• Τελευταία
  • Trending
  • All

Εκτός ελέγχου: Μετράνε νεκρούς- Ακατάλληλη η έρευνα της Εισαγγελέα – Αστυνομίας

1 Μαρτίου 2023

Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

8 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι φοβούνται περισσότερο… έναν πόλεμο

8 Μαΐου 2025

Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

8 Μαΐου 2025

Habemus Papam: Λευκός καπνός στην Capela Sixtina

8 Μαΐου 2025

Κόπωση και πτώση στις 1.721 μονάδες στο Χρηματιστήριο 

8 Μαΐου 2025

Η realme αποκαλύπτει παγκοσμίως τη σειρά GT 7 στις 27 Μαΐου

8 Μαΐου 2025
Ο CEO της Eurobank Φωκίων Καραβίας

Έπιασε τους στόχους η Eurobank: Από το εξωτερικό και Wealth Management τα κέρδη

8 Μαΐου 2025

Πάνω από τις προβλέψεις τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας στο Q1

8 Μαΐου 2025

H Microsoft θωρακίζει το ευρωπαϊκό cloud απέναντι σε εξωτερικές παρεμβάσεις

8 Μαΐου 2025
Σε τροχιά αναπόδραστων εξελίξεων έχει εισέλθει πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα περιόρισε τα περιθώρια ελιγμών του Στέφανου Κασσελάκη,

Καταδίκη Κασσελάκη σε 30 μήνες με αναστολή για πόθεν έσχες

8 Μαΐου 2025

BAT Hellas: Έντεκα διακρίσεις στον τομέα της καινοτόμου επικοινωνίας

8 Μαΐου 2025

Ανεβαίνει η ένταση στην Ανατ. Μεσόγειο – Προειδοποιήσεις Άγκυρας για το Οικόπεδο 5

8 Μαΐου 2025

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

8 Μαΐου 2025

Λιμάνια, ανθρώπινο δυναμικό και υπερτουρισμός στο επίκεντρο των συζητήσεων του PSTF

8 Μαΐου 2025

Henkel: Ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία στο α’ 3μηνο

8 Μαΐου 2025

Εκλογή Πάπα: Μαύρος καπνός ξανά – Το απόγευμα νέα ψηφοφορία

8 Μαΐου 2025
Πυροσβεστική

Πυρκαγιά σε επιχείρηση ξυλείας στη Μάνδρα

8 Μαΐου 2025

Ράλι στις ευρωαγορές εν μέσω εμπορικής αβεβαιότητας

8 Μαΐου 2025
ομόλογα

Η Fed πυροδότησε άνοδο στις αποδόσεις της ευρωζώνης

8 Μαΐου 2025

Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

8 Μαΐου 2025
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Η Euroxx βλέπει ράι 53% για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Οι προβλέψεις για EBITDA

8 Μαΐου 2025

Έγκριση για το squeeze out στην Ελληνική Τράπεζα έλαβε η Eurobank

8 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Πέμπτη, 8 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Εκτός ελέγχου: Μετράνε νεκρούς- Ακατάλληλη η έρευνα της Εισαγγελέα – Αστυνομίας

Δημιουργείται δυναμική συγκάλυψης συνθηκών και διάχυσης ευθυνών προς τα κάτω

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
1 Μαρτίου 2023
Στις Crisis Zone, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
57 1
0
158
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Δεκαέξι σχεδόν ώρες μετά τη σύγκρουση των τρένων λίγο έξω από τη Λάρισα και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί ο απεγκλωβισμός όλων των επιβαινόντων και ενώ τα συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων και στη χώρα καταφθάνουν από παντού, στην Ελλάδα ξεσκεπάζεται απόθυμα και διστακτικά η υπόθεση παρακμής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Η κατάσταση παραμένει εκτός ελέγχου, με την αστυνομία να διεξάγει έρευνες υπό την εποπτεία της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, επικεντρώνοντας στον σταθμάρχη, στον  οποίο απαγγέλθηκαν κατηγορίες ακόμα και για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, ενώ δεν υπάρχουν αναφορές για την ενεργοποίηση της Ανεξάρτητης Αρχής Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, ούτε οι αρχές έχουν κινηθεί προς αναζήτηση ευθυνών για την κατάσταση του δικτύου μέσω της ίδιας αυτόφωρης διαδικασίας.

Σχετικάθέματα

Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

8 Μαΐου 2025

Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

8 Μαΐου 2025

Ανάλυση: Ο Σι στη Ρωσία, ενώ προσεγγίζει την Ευρώπη – Ο Τραμπ αναζητά… ρωγμές

7 Μαΐου 2025

Το περιορισμένο -έως τώρα- εύρος ερευνών από τις αρχές, εγείρει εύλογα ερωτηματικά για ενδεχόμενη προσπάθεια συγκάλυψης ή ακόμα και αποπροσανατολισμού. Την ίδια ώρα δημοσιεύματα αποκαλύπτουν ότι η Κομισιόν είχε παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την αποτυχία της χώρας να ανταποκριθεί στην αναβάθμιση των απαιτήσεων ασφαλείας, Επίσης, αίσθηση έχει προκαλέσει η επιστολή παραίτησης του επικεφαλής συντήρησης, ο οποίος καταγγέλλει τις ελλείψεις, τα προβλήματα και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για ατυχήματα. Σε αντίστοιχες καταγγελίες έχουν προβεί κατ επανάληψη και ενώσεις εργαζομένων.

Το Crisis Monitor έχει εγκαίρως επισημάνει τα προβλήματα με το υφιστάμενο πλαίσιο διερεύνησης, την αδυναμία -λόγω έλλειψης εμπειρογνωμόνων- να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα και τα προβλήματα αξιοπιστίας και εγκυρότητας που θα αντιμετώπιζε ενδεχόμενο πόρισμα από την -ανενεργή ακόμα- Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων.

Ο απολογισμός

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Πυροσβεστικής, ο αριθμός των νεκρών παραμένει στους 36, όμως υπάρχουν και επιβεβαιωμένες πληροφορίες για τέσσερις σορούς που έχουν ανασυρθεί από τα συντρίμμια, αλλά και ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής ανέφερε ότι «ο αριθμός αναμένεται να ανέβει».

Παράλληλα, 72 άνθρωποι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, οι έξι εκ των οποίων είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Αυτή την ώρα, τα σωστικά συνεργεία επιχειρούν στο δεύτερο βαγόνι και αφαιρούνται τμηματικά τα κομμάτια του τρένου για να ολοκληρωθούν οι έρευνες. Στη συνέχεια, θα συνεχίσουν στο τρίτο βαγόνι.

Όπως αναφέρουν οι αρχές υπάρχουν επτά απανθρακωμένες σοροί, η αναγνώριση των οποίων θα πάρει μέρες.

Τα γεγονότα

Όπως έχει γίνει γνωστό, η επιβατηγός αμαξοστοιχία IC 62 (Intercity) που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη, συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα.

Ο σταθμάρχης στη Λάρισα κατέθεσε ότι πάτησε το κουμπί για την ενεργοποίηση του αυτόματου συστήματος αλλαγής των γραμμών, αλλά όπως αναφέρει, το σύστημα δεν δούλεψε.

Τα δύο τρένα, όπως έγινε γνωστό, βρίσκονταν στην ίδια γραμμή για 12 λεπτά. Σε αυτό το χρονικό διάστημα όφειλε να ενεργοποιηθεί αυτόματα η σήμανση, ώστε τα τρένα να σταματήσουν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους και να αποφευχθεί η σύγκρουση. Ωστόσο, όπως προκύπτει, κανένας μηχανοδηγός δεν είδε τέτοια σήμανση με αποτέλεσμα αμφότεροι να συνεχίσουν.

Υπάρχουν μαρτυρίες για καθυστερήσεις και αλλαγές γραμμών, ακόμα και για βλάβη στην αμαξοστοιχία IC62, οι οποίες όμως δεν έχουν βάση στη συγκεκριμένη έρευνα, καθώς δεν εκτροχιάστηκε το τρένο από αδυναμία να φρενάρει, ή από πρόβλημα στην κίνησή του, αλλά από σύγκρουση χωρίς να προλάβει να φρενάρει.

Τα ερωτηματικά

Το ζήτημα, όπως προσδιορίζεται από τα γεγονότα, εστιάζεται τελικά, στο εάν πρόκειται για ανθρώπινο λάθος ή αν το δυστύχημα είναι αποτέλεσμα σειράς λαθών και τεχνικών ελλείψεων.

Επίσης, γίνεται μία έρευνα, υπάρχει ένα κομβικό σημείο, μια καθυστέρηση του επιβατικού τρένου στον Παλαιοφάρσαλο, για ένα πρόβλημα στη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης.

Στελέχη του ΟΣΕ και οι μηχανοδηγοί της Hllenic Train έχουν κατ επανάληψη καταγγείλει τα προβλήματα, τις ελλείψεις και τους απορρέοντες κινδύνους από την υφιστάμενη κατάταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Αν σε αυτά προστεθεί και η παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, για την αποτυχία να της να υιοθετήσει αποτελεσματικά και έγκυρα τα standards ασφάλειας σιδηροδρομικών μεταφορών, τότε, σκιαγραφείται πλαίσιο και πολιτικών ευθυνών, που εφόσον οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες, θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι προκάλεσαν το ατύχημα.

Σε δεύτερο στάδιο αναμένεται και δικαστική σύγκρουση ΟΣΕ- Hellenic Train, η οποία θα μπορούσε να λάβει διαστάσεις και διπλωματικής και πολιτικής κρίσης στις ήδη δυσλειτουργικές σχέσεις Ελλάδας – Ιταλίας.

Η έρευνα

Σε βάρος του 59χρονου σταθμάρχη που συνελήφθη για το δυστύχημα των Τεμπών, σχηματίστηκε δικογραφία, στην οποία περιλαμβάνονται και ανωμοτί καταθέσεις, δηλαδή ως ύποπτοι κατέθεσαν διάφοροι παράγοντες, που έχουν σχέση με το δυστύχημα -τουλάχιστον δύο, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας και ο κλειδούχος.

Ο σταθμάρχης, όμως, απολογήθηκε προανακριτικά καθώς συνελήφθη ως ο βασικός υπεύθυνος για το τραγικό δυστύχημα. Ο ίδιος στην απολογία του υποστήριξε ότι πάτησε κανονικά το κουμπί, γιατί το σύστημα διαχωρισμού των τρένων είναι αυτοματοποιημένο, αλλά το σύστημα δεν λειτούργησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην απολογία του δήλωσε: «Πάτησα κανονικά το κουμπί, καθώς το σύστημα είναι αυτοματοποιημένο για να αλλάξει η γραμμή. Έτσι, κάθε τρένο θα έμπαινε σε διαφορετική τροχιά, όμως το σύστημα δεν λειτούργησε».

Βέβαια, υπάρχει μία κατηγορία, που αναφέρει πως θα έπρεπε ο ίδιος ιδίοις όμμασι να δει εάν άλλαξε, εάν λειτούργησε αυτό το αυτοματοποιημένο σύστημα, προκειμένου να μπει στις κανονικές ράγες το τρένο. Μάλλον αυτό δεν το είδε. Εκεί υπάρχει το ζήτημα, το οποίο υποστηρίζει ο σταθμάρχης.

Μετά την προανακριτική απολογία του, ο σταθμάρχης θα απολογηθεί και ενώπιον του εισαγγελέα, ο οποίος αναμένεται να ασκήσει τις σχετικές διώξεις.

 

 

Σχετικά

Tags: Hellenic Trainκυβέρνηση ΝΔμεταφορέςΟΣΕρίσκοΥποδομές
Share63Tweet39Share11Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

8 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

8 Μαΐου 2025
The Wire

Ανάλυση: Ο Σι στη Ρωσία, ενώ προσεγγίζει την Ευρώπη – Ο Τραμπ αναζητά… ρωγμές

7 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής

Παραιτήθηκε ο Κώστας Καραμανλής για τη σύγκρουση των τρένων

Η κα. Χριστίνα Θεοφιλίδη

Χριστίνα Θεοφιλίδη: Επανασχεδιασμός του Χάρτη των Ελληνικών Εξαγωγών

MostPopular

  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    239 shares
    Share 96 Tweet 60
  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    85 shares
    Share 34 Tweet 21
  • Οι νέεες προβλέψεις της BlackRock: Ό,τι πρέπει να… φοβάστε

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Οι Ινδοί της KSSL ετοιμάζονται για deal με Ελλάδα

    76 shares
    Share 30 Tweet 19
  • Με rotation στους πρωταγωνιστές, κοντά στις 1.730 μονάδες το Χ.Α. 

    83 shares
    Share 33 Tweet 21

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr