• Τελευταία
  • Trending
  • All

A.Αθανασόπουλος :Υβριδική Τραπεζική Επανάσταση

28 Απριλίου 2023

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

G7: Στοχεύει τις παγκόσμιες ανισορροπίες – Αιχμές κατά Ρωσίας και Κίνας

23 Μαΐου 2025

Ισχυρό Ξεκίνημα για την Premia Properties στο 2025

23 Μαΐου 2025
πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου

Υποχωρεί το brent – φόβοι για υπερπροσφορά και γεωπολιτική ένταση

23 Μαΐου 2025

Επανεκκίνηση για τη γερμανική οικονομία στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025

Θεσμική αντεπίθεση της Ευρώπης στις δασμολογικές πιέσεις των ΗΠΑ

23 Μαΐου 2025
Ο Σι Ζινπίνγκ

Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

23 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ εκβιάζει το Χάρβαρντ και… πυροβολάει τα πόδια του…

23 Μαΐου 2025

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025

Κ. Παπαζάχος: Ο χθεσινός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη ήταν «μοναχικός»

23 Μαΐου 2025
ΠΡΩΙΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Καιρός: Μεταφορά αφρικανικής σκόνης και υψηλές θερμοκρασίες

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Τράπεζες

A.Αθανασόπουλος :Υβριδική Τραπεζική Επανάσταση

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Απριλίου 2023
Στις On the Radar, The Wire, Τράπεζες
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 1
0
45
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

 

Βασικά σημεία από την τοποθέτησητου Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου της Eurobank και Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail, κ. Αντρέα Αθανασόπουλου στο πλαίσιο του 8oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών

1ος κύκλος | Δεδομένου ότι συντριπτικά μεγαλύτερος όγκος των συναλλαγών γίνεται πλέον στα ψηφιακά κανάλια, γιατί οι Τράπεζες χρειάζεται να διατηρούν τόσο μεγάλο αριθμό καταστημάτων; Μπορεί να είναι κερδοφόρο το δίκτυο της λιανικής τραπεζικής με αυτά τα δεδομένα; Από την άλλη πλευρά, μήπως τα ψηφιακά κανάλια «αποξενώνουν» τους πελάτες τους και κάνουν πιο εύκολο το switch σε άλλο τραπεζικό ίδρυμα; Τελικά, πού είναι το μέλλον;

Σχετικάθέματα

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025

Το θέμα που καλύπτουμε σήμερα δεν είναι μία απλή παρατήρηση αλλά μία επανάσταση μεταξύ τεχνολογίας, ανθρώπινης συμπεριφοράς και επιχειρηματικών δράσεων. Έχουμε μεγαλώσει ως γενιά με τις αρχές του ανταγωνισμού μεταξύ των καναλιών διανομής που αργότερα πέρασε στο φόβο ότι όλα θα γίνουν  ψηφιακά. Τώρα βιώνουμε μία ευχάριστη έκπληξη ότι, δηλαδή, δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα κανάλια, αλλά εμπειρίες των πελατών που σχετίζονται με την ανθρώπινη επιθυμία και όχι με το τι εξυπηρετεί την εκάστοτε επιχειρηματική υλοποίηση. Είναι γεγονός ότι περίπου το 30% των πελατών σήμερα επιλέγουν μόνο τα ψηφιακά κανάλια, αλλά περίπου το 80% επιλέγει ένα συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών καναλιών. Ζούμε, λοιπόν, σε  μια Υβριδική Τραπεζική Επανάσταση όπου:

  1. Οι καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν πραγματικές συνομιλίες. Η τραπεζική μπορεί να είναι μια επιχείρηση που βασίζεται σε αριθμούς, αλλά είναι επίσης θεμελιωδώς ανθρώπινη. Η ψηφιακή επανάσταση έκανε τις τραπεζικές συναλλαγές πιο βολικές και προσβάσιμες, αλλά και πιο απρόσωπες και συναλλακτικές. Στον απόηχο της πανδημίας, οι καταναλωτές θέλουν όλο και περισσότερο προσωπικές αλληλεπιδράσεις ξανά.
  2. Οι καταναλωτές θέλουν τη συνέχεια της συνομιλίας, μισούν τους σπασμένους διάλογους. Σε κανέναν δεν αρέσει να επαναλαμβάνεται. Οι σημερινοί πελάτες θέλουν να έχουν συνομιλίες με την τράπεζά τους που μεταφέρονται απρόσκοπτα σε φυσικά και ψηφιακά κανάλια. Αυτό δεν διαφέρει πραγματικά από αυτό που έκανε ένας διευθυντής καταστήματος εδώ και χρόνια: ακούστε πρώτα, θυμηθείτε ποιος είναι ο πελάτης, συνεχίστε τη συζήτηση με την πάροδο του χρόνου και παρέχετε σχετικές συμβουλές. Οι τράπεζες έχουν γίνει εξαιρετικά καλές στην παροχή λειτουργικών καναλιών και ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά το να φέρουν μια αληθινή ανθρώπινη πινελιά σε αυτά τα κανάλια είναι ακόμα ένα έργο σε εξέλιξη.
  3. Τα καταστήματα παρέχουν αξία αλλά πρέπει να διατηρήσουν την αυθεντικότητα τους και να εξελιχθούν ως story tellers. Το να υπάρχει κάποιο είδος φυσικής παρουσίας σε μια αγορά θα παραμείνει σημαντικό, αλλά το μέλλον δεν θα μοιάζει με το παρελθόν. Για παράδειγμα, τα «αναδυόμενα» καταστήματα έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα στην Ευρώπη και πλέον μιλάμε για ψηφιακή τραπεζική με φυσικό πρόσημο “phygital banking”. Τα λιγότερα καταστήματα, έχουν λιγότερες συναλλαγές, λιγότερες διαθέσιμες ώρες για συναλλαγές και εξελίσσονται σε πολυδύναμα κέντρα πωλήσεων είτε με φυσικό, είτε με τηλεφωνικό, είτε με ψηφιακό τρόπο. Με αυτό τον τρόπο οι οικονομίες γίνονται καλύτερες διότι αυξάνονται οι επαφές μεταξύ πελατών και τράπεζας και άρα αυξάνονται και οι πωλήσεις. Το νέο σύστημα είναι ουσιαστικά προδραστικό και όχι αντιδραστικό και με αυτό τον τρόπο (1). Υπάρχουν διαρκείς επαφές μεταξύ πελατών και στελεχών και άρα 100% capacity utilization, (2). Αλλάζει το μίγμα των επαφών και όχι των απλών συναλλαγών και άρα οι επαφές έχουν επίπτωση πάνω στην κερδοφορία κάθε συναλλαγής.

Δεν υπάρχει αμφισβήτηση ότι το κατάστημα αποτελεί ένα ανάχωμα διότι διαθέτει ικανότητες που δεν τις έχουν τα ψηφιακά κανάλια. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι ψηφιακές τράπεζες είτε μόνες τους, είτε και στις παλαιές τράπεζες, συγκλίνουν πλέον και είναι πολύ όμοιες και άρα γίνεται hygiene and not differentiating factor πλέον.

 

2ος κύκλος (κοινή) | Τα κανάλια λειτουργούν συμπληρωματικά ή ανταγωνιστικά μεταξύ τους; Πώς διασφαλίζεται η «συνεργατική» προσέγγιση; Ο πελάτης ζητάει seamless εξυπηρέτηση. Πώς επιτυγχάνεται; Τί ρόλο παίζει η τεχνολογία σε αυτό το αποτέλεσμα; Όλα όσα γίνονται σήμερα, τα ζητάνε πραγματικά οι πελάτες ή τα παρέχουν ως λύσεις οι τράπεζες και προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες ότι τα χρειάζονται;

 

  1. Είναι γεγονός ότι αρχικά υπήρξε αντίσταση μεταξύ των διαφορετικών καναλιών που σε κάποιες περιπτώσεις εξαντλούσαν τη δημιουργικότητα τους προσπαθώντας να υπερισχύσουν των υπολοίπων. Η πραγματικότητα όμως οδήγησε μόνη της σε μια ισορροπία καθώς α) οι πελάτες διαπίστωναν αυτόν τον εσωτερικό ανταγωνισμό και ακύρωναν ακόμα και αιτήσεις διαμαρτυρόμενοι για την δυσάρεστη εμπειρία,  με αρνητική επίπτωση στις πωλήσεις και β) τα ίδια τα στελέχη κατάλαβαν ότι η τεχνολογία ως μέσο εξυπηρέτησης και η ύπαρξη εναλλακτικών καναλιών τους έκανε διαθέσιμες πιο απλές και γρήγορες λύσεις και απελευθέρωνε ενέργεια (capacity) και χρόνο ώστε να κάνουν ακόμη περισσότερες πωλήσεις και να καταφέρουν την επίτευξη των στόχων κερδοφορίας τους. Δεν υπάρχει λοιπόν ανταγωνισμός μεταξύ των καναλιών, πλέον, διότι σήμερα σε μία τράπεζα υπάρχουν 7 διαφορετικά κανάλια (κατάστημα, ebanking, mbanking, v-banking, phone banking, RM-banking, chat banking) τα οποία δρουν συμπληρωματικά, και είναι σημαντικό να κρατήσουμε ουδέτερες τις μετρήσεις αλλά και την ιδιοκτησία των πελατών, με ένα κοινό σκοπό όλων: την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών.
  2. Οι πελάτες δεν έρχονται ποτέ να ζητήσουν συγκεκριμένες εφαρμογές και καινοτομίες. Οι πελάτες μας έχουν ανάγκες. Εμείς πρέπει να καταλαβαίνουμε τι τους κάνει τη ζωή πιο δύσκολη ή τι τους κάνει να αντιδρούν και να υπαινίσσονται το τι διαφορετικό θα ήθελαν. Είναι δική μας ευθύνη η μετάφραση. Επίσης, να σημειώσω ότι οι πελάτες δεν συγκρίνουν μεταξύ ανταγωνιστικών τραπεζών αλλά μεταξύ εμπειριών που βιώνουν στην καθημερινότητά τους. Και γίνεται γρήγορα προφανές αν η υπηρεσία που σχεδιάσαμε ικανοποιεί τις προσδοκίες τους, από την πρώτη ακόμα εβδομάδα εφαρμογής μιας νέας λειτουργικότητας.

 

3ος κύκλος (κοινή) | Πού είναι τα όρια του κάθε industry στον ψηφιακό κόσμο; Όταν από την ίδια εφαρμογή μπορεί κανείς να κάνει τραπεζική συναλλαγή, να αγοράσει ασφαλιστικό προϊόν, να επιλέξει πρόγραμμα ενέργειας και να αγοράσει οικοσκευή με καταναλωτικό δάνειο, τίνος πελάτης είναι; Ποιος κάνει cross-selling; Πώς διασφαλίζεται η ικανοποίηση (και όχι το overburden) του πελάτη;

 

  1. Πριν πολλά χρόνια τα σύνορα τα έφτιαχναν οι επιχειρήσεις από πάνω προς τα κάτω και είτε επεκτείνονταν κάθετα για να πιάσουν όλη την αλυσίδα αξίας για οικονομίες κλίμακας είτε επεκτεινόντουσαν οριζόντια για να εξασφαλίσουν οικονομίες σκοπού και διασποράς ρίσκου. Σήμερα έχουμε μία άλλη διάσταση που είναι πολύ δυναμική και αφορά το relevance από την πλευρά του πελάτη. Σύνορα δεν υπάρχουν, εάν οι πελάτες επικροτούν το σημείο αναφοράς αλλά και αν μπορούμε να παρέχουμε με κερδοφόρο τρόπο την υπηρεσία.
  2. Υπάρχει αυτό που ονομάζουμε embedded finance ή και αόρατη τραπεζική, δηλαδή η εμφάνιση της τράπεζας είναι ενσωματωμένη μέσα στο ταξίδι αγοράς του πελάτη και όχι κάτι εξωτερικό και ξεκομμένο. Εδώ η τεχνολογία, η απλοποίηση της διαδρομής του πελάτη, και η οργανική σύνδεση προϊόντος και τραπεζικού προϊόντος κάνει την διαφορά. Το ταξίδι είναι αμφίδρομο, έχουμε τράπεζες να μπαίνουν μέσα στον λιανεμπόριο και λιανέμπορους να μπαίνουν μέσα στην τράπεζα. Πχ., ο νούμερο 1 πωλητής κινητών τηλεφώνων Samsung στην Ισπανία είναι η Caixa bank! Δεν πρέπει όμως να κάνουμε την εξαίρεση κανόνα, ούτε να παρασυρθούμε από τις χίμαιρες που λένε ότι όλα θα γίνουν αόρατα, ειδικά στις περιπτώσεις που το θέμα της εμπιστοσύνης είναι σημαντική προϋπόθεση στην επιλογή ενός πελάτη, όπως συμβαίνει στις τράπεζες. Αν ο πελάτης πειστεί ότι έχει επιλογή, ότι μπορεί να εμπιστευτεί τους προμηθευτές και ότι η ζωή του θα γίνει πιο εύκολη θα επιλέξει τη λύση της πλατφόρμας. Πάντα όμως θα υπάρχουν κάποιοι που θα προτιμούν την προσωπική επαφή.

Τι δεν πρέπει να ξεχνάμε σε όλα αυτά; Όσο πιο σύνθετα γίνονται τα πράγματα, και έχουμε την ψευδαίσθηση ότι ο πελάτης που μπαίνει να αγοράσει αγκίστρι και βγαίνει με βάρκα γίνεται με ψηφιακό τρόπο, τόσο περισσότερο θα μας βλέπει το κατάστημα και ο πωλητής στην γωνία και θα χαμογελά, γνωρίζοντας ότι θα διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία. Ζούμε μια Υβριδική Τραπεζική Επανάσταση που όλα τα κανάλια έχουν θέση και αλληλοσυμπληρώνονται. Θα πρότεινα να το ξανασκεφτούν λοιπόν όσοι σπεύδουν να κλείσουν τα φυσικά καταστήματα και να κρατήσουν μόνο τα ψηφιακά κανάλια, είναι βέβαιο ότι σε μερικά χρόνια θα εύχονται να είχαν πράξει διαφορετικά.

 

Σχετικά

Tags: content from partnersEurobankΟικονομικό Φόρουμ ΔελφώνΣυνέδριαΤεχνολογία
Share18Tweet11Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024
The Wire

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
On the Radar

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
ΑΠ: Εκτός εκλογών η Λατινοπούλου

ΑΠ: Εκτός εκλογών η Λατινοπούλου - Κατεβαίνουν Τζήμερος - Κρανιδιώτης

Stockmarket Correction

Βασανιστική διόρθωση με ενδείξεις... ενδοσκόπησης

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    159 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    226 shares
    Share 90 Tweet 57

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr