• Τελευταία
  • Trending
  • All
Στην παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο, την κατασκευή του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου FlyOver και την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, αναφέρθηκε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την ομιλία του σε ημερίδα.

Χρήστος Σταϊκούρας: Τρία εμβληματικά έργα αναβαθμίζουν τη Θεσσαλονίκη

29 Ιανουαρίου 2024
Η οικονομική ατζέντα της εβδομάδας

Week ahead: Τα πρακτικά της Fed, ο πληθωρισμός στην Ευρώπη και τα στοιχεία από την Ασία

25 Μαΐου 2025

Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

25 Μαΐου 2025
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

25 Μαΐου 2025
Στεγνώνουν και στραγγίζουν το Χ.Α: Οι κίνδυνοι ξανά στο ραντάρ

Αγορές: Ο φόβος φυλάει τα έρμα – Τραμπ, Nvidia, Fed στο επίκεντρο

25 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ προσπαθεί να “στραγγαλίσει” το Χάρβαρντ

25 Μαΐου 2025

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 24 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Πολιτική & Οικονομία

Χρήστος Σταϊκούρας: Τρία εμβληματικά έργα αναβαθμίζουν τη Θεσσαλονίκη

NewsRoomΑπόNewsRoom
29 Ιανουαρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
14 0
0
Στην παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο, την κατασκευή του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου FlyOver και την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, αναφέρθηκε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την ομιλία του σε ημερίδα.
39
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Στην παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο, την κατασκευή του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου FlyOver και την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, αναφέρθηκε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά την ομιλία του σε ημερίδα.

«Σήμερα προσπαθούμε με σχέδιο, επιμονή και μεθοδικότητα, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θεσσαλονίκης», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε: «επιδίωξή μας είναι να μετατραπεί η Θεσσαλονίκη σε ένα πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης. Σε μια πόλη περισσότερο φιλική για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, με ισχυρό γεωπολιτικό και γεω-στρατηγικό αποτύπωμα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Η ομιλία του Χρήστου Σταϊκούρα

Ο ρόλος των υποδομών και των μεταφορών είναι σημαντικός στη μεγέθυνση και βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας, στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, και εν τέλει στην ολόπλευρη ισχυροποίηση της πατρίδας μας.

Είναι αλήθεια ότι στη χώρα έχουν γίνει αρκετά.

Κρατούμε τα πολλά θετικά, και οικοδομούμε πάνω σε αυτά.

Είναι όμως γεγονός ότι υπάρχουν και αρκετά, σημαντικά ανοιχτά ζητήματα.

Επιδιώκουμε να τα αντιμετωπίσουμε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Στον πυρήνα της στρατηγικής στόχευσής μας είναι:

  • η αποτελεσματική προώθηση των εν εξελίξει έργων και ο ρεαλιστικός σχεδιασμός νέας δέσμης έργων,
  • η ενίσχυση της ασφάλειας «πράσινων» υποδομών και μεταφορών,
  • η προώθηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των δομών του τομέα,
  • και η τόνωση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος ως προς την έγκαιρη υλοποίηση των αναγκαίων παρεμβάσεων, σε εθνικό επίπεδο.

Όλα αυτά βρίσκουν πλήρη αποτύπωση στη Θεσσαλονίκη.

Πόλη στην οποία – επί χρόνια – καρκινοβατούσαν εμβληματικά έργα υποδομών, υπολειτουργούσαν δημόσιες συγκοινωνίες και υφίστατο εύλογη καχυποψία της τοπικής κοινωνίας.

Σήμερα προσπαθούμε, με σχέδιο, επιμονή και μεθοδικότητα, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

Ενδεικτικά, θα αναφερθώ σε 3 βασικά έργα:

1ο Έργο: Το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το Μετρό παραδίδεται το Νοέμβριο του 2024.

Πρόκειται για ένα από τα πιο σύγχρονα Μετρό στην Ευρώπη, αφού διαθέτει τα πλέον καινοτόμα συστήματα και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας.

Σε όλο το μήκος της γραμμής διεξάγονται δοκιμαστικά δρομολόγια.

Οι κατασκευαστικές εργασίες είναι σε εξέλιξη μέχρι και σήμερα, με το μεγαλύτερο μέρος τους να έχει ολοκληρωθεί.

Μόνη εκκρεμότητα αποτελεί ο σταθμός «Βενιζέλου», στον οποίο εκτελεί εργασίες η Αρχαιολογική Υπηρεσία, και ο οποίος αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι.

Παράλληλα με την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής, έχουν εγκατασταθεί τα περισσότερα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, και συνεχίζονται οι δοκιμές σε όλα τα συστήματα λογισμικού των σταθμών και των συρμών.

Επιπρόσθετα, σήμερα, δρομολογήθηκε η απόδοση της Εγνατίας Οδού σε κυκλοφορία σε όλο της το πλάτος, όπως και της οδού Βενιζέλου.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν, πλέον, εργοτάξια τα οποία να εμποδίζουν την κυκλοφορία της πόλης.

Επιπλέον, οι εργασίες κατασκευής της επέκτασης προς την Καλαμαριά αναμένεται να ολοκληρωθούν σε διάστημα περίπου 6 – 8 μηνών μετά την παράδοση της βασικής γραμμής.

Επίσης, το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε τις μελέτες προκειμένου να προχωρήσουμε στις δημοπρατήσεις των επεκτάσεων προς τις περιοχές του Ευόσμου και του Κορδελιού.

Ενώ, το προσεχές διάστημα, αναμένεται να ανακοινωθεί και το αναλυτικό πρόγραμμα, καθώς και η τελική χάραξη και θέση των σταθμών των επεκτάσεων, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης προς Τούμπα και Χαριλάου.

Προτεραιότητα αποτελεί το πλέον αναπτυσσόμενο Βορειοδυτικό τμήμα, που έχει και την μεγαλύτερη ανάγκη σύνδεσης με το έργο.

2ο Έργο: Το Fly Over.

Πρόκειται για χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως παρουσιάστηκε και στη δημοσκόπηση της εφημερίδας «Μακεδονία».

Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Το έργο θα υλοποιηθεί σε 4 χρόνια, διότι είναι έργο ΣΔΙΤ, με την αποπληρωμή προς τον ανάδοχο να γίνεται με πληρωμές διαθεσιμότητας μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής.

3ο Έργο: Αστικές συγκοινωνίες.

Προχωρούμε σε ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, με ταυτόχρονες προσλήψεις προσωπικού.

Εκτιμούμε ότι μέχρι τον Μάϊο, ο στόλος των λεωφορείων θα έχει ενισχυθεί με 110 νέα ηλεκτρικά οχήματα.

Για την επένδυση του σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων, έχει ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος, και το σχέδιο σύμβασης έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση.

Σχετικάθέματα

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Παράλληλα, ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ, για την πρόσληψη 150 οδηγών.

Το αποτέλεσμα είναι ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης να έχει αυξηθεί σημαντικά.

Συγκεκριμένα, από 245 λεωφορεία του ΟΑΣΘ τον περασμένο Δεκέμβριο, σήμερα προσεγγίζουμε και, ενίοτε, ξεπερνούμε τα 300 λεωφορεία.

Πρόσθετα, ο ΟΣΕΘ επιβεβαίωσε την αυξητική τάση στις επικυρώσεις εισιτηρίων της αστικής συγκοινωνίας (ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ).

Συγκεκριμένα, το 2023, έγιναν 9,6 εκατομμύρια επικυρώσεις εισιτηρίων, 69% περισσότερες από το 2022.

Αυτές είναι τρεις εμβληματικές παρεμβάσεις της Κυβέρνησης στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Είναι, βέβαια, γεγονός ότι η υλοποίηση μεγάλων δημόσιων  έργων επιφέρει – παροδικά – ταλαιπωρία στην καθημερινότητα των πολιτών.

Υλοποιούμε στοχευμένες κινήσεις, και διαρκώς τις εξελίσσουμε, σε ένα φαινόμενο που είναι δυναμικό.

Ήδη από το καλοκαίρι του 2023, έχει συσταθεί Συντονιστική Επιτροπή, με εκπροσώπους από την Περιφέρεια, τον Δήμο, το ΕΚΑΒ, το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, τον ΟΑΣΘ κ.α. και έχουν υιοθετηθεί μια σειρά από ενέργειες για την επιτόπια παρακολούθηση της κίνησης και τη δρομολόγηση παρεμβάσεων.

Έχουμε τη δυνατότητα ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιώντας τη νέα Νομοθετική Ρύθμιση περί της Ανάληψης Δυνατότητας Έγκρισης Κανονιστικών Πράξεων, να διευκολύνουμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις οποίες θα συναινέσουν οι φορείς της πόλης.

Σε ότι αφορά το αίτημα του Δήμου για χώρους στάθμευσης, έχουν ήδη αναληφθεί σχετικές πρωτοβουλίες και από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με την ΓΑΙΑΟΣΕ, όπως επίσης και με την «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.».

Παράλληλα, για την διευκόλυνση των ασθενοφόρων ή άλλων εκτάκτων περιστατικών, προχωράμε στην κατασκευή δρόμου, διέλευσης μέσα από το στρατόπεδο Καρατάσιου.

Ακόμα ένα μέτρο που έχει δρομολογηθεί είναι η μεταφορά της λειτουργίας του FlyOver στις αρμοδιότητες της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», αφού όμως πρώτα προσδιοριστεί οριστικά ο χώρος του εργοταξίου.

Αυτή είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει περίπου 1,5 με 2 μήνες. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν γερανοφόρα οχήματα ώστε, αν χρειαστεί, να απομακρυνθεί ένα αυτοκίνητο που κλείνει τον δρόμο στον Περιφερειακό, ενώ θα υπάρχουν και οχήματα που θα παρακολουθούν τον δρόμο, ούτως ώστε να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία, καθώς επίσης θα υφίσταται και οδική βοήθεια σε 24ωρη βάση.

Συμπερασματικά, επιδίωξή μας είναι να μετατραπεί η Θεσσαλονίκη σε ένα πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης.

Σε μια πόλη περισσότερο φιλική για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της, με ισχυρό γεωπολιτικό και γεω-στρατηγικό αποτύπωμα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η Θεσσαλονίκη εξελίσσεται, αναπτύσσεται και προοδεύει.

Σχετικά

Tags: ΘεσσαλονίκηΥποδομέςΧρήστος Σταϊκούρας
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025
On the Radar

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
The Wire

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Οδήγηση σε χιόνι, παγετό ή χαμηλές θερμοκρασίες

Αττική Οδός, αποκλεισμένα αυτοκίνητα

Διακοπή κυκλοφορίας στη λεωφόρο Διονύσου λόγω χιονόπτωσης

MostPopular

  • Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    983 shares
    Share 393 Tweet 246
  • Απαλλάχθηκε με βούλευμα ο Μαρινάκης για το Noor1 – Η υπόθεση

    2047 shares
    Share 819 Tweet 512
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    238 shares
    Share 95 Tweet 60

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr