Ο ΟΤΕ θα αποφύγει να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών και θα επενδύσει περαιτέρω στη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών, το marketing και τον έλεγχο των δαπανών προκειμένου να βελτιώσει τους οικονομικούς δείκτες και το bottom line των αποτελεσμάτων. Αυτό προκύπτει από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων 9μηνου από τον πρόεδρο και CEO της εταιρίας Μιχάλη Τσαμάζ και τις απαντήσεις που έδωσε στο conference call με τους αναλυτές.
Τη διαβεβαίωση ότι ο ΟΤΕ δεν θα εμπλακεί σε πόλεμο τιμών στην κινητή ή σταθερή τηλεφωνία, έδωσε ο Μιχάλης Τσαμάζ στους αναλυτές στο πλαίσιο του conference call με τους αναλυτές, θέλοντας έτσι να καταστήσει σαφές ότι δεν κινδυνεύουν τα λειτουργικά περιθώρια και οι ταμειακές ροές.
«Η εμπορική μας πολιτική αποδίδει και θα συνεχίσουμε την υλοποίηση του επιχειρησιακού μας σχεδίου χωρίς παρεκκλίσεις»,
ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων 9μήνου του ομίλου.
Αντιθέτως, τόσο ο Μιχάλης Τσαμάζ όσο και ο οικονομικός διευθυντής Μπάμπης Μαζαράκης σκιαγράφησαν τη στρατηγική για τη βελτίωση των οικονομικών αποδόσεων, αναδεικνύοντας τους τομείς που θα φέρουν το βάρος: Το Marketing, όπου ήδη καταγράφεται αύξηση δαπανών κατά 5 εκατ., το βελτιστοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, ως εργαλείο για την διασφάλιση της συνδρομητικής βάσης, τον έλεγχο των δαπανών, που ήδη απέφερε καρπούς σε όρους μείωσης του ενεργειακού κόστους καθώς και τη συνδρομητική τηλεόραση, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την προσέλκυση πελατολογίου.
Η επόμενη ημέρα
Στην ΟΤΕ TV αναγνωρίζονται και οι περισσότερες προκλήσεις, καθώς η NOVA έχει αλλάξει χέρια, διαθέτει πιο στιβαρό management και δυνατότητα να ελέγξει τα κόστη και να χτυπήσει τον ανταγωνισμό. Επίσης, πολλά κανάλια προωθούν συνδρομητικές υπηρεσίες, οι οποίες αν και χαμηλού εύρους -συγκριτικά- εστιάζουν στα αθλητικά, που αποτελούν το μείζον ζήτημα. Ο κατακερματισμός των αθλητικών μεταδόσεων δημιουργεί σοβαρά προβλήματα ανταγωνιστικότητας και θα μπορούσε να προκαλέσει κλυδωνισμούς στην αγορά συνολικά.
Να σημειωθεί πάντως ότι το 2024, ο ΟΤΕ θα έχει όφελος της τάξης των 9 εκατ. εφόσον δεν μεταβληθεί η νέα ρύθμιση που κινητροδοτεί τις εταιρίες για ασφάλιση ακινήτων με έκπτωση 10% στον ΕΝΦΙΑ. Επίσης, την προσεχή χρονιά αναμένεται σταδιακά η εμπέδωση της μείωσης κόστους από την ολοκλήρωση της ανακαίνισης του Μεγάρου του ΟΤΕ και τη μετεγκατάσταση υπηρεσιών από άλλα κτίρια, μειώνοντας πολλαπλά κόστη.
Ο Νίκος Σακελλαρίου, έχει αναλύσει εκτενώς τα αποτελέσματα του ΟΤΕ και τη συμπεριφορά της μετοχής αναδεικνύοντας συγκεκριμένα σημεία.