• Τελευταία
  • Trending
  • All

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS

2 Ιουνίου 2023
Καταιγίδες

Elias: Καταιγίδες και χαλάζι στο επίκεντρο Τρίκαλα – Αχαΐα

25 Σεπτεμβρίου 2023
Ο επικεφαλής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης

Βελτιώθηκαν τα αποτελέσματα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Παραμένει υπερδανεισμένη

25 Σεπτεμβρίου 2023

Οι πρώτες κινήσεις του Κασσελάκη και αυτές που έπονται

25 Σεπτεμβρίου 2023

Η πτώση στις ευρωαγορές αναχαίτισε την αντίδραση στο ΧΑ

25 Σεπτεμβρίου 2023

Realme C51: Entry-level με υψηλότερα standards

25 Σεπτεμβρίου 2023
Γ.Τσαβλίρης-Χ.Βουλγαρίδου-Γ.Σαχίνης-Ν.Πετρόπουλος-Γ.Πατέρας

14ο Ναυτιλιακό ΣυνέδριοΎδρας: Οι κανονισμοί είναι πολύ φιλόδοξοι- το πετρέλαιο θα παραμείνει η κύρια πηγή ενέργειας

25 Σεπτεμβρίου 2023

Οι άνθρωποι του Κασσελάκη και η νέα ανθρωπογεωγραφία στον ΣΥΡΙΖΑ

25 Σεπτεμβρίου 2023

Η cryptic συμβουλή του Τσίπρα στον Κασσελάκη

25 Σεπτεμβρίου 2023
Ο Φωκίωνας Καραβίας

Το ΤΧΣ πουλάει τη Eurobank – Ό,τι πρέπει να ξέρετε

25 Σεπτεμβρίου 2023
Καταιγίδες

Ο Elias ξεκίνησε – Που θα βρέξει και πόσο το επόμενο 48ωρο

25 Σεπτεμβρίου 2023
Η οικονομική ατζέντα της εβδομάδας

Week Ahead: Το παγκόσμιο οικονομικό ημερολόγιο

25 Σεπτεμβρίου 2023
Να οξύνει το εσωτερικό τραύμα στον ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί ο υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης, καθώς με ανάρτησή του στα social media,

“Αλάτι” στις πληγές του ΣΥΡΙΖΑ ρίχνει ο Άδωνις

25 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert

Η ΕΜΥ ανεβάζει στο κόκκινο τον συναγερμό για την κακοκαιρία

25 Σεπτεμβρίου 2023

NOVA: Χρηματοικονομικό restructuring με ΑΜΚ 310 εκατ.

25 Σεπτεμβρίου 2023

Σ ε αυξημένη ετοιμότητα ο κρατικός μηχανισμός λόγω της κακοκαιρίας Elias

25 Σεπτεμβρίου 2023
Τοπικές βροχές στα δυτικά και ασθενείς τοπικές βροχές στα υπόλοιπα ηπειρωτικά. Παροδικά αυξημένες νεφώσεις στην υπόλοιπη χώρα.

Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού: Έρχονται χαλαζοπτώσεις και μεγάλη συχνότητα κεραυνών

25 Σεπτεμβρίου 2023

Δημ. Παπαστεργίου/ ECDM 2023: Θωράκιση του e-commerce με ευρωπαϊκά λεφτά

25 Σεπτεμβρίου 2023
Weather, Καιρός

Μεταβολή του καιρού από σήμερα-Έρχονται βροχές και καταιγίδες

25 Σεπτεμβρίου 2023
Την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε και επισήμως, μέσω των social media ο Στέφανος Κασσελάκης, με ένα post σε προσωπικό τόνο και το αντίστοιχο video,

Σε “θερμοκοιτίδα” ο Κασσελάκης: Η στρατηγική της επόμενης ημέρας

25 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ: Νέος πρόεδρος ο Στέφανος Κασσελάκης

24 Σεπτεμβρίου 2023

Πολιορκία μοναστηριού στο Κόσοβο από ένοπλους με τεθωρακισμένα

24 Σεπτεμβρίου 2023
Crisis, Κρίση

ΟΟΣΑ: Έρχονται νέες κρίσεις με επίκεντρο τα τρόφιμα!

24 Σεπτεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS

NewsRoomΑπόNewsRoom
2 Ιουνίου 2023
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 min read
13 1
0
38
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την δεύτερη κλειστή  συζήτηση   διοργάνωσε η NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS την Πέμπτη 25 Μαΐου 2023, στο Tatoi Club, στο πλαίσιο του 22ου NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM, που ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία.

Στην κλειστή εκδήλωση συμμετείχαν 80 διακεκριμένα στελέχη, από 40 εταιρείες, εκπροσωπώντας όλο το φάσμα του ναυτιλιακού πλέγματος, τα οποία είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν καίρια ζητήματα που απασχολούν και επηρεάζουν τόσο τον κλάδο όσο και την κοινωνία μας.

Η Δανάη Μπεζαντάκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navigator Shipping Consultants, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες τονίζοντας ότι “Ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών ήταν πάντα η κινητήριος δύναμη, η οποία συνεχίζει να συμβάλλει στη μετάδοση της γνώσης στη διατήρηση της ναυτιλιακής μας παράδοσης, η οποία διατηρεί την ελληνική ναυτιλία στην κορυφή. Το Navigator Forum παραχωρεί έναν ανοιχτό χώρο συζήτησης για καίρια θέματα της Ναυτιλίας προσκαλώντας την στον δρόμο που οδηγεί στην αλλαγή, όταν αυτή χρειάζεται…»

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε πάνελ σχετικά με τις 7 θεματικές ενότητες (Decarbonization, Smart Shipping / Digitalization, Human Element, Intersection of Human Performance / Technology & Training, Know your Client, Maritime Logistics, ESG) του 22ου NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM.

Σχετικάθέματα

Γ.Τσαβλίρης-Χ.Βουλγαρίδου-Γ.Σαχίνης-Ν.Πετρόπουλος-Γ.Πατέρας

14ο Ναυτιλιακό ΣυνέδριοΎδρας: Οι κανονισμοί είναι πολύ φιλόδοξοι- το πετρέλαιο θα παραμείνει η κύρια πηγή ενέργειας

25 Σεπτεμβρίου 2023

Σε ΗΥBRID mode φέτος το forum Women in Business|Together to the next level

24 Σεπτεμβρίου 2023

2ο Mykonos Running Festival: Ζήσε την τριήμερη εμπειρία!

24 Σεπτεμβρίου 2023

Στη συνέχεια, δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να πάρουν θέση και να μιλήσουν εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούσαν.

Ο συντονιστής του πάνελ, Άγγελος Παντουβάκης, Κοσμήτορας Σχολής Ναυτιλίας και Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Πειραιά, έδωσε το έναυσμα της συζήτησης, αναζητώντας απάντηση αναφορικά με το καίριο για όλους ερώτημα “ είναι εφικτή η απανθρακοποίηση;”  Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν πώς η απαλλαγή από τον άνθρακα έχει γίνει παγκόσμια προτεραιότητα για τις κυβερνήσεις, τις εταιρείες και την κοινωνία και πώς με τη σειρά τους, αναλαμβάνουν δεσμεύσεις και αυξάνουν τις προσπάθειες για να καλύψουν το χάσμα προς τις καθαρές μηδενικές εκπομπές. Ο  Γιώργος Πατέρας, Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, επικεντρώθηκε στην πυρηνική ενέργεια στη ναυτιλία, το υδρογόνο και τη δέσμευση άνθρακα (carbon capture).

Αυτό που διατυπώθηκε είναι ότι τα ναυτιλιακά καύσιμα με βάση το υδρογόνο, όπως η αμμωνία και η μεθανόλη, δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμα πριν από το 2040 και οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να αρχίσουν να απομακρύνονται από τα ορυκτά καύσιμα πολύ νωρίτερα. Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η πυρηνική ενέργεια είναι πολλές φορές πιο πυκνή σε ισχύ από τα ορυκτά καύσιμα, καθώς και πιο δημοφιλής από τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, η αμμωνία και το υδρογόνο και πώς η πυρηνική ενέργεια μπορεί να εξασφαλίσει ότι η ναυτιλία θα επιτύχει τη φιλοδοξία του ΙΜΟ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG) το 2050. Ωστόσο, η δέσμευση του άνθρακα (carbon capture) μπορεί να επιτύχει περίπου το 14% των παγκόσμιων μειώσεων των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που απαιτούνται έως το 2050 και παρατηρείται ότι είναι ο μόνος πρακτικός τρόπος για την επίτευξη βαθιάς απεξάρτησης από τον άνθρακα στον βιομηχανικό τομέα.

 

Περνώντας στο πλαίσιο του περίφημου ESG και της κοινωνικής ευθύνης, ο Δρ. Κωνσταντίνος Ρόκκος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της TST International SA, εξήγησε πώς η κοινωνία δυσκολεύεται να καλωσορίσει και να υιοθετήσει όλες τις σχετικές αλλαγές.

Αναγνωρίστηκε ότι το ESG είναι ένας τρόπος μέτρησης της βιωσιμότητας των Εταιρειών και της θετικής συνεισφοράς τους στην κοινωνία. Παρόλο που υπάρχει επείγουσα ανάγκη για καινοτομία και πρόοδο, η νοοτροπία της κοινωνίας, μαζί και με τις διάφορες γεωπολιτικές περιπτώσεις, καθιστά δύσκολη την αλλαγή.

Όσον αφορά το μέλλον της ναυτιλίας και την ανάγκη ενορχήστρωσης της συνύπαρξης της ανθρώπινου παράγοντα και της τεχνολογίας  ο Κώστας Κόντες, Διευθύνων Σύμβουλος της  V.Ships Greece, κατέθεσε την άποψή του.

Αναφέρθηκαν τα “έξυπνα” πλοία, τα οποία τώρα τίθενται σε λειτουργία, δημιουργώντας ζήτηση για μια νέα γενιά ικανών, ιδιαίτερα έμπειρων επαγγελματιών της ναυτιλίας. Αυτό που επίσης υπονοήθηκε είναι η κατάλληλη εκπαίδευση του πληρώματος και των εγκαταστάσεων, που πρέπει να σχεδιαστούν, να κατασκευαστούν και να εξοπλιστούν κατάλληλα για την εφαρμογή αποτελεσματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης. Τέλος, θα υπάρξει ένας παγκόσμιος ανταγωνισμός για εξειδικευμένους ανθρώπους στην αντιμετώπιση των νέων και εναλλακτικών τεχνολογιών και οι ικανοί ναυτικοί θα είναι σε έλλειψη.

Ο Κώστας Κόντες μίλησε για ένα κενό στην αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας , όπου είτε τα πλοία είτε το κατάλληλο πλήρωμα θα είναι σπάνια.  Ανέφερε την αναγκαιότητα του ανθρώπινου στοιχείου στη ναυτιλία, καθώς ο κλάδος είναι αρκετά απρόβλεπτος και υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές δεξιότητες και ικανότητες. Ωστόσο, παρόλο που η τεχνολογία μπορεί να μειώσει την ανάγκη για τον ανθρώπινο παράγοντα, δεν θα εξαλείψει πλήρως τη χρήση του, γιατί η αντίδραση που θα έχει ο ανθρώπινος παράγοντας σε κάποιο στοιχείο που τα συστήματα δεν μπορούν να αντιληφθούν είναι αυτό που τον κάνει αναντικατάστατο.

Ακολούθως, ο Γιώργος Πουλαράς, Διευθύνων Σύμβουλος της ENESEL, και ο Μάνθος Μαχαίρας, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ναυτιλιακών Διευθυντών Πληροφορικής & Επικοινωνιών  (AMMITEC) & CIO – METROSTAR, εξέφρασαν τις απόψεις τους για την ψηφιοποίηση και την έξυπνη ναυτιλία.

Αυτό που συζητήθηκε είναι το φαινόμενο της ψηφιοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τις θαλάσσιες μεταφορές και η μετάβασή τους επιταχύνεται. Οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες υιοθετούνται για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της επιχειρησιακής απόδοσης, καθώς και για να δώσουν το έναυσμα στον κλάδο να βαδίσει στην πορεία της απεξάρτησης από τον άνθρακα και να πραγματοποιήσει μηδενικές εκπομπές.  Αυτό που επισημάνθηκε επίσης είναι η ανάγκη οι ενδιαφερόμενοι φορείς της ναυτιλίας να επανακαθορίσουν τις στρατηγικές τους προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες εξασφαλισμένες βιώσιμες λειτουργίες. Πιο συγκεκριμένα, η διοίκηση θα πρέπει να βρει νέους πόρους και δυνατότητες, να χρησιμοποιήσει ολοκληρωμένα συστήματα, τεχνολογία και αποτελεσματικές λύσεις προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις. Ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα τονίστηκε και πάλι εδώ, και αναφέρθηκε επίσης η υιοθέτηση των δεδομένων ως πλεονέκτημα.

Μετά το δραστήριο πάνελ, άνθισε μια ενεργητική συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων και των ομιλητών του πάνελ, και τέθηκαν ζητήματα σχετικά με το ρόλο των ESG, των τραπεζών και της χρηματοοικονομικής ανάλυσης, του greenwashing, της κυβερνοασφάλειας και του νομοθετικού πλαισίου.

Τα αποτελέσματα και τα τελικά συμπεράσματα αυτών των συζητήσεων θα παρουσιαστούν στο 22ο NAVIGATOR 2023 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ)!

Σχετικά

Tags: ΝΑΥΤΙΛΙΑΣυνέδρια
Share15Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Γ.Τσαβλίρης-Χ.Βουλγαρίδου-Γ.Σαχίνης-Ν.Πετρόπουλος-Γ.Πατέρας
Δελτία Τύπου

14ο Ναυτιλιακό ΣυνέδριοΎδρας: Οι κανονισμοί είναι πολύ φιλόδοξοι- το πετρέλαιο θα παραμείνει η κύρια πηγή ενέργειας

25 Σεπτεμβρίου 2023
The Wire

Σε ΗΥBRID mode φέτος το forum Women in Business|Together to the next level

24 Σεπτεμβρίου 2023
The Wire

2ο Mykonos Running Festival: Ζήσε την τριήμερη εμπειρία!

24 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο

Villeroy/ΕΚΤ: Οριακές οι επόμενες αυξήσεις επιτοκίων - Η προσοχή στην μετάδοση

Θετικός στον Covid ο Μητσοτάκης - Δεν θα πάει στο Άγιο Όρος

MostPopular

  • Οι άνθρωποι του Κασσελάκη και η νέα ανθρωπογεωγραφία στον ΣΥΡΙΖΑ

    158 shares
    Share 63 Tweet 40
  • Σε “θερμοκοιτίδα” ο Κασσελάκης: Η στρατηγική της επόμενης ημέρας

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Το ΤΧΣ πουλάει τη Eurobank – Ό,τι πρέπει να ξέρετε

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Οι πρώτες κινήσεις του Κασσελάκη και αυτές που έπονται

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • “Αλάτι” στις πληγές του ΣΥΡΙΖΑ ρίχνει ο Άδωνις

    54 shares
    Share 22 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}