• Τελευταία
  • Trending
  • All

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS

2 Ιουνίου 2023

Καιρός: Αφρικανική σκόνη και υψηλές θερμοκρασίες

9 Μαΐου 2025

Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

8 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι φοβούνται περισσότερο… έναν πόλεμο

8 Μαΐου 2025

Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

8 Μαΐου 2025

Habemus Papam: Λευκός καπνός στην Capela Sixtina

8 Μαΐου 2025

Κόπωση και πτώση στις 1.721 μονάδες στο Χρηματιστήριο 

8 Μαΐου 2025

Η realme αποκαλύπτει παγκοσμίως τη σειρά GT 7 στις 27 Μαΐου

8 Μαΐου 2025
Ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας

Έπιασε τους στόχους η Eurobank: Από το εξωτερικό και Wealth Management τα κέρδη

8 Μαΐου 2025

Πάνω από τις προβλέψεις τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας στο Q1

8 Μαΐου 2025

H Microsoft θωρακίζει το ευρωπαϊκό cloud απέναντι σε εξωτερικές παρεμβάσεις

8 Μαΐου 2025
Σε τροχιά αναπόδραστων εξελίξεων έχει εισέλθει πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα περιόρισε τα περιθώρια ελιγμών του Στέφανου Κασσελάκη,

Καταδίκη Κασσελάκη σε 30 μήνες με αναστολή για πόθεν έσχες

8 Μαΐου 2025

BAT Hellas: Έντεκα διακρίσεις στον τομέα της καινοτόμου επικοινωνίας

8 Μαΐου 2025

Ανεβαίνει η ένταση στην Ανατ. Μεσόγειο – Προειδοποιήσεις Άγκυρας για το Οικόπεδο 5

8 Μαΐου 2025

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

8 Μαΐου 2025

Λιμάνια, ανθρώπινο δυναμικό και υπερτουρισμός στο επίκεντρο των συζητήσεων του PSTF

8 Μαΐου 2025

Henkel: Ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία στο α’ 3μηνο

8 Μαΐου 2025

Εκλογή Πάπα: Μαύρος καπνός ξανά – Το απόγευμα νέα ψηφοφορία

8 Μαΐου 2025
Πυροσβεστική

Πυρκαγιά σε επιχείρηση ξυλείας στη Μάνδρα

8 Μαΐου 2025

Ράλι στις ευρωαγορές εν μέσω εμπορικής αβεβαιότητας

8 Μαΐου 2025
ομόλογα

Η Fed πυροδότησε άνοδο στις αποδόσεις της ευρωζώνης

8 Μαΐου 2025

Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

8 Μαΐου 2025
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Η Euroxx βλέπει ράι 53% για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Οι προβλέψεις για EBITDA

8 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS

NewsRoomΑπόNewsRoom
2 Ιουνίου 2023
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
13 1
0
38
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS την Πέμπτη 25 Μαΐου 2023, στο Tatoi Club, στο πλαίσιο του 22ου NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM, που ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία.

Στην κλειστή εκδήλωση συμμετείχαν 80 διακεκριμένα στελέχη, από 40 εταιρείες, εκπροσωπώντας όλο το φάσμα του ναυτιλιακού πλέγματος, τα οποία είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν καίρια ζητήματα που απασχολούν και επηρεάζουν τόσο τον κλάδο όσο και την κοινωνία μας.

Η Δανάη Μπεζαντάκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navigator Shipping Consultants, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες τονίζοντας ότι “Ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών ήταν πάντα η κινητήριος δύναμη, η οποία συνεχίζει να συμβάλλει στη μετάδοση της γνώσης στη διατήρηση της ναυτιλιακής μας παράδοσης, η οποία διατηρεί την ελληνική ναυτιλία στην κορυφή. Το Navigator Forum παραχωρεί έναν ανοιχτό χώρο συζήτησης για καίρια θέματα της Ναυτιλίας προσκαλώντας την στον δρόμο που οδηγεί στην αλλαγή, όταν αυτή χρειάζεται…»

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε πάνελ σχετικά με τις 7 θεματικές ενότητες (Decarbonization, Smart Shipping / Digitalization, Human Element, Intersection of Human Performance / Technology & Training, Know your Client, Maritime Logistics, ESG) του 22ου NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM.

Σχετικάθέματα

Τ ο 5ο Συνέδριο για το ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

7 Μαΐου 2025

Το 3ο συνέδριο Σύγχρονες Εργασιακές Σχέσεις

6 Μαΐου 2025
Έρευνα CERVED για το Real Estate στην Ελλάδα της πανδημίας

Ξεκινά το 18ο RED MEETING POIN

5 Μαΐου 2025

Στη συνέχεια, δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να πάρουν θέση και να μιλήσουν εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούσαν.

Ο συντονιστής του πάνελ, Άγγελος Παντουβάκης, Κοσμήτορας Σχολής Ναυτιλίας και Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Πειραιά, έδωσε το έναυσμα της συζήτησης, αναζητώντας απάντηση αναφορικά με το καίριο για όλους ερώτημα “ είναι εφικτή η απανθρακοποίηση;”  Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν πώς η απαλλαγή από τον άνθρακα έχει γίνει παγκόσμια προτεραιότητα για τις κυβερνήσεις, τις εταιρείες και την κοινωνία και πώς με τη σειρά τους, αναλαμβάνουν δεσμεύσεις και αυξάνουν τις προσπάθειες για να καλύψουν το χάσμα προς τις καθαρές μηδενικές εκπομπές. Ο  Γιώργος Πατέρας, Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, επικεντρώθηκε στην πυρηνική ενέργεια στη ναυτιλία, το υδρογόνο και τη δέσμευση άνθρακα (carbon capture).

Αυτό που διατυπώθηκε είναι ότι τα ναυτιλιακά καύσιμα με βάση το υδρογόνο, όπως η αμμωνία και η μεθανόλη, δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμα πριν από το 2040 και οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να αρχίσουν να απομακρύνονται από τα ορυκτά καύσιμα πολύ νωρίτερα. Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η πυρηνική ενέργεια είναι πολλές φορές πιο πυκνή σε ισχύ από τα ορυκτά καύσιμα, καθώς και πιο δημοφιλής από τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, η αμμωνία και το υδρογόνο και πώς η πυρηνική ενέργεια μπορεί να εξασφαλίσει ότι η ναυτιλία θα επιτύχει τη φιλοδοξία του ΙΜΟ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG) το 2050. Ωστόσο, η δέσμευση του άνθρακα (carbon capture) μπορεί να επιτύχει περίπου το 14% των παγκόσμιων μειώσεων των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που απαιτούνται έως το 2050 και παρατηρείται ότι είναι ο μόνος πρακτικός τρόπος για την επίτευξη βαθιάς απεξάρτησης από τον άνθρακα στον βιομηχανικό τομέα.

 

Περνώντας στο πλαίσιο του περίφημου ESG και της κοινωνικής ευθύνης, ο Δρ. Κωνσταντίνος Ρόκκος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της TST International SA, εξήγησε πώς η κοινωνία δυσκολεύεται να καλωσορίσει και να υιοθετήσει όλες τις σχετικές αλλαγές.

Αναγνωρίστηκε ότι το ESG είναι ένας τρόπος μέτρησης της βιωσιμότητας των Εταιρειών και της θετικής συνεισφοράς τους στην κοινωνία. Παρόλο που υπάρχει επείγουσα ανάγκη για καινοτομία και πρόοδο, η νοοτροπία της κοινωνίας, μαζί και με τις διάφορες γεωπολιτικές περιπτώσεις, καθιστά δύσκολη την αλλαγή.

Όσον αφορά το μέλλον της ναυτιλίας και την ανάγκη ενορχήστρωσης της συνύπαρξης της ανθρώπινου παράγοντα και της τεχνολογίας  ο Κώστας Κόντες, Διευθύνων Σύμβουλος της  V.Ships Greece, κατέθεσε την άποψή του.

Αναφέρθηκαν τα “έξυπνα” πλοία, τα οποία τώρα τίθενται σε λειτουργία, δημιουργώντας ζήτηση για μια νέα γενιά ικανών, ιδιαίτερα έμπειρων επαγγελματιών της ναυτιλίας. Αυτό που επίσης υπονοήθηκε είναι η κατάλληλη εκπαίδευση του πληρώματος και των εγκαταστάσεων, που πρέπει να σχεδιαστούν, να κατασκευαστούν και να εξοπλιστούν κατάλληλα για την εφαρμογή αποτελεσματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης. Τέλος, θα υπάρξει ένας παγκόσμιος ανταγωνισμός για εξειδικευμένους ανθρώπους στην αντιμετώπιση των νέων και εναλλακτικών τεχνολογιών και οι ικανοί ναυτικοί θα είναι σε έλλειψη.

Ο Κώστας Κόντες μίλησε για ένα κενό στην αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας , όπου είτε τα πλοία είτε το κατάλληλο πλήρωμα θα είναι σπάνια.  Ανέφερε την αναγκαιότητα του ανθρώπινου στοιχείου στη ναυτιλία, καθώς ο κλάδος είναι αρκετά απρόβλεπτος και υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές δεξιότητες και ικανότητες. Ωστόσο, παρόλο που η τεχνολογία μπορεί να μειώσει την ανάγκη για τον ανθρώπινο παράγοντα, δεν θα εξαλείψει πλήρως τη χρήση του, γιατί η αντίδραση που θα έχει ο ανθρώπινος παράγοντας σε κάποιο στοιχείο που τα συστήματα δεν μπορούν να αντιληφθούν είναι αυτό που τον κάνει αναντικατάστατο.

Ακολούθως, ο Γιώργος Πουλαράς, Διευθύνων Σύμβουλος της ENESEL, και ο Μάνθος Μαχαίρας, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ναυτιλιακών Διευθυντών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  (AMMITEC) & CIO – METROSTAR, εξέφρασαν τις απόψεις τους για την ψηφιοποίηση και την έξυπνη ναυτιλία.

Αυτό που συζητήθηκε είναι το φαινόμενο της ψηφιοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τις θαλάσσιες μεταφορές και η μετάβασή τους επιταχύνεται. Οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες υιοθετούνται για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της επιχειρησιακής απόδοσης, καθώς και για να δώσουν το έναυσμα στον κλάδο να βαδίσει στην πορεία της απεξάρτησης από τον άνθρακα και να πραγματοποιήσει μηδενικές εκπομπές.  Αυτό που επισημάνθηκε επίσης είναι η ανάγκη οι ενδιαφερόμενοι φορείς της ναυτιλίας να επανακαθορίσουν τις στρατηγικές τους προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες εξασφαλισμένες βιώσιμες λειτουργίες. Πιο συγκεκριμένα, η διοίκηση θα πρέπει να βρει νέους πόρους και δυνατότητες, να χρησιμοποιήσει ολοκληρωμένα συστήματα, τεχνολογία και αποτελεσματικές λύσεις προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις. Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα τονίστηκε και πάλι εδώ, και αναφέρθηκε επίσης η υιοθέτηση των δεδομένων ως πλεονέκτημα.

Μετά το δραστήριο πάνελ, άνθισε μια ενεργητική συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων και των ομιλητών του πάνελ, και τέθηκαν ζητήματα σχετικά με το ρόλο των ESG, των τραπεζών και της χρηματοοικονομικής ανάλυσης, του greenwashing, της κυβερνοασφάλειας και του νομοθετικού πλαισίου.

Τα αποτελέσματα και τα τελικά συμπεράσματα αυτών των συζητήσεων θα παρουσιαστούν στο 22ο NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)!

Σχετικά

Tags: ΝΑΥΤΙΛΙΑΣυνέδρια
Share15Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Τ ο 5ο Συνέδριο για το ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

7 Μαΐου 2025
The Wire

Το 3ο συνέδριο Σύγχρονες Εργασιακές Σχέσεις

6 Μαΐου 2025
Έρευνα CERVED για το Real Estate στην Ελλάδα της πανδημίας
The Wire

Ξεκινά το 18ο RED MEETING POIN

5 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Villeroy/ΕΚΤ: Οριακές οι επόμενες αυξήσεις επιτοκίων - Η προσοχή στην μετάδοση

Θετικός στον Covid ο Μητσοτάκης - Δεν θα πάει στο Άγιο Όρος

MostPopular

  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    108 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    246 shares
    Share 98 Tweet 62
  • Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

    81 shares
    Share 32 Tweet 20
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Οι Ινδοί της KSSL ετοιμάζονται για deal με Ελλάδα

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    59 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr