: Απάτη υπαλλήλων φέρνει ζημία-ρεκόρ στην IndusInd

22 Μαΐου 2025

Ο Χίτλερ όριο. Των συντηρητικών… Λέει ο Βέμπερ

22 Μαΐου 2025
Alpha Bank

Η Alpha «παντρεύεται» τη Visa

22 Μαΐου 2025

Υποτροφίες για θέσεις co-working στο WHEN Hub

22 Μαΐου 2025

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι έχουν μεγάλη επιρροή στη… Γαλλία – τι λέει απόρρητη έκθεση

22 Μαΐου 2025
χρηματιστήριο, χρηματιστής

Ευρωζώνη: Συρρίκνωση του ιδιωτικού τομέα – επιστροφή σε ύφεση

22 Μαΐου 2025
Female Russian Spy Emerging from Shadows

Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

22 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Ideal Holdings Λάμπρος Παπακωνσταντίνου

IDEAL Holding: +45% τα καθαρά κέρδη στο Q1

22 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Άκτωρ – Intrakat ετοιμάζονται να παραδώσουν το… στοιχειωμένο Μετρό της Θεσσαλονίκης 

Σε λιγότερο από τρεις μήνες, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί τους πολίτες 

Απόστολος ΣκουμπούρηςΑπόΑπόστολος Σκουμπούρης
6 Σεπτεμβρίου 2024 - Ενημερώθηκε: 7 Σεπτεμβρίου 2024
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
28 1
0
78
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ένα έργο που θεωρούνταν… στοιχειωμένο, έχοντας καταντήσει ανέκδοτο αλλά και αιτία εύλογης αγανάκτησης για όλη τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, κάτι που νομοτελειακά δηλητηρίαζε τη σχέση της με το… κράτος των Αθηνών και κλόνιζε την πίστη και την εμπιστοσύνη των πολιτών προς την πολιτεία, οσονούπω παραδίδεται στους πολίτες της Θεσσαλονίκης. 

Ο λόγος για το Μετρό Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει μπει στις ράγες με 18 συρμούς και ένα μεγάλο αμαξοστάσιο – κέντρο ελέγχου, ενώ θα παραδοθεί στους πολίτες για χρήση σε ακριβώς 87 ημέρες, ήτοι σε λιγότερο από τρεις μήνες, καθώς η επίσημη πρεμιέρα έχει οριστεί για το Σάββατο, 30 Νοεμβρίου. 

Σχετικάθέματα

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: 30άρια, λίγες βροχές και σκόνη στην ατμόσφαιρα έως το Σάββατο

22 Μαΐου 2025

Το έργο ολοκληρώνει η εταιρεία Άκτωρ, (θυγατρική του ομίλου Intrakat πλέον), η οποία κλήθηκε να διεκπεραιώσει το απαιτητικό project όταν οι προηγούμενοι ανάδοχοι δεν κατάφεραν λόγω ανυπέρβλητων δυσκολιών και χρεοκοπία. Σημειώνεται πως η Άκτωρ είναι ίσως η πιο εξειδικευμένη κατασκευαστική εταιρεία στην Ελλάδα, έχοντας υπογράψει μερικά από τα πλέον κομβικά, κρίσιμα και απαιτητικά projects στη χώρα μας, ενώ έχει και εμπειρία από την κατασκευή Μετρό, όπως της Αθήνας και της Ντόχα του Κατάρ. 

Πρόκειται για ένα από τα εμβληματικότερα έργα των τελευταίων δεκαετιών για τη χώρα, το οποίο, όπως τόνισε στη συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας παρουσία της διοίκησης της Άκτωρ – Intrakat αλλά και της διοίκησης της Ελληνικό Μετρό, θα ξεπεράσει σε προϋπολογισμό τα 2 δισ. ευρώ. Παράλληλα, όπως τόνισε ο υπουργός, η πολιτεία αναζητά πόρους ώστε να ξεκινήσει την κατασκευή και της δεύτερης γραμμής, που θα συμπληρώσει την πρώτη και θα εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο τα σταθερά μέσα μεταφοράς στην πόλη της Θεσσαλονίκης. 

 

Χωρίς οδηγό οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης

Η πρώτη γραμμή Μετρό της Θεσσαλονίκης αποτελείται από 18 συρμούς οι οποίοι κινούνται χωρίς οδηγό, ενώ αναμένονται και άλλοι 15 συρμοί, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να υπάρχει τραίνο κάθε σχεδόν ενάμιση λεπτό, ήτοι κάθε 90 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, είναι ήδη έτοιμο και λειτουργεί ένα μεγάλο αμαξοστάσιο – κέντρο ελέγχου που αποτελεί την «καρδιά» όλου του Μετρό, κανονίζει τα δρομολόγια και με όργανα τελευταίας τεχνολογίας προγραμματίζει και οργανώνει τα πάντα. 

Η κόκκινη γραμμή του Μετρό περιλαμβάνει 13 σταθμούς, είναι 9,6 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες μονής τροχιάς, ενώ κάθε συρμός είναι χωρητικότητας 450 ατόμων. Μάλιστα, ο σχεδιασμός των συρμών είναι διαφορετικός από αυτόν του Μετρό της Αθήνας, με λιγότερα καθίσματα και περισσότερο ελεύθερο χώρο, δεδομένου ότι οι αποστάσεις στη Θεσσαλονίκη είναι μικρές και η διαδρομή θα καλύπτεται σε πολύ λίγα λεπτά. 

Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει μέγιστη δυνατότητα μεταφοράς 18.000 ατόμων ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, ενώ η εκτιμώμενη ημερήσια κίνηση είναι 254.000 επιβάτες και θα λειτουργεί με σύστημα αυτόματων θυρών σε κάθε σταθμό. Σύμφωνα με τη μελέτη την οποία παρουσίασε η Ελληνικό Μετρό, το 2040 εκτιμάται ότι θα μετακινούνται με το μετρό 286.000 επιβάτες ημερησίως με τη βασική, κόκκινη γραμμή του μετρό, δηλαδή αυτή που παραδίδεται οσονούπω. 

Αν και δεν έχει «κλειδώσει» ακόμη η απόφαση για το ύψος του εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, εντούτοις το σίγουρο είναι ότι θα είναι φθηνότερο από της Αθήνας που είναι 1,20 ευρώ καθώς η διαδρομή είναι πολύ μικρή και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα κυμανθεί μεταξύ 80 λεπτών και ενός ευρώ. 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Αλ. Εξάρχου: Ξύπνησε το… θηρίο που λέγεται Άκτωρ

«Πριν ένα χρόνο που εξαγοράσαμε την Άκτωρ είχαμε δεσμευτεί στην κυβέρνηση αλλά και στους πολίτες της Θεσσαλονίκης πως το Νοέμβριο του 2024 θα παραδώσουμε το Μετρό. Τότε, αντιμετωπίσαμε ειρωνεία και αμφισβήτηση. Και όμως τα καταφέραμε. H εταιρεία τήρησε τη δέσμευσή της για παράδοση του έργου στην συγκεκριμένη ημερομηνία. Ξύπνησε το θηρίο των κατασκευών που λέγεται Άκτωρ. Πρόκειται για το πιο σύγχρομο μετρό στην Ευρώπη», είπε ο κ. Εξάρχου. 

Συνάμα, υπογράμμισε ότι το έργο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημαντικό μάθημα για το τι δεν πρέπει να γίνεται στην ανάληψη και την εκτέλεση ενός μεγάλου έργου, αλλά και για το πως αυτά πρέπει να υλοποιούνται, ώστε να ολοκληρώνονται σωστά, όπως συνέβη το τελευταίο έτος με την Άκτωρ και το Μετρό Θεσσαλονίκης. 

Παράλληλα έδωσε τα εύσημα στα στελέχη και τους εργαζόμενους της Άκτωρ, ενώ τόνισε πως «δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτό το έργο θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί, χωρίς την υποδειγματική συνεργασία μεταξύ αναδόχου και δημοσίου», επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο παράδειγμα πρέπει να μείνει ως παρακαταθήκη στα τεχνικά πράγματα της χώρας, καθώς μπορεί να συμβάλλει σε καλύτερα έργα, στο μέλλον. Τέλος, δεν παρέλειψε να συμπληρώσει πως ο σταθμός «Βενιζέλου» θα είναι ο πιο όμορφος σταθμός στην Ευρώπη. «Είμαστε υπερήφανοι που παραδίδουμε ένα στολίδι για τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα συνολικά» κατέληξε. 

 

Η νέα γραμμή και η χρηματοδότησή της

Επόμενο ορόσημο για το συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης είναι η κατασκευή της δεύτερης γραμμής του μετρό 18,4 χιλιομέτρων με 17 σταθμούς, που θα εξυπηρετεί τα βορειοδυτικά προάστια της πόλης, όπως είναι η Πολίχνη και ο Εύοσμος. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος, τόνισε πως «είμαστε σε αναζήτηση χρηματοδοτικών πόρων για να προχωρήσουν τα έργα. 

 

Η «πράσινη» Γραμμή 2 θα λειτουργήσει ως κομμάτι και επέκταση της βασικής (κόκκινης) Γραμμής 1 που θα ξεκινήσει το Νοέμβριο, ξεκινώντας από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό προς Άνω Εύοσμο και ΚΤΕΛ «Μακεδονία». Πρόκειται για γραμμή μήκους 10,75 χλμ. που θα εξυπηρετεί 110.000 επιβάτες την ημέρα. 

 

Στόχος είναι έως το 2040 οι μισές μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη να γίνονται με δημόσια μέσα μεταφοράς από μόλις 15% σήμερα, κάτι που θα αποσυμφορήσει σημαντικά την πόλη, καθιστώντας τη πιο ελκυστική και για τους πεζούς και τους επισκέπτες. 

 

Σχετικά

Tags: AktorΑλέξανδρος ΕξάρχουΕλλάδακατασκευαστικέςκυβέρνηση ΝΔμεταφορέςΥποδομές
Share31Tweet20Share5Send
Απόστολος Σκουμπούρης

Απόστολος Σκουμπούρης

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025
On the Radar

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός
The Wire

Καιρός: 30άρια, λίγες βροχές και σκόνη στην ατμόσφαιρα έως το Σάββατο

22 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Πάπας στην Ασία: Εκεί που οι χριστιανοί... αυξάνονται

DBRS

Η DBRS άνοιξε πόρτα για αναβάθμιση του αξιόχρεου

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    100 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

    85 shares
    Share 34 Tweet 21
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Επικίνδυνα fake news από τη Google για τον σεισμό στην Κρήτη! – Τον δείχνει στη Λιβαδειά

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    218 shares
    Share 87 Tweet 55

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr