• Τελευταία
  • Trending
  • All
Trade wars data progress bar on digital background

Η ευθυγράμμιση ΕΕ – ΗΠΑ κατά Κίνας… τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία

14 Ιουνίου 2024

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025
Άλμα επί κοντώ

Νέο μεγάλο άδειασμα των short και καινούρια υψηλά 15ετίας στο Χ.Α. 

21 Μαΐου 2025

Άρχισε η προπώληση εισιτηρίων για την IFA Berlin 2025

21 Μαΐου 2025
Αριστοτέλης Παντελιάδης

Metro: Οι αυξήσεις μισθών ροκκάνισαν κέρδη και περιθώρια- Οι προβλέψεις για το 2025

21 Μαΐου 2025

Η ΕΕ απέτυχε να υλοποιήσει τους στόχους της για τις επικουρικές συντάξεις

21 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Συμμετοχή στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης

21 Μαΐου 2025

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025
Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS και Ρενάτα Βαλμά, Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα 50 χρόνια των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα

21 Μαΐου 2025

ΖΑΓΟΡΙ: Το 2025 σηματοδοτεί την αλλαγή. Νέα εικόνα, ίδια πηγή ζωής

21 Μαΐου 2025

Foundever: Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

21 Μαΐου 2025

Μίνι έμφραγμα λόγω Bloomberg στις αγορές

21 Μαΐου 2025

A. Agarwal (Citi): Custody και χρηματοπιστωτικό σύστημα – Προκλήσεις και τάσεις

21 Μαΐου 2025
Ο Βαίλης Ψάλτης

Ψάλτης: Η Alpha Bank σε διαδικασία… αντεπίθεσης

21 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025

Η Hästens και η τέχνη του ύπνου: Sleep Well – Live Well

21 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Η ευθυγράμμιση ΕΕ – ΗΠΑ κατά Κίνας… τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία

Στο επίκεντρο πιέσεις βρίσκονται πλέον οι μετοχές των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιοηχανιών, καθώς όλα δείχνουν ότι Βρυξέλλες και Πεκίνο δεν έχουν διάθεση συμβιβασμού

Strategical Analysis DptΑπόStrategical Analysis Dpt
14 Ιουνίου 2024
Στις On the Radar, The Wire, Αγορές, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 0
0
Trade wars data progress bar on digital background

Trade wars data progress bar on digital background

44
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Στο επίκεντρο πιέσεις βρίσκονται πλέον οι μετοχές των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιοηχανιών, καθώς όλα δείχνουν ότι Βρυξέλλες και Πεκίνο δεν έχουν διάθεση συμβιβασμού μετά την απόφαση για επιβολή δασμών έως 38,1% στα Ηλεκτρικά Οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, με το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών να προαναγγέλλει αντίποινα, τα οποία θα πλήξουν BMW, VW και Mercedes, κυρίως, για τις οποίες η κινεζική αγορά έχει αποδεχθεί… Ελντοράντο.

Η Κομισιόν, αποφάσισε και επέβαλε δασμούς κατά των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, ευθυγραμμιζόμενη με τις ΗΠΑ απέναντι στο Πεκίνο, σε ένα μέτωπο που κινδυνεύει να εκτροχιάσει πλήρως τις διμερείς σχέσεις. Εξαίρεση αποτελεί η Νορβηγία η οποία δεν θα επιβάλλει τους δασμούς που αποφάσισε η Κομισιόν.

Σχετικάθέματα

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025

Αντίθεση στην επιβολή κυρώσεων ήταν σχεδόν σύσσωμη η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς αφενός και οι ίδιες παράγουν αυτοκίνητα στην Κίνα και τα εισάγουν στην Ευρώπη και αφετέρου θα βιώσουν αντίποινα από την κινεζική κυβέρνηση, σε μια αγορά που αποτελεί είτε τη μεγαλύτερη, είτε την πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη, είτε και τα δύο για τις ευρωπαϊκές εταιρίες.

Η απόφαση της Κομισιόν

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει δασμούς εισαγωγής έως και 38,1% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV). Η Επιτροπή κατέληξε προσωρινά στο συμπέρασμα ότι η αλυσίδα αξίας των BEV στην Κίνα επωφελείται από αθέμιτες επιδοτήσεις, οι οποίες απειλούν την οικονομική ευρωστία των παραγωγών BEV στην ΕΕ.

Η έρευνα εξέτασε επίσης τον πιθανό αντίκτυπο αυτής της κατάστασης στους εισαγωγείς, τους χρήστες και τους καταναλωτές BEV στην ΕΕ. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε συζητήσεις με την κινεζική κυβέρνηση για να διαπιστωθεί εάν αυτά τα ζητήματα μπορούν να επιλυθούν σύμφωνα με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ). Εάν αυτές οι συζητήσεις δεν αποφέρουν αποτελέσματα ή δεν πραγματοποιηθούν, τότε οι προσωρινοί δασμοί αντιντάμπινγκ θα τεθούν σε ισχύ από τις 4 Ιουλίου 2024.

Οι δασμοί

Η Επιτροπή επέβαλε διαφορετικά επίπεδα δασμών στους τρεις κύριους Κινέζους κατασκευαστές (OEM) στους οποίους επικεντρώθηκε η έρευνα, λόγω του βαθμού συνεργασίας που έλαβε από τον κάθε OEM.

Οι συντελεστές είναι οι εξής:

  • BYD: 17,4%.
  • Geely: 20%. και
  • SAIC: 38,1%.

Άλλοι παραγωγοί BEV στην Κίνα που συνεργάστηκαν στην έρευνα αλλά δεν έχουν δειγματιστεί, θα υπόκεινται σε έναν “σταθμισμένο μέσο δασμό” 21%. Όλοι οι άλλοι παραγωγοί BEV στην Κίνα που δεν συνεργάστηκαν στην έρευνα θα υπόκεινται σε υπολειμματικό δασμό 38,1%, σύμφωνα με τον δασμό που επιβάλλεται στις εισαγωγές της SAIC, καθώς κρίθηκε ότι δεν συνεργάστηκε με την έρευνα της Επιτροπής.

Αντιδράσεις και επιπτώσεις

Το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών δήλωσε ότι θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να “διασφαλίσει σταθερά” τα παγκόσμια εμπορικά του δικαιώματα και τα συμφέροντά του, αλλά δεν ανέφερε συγκεκριμένα μέτρα. Ένα κύριο άρθρο στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua έδωσε μια σαφή ένδειξη της στάσης της κινεζικής κυβέρνησης και της πιθανότητας να επιτευχθεί συμφωνία στις συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα για τους δασμούς. Το κύριο άρθρο ανέφερε: “Λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική τους δομή και το μέγεθός τους, η Κίνα και η ΕΕ εξυπηρετούνται καλύτερα συνεργαζόμενες σε μεγάλα οικονομικά και εμπορικά ζητήματα”. Στο ίδιο άρθρο προστίθεται: “Υπάρχει η προσδοκία ότι η ΕΕ θα επανεξετάσει σοβαρά και θα σταματήσει να κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση”.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε την έρευνα για τα κινεζικά BEV τον Σεπτέμβριο του 2023. Ενώ η ΕΕ έχει αφήσει την πόρτα ανοιχτή για συζητήσεις πριν επιβάλει τους δασμούς, τα αρχικά σημάδια είναι ότι ούτε η ΕΕ ούτε η κινεζική κυβέρνηση έχουν διάθεση για συμβιβασμό. Εάν καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι διατεθειμένη να συμβιβαστεί, τότε φαίνεται ότι η δασμολογική δομή θα επιβληθεί από τις 4 Ιουλίου, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που περιγράφεται παραπάνω από τις τελωνειακές υπηρεσίες των επιμέρους κρατών μελών της ΕΕ.

Διαφωνούν και οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες

Αυτό που ίσως προκαλεί τη μεγαλύτερη έκπληξη σε όλη αυτή την υπόθεση είναι ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αγνοήσει πλήρως τη συμβολή ανώτερων στελεχών της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μια σειρά από σημαντικές προσωπικότητες, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis, Carlos Tavares, έχουν προειδοποιήσει την Επιτροπή σχετικά με τους κινδύνους επιβολής δασμών στις κινεζικές εισαγωγές. Γνωρίζουν ότι η ανταγωνιστικότητα και τα κέρδη τους στην Κίνα θα πληγούν από αντίποινα, με τους τρεις μεγάλους γερμανικούς κατασκευαστικούς ομίλους μέσω των BMW, Mercedes-Benz και Audi να έχουν τα περισσότερα να χάσουν.

Η πορεία των μετοχών των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών

 

1 Του 4
- +
Η ευθυγράμμιση ΕΕ - ΗΠΑ κατά Κίνας... τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία
Η ευθυγράμμιση ΕΕ - ΗΠΑ κατά Κίνας... τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία
Η ευθυγράμμιση ΕΕ - ΗΠΑ κατά Κίνας... τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία
Η ευθυγράμμιση ΕΕ - ΗΠΑ κατά Κίνας... τρομάζει αγορές και αυτοκινητοβιομηχανία

Σχετικά

Tags: αυτοκίνηταγεωοικονομίαγεωπολιτικήγεωπολιτικό ρίσκοΕμπορικός πόλεμοςΗΠΑ-ΚίναΚίνα- ΕΕρίσκοσχέσεις ΗΠΑ-ΕΕ
Share18Tweet11Share3Send
Strategical Analysis Dpt

Strategical Analysis Dpt

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής
On the Radar

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Ανασχηματισμό δύο επιπέδων ανακοινώνει στις 11:30 ο Μητσοτάκης

Depolas: Κομβικό σημείο οι 1400 μονάδες

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    940 shares
    Share 376 Tweet 235
  • Απειλή επίθεσης του Ισραήλ στο Ιράν τρομάζει τις αγορές

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Motor Oil και Shell αλλάζουν αποτύπωμα με δυναμική είσοδο στη λιανική

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    261 shares
    Share 104 Tweet 65
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    200 shares
    Share 80 Tweet 50

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr