• Τελευταία
  • Trending
  • All
Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την ενεργειακή κρίση, και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

20 Οκτωβρίου 2021
Ο Ταγίπ Ερντπγάν

Η νέα κυβέρνηση του Ερντογάν έχει πολλές εκπλήξεις – Οι εντός, οι εκτός και τα μηνύματα

3 Ιουνίου 2023

Η Danone ενώνει τις δυνάμεις της με τον οργανισμό “Μπορούμε”

3 Ιουνίου 2023

Οι εκδηλώσεις Ιουνίου στα Public

3 Ιουνίου 2023
Η λίστα δισεκατομμυριούχων του Forbes αποκαλύπτει ποιοι είναι οι πλουσιότεροι άνθρωποι του κόσμου αλλά και πώς κατανέμεται ο πλούτος των υπερπλούσιων μεταξύ των φύλων.

Οι πιο πλούσιες γυναίκες στον κόσμο – Μόνο μια είναι αυτοδημιούργητη

3 Ιουνίου 2023

Η Mastercard στηρίζει το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

3 Ιουνίου 2023
κάλπη, εκλογές

Τα 44 κόμματα που υπέβαλαν φάκελο στον Άρειο Πάγο

3 Ιουνίου 2023

Σημαντικά βήματα προς την ψηφιακή υγεία από την Ελλάδα

3 Ιουνίου 2023

Campari: Τα Red Passion Nights κάνουν πρεμιέρα στα bar της Αθήνας!

3 Ιουνίου 2023

Η Toyota Ελλάς υπέγραψε τη «Χάρτα Διαφορετικότητας»

3 Ιουνίου 2023

Η Coffee Island στηρίζει την εκστρατεία κατά του σχολικού εκφοβισμού «Μίλα Tώρα»

3 Ιουνίου 2023

Λάμψη αστέρων τον Ιούνιο στα Novacinema με μεγάλες πρεμιέρες

3 Ιουνίου 2023
Την ίδρυση holding εταιρίας ανακοίνωσε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, με στόχο την καθετοποίηση, εξορθολογισμό και εφαρμογή κανόνων διαχείρισης

Νέα εταιρία από τους Antetokounbros

3 Ιουνίου 2023
Einstain of Wall Street

Ράλι στη Wall μετά την ψήφιση του deal για το χρέος – Με το δάκτυλο στη σκανδάλη η Fitch

3 Ιουνίου 2023

Η Bayer Ελλάς στηρίζει την πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη 

3 Ιουνίου 2023

Σε χαμηλό 2ετίας ο δείκτης τιμών στα τρόφιμα – Πως μεταφράζεται αυτό

3 Ιουνίου 2023
ΗΠΑ: Έκρηξη προσλήψεων - Μυρίζει νέα αύξηση επιτοκίων από Fed

ΗΠΑ: Έκρηξη προσλήψεων – Μυρίζει νέα αύξηση επιτοκίων από Fed

3 Ιουνίου 2023
Σε συμφωνία με τα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / Meteo.gr τοπικά ισχυρές βροχές και καταιγίδες εκδηλώθηκαν κατά τη διάρκεια της Παρασκευής 02/06 στην Κρήτη.

Βροχή με το τουλούμι στην Κρήτη

3 Ιουνίου 2023
Με μια μάλλον αναμενόμενη και πολύ ήπια διόρθωση διακόπηκε το σερί των τεσσάρων θετικών
εβδομαδιαίων κλεισιμάτων.

Beta Weekender: Διάλλειμα για ανάσες

3 Ιουνίου 2023

Sunlight Group: Νέες λύσεις σε προϊόντα αποθήκευσης λιθίου

3 Ιουνίου 2023
Crude Oil

Ράλι λόγω συμφωνίας για χρέος στο πετρέλαιο – Τί λένε οι φήμες για τους OPEC+

3 Ιουνίου 2023

FAMAR: Ημέρα Καριέρας στο Κέντρο Διανομής στη Θήβα

3 Ιουνίου 2023
Στουρνάρας: Ανάπτυξη 4,2% αλλά με μεγάλη... αβεβαιότητα

The Underdog Spin-off: Η FAZ “γκρουμάρει” στον Στουρνάρα… αλλά για τί;

2 Ιουνίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 4 Ιουνίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

Απόστολος ΣκουμπούρηςΑπόΑπόστολος Σκουμπούρης
20 Οκτωβρίου 2021
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Reading Time: 1 min read
26 0
0
Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την ενεργειακή κρίση, και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η ενεργειακή κρίση, το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

71
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την πολιορκία ολόκληρου του κλάδου τροφίμων και ποτών από την αύξηση των τιμών στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβεβαιώνει η κορυφαία ζυθοποιία της χώρας και «οδηγός» των εξελίξεων του κλάδου Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προαναγγέλλοντας ανατιμήσεις σύντομα. 

Μιλώντας την Τρίτη σε συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της 5ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρίας που αφορά την περίοδο 2019-2020, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέξανδρος Δανιηλίδης τόνισε πως πρέπει να βρούμε τη χρυσή ισορροπία ανάμεσα στις αυξήσεις όλης της αλυσίδας παραγωγής και στις τιμές πώλησης. 

Σχετικάθέματα

Παράταση Αιτήσεων για το Δωρεάν Πρόγραμμα Κατάρτισης από τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

2 Φεβρουαρίου 2023

Νέα Γενιά: Για κάθε ένα 1€ που επενδύει παράγονται 3,6€ στην οικονομία

4 Ιανουαρίου 2023

Trophy-Τροφή Challenge: Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός στην αγροδιατροφή

6 Δεκεμβρίου 2022

Επιβεβαίωσε πως κάποια στιγμή νομοτελειακά θα γίνουν ανατιμήσεις, σημειώνοντας πως είναι κάτι αναπόφευκτο για μια εταιρία που θέλει να είναι βιώσιμη, καθώς η αύξηση των τιμών στα υλικά συσκευασίας, αλουμίνιο, πλαστικά, αλλά και στην πρώτη ύλη (κριθάρι) είναι μεγάλη. Δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα των ανατιμήσεων, όμως τόνισε πως εκτός των άλλων στην Ελλάδα έχουμε τον υψηλότερο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης απ’ όλες τις διπλανές μεσογειακές χώρες, ενώ ανταγωνιζόμαστε μόνο σκανδιναβικές χώρες. Σε κάθε περίπτωση σημείωσε πως η ελληνική αγορά μπύρας είναι η 5η φθηνότερη στην Ευρώπη στα mainstream προϊόντα.

Η εταιρία είχε προχωρήσει και σε κάποιες αυξήσεις το Φεβρουάριο του 2021, οι οποίες όμως στις τιμές καταναλωτή δεν ξεπέρασαν το 1,5%, σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη. Ο ίδιος επισήμανε πως το ενεργειακό κόστος και το κόστος των πρώτων υλών δεν είναι ελληνικό φαινόμενο, δεν αφορά μόνο τη δική μας αγορά αλλά είναι παγκόσμιο και ως τέτοιο πρέπει να το προσεγγίσουμε. 

Μερικό «φρένο» στις επενδύσεις

Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που για την περίοδο 2019 έως 2021 είχε οριστεί στα 43 εκατ. ευρώ, ο CEO της εταιρίας τόνισε ότι λόγω της πανδημίας και των επιπτώσεων από αυτή θα περιοριστεί μερικώς και θα κατέλθει στα 38 εκατ. ευρώ στο τέλος του τρέχοντος έτους. 

Θυμίζουμε πως το 2020 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είχε απώλεια όγκου πωλήσεων 19,2% συγκριτικά με το 2019. Το ποσοστό αυτό στη μείωση των όγκων μεταφράζεται σε μείωση αξίας πωλήσεων κατά 18% στα 274,4 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης ζύθου), ενώ χωρίς την προσμέτρηση του ΕΦΚ οι καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 179,1 εκατ. ευρώ έναντι 216,7 εκατ. ευρώ το 2019. Έτσι, πλήγμα υπήρξε και στην καθαρή κερδοφορία της εταιρίας η οποία κατήλθε στα 6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ποσοστιαία πτώση 75,6%.

Απρόσμενα καλό το 2021, προσδοκίες για εξαιρετικό 2022

Πάντως, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι μετά από το σοκ του 2020 όπου ο κλάδος HORECA σταμάτησε εντελώς για πολλούς μήνες κάτι που δεν είχε γίνει για δεκαετίες, το 2021 πήγε απρόσμενα καλά, ειδικά από το Μάιο και μετά που άνοιξε όλη η αγορά, η εστίαση, τα ξενοδοχεία και ο τουρισμός. Μάλιστα σημείωσε ότι «δεν προλαβαίναμε να καλύψουμε την (εν πολλοίς απρόσμενη) ζήτηση, οπότε όλη η αλυσίδα παραγωγής υπερέβαλε εαυτόν. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τη διαφορά φέτος στον κλάδο της ζυθοποιίας, ενώ βοήθησε και ο πολύ ζεστός καιρός αμέσως μετά την άρση των lockdown το Μάιο. Φυσικά βοήθησε τα μέγιστα και η εξαιρετική πορεία του τουρισμού και το άνοιγμα των ξενοδοχείων».  

Δεδομένου του ισχυρού momentum που πορεύεται το 2021, σύμφωνα με τον CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αναμένεται ακόμη καλύτερο 2022 και η εταιρία εργάζεται και προγραμματίζει τα προϊόντα της για ένα εξαιρετικό νέο έτος. 

Το 96% των προμηθευτών από την Ελλάδα

Μεγάλο βάθος δίνει η εταιρία στο δίκτυο των 893 προμηθευτών της, το 96% των οποίων δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, με το 83% της εκτιμώμενης αξίας πληρωμών να παραμένει εντός των συνόρων της χώρας. Συνάμα, η εταιρία εστιάζει στην κυκλική οικονομία μέσω της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης, έχοντας καταφέρει το 95% των φιαλών που εμπορεύεται, να είναι επιστρεφόμενες.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεκίνησε από το 2008 να υλοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού στην Ελλάδα, έχοντας κατορθώσει εδώ και πολλά χρόνια, να καλύπτει τις παραγωγικές της ανάγκες με 100% ελληνικό κριθάρι. Πραγματοποιεί επίσης σημαντικές επενδύσεις σε δράσεις Έρευνας και Ανάπτυξης και έχει ήδη επιτύχει το 2020 να πιστοποιήσει το 35% της συνολικής παραγόμενης ποσότητας κριθαριού, ως προϊόν ορθής γεωργικής πρακτικής.

To όραμα της κυκλικής οικονομίας και η πράσινη στροφή

Πιστή στο όραμα της κυκλικής οικονομίας, της κουλτούρας επαναχρησιμοποίησης, της ανακύκλωσης και της βιώσιμης ανάπτυξης, η εταιρία συνεχίζει τον «πράσινο» μετασχηματισμό της σ’ όλη την αλυσίδα παραγωγής και δραστηριοποίησής της. Η ΑΖ εφαρμόζει σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας των προϊόντων της μια ολιστική προσέγγιση σε όλα τα επίπεδα, τόσο από πλευράς οικονομίας νερού και ενέργειας, όσο και από πλευράς ανακύκλωσης και υποστήριξης προϊόντων που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. 

Διατηρεί μία καθετοποιημένη, «ελληνική διαδρομή» παραγωγής, ξεκινώντας από το χωράφι, µε την προμήθεια των πρώτων υλών και καταλήγοντας στο ποτήρι των καταναλωτών που απολαμβάνουν τα προϊόντα της. Στον τομέα της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης, η εταιρία έχει καταφέρει ώστε το 95% των φιαλών που εμπορεύεται, να είναι επιστρεφόμενες.

Στόχος είναι έως το 2030 να έχει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ακολουθώντας τη δέσμευση του μητρικού ομίλου Heineken N.V.. Σε αυτό το πλαίσιο, μειώνει διαρκώς την κατανάλωση ενέργειας, επιτυγχάνοντας το 2020 έναντι του 2019, μείωση των Scope 1 εκπομπών CO2 κατά 21% (αγορά και καύση καυσίμου για τις ανάγκες μεταφοράς και αποθήκευσης) και αντίστοιχα μείωση 14,4% για τις Scope 2 (εκπομπές από τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας). 

Όπως επίσης τονίστηκε, η ΑΖ ανακύκλωσε το 89% των αποβλήτων της το 2020, ενώ μείωσε τις αναλήψεις νερού κατά 21% για το 2020 σε σχέση με το 2019, αλλά και τις απορρίψεις κατά 23%. Μάλιστα, σε επίπεδο περαιτέρω ανάδειξης και έρευνας του φαινομένου της λειψυδρίας σχεδίασε και εφαρμόζει το Πρόγραμμα «Νερό για το Αύριο», το οποίο προωθεί στην πράξη τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, προτείνοντας λύσεις για την ορθότερη διαχείριση των υδατικών πόρων στην Ελλάδα.

Ιστορικό και ευρύτερο αποτύπωμα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπύρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Διαθέτει τρεις μονάδες παραγωγής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και δύο ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία. 

Απασχολεί περί τους 850 εργαζόμενους, ενώ σύμφωνα με την τελευταία μελέτη Κοινωνικού και Οικονομικού Αντικτύπου της εταιρίας, η συνολική της υποστήριξη υπολογίζεται σε 21.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας που αντίστοιχα αποτελούν το 0,57% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας. Συνάμα, έχει επίδραση σε 40 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας υποστηρίζοντας τα έσοδα 4.600 εταιριών και προμηθευτών! 

Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Amstel Free Lemon, Amstel KARGO IPA, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμου), ΝΥΜΦΗ και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη Μηλοκλέφτη και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. 

Στο χαρτοφυλάκιό της ανήκει και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ εισάγει γνωστές μάρκες μπύρας όπως Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Lagunitas. Παράλληλα, από φέτος των Απρίλιο ανέλαβε και ως επίσημος διανομέας των προϊόντων της Bacardi για την Ελλάδα. Τέλος, η ΑΖ κάνει εξαγωγές σε 19 χώρες και στις πέντε ηπείρους.

το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή
το μπουμ στον τουρισμό και η πράσινη στροφή

Σχετικά

Tags: Αγροτοδιατροφικά
Share28Tweet18Share5Send
Απόστολος Σκουμπούρης

Απόστολος Σκουμπούρης

ΣχετικάΆρθρα

Δελτία Τύπου

Παράταση Αιτήσεων για το Δωρεάν Πρόγραμμα Κατάρτισης από τη Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

2 Φεβρουαρίου 2023
Δελτία Τύπου

Νέα Γενιά: Για κάθε ένα 1€ που επενδύει παράγονται 3,6€ στην οικονομία

4 Ιανουαρίου 2023
The Wire

Trophy-Τροφή Challenge: Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός στην αγροδιατροφή

6 Δεκεμβρίου 2022
Επόμενο άρθρο
Άλμα επί κοντώ

Θεαματική υπέρβαση των 900 μονάδων στο Χρηματιστήριο 

Ο Γιώργος Παπανδρέου

Υποψηφιότητα ΓΑΠ για ΚΙΝ.ΑΛ προκαλεί τεκτονικές αλλαγές εντός και εκτός

MostPopular

  • Ο Ταγίπ Ερντπγάν

    Η νέα κυβέρνηση του Ερντογάν έχει πολλές εκπλήξεις – Οι εντός, οι εκτός και τα μηνύματα

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Νέα εταιρία από τους Antetokounbros

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Δημοσκόπηση GPO: Κυβέρνηση ΝΔ – Πως παίζεται το παιχνίδι με Πλεύση και Νίκη

    91 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Οι πιο πλούσιες γυναίκες στον κόσμο – Μόνο μια είναι αυτοδημιούργητη

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Που το πάει ο Κασιδιάρης με τη νέα υποψηφιότητα ως ανεξάρτητος;

    81 shares
    Share 32 Tweet 20

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
 

Φόρτωση σχόλιων...