• Τελευταία
  • Trending
  • All
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης

Γεραπετρίτης: Τέλος Μαρτίου ξεκινούν τα τρένα με λιγότερα δρομολόγια

8 Μαρτίου 2023
Χιόνι

Σε κλοιό χιονιά η βορειοκεντρική Ευρώπη

4 Δεκεμβρίου 2023
Ο Φρέντι Μπελέρης

Νέα αναβολή στη δίκη Μπελέρη 

4 Δεκεμβρίου 2023

Στον Mid Cap το ενδιαφέρον στο Χρηματιστήριο

4 Δεκεμβρίου 2023

Μαθιός Ρήγας/Energean: Ο ρόλος της Μεσογείου στην ενεργειακή ασφάλεια και μετάβαση

4 Δεκεμβρίου 2023

Στην Attica Group η ΑΝΕΚ και τα 80 εκατ. δάνεια

4 Δεκεμβρίου 2023

3rd FAMILY BUSINESS SUMMIT: 15 μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων ομιλητές στο φετινό συνέδριο.

4 Δεκεμβρίου 2023
χρυσός, gold

Σε νέο υψηλό όλων των εποχών ο χρυσός

4 Δεκεμβρίου 2023
Ξεπέρασαν τους 400 οι νεκροί από τον Εγκέλαδο των 7,8 Ρίχτερ που έπληξε την κεντρική Τουρκία και τη Συρία τα ξημερώματα της Δευτέρας, ενώ πολλαπλάσιοι είναι οι τραυματίες

Σεισμός στην Τουρκία: Δεν ήταν αυτός ο μεγάλος που περιμένουμε στην Κωνσταντινούπολη

4 Δεκεμβρίου 2023

Αύριο η κλήρωση για το τρίτο τζακ-ποτ στο Λαϊκό Λαχείο που μοιράζει συνολικά κέρδη 2.200.000 ευρώ

4 Δεκεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

ΕΜΥ: Έντονα φαινόμενα από το βράδυ της Τρίτης και στην Αττική

4 Δεκεμβρίου 2023
Τουρισμός: Οι γυναίκες κυριαρχούν σε όλο τον κόσμο

Τουρισμός: Οι γυναίκες κυριαρχούν σε όλο τον κόσμο

4 Δεκεμβρίου 2023

Η Trade Estates ολοκλήρωσε την εξαγορά του Smart Park

4 Δεκεμβρίου 2023
Ο Ταγίπ Ερντογάν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνάντηση τους στη Νέα Υόρκη

Επίσκεψη Ερντογάν: Δεν μιλάει κανείς για την ατζέντα – Η χρογραφία στην Παπαδοπούλου

4 Δεκεμβρίου 2023

Η Ευρώπη παγώνει: Καθηλώνονται αεροπλάνα – Ανησυχία για τις τιμές ενέργειας

4 Δεκεμβρίου 2023

Δεκάδες συλλήψεις για «πειρατεία» συνδρομητικής TV στην Ελλάδα 

4 Δεκεμβρίου 2023

Πόσο “καυτό” είναι το χαρτοφυλάκιο σας; ITR ο νέος δείκτης για Green Investing

4 Δεκεμβρίου 2023

Η αρχιτεκτονική του νέου φορέα της Αριστεράς- Που θα δοθούν οι μάχες με τον ΣΥΡΙΖΑ

4 Δεκεμβρίου 2023

Επεκτείνει το Ισραήλ τις επιχειρήσεις του στη Γάζα

4 Δεκεμβρίου 2023
Weather Update

Καιρός: Που θα βρέξει σήμερα

4 Δεκεμβρίου 2023

Ο Μασκ μπορεί να χάσει τον έλεγχο του X… ή θα πληρώσει πολλά…

3 Δεκεμβρίου 2023
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Τουρισμός: Τί δείχνουν τα στοιχεία για το 10μηνο

3 Δεκεμβρίου 2023

Μαρινάκης κατά Οικονόμου για αστυνομική βία στον Βόλο μετά το 2-2

3 Δεκεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Πολιτική & Οικονομία

Γεραπετρίτης: Τέλος Μαρτίου ξεκινούν τα τρένα με λιγότερα δρομολόγια

Αδυναμία ασφαλούς επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου σε πλήρη δυναμικότητα εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης,

NewsRoomΑπόNewsRoom
8 Μαρτίου 2023
Στις Crisis Zone, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 min read
29 0
0
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης

81
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Αδυναμία ασφαλούς επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου σε πλήρη δυναμικότητα εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος ανακοίνωσε μείωση του συγκοινωνιακού έργου και αύξηση των σταθμαρχών, ως μεταβατικό στάδιο μέχρι τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων τηλεδιοίκησης που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.

Να σκιαγραφήσει τον οδικό χάρτη αναβάθμισης ασφάλειας και αποκατάστασης λειτουργίας του σιδηροδρόμου προσπάθησε με συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπηρεσιακός υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, απαντώντας παράλληλα και σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Σχετικάθέματα

Πόσο “καυτό” είναι το χαρτοφυλάκιο σας; ITR ο νέος δείκτης για Green Investing

4 Δεκεμβρίου 2023

Η αρχιτεκτονική του νέου φορέα της Αριστεράς- Που θα δοθούν οι μάχες με τον ΣΥΡΙΖΑ

4 Δεκεμβρίου 2023

Μαρινάκης κατά Οικονόμου για αστυνομική βία στον Βόλο μετά το 2-2

3 Δεκεμβρίου 2023

Στην εναρκτήρια τοποθέτησή του ο κ. Γεραπετρίτης προανήγγειλε επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου μέχρι το τέλος του μήνα, μειώνοντας όμως τα δρομολόγια, συμμετρικά, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια. Για τον ίδιο λόγο θα υπάρξει και αύξηση εποπτικού προσωπικού, ήτοι σταθμαρχών. Μεσοπρόθεσμα, ο υπουργός υποστήριξε ότι είναι πιθανό να επανέλθει ο θεσμός του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας και ενδεχομένως η επανεισδοχή της Hellenic Train στο συντονιστικό κέντρο του ΟΣΕ στην Αθήνα, από το οποίο εξαιρέθηκε.

Αναφορικά με την κατάσταση των υποδομών, ο κ. Γεραπετρίτης, ανακοίνωσε ότι επιταχύνεται η τεχνολογική αναβάθμιση, υποστηρίζοντας ότι η μεγαλύτερη πρόοδος στην υλοποίηση της τηλεδιοίκησης έγινε επί Νέας Δημοκρατίας, φτάνοντας από το 18% -που την παρέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ- στο 70% πριν το δυστύχημα στα Τέμπη.

Επίσης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών προανήγγειλε και επαναξιολόγηση εργαζομένων σε νευραλγικές θέσεις και του θεσμικού πλαισίου για τα προσόντα πρόσληψης, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση της τεχνολογικής υποδομής.

Αν και η συνέντευξη Τύπου διήρκεσε πάνω από δύο ώρες και τέθηκαν δεκάδες ερωτήσεις, με τον υπουργό να δείχνει διεξοδικά ενημερωμένος, εν τούτοις δεν έδωσε σαφείς απαντήσεις για την υποβάθμιση δεσμεύσεων για επενδύσεις σε υποδομές και την αναβάθμισή του, από την ελληνική πλευρά, που αρχικά υπήρχαν στο Μνημόνιο Συνεργασίας με την Hellenic Train, αλλά αφαιρέθηκαν όταν αυτό μετουσιώθηκε σε σύμβαση. Επίσης, ασαφείς ήταν απαντήσεις για τον οργανωτικό μετασχηματισμό των ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ.

Auditor’s note: Ωφελούνται τα καρτέλ

Από τις εξαγγελίες Γεραπετρίτη, πάντως, δημιουργείται ήδη δυναμική αύξησης του πτητικού έργου και των οδικών μεταφορών, στη βάση της μείωσης των δρομολογίων των τρένων, τόσο για την επιβατική όσο και για την εμπορευματική κίνηση. Όπερ σημαίνει ότι το καρτέλ που διαχρονικά υπονόμευσε την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου βγαίνει τώρα ενισχυμένο από το δυστύχημα.Ειδικότερα, οι εξελίξεις αυτές αναμένεται να αυξήσουν την κινητικότητα στο ΕΛ. Βενιζέλος, τις πληρότητες της Aegean -και της μη-εισηγμένης SKY-. Όσον αφορά το εμπορευματικό σκέλος, μεγάλη θα είναι και η αύξηση της κίνησης μέσω οδικών αξόνων. Αντιστοίχως, αναμένεται να ενισχυθούν τα ΚΤΕΛ, καθώς οι περισσότεροι από τους κινούμενους με σιδηρόδρομο δεν διαθέτουν πολλές φορές τα εχέγγυα για επιβίβαση σε αεροπλάνα.

Οι νέες αυτές συνθήκες αναμένεται να υπονομεύσουν τους διακηρυγμένους στόχους για την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Ελλάδας, καθώς θα αυξηθεί η κατανάλωση ορυκτών καυσίμων, τόσο εκτός πόλης, όσο και εντός, καθώς τα μέσα σταθερής τροχιάς δεν φτάνουν στους σταθμούς ΚΤΕΛ στην Αττική, που αποτελεί το μητροπολιτικό κέντρο.

Προσπάθεια πολιτικής διαχείρισης

Εκανα κάθε προσπάθεια να αποκτήσω πλήρη εικόνα του συμβάντος και του γενικότερου πλαισίου δήλωσε ο υπουργός Γιώργος Γεραπετρίτης σε συνέντευξη τύπου.

Δεν βρίσκομαι εδώ ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης ή πολίτης της χώρας για να κάνω πολιτική αντιπαράθεση. Δεν θα ακούσετε για συμψηφισμούς ή λόγο μετάθεσης ευθύνης. Αυτή που αναλογεί την κυβέρνηση έχει αναδειχτεί, δήλωσε.

Ζητώ συγνώμη εκ μέρους της κυβέρνησης γιατί δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε το δυστύχημα. Είναι πραγματική και όχι προσχηματική, συμπλήρωσε.

Ο Γ. Γεραπετρίτης ξεκαθάρισε ότι από εδώ και στο εξής θα ασχοληθεί μόνο με το θέμα των Τεμπών και τους σιδηρόδρομους. Τα υπόλοιπα θέματα του υπουργείου θα τα τρέξουν οι υφιστάμενοι υφυπουργοί.

Εθεσε εαυτόν στη διάθεση της Βουλής ώστε να συζητηθεί το θέμα των παθογενειών στους σιδηροδρόμους ώστε να βρεθεί ένας κοινός τόπος. Δεν είναι ώρα των αντιπαραθέσεων, πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να αποδοθούν ευθύνες και να βρεθούν λύσεις για το μέλλον.

Ο Γ. Γεραπετρίτης δήλωσε ότι τις επόμενες ημέρες θα αντικατασταθούν οι διοικήσεις σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.

Το ατύχημα

Ο υπουργός είπε ότι βρέθηκε στον τόπο της τραγωδίας για να έχει προσωπική άποψη για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος. Όπως δήλωσε, διαπίστωσε ότι

  • το τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης λειτουργούσε απόλυτα και αδιαλείπτως και το μοιραίο βράδυ
  • έπρεπε να υπάρξει αυτόματη χάραξη πορείας στον πίνακα κάτι που δεν φαίνεται να έγινε.

Ακόμα και αν δεν είχαμε την αυτόματη χάραξη ένα δεύτερο επίπεδο ασφάλειας ήταν

  • η χειροκίνητη αλλαγή του κλειδιού και ένα τρίτο επίπεδο: θα έπρεπε να είχε υπάρξει παρακολούθηση στον ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου εκ των υστέρων (μετά την αποχώρηση από τον σταθμό Λάρισας) για πέντε χιλιόμετρα. Αν είχε γίνει θα προέκυπτε η μετάπτωση στην εσφαλμένη γραμμή.

Η αμαξοστοιχία μπήκε σε λάθος γραμμή χωρίς να υπάρξει αντίδραση και από την ίδια την αμαξοστοιχία, συμπλήρωσε. Όπως είπε τα παραπάνω δεν τα λέει για αναδείξει το ανθρώπινο λάθος. Ασχετα από αυτό, αν είχαμε καθολικό σύστημα τηλεδιοίκησης το ατύχημα δεν θα είχε συμβεί, παραδέχτηκε. Αρα υπάρχει και ένα ζήτημα με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων έργων.

Αναβάθμιση και προσωπικό

Σε ότι αφορά το προσωπικό ο Γ. Γεραπετρίτης δήλωσε ότι είναι προφανές πως πάντα απαιτείται περισσότερο και πιο εξειδικευμένο προσωπικό. Τα τελευταία 15 χρόνια υπήρξε μεγάλη μείωση, λόγω μνημονίου και συνταξιοδοτήσεων. Δεν είχαμε καλή αναπλήρωση. Με αυτή την κυβέρνηση έγινε μια προσπάθεια, με κινητικότητα (απέφερε μικρό αριθμό), προσλήψεις με δελτία παροχής υπηρεσιών (200 άτομα) και τη δρομολόγηση ενός σημαντικού αριθμού μόνιμων προσλήψεων: το 2021 για 117 ατόμων και το 2022 για ακόμα 100.

Ο σιδηρόδρομος υφίστατο διαχρονική απαξίωση, είπε ο Γ. Γεραπετρίτης συμπληρώνοντας ότι τα τελευταία 50 χρόνια λειτουργούσε «χειροκίνητα». Το 2014 υπογράφηκε η πρώτη σύμβαση για σηματοδότηση και καθολική λειτουργία τηλεδιοίκησης. Η σύμβαση που ξεκίνησε στα τέλη του 2014 αναπτύχθηκε ως το 2017 μερικώς, είχε υπάρξει παράδοση του 32% αλλά σε αυτό υπήρχαν σφάλματα, οπότε μόνο το 18% ήταν γνήσια λειτουργικό με αποτέλεσμα το υπόλοιπο να πρέπει να ανακατασκευαστεί.

Όπως είπε το 2017 σταμάτησε η σύμβαση γιατί προέκυψαν λάθη. Η Αρχη που αξιολογεί τη διαχείριση των πόρων διαπιστώνει τα σφάλματα και διακόπτεται η υλοποίηση της σύμβασης. Εως το 2019 δεν έχουμε παραδόσεις. Το 2019 αλλάζει η διοίκηση στην ΕΡΓΟΣΕ και από το Νοέμβριο γίνεται προσπάθεια ανάταξης της σύμβασης. Τότε έχουμε σημαντικά γραφειοκρατικά προβλήματα.

Σχετικά

Tags: Hellenic Trainκυβέρνηση ΝΔΟΣΕπολιτικό ρίσκορίσκοσιδηροδρομικά δυστυχήματαΤέμπη
Share32Tweet20Share6Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Αγορές

Πόσο “καυτό” είναι το χαρτοφυλάκιο σας; ITR ο νέος δείκτης για Green Investing

4 Δεκεμβρίου 2023
Πολιτική & Οικονομία

Η αρχιτεκτονική του νέου φορέα της Αριστεράς- Που θα δοθούν οι μάχες με τον ΣΥΡΙΖΑ

4 Δεκεμβρίου 2023
Πολιτική & Οικονομία

Μαρινάκης κατά Οικονόμου για αστυνομική βία στον Βόλο μετά το 2-2

3 Δεκεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο

«Γυναίκες Έμπνευση» στη Nova

Στο 32,4% η γυναικεία εκπροσώπηση στις ανώτερες διοικητικές θέσεις παγκοσμίως το 2023  

MostPopular

  • Μαρινάκης κατά Οικονόμου για αστυνομική βία στον Βόλο μετά το 2-2

    67 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Πόσο “καυτό” είναι το χαρτοφυλάκιο σας; ITR ο νέος δείκτης για Green Investing

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Επίθεση σε αμερικανικό αντιτορπιλικό στη Μέση Ανατολή – Τα μηνύματα και ο αντίκτυπος

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Επίσκεψη Ερντογάν: Δεν μιλάει κανείς για την ατζέντα – Η χρογραφία στην Παπαδοπούλου

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Δεκάδες συλλήψεις για «πειρατεία» συνδρομητικής TV στην Ελλάδα 

    51 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}