Τα μεγάλα ξενοδοχεία και οι αλυσίδες έχουν σαφές πλεονέκτημα έναντι των μικρών στην Ευρωπαϊκή αγορά, όπως πιστοποιεί έρευνα της Statista με την Booking… αναδεικνύοντας ένα ζήτημα που οδηγεί σε συγκέντρωση την αγορά.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας European Accommodation Barometer του 2024, υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά στον τρόπο με τον οποίο ανεξάρτητες ιδιοκτησίες και αλυσίδες αξιολογούν την ανάπτυξη της επιχείρησής τους και την οικονομική τους κατάσταση – οι αλυσίδες αναφέρουν σταθερά πιο θετικό κλίμα σε όλους τους οικονομικούς δείκτες σε σχέση με τις ανεξάρτητες αντίστοιχες ξενοδοχειακές μονάδες.Για παράδειγμα, το 77% των ξενοδοχείων της αλυσίδας αναφέρει ότι η τρέχουσα οικονομική τους κατάσταση είναι καλή ή πολύ καλή, σε σύγκριση με μόνο το 59% των ανεξάρτητων ξενοδοχείων.
Αυτή και άλλες πληροφορίες σχετικά με τον ευρωπαϊκό τομέα ταξιδιωτικών καταλυμάτων περιλαμβάνονται στο Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής του 2024, η τέταρτη μελέτη ξενοδόχων που διεξήγαγε η Statista σε συνεργασία με την Booking.com, ερευνώντας στελέχη και διευθυντές καταλυμάτων από όλη την Ευρώπη.
You will find more infographics at Statista