• Τελευταία
  • Trending
  • All

Η ακτινογραφία του Ελ. Βενιζέλος: Business model, οργανόγραμμα και ΔΣ

27 Ιανουαρίου 2024

Οι Big Tech κατεβαίνουν στο πεζοδρόμιο

30 Μαΐου 2025
Global pollution concept with fossil fuel and industrial toxic waste as the planet earth eating petroleum and dirty polluted energy as an environmental icon with 3D illustration elements.

Η Κομισιόν προωθεί πολύ χαλαρή Κλιματική Στόχευση…

30 Μαΐου 2025

Κοπελούζος, Ανδρεάδης και Lamda Dev. +8 ακόμη θέλουν την Ακτή Ποσειδίου

30 Μαΐου 2025

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη οικονομία στον κόσμο – Πάνω από Ιαπωνία, ΗΒ, Γαλλία

30 Μαΐου 2025

Η Ελληνική Ναυτιλία στο Προσκήνιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης

30 Μαΐου 2025

Νέο φωτοβολταϊκό 88 MW από τη ΔΕΗ στη Βουλγαρία

30 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Επίσκεψη της διοίκησης στην Κρήτη

30 Μαΐου 2025

Το οικονομικό αποτύπωμα των ευρωπαϊκών διοργανώσεων ποδοσφαίρου

30 Μαΐου 2025

ΕΚΟ Κύπρου: Χορηγός των εθνικών ομάδων μπάσκετ και του FIBA EuroBasket

30 Μαΐου 2025

Η META ετοιμάζει φυσικά καταστήματα

30 Μαΐου 2025

25η Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών στην Ύδρα

30 Μαΐου 2025
Το παρασκήνιο πίσω από τη "βόμβα" για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

Εκτός θέσης ΥΠΕΞ και ΕΥΠ για τη Μονή του Σινά – Κλυδωνισμοί και… ανησυχίες

30 Μαΐου 2025

Η ΕΥ παρουσιάζει την EY.ai Agentic Platform, με την υποστήριξη της NVIDIA

30 Μαΐου 2025

 Στον Γενικό Δείκτη του ΧΑ η Alter Ego Media

30 Μαΐου 2025

illy #takeartaway: Η Τέχνη στα χέρια των φοιτητών της ΑΣΚΤ

30 Μαΐου 2025

Τουρκία: Σε χαμηλό 5ετίας η ανάπτυξη του ΑΕΠ

30 Μαΐου 2025

Δικαστικά χτυπήματα στις διαπραγματεύσεις του Τραμπ

30 Μαΐου 2025

Δεύτερο ομοσπονδιακό δικαστήριο αποφασίζει κατά των δασμών του Τραμπ

30 Μαΐου 2025

Οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία επιστρέφουν σε πτωτική πορεία

30 Μαΐου 2025
Ο Dennis Shen

Scope: Οι αγορές έχουν υποεκτιμήσει τους κινδύνους – Δεν βλέπει συμφωνίες μέχρι τις 9 Ιουλίου

30 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Νέο ρωσικό σφυροκόπημα στο Χάρκοβο – Τουλάχιστον οκτώ τραυματίες

30 Μαΐου 2025
Χαρακτηριστικά και υφή ανοχτού πολέμου έχει αποκτήσει η σύγκρουση που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη Λωρίδα της Γάζας

Εν μέσω ισραηλινών επιθέσεων νέο αμερικανικό σχέδιο εκεχειρίας για τη Γάζα

30 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Η ακτινογραφία του Ελ. Βενιζέλος: Business model, οργανόγραμμα και ΔΣ

Τροχοδρομεί σε νέα πίστα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η μετεγκατάσταση και τα εγκαίνια 27 Μαρτίου 2001

Έλενα ΕρμείδουΑπόΈλενα Ερμείδου
27 Ιανουαρίου 2024
Στις On the Radar, The Wire, Αγορές, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
90 2
0
249
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Εικοσιτέσσερα χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του 28 Μαρτίου 2001, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (IATA:ΑΤΗ) τροχοδρομεί σε νέα πίστα από τον Φεβρουάριο του 2024.

Μπαίνει στην πίστα του Χρηματιστηρίου Αθηνών για το 30% του ΤΑΙΠΕΔ  σε ιδιώτες και θεσμικούς επενδυτές στην Ελλάδα και σε διεθνείς θεσμικούς επενδυτές εκτός Ελλάδας. Η διασπορά των μετοχών τoυ ΔΑΑ στο κοινό υπολογίζεται στο 19%.

Σχετικάθέματα

 Στον Γενικό Δείκτη του ΧΑ η Alter Ego Media

30 Μαΐου 2025
Businessman against black bear on red arrow downward trend line with sky cityscape background. Fight back bearish market concept.

Έκαναν ταμείο μετά το τριήμερο πάρτι στο Χρηματιστήριο

29 Μαΐου 2025
Rally

Νέο τραπεζικό πάρτι στο Χ.Α. που βλέπει και τις 1.900 μονάδες

28 Μαΐου 2025

Μετά την ολοκλήρωση της ιδιωτικής τοποθέτησης, στο πλαίσιο της οποίας το ΤΑΙΠΕΔ αποεπενδύρι το ποσοστό του Δημοσίου αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά στο 25% από 55% που είναι συνολικά σήμερα. Από την άλλη πλευρά, μέσω συμβάσεων που έχουν καταρτιστεί θα αυξηθεί το ποσοστό του Avialliance από το 40 στο 50%, που θα είναι πλέον και βασικός μέτοχος, χωρίς όμως να διαθέτει αυτόνομα καταστατική πλειοψηφία. Αντίστοιχα θα αυξηθεί κατά 1% το ποσοστό της οικογένειας Κοπελούζου στο 6%.

Δείτε εδώ το μετοχικό roaster όπως είναι σήμερα, πριν την ολοκλήρωση της ιδιωτικής τοποθέτησης.

Μετά το placement που είναι ταυτόχρονα και IPO η εταιρία διαχείρισης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών θα εισέλθει στο Χρηματιστήριο, με free float περίπου 19% και κεφαλαιοποίηση που αναμένεται να διαμορφωθεί από την IPO στην περιοχή των 3 δισ.

Το καταστατικό του ΔΑΑ που θα ισχύει μετά την έναρξη της διαπραγμάτευσης μπορείτε να το δείτε εδώ.

Επίσης, εδώ δημοσιεύονται τα πιο πρόσφατα χρηματοοικονομικά στοιχεία, του ενεαμήνου του 2023, με βάση τα οποία διενεργήθηκε η αξιολόγηση και υπολογίστηκε η αποτίμηση και η εύλογη αξία.

Προβλέψεις ΙΑΤΑ για αερομεταφορές

Την ίδια στιγμή που ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατά την IATA,:ATH, η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών IATA προβλέπει ότι τα συνολικά έσοδα των αερομεταφορέων το 2024 θα αυξηθούν 7,6% στα 964 δισεκατομμύρια δολάρια. Περίπου 4,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα ταξιδέψουν το  2024. Θα εκτελεστούν περίπου 40,1 εκατομμύρια πτήσεις το 2024, ξεπερνώντας τις 39,9 εκατομμύρια το 2019 και τα 36,8 εκατομμύρια το 2023. Τα έσοδα από τους επιβάτες εκτιμάται να διαμορφωθούν στα 717 δισεκατομμύρια, αυξημένα 12% σε σχέση με το 2023. Τα χιλιομετρικά έσοδα επίσης προβλέπεται να αυξηθούν 9,8%.

Πρέπει να σημειωθεί ότι ο ΙΑΤΑ έχει προειδοποιήσει τις αεροπορικές εταιρίες -όχι τα αεροδρόμια- ότι απαιτείται η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους για να καταστεί βιώσιμη η πρόσφατη έκρηξη στην κερδοφορία τους.

Η κίνηση στο ΔΑΑ

Το αεροδρόμιο Αθηνών το 2023 υποδέχτηκε 28,17  εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 19,39 εκατομμύρια επιβάτες προήλθαν από το εσωτερικό και τα . 8,78 εκατομμύρια από το εσωτερικό. Σε εξέλιξη βρίσκονται δύο επενδυτικά πλάνα επέκτασης του ΔΑΑ τα επόμενα χρόνια.

Η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου 2023 ανήλθε σε 1,86 εκατ., αυξημένη κατά 17,1% σε σύγκριση με το 2022, αλλά και αυξημένη κατά 13,6% σε σχέση με το προπανδημικό έτος 2019. Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2022 κατά 11,9% και 19,4% αντίστοιχα.

Σε σύγκριση με το 2019, τόσο οι επιβάτες εσωτερικού όσο και οι διεθνείς επιβάτες παρουσίασαν άνοδο κατά 20,8% και 10,7% αντίστοιχα.

Συνολικά, η επιβατική κίνηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κατά τη διάρκεια του έτους 2023 ανήλθε σε 28,17 εκατ., αυξημένη κατά 24% σε σύγκριση με το 2022, αλλά και κατά 10,2% σε σύγκριση με το 2019. Αναλυτικά, τόσο η εγχώρια, όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση, ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2022 κατά 18,9% και 26,4% αντίστοιχα, ενώ παρουσίασαν άνοδο και σε σύγκριση με το 2019, κατά 13,3% και 8,8% αντίστοιχα.

Συνολικά, κατά τη διάρκεια του 2023, ο αριθμός των πτήσεων στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 241.604, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 13,2% σε σχέση με το 2022 και 7,1% σε σύγκριση με το 2019.

Τόσο οι πτήσεις εσωτερικού όσο και οι διεθνείς πτήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 7,4% και 18,1% σε σχέση με το 2022, και αντίστοιχα κατά 10,5% και 4,6% σε σύγκριση με το 2019

Το business plan

Το πρώτο πλάνο υπό την ονομασία, «33ΜΑP» έχει ως στόχο να επεκταθούν οι εγκαταστάσεις για να μπορούν να εξυπηρετούνται 33 εκατ. επιβάτες τον χρόνο με το ύψος της επένδυσης να φτάνει τα . 650 εκατ. ευρώ.  Οι εργασίες  και οι δαπάνες κατανέμονται ως εξής: το25% των δαπανών μεταξύ του 2024 και 2025, το 30% το 2026, το 25% το 2027 και το υπόλοιπο 20% των δαπανών το 2028. Το

Το δεύτερο πλάνο υπό την ονομασία 40ΜΑP» το οποίο θα επεκτείνει περισσότερο τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου ώστε να εξυπηρετεί 40 εκατ. επιβάτες. Το κόστος της επένδυσης υπολογίζεται στα 700 εκατομμύρια ευρώ και το έργο αναμένεται να ξεκινήσει το 2031.

Το ιστορικό της μετεγκατάστασης από το Ελληνικό στα Σπάτα

Μετά από εμπόδια και προβλήματα, υπογράφεται η σύμβαση για την ανάπτυξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών το 1995, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των εταιρειών Hochtief Aktiengesellschaft vorm Helfamann,ABB Calor Emag Schaltanlangen AG, H. Kranz –TkT GmbH και Flughafen Athen – Spata Projektgesellschaft mbH.

Πρόκειται για μία πρωτοπόρο συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα καθώς είναι το πρώτο αεροδρόμιο σημαντικού μεγέθους σε διεθνή κλίμακα, που κατασκευάστηκε με τη συμμετοχή ιδιωτών από μηδενική βάση. Το κόστος της κατασκευής του αεροδρομίου προήλθε κυρίως από τραπεζικό δανεισμό – η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων υπήρξε ο κύριος χρηματοδότης – ενώ το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε από ιδιωτικά μετοχικά κεφάλαια, καθώς και από επιχορηγήσεις του Ελληνικού Δημοσίου και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Συνοχής.

Με εταιρικό στόχο τη δημιουργία υψηλής αξίας για το σύνολο των συμμετόχων του, προσφέροντας υπηρεσίες με άριστη σχέση τιμής – ποιότητας, ο ΔΑΑ ακολουθεί συγκεκριμένη αναπτυξιακή στρατηγική τόσο στο τμήμα των αεροναυτιλιακών όσο και των μη αεροναυτιλιακών δραστηριοτήτων του. Προσφέροντας ένα από τα πιο καινοτόμα και ολοκληρωμένα προγράμματα κινήτρων προς τις αεροπορικές εταιρείες διεθνώς, ο ΔΑΑ διασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την περαιτέρω ανάπτυξη της εγχώριας και της διεθνούς κίνησης, σε στενή συνεργασία με το σύνολο των αεροπορικών εταιρειών (διεθνείς ή εταιρείες βάσης, παραδοσιακές ή χαμηλού κόστους).

Σε ό,τι αφορά το μη αεροναυτιλιακό σκέλος, ο ΔΑΑ έχει αναπτύξει εκτενή εμπορική δραστηριότητα, προσφέροντας στον κεντρικό αεροσταθμό προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου για τον καταναλωτή, ενώ παράλληλα, η εταιρεία αεροδρομίου αναπτύσσει έντονη δραστηριότητα σε τομείς όπως η ανάπτυξη της ακίνητης περιουσίας της, η ανάπτυξη και η εμπορική αξιοποίηση συστημάτων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, εξάγοντας παράλληλα την πολυσχιδή και πρωτοποριακή τεχνογνωσία της σε διεθνές επίπεδο.

Παύση λειτουργίας μετά από 60 χρόνια

Σχετικά με την παύση λειτουργίας του Αεροδρομίου στο Ελληνικό έπειτα από 60 χρόνια, η σύμβαση αναφέρει: «Το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση ότι ο Αερολιμένας του Ελληνικού θα κλείσει προς χρήση αεροσκαφών σταθερών πτερύγιων μόλις μεταφερθεί στο Αεροδρόμιο των Σπάτων όλη η αεροναυτική δραστηριότητα….  που διακινεί κατά τον χρόνο αυτόν το Αεροδρόμιο του Ελληνικού μαζί με τις σχετικές εκείνες υπηρεσίες και βοηθητικές εργασίες για τις οποίες υπήρξε διακανονισμός με την εταιρεία Αεροδρομίου να μεταφερθούν κατά τον εν λόγω χρόνο».

Εγκαίνια λειτουργίας 27 Μαρτίου 2001

Η τελευτή θεμελίωσης του ΔΑΑ έλαβε χώρα στις 5 Σεπτεμβρίου 1996. Οι εργασίες κατασκευής του αεροδρομίου ολοκληρώθηκαν περίπου τέσσερα χρόνια αργότερα, τον Σεπτέμβριο του 2000 και ακολούθησε η περίοδος δοκιμών. Η ονομασία του νέου αεροδρομίου δόθηκε προς τιμήν του Ελ. Βενιζέλου ο οποίος είχε ιδρύσει Υπουργείο Αεροπορίας το 1929. Τα εγκαίνια λειτουργίας του έγιναν στις 27 Μαρτίου 2001.

Την επομένη ημέρα προσγειώθηκε το πρώτο αεροπλάνο της πτήσης 424 της Ολυμπιακής Αεροπορίας από το Μόντρεαλ του Καναδά. Μέχρι τον Αύγουστο το 2001 ο ΔΑΑ είχε εξυπηρετήσει συνολικά 7.000.000 επιβάτες και 85.000 πτήσεις και ο μέσος όρος προσγειώσεων και απογειώσεων έφτανε τα 600 αεροσκάφη την ημέρα.

Το διοικητικό συμβούλιο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΛΑΜΠΙΡΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
EVANGELOS PETER POUNGIAS
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ROBERT GOEBBELS
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
IAN ANDREWS
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
SVEN ERLER
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΣΙΝΑΝΙΩΤΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Η οργανωτική δομή

Τα πλεονεκτήματα του ΔΑΑ

  • 24ωρη απρόσκοπτη πρόσβαση σε δύο ανεξάρτητους παράλληλους διαδρόμους
  • Μεγάλη χωρητικότητα – Έλλειψη καθυστερήσεων σε αέρα και έδαφος
  • Προηγμένη τεχνολογία και εξοπλισμός
  • Υψηλά πρότυπα ασφάλειας και προστασίας
  • Αποτελεσματικές υπηρεσίες μετεπιβίβασης (transfer) προσφέροντας άνετη και ευχάριστη εμπειρία στους επιβάτες
  • Προηγμένες Εγκαταστάσεις Εμπορευμάτων: τέσσερις εμπορευματικοί σταθμοί λειτουργούν σε 24ωρη βάση
  • Ευκαιρίες για νέα δρομολόγια και επιπλέον συχνότητες
  • Ελκυστικά προγράμματα κινήτρων προς τις αεροπορικές εταιρίες

Σχετικά

Tags: ΑερομεταφορέςΕλ. ΒενιζέλοςεπενδύσειςΧρηματιστήριο
Share100Tweet62Share17Send
Έλενα Ερμείδου

Έλενα Ερμείδου

Η Έλενα Ερμείδου είναι ανεξάρτητη ρεπόρτερ με εστίαση στην ασφαλιστική αγορά. Στην 20ετή και πλέον δημοσιογραφική της διαδρομή έχει συνεργαστεί με πολλά μέσα ενημέρωσης, ενώ η προσήλωσή της στο ασφαλιστικό ρεπορτάζ δημιουργεί ικανό υπόβαθρο και εμπειρία, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει εγκαίρως κρίσεις, τάσεις και δυναμικές

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

 Στον Γενικό Δείκτη του ΧΑ η Alter Ego Media

30 Μαΐου 2025
Businessman against black bear on red arrow downward trend line with sky cityscape background. Fight back bearish market concept.
On the Radar

Έκαναν ταμείο μετά το τριήμερο πάρτι στο Χρηματιστήριο

29 Μαΐου 2025
Rally
On the Radar

Νέο τραπεζικό πάρτι στο Χ.Α. που βλέπει και τις 1.900 μονάδες

28 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Το παρασκήνιο για F-35 και F-16 σε Ελλάδα και Τουρκία

cold, κρύο, χιόνια

Ψυχρή εισβολή θα παγώσει ανατολική και νότια Ελλάδα

MostPopular

  • Το παρασκήνιο πίσω από τη "βόμβα" για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

    Εκτός θέσης ΥΠΕΞ και ΕΥΠ για τη Μονή του Σινά – Κλυδωνισμοί και… ανησυχίες

    80 shares
    Share 32 Tweet 20
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    347 shares
    Share 139 Tweet 87
  • Το παρασκήνιο πίσω από τη “βόμβα” για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Alpha Bank: Ο Ορτσέλ ήθελε απεγνωσμένα μια νίκη… και την πλήρωσε 615 εκατ.!

    58 shares
    Share 23 Tweet 15
  • Scope: Οι αγορές έχουν υποεκτιμήσει τους κινδύνους – Δεν βλέπει συμφωνίες μέχρι τις 9 Ιουλίου

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr