• Τελευταία
  • Trending
  • All
Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την ενεργειακή κρίση, και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

20 Οκτωβρίου 2021

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 24 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

Απόστολος ΣκουμπούρηςΑπόΑπόστολος Σκουμπούρης
20 Οκτωβρίου 2021
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
26 0
0
Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την ενεργειακή κρίση, και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

71
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την αύξηση των τιμών στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η κορυφαία ζυθοποιία της χώρας και «οδηγός» των εξελίξεων του κλάδου Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προαναγγέλλοντας ανατιμήσεις σύντομα. 

Μιλώντας την Τρίτη σε συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της 5ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρίας που αφορά την περίοδο 2019-2020, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέξανδρος Δανιηλίδης τόνισε πως πρέπει να βρούμε τη χρυσή ισορροπία ανάμεσα στις αυξήσεις όλης της αλυσίδας παραγωγής και στις τιμές πώλησης. 

Σχετικάθέματα

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025

Agrino: Η νέα μονάδα στο Κλειδί Ημαθίας, οι 300 καλλιεργητές και το παραγωγικό μοντέλο

20 Μαΐου 2025

EUROBANK | Κάρτα Αγρότη: Άμεση χρηματοδότηση και νέα προνόμια για τον αγροτικό κλάδο

16 Απριλίου 2025

Επιβεβαίωσε πως κάποια στιγμή νομοτελειακά θα γίνουν ανατιμήσεις, σημειώνοντας πως είναι κάτι αναπόφευκτο για μια εταιρία που θέλει να είναι βιώσιμη, καθώς η αύξηση των τιμών στα υλικά συσκευασίας, αλουμίνιο, πλαστικά, αλλά και στην πρώτη ύλη (κριθάρι) είναι μεγάλη. Δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα των ανατιμήσεων, όμως τόνισε πως εκτός των άλλων στην Ελλάδα έχουμε τον υψηλότερο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης απ’ όλες τις διπλανές μεσογειακές χώρες, ενώ ανταγωνιζόμαστε μόνο σκανδιναβικές χώρες. Σε κάθε περίπτωση σημείωσε πως η ελληνική αγορά μπύρας είναι η 5η φθηνότερη στην Ευρώπη στα mainstream προϊόντα.

Η εταιρία είχε προχωρήσει και σε κάποιες αυξήσεις το Φεβρουάριο του 2021, οι οποίες όμως στις τιμές καταναλωτή δεν ξεπέρασαν το 1,5%, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη. Ο ίδιος επισήμανε πως το ενεργειακό κόστος και το κόστος των πρώτων υλών δεν είναι ελληνικό φαινόμενο, δεν αφορά μόνο τη δική μας αγορά αλλά είναι παγκόσμιο και ως τέτοιο πρέπει να το προσεγγίσουμε. 

Μερικό «φρένο» στις επενδύσεις

Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που για την περίοδο 2019 έως 2021 είχε οριστεί στα 43 εκατ. ευρώ, ο CEO της εταιρίας τόνισε ότι λόγω της πανδημίας και των επιπτώσεων από αυτή θα περιοριστεί μερικώς και θα κατέλθει στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του τρέχοντος έτους. 

Θυμίζουμε πως το 2020 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είχε απώλεια όγκου πωλήσεων 19,2% συγκριτικά με το 2019. Το ποσοστό αυτό στη μείωση των όγκων μεταφράζεται σε μείωση αξίας πωλήσεων κατά 18% στα 274,4 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης ζύθου), ενώ χωρίς την προσμέτρηση του ΕΦΚ οι καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 179,1 εκατ. ευρώ έναντι 216,7 εκατ. ευρώ το 2019. Έτσι, πλήγμα υπήρξε και στην καθαρή κερδοφορία της εταιρίας η οποία κατήλθε στα 6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ποσοστιαία πτώση 75,6%.

Απρόσμενα καλό το 2021, προσδοκίες για εξαιρετικό 2022

Πάντως, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι μετά από το σοκ του 2020 όπου ο κλάδος HORECA σταμάτησε εντελώς για πολλούς μήνες κάτι που δεν είχε γίνει για δεκαετίες, το 2021 πήγε απρόσμενα καλά, ειδικά από το Μάιο και μετά που άνοιξε όλη η αγορά, η εστίαση, τα ξενοδοχεία και ο τουρισμός. Μάλιστα σημείωσε ότι «δεν προλαβαίναμε να καλύψουμε την (εν πολλοίς απρόσμενη) ζήτηση, οπότε όλη η αλυσίδα παραγωγής υπερέβαλε εαυτόν. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τη διαφορά φέτος στον κλάδο της ζυθοποιίας, ενώ βοήθησε και ο πολύ ζεστός καιρός αμέσως μετά την άρση των lockdown το Μάιο. Φυσικά βοήθησε τα μέγιστα και η εξαιρετική πορεία του τουρισμού και το άνοιγμα των ξενοδοχείων».  

Δεδομένου του ισχυρού momentum που πορεύεται το 2021, σύμφωνα με τον CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αναμένεται ακόμη καλύτερο 2022 και η εταιρία εργάζεται και προγραμματίζει τα προϊόντα της για ένα εξαιρετικό νέο έτος. 

Το 96% των προμηθευτών από την Ελλάδα

Μεγάλο βάθος δίνει η εταιρία στο δίκτυο των 893 προμηθευτών της, το 96% των οποίων δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, με το 83% της εκτιμώμενης αξίας πληρωμών να παραμένει εντός των συνόρων της χώρας. Συνάμα, η εταιρία εστιάζει στην κυκλική οικονομία μέσω της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης, έχοντας καταφέρει το 95% των φιαλών που εμπορεύεται, να είναι επιστρεφόμενες.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεκίνησε από το 2008 να υλοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού στην Ελλάδα, έχοντας κατορθώσει εδώ και πολλά χρόνια, να καλύπτει τις παραγωγικές της ανάγκες με 100% ελληνικό κριθάρι. Πραγματοποιεί επίσης σημαντικές επενδύσεις σε δράσεις Έρευνας και Ανάπτυξης και έχει ήδη επιτύχει το 2020 να πιστοποιήσει το 35% της συνολικής παραγόμενης ποσότητας κριθαριού, ως προϊόν ορθής γεωργικής πρακτικής.

To όραμα της κυκλικής οικονομίας και η πράσινη στροφή

Πιστή στο όραμα της κυκλικής οικονομίας, της κουλτούρας επαναχρησιμοποίησης, της ανακύκλωσης και της βιώσιμης ανάπτυξης, η εταιρία συνεχίζει τον «πράσινο» μετασχηματισμό της σ’ όλη την αλυσίδα παραγωγής και δραστηριοποίησής της. Η ΑΖ εφαρμόζει σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας των προϊόντων της μια ολιστική προσέγγιση σε όλα τα επίπεδα, τόσο από πλευράς οικονομίας νερού και ενέργειας, όσο και από πλευράς ανακύκλωσης και υποστήριξης προϊόντων που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. 

Διατηρεί μία καθετοποιημένη, «ελληνική διαδρομή» παραγωγής, ξεκινώντας από το χωράφι, µε την προμήθεια των πρώτων υλών και καταλήγοντας στο ποτήρι των καταναλωτών που απολαμβάνουν τα προϊόντα της. Στον τομέα της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης, η εταιρία έχει καταφέρει ώστε το 95% των φιαλών που εμπορεύεται, να είναι επιστρεφόμενες.

Στόχος είναι έως το 2030 να έχει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ακολουθώντας τη δέσμευση του μητρικού ομίλου Heineken N.V.. Σε αυτό το πλαίσιο, μειώνει διαρκώς την κατανάλωση ενέργειας, επιτυγχάνοντας το 2020 έναντι του 2019, μείωση των Scope 1 εκπομπών CO2 κατά 21% (αγορά και καύση καυσίμου για τις ανάγκες μεταφοράς και αποθήκευσης) και αντίστοιχα μείωση 14,4% για τις Scope 2 (εκπομπές από τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας). 

Όπως επίσης τονίστηκε, η ΑΖ ανακύκλωσε το 89% των αποβλήτων της το 2020, ενώ μείωσε τις αναλήψεις νερού κατά 21% για το 2020 σε σχέση με το 2019, αλλά και τις απορρίψεις κατά 23%. Μάλιστα, σε επίπεδο περαιτέρω ανάδειξης και έρευνας του φαινομένου της λειψυδρίας σχεδίασε και εφαρμόζει το Πρόγραμμα «Νερό για το Αύριο», το οποίο προωθεί στην πράξη τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, προτείνοντας λύσεις για την ορθότερη διαχείριση των υδατικών πόρων στην Ελλάδα.

Ιστορικό και ευρύτερο αποτύπωμα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπύρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Διαθέτει τρεις μονάδες παραγωγής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και δύο ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία. 

Απασχολεί περί τους 850 εργαζόμενους, ενώ σύμφωνα με την τελευταία μελέτη Κοινωνικού και Οικονομικού Αντικτύπου της εταιρίας, η συνολική της υποστήριξη υπολογίζεται σε 21.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας που αντίστοιχα αποτελούν το 0,57% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας. Συνάμα, έχει επίδραση σε 40 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας υποστηρίζοντας τα έσοδα 4.600 εταιριών και προμηθευτών! 

Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Amstel Free Lemon, Amstel KARGO IPA, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμου), ΝΥΜΦΗ και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη Μηλοκλέφτη και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. 

Στο χαρτοφυλάκιό της ανήκει και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ εισάγει γνωστές μάρκες μπύρας όπως Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Lagunitas. Παράλληλα, από φέτος των Απρίλιο ανέλαβε και ως επίσημος διανομέας των προϊόντων της Bacardi για την Ελλάδα. Τέλος, η ΑΖ κάνει εξαγωγές σε 19 χώρες και στις πέντε ηπείρους.

το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή
το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

Σχετικά

Tags: Αγροτοδιατροφικά
Share28Tweet18Share5Send
Απόστολος Σκουμπούρης

Απόστολος Σκουμπούρης

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
On the Radar

Agrino: Η νέα μονάδα στο Κλειδί Ημαθίας, οι 300 καλλιεργητές και το παραγωγικό μοντέλο

20 Μαΐου 2025
The Wire

EUROBANK | Κάρτα Αγρότη: Άμεση χρηματοδότηση και νέα προνόμια για τον αγροτικό κλάδο

16 Απριλίου 2025
Επόμενο άρθρο
Άλμα επί κοντώ

Θεαματική υπέρβαση των 900 μονάδων στο Χρηματιστήριο 

Ο Γιώργος Παπανδρέου

Υποψηφιότητα ΓΑΠ για ΚΙΝ.ΑΛ προκαλεί τεκτονικές αλλαγές εντός και εκτός

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    977 shares
    Share 391 Tweet 244
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Απαλλάχθηκε με βούλευμα ο Μαρινάκης για το Noor1 – Η υπόθεση

    2041 shares
    Share 816 Tweet 510
  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Το βιογραφικό του Ντόναλντ Τραμπ

    2826 shares
    Share 1130 Tweet 707

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr