• Τελευταία
  • Trending
  • All

Ο ρόλος των φυσικών και ψηφιακών καναλιών στον ιδιωτικό τομέα

30 Απριλίου 2023

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

G7: Στοχεύει τις παγκόσμιες ανισορροπίες – Αιχμές κατά Ρωσίας και Κίνας

23 Μαΐου 2025

Ισχυρό Ξεκίνημα για την Premia Properties στο 2025

23 Μαΐου 2025
πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου

Υποχωρεί το brent – φόβοι για υπερπροσφορά και γεωπολιτική ένταση

23 Μαΐου 2025

Επανεκκίνηση για τη γερμανική οικονομία στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025

Θεσμική αντεπίθεση της Ευρώπης στις δασμολογικές πιέσεις των ΗΠΑ

23 Μαΐου 2025
Ο Σι Ζινπίνγκ

Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

23 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ εκβιάζει το Χάρβαρντ και… πυροβολάει τα πόδια του…

23 Μαΐου 2025

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025

Κ. Παπαζάχος: Ο χθεσινός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη ήταν «μοναχικός»

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Ο ρόλος των φυσικών και ψηφιακών καναλιών στον ιδιωτικό τομέα

NewsRoomΑπόNewsRoom
30 Απριλίου 2023
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
14 1
0
40
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ο ρόλος των φυσικών και ψηφιακών καναλιών τέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 26-29 Απριλίου και τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

«Ως γενιά μεγαλώσαμε με τον φόβο ότι όλα θα γίνονται ψηφιακά, όμως ας μη βιάζονται όσοι θέλουν να κλείσουν τα καταστήματά τους γιατί θα μείνουν χωρίς πελάτες».

Αυτό ανέφερε ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, Deputy CEO, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail της Eurobank. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πελάτες σε κάθε περίπτωση αναζητούν συνομιλίες και μισούν τους σπασμένους διαλόγους και ζητούμενο είναι η ικανότητα του τραπεζικού συστήματος να λύσει αυτά τα προβλήματα, ενώ έδωσε έμφαση στο κομμάτι της αυθεντικότητας. Όπως τόνισε, τα καταστήματα μπορούν να είναι κερδοφόρα στον βαθμό που μπορούν να κάνουν capacity management, ενώ όπως είπε, τα κανάλια είναι συνεργατικά.

Σχετικάθέματα

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025

Στάσσης: Η ΔΕΗ θα πιάσει τους στόχους. Έρχονται εξαγορές

20 Μαΐου 2025

«Στην Eurobank δίνουμε μεγάλη έμφαση και ενέργεια στο Customers Relations Management, ενώ το καινούριο μοντέλο καταστημάτων έχει και πολλά ψηφιακά στοιχεία»,

τόνισε και επισήμανε την ανάγκη για καινοτομία και πειραματισμό, δίνοντας έμφαση σε ζητήματα εμπιστοσύνης.

 

Η ΔΕΗ έχει ένα μεγάλο πλάνο μετασχηματισμού, με έμφαση στην πελατοκεντρικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ανέφερε ο Γιώργος Καρακούσης, Deputy CEO-Commercial, PPC.

«Στόχος είναι τα καταστήματα να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη στο κομμάτι της πώλησης ενώ έχουμε ενισχύσει το call center αλλά και την διαδικτυακή υποστήριξη των πελατών μας. Έχουμε καταφέρει να έχουμε εξυπηρέτηση χωρίς ουρές και πολύ καλή εξυπηρέτηση online. Ενώ έχουμε προωθήσει και τη συμβουλευτική με το my energy coach, καθώς και υπηρεσίες που προσφέρονται στο κατάστημα. Θέλουμε να εξυπηρετούμε όλων των ειδών τους πελάτες στο μέλλον»,

ανέφερε και επισήμανε την αξία της εμπειρίας του πελάτη.

«Είμαστε ένας πολυκαναλικός οργανισμός που προσφέρει και φυσικά και ψηφιακά κανάλια και ο στόχος μας είναι αυτά να λειτουργούν ενιαία, ασχέτως με το πώς οι πελάτες μας επέλεξαν, να διαδράσουν με αυτά»,

ανέφερε ο Ιωάννης Βασιλάκος, Vice Chairman και CEO, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, Greece. 

«Η παροχή ψηφιακών υπηρεσιών δεν είναι μία επιλογή στην οποία μας οδήγησε ο ανταγωνισμός καθώς η εταιρεία δραστηριοποιείται πολλά χρόνια σε αυτό το πεδίο»,

σημείωσε, ωστόσο όπως είπε πάρα πολλοί πελάτες επέστρεψαν στο κατάστημα μετά την πανδημία. «Όσοι έλεγαν ότι το μέλλον είναι ψηφιακό και δε θα υπάρχουν φυσικά καταστήματα, έπεσαν έξω», ανέφερε χαρακτηριστικά. Συμπλήρωσε δε, ότι:

«Η τιμολογιακή στρατηγική είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο και δεν έχει να κάνει με τα κανάλια, αλλά έχει να κάνει με τον πελάτη, με τον τοπικό ανταγωνισμό, αλλά και τις διαφορετικές εμπορικές πολιτικές» και επισήμανε ότι «Τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια είναι αλληλοεξαρτώμενα».

«Στα ψηφιακά κανάλια βρίσκεται πλέον το 25% του τζίρου μας χωρίς ωστόσο να έχουμε χάσει τη δυναμική των άλλων καναλιών»,

ανέφερε ο Γιάννης Καντόρος, CEO της Interamerican, Greece. Όπως τόνισε:

«Τα ψηφιακά κανάλια είναι πιο κερδοφόρα ενώ ο ψηφιακός μετασχηματισμός βοήθησε πολύ να αλλάξει η κουλτούρα της εταιρείας και να πάμε σε ένα υβριδικό μοντέλο, με ταυτόχρονη συνεργασία με 1000 ασφαλιστές». Τέλος, όπως εκτίμησε: «Σε μερικά χρόνια μέσα από συστήματα ΑΙ θα βοηθάμε τους πελάτες μας με τρόπους που και οι ίδιοι δεν είχαν αντιληφθεί».

Τη συζήτηση συντόνισε ο Νίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader της Deloitte.

Η παρακολούθηση του Φόρουμ online είναι ελεύθερη με εγγραφή εδώ

Σχετικά

Tags: EurobankINTERAMERICANΔΕΗΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣΟικονομικό Φόρουμ Δελφών
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025
On the Radar

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025
On the Radar

Στάσσης: Η ΔΕΗ θα πιάσει τους στόχους. Έρχονται εξαγορές

20 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Κίνητρα για καινοτομία θα φέρουν ενίσχυση της φαρμακοβιομηχανίας στην Ευρώπη

Η πληροφορία είναι το νέο πετρέλαιο

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    160 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    226 shares
    Share 90 Tweet 57

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr