• Τελευταία
  • Trending
  • All
ΟΠΑΠ, OPAP

Ο ΟΠΑΠ κέρδισε το στοίχημα: Τί δείχνουν τα αποτελέσματα

8 Σεπτεμβρίου 2021
Το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών

Τουρκία: Απαντήσεις σε ελληνικές παραβιάσεις

20 Μαΐου 2022
F16

Μπαράζ παραβιάσεων από τουρκικά F-16 και Drones

20 Μαΐου 2022
Αφού απέτυχε να καταβάλλει 78 εκατομμύρια δολάρια για πληρωμές ομολόγων εντός της καθορισμένης περιόδου χάριτος, η Σρι Λάνκα ανακοίνωσε επίσημα μια προληπτική χρεοκοπία,

Η Σρι Λάνκα χρεοκόπησε – Η Ελλάδα είναι πολύ πιο χρεωμένη

20 Μαΐου 2022
Gazprom

Φυσικό αέριο: Η Gazprom κλείνει τις βάνες στη Φινλανδία

20 Μαΐου 2022
Η μεταβλητότητα συνεχίστηκε και αυτή την εβδομάδα στο ΧΑ με την κατεύθυνση της τάσης να υπαγορεύεται από το εξωτερικό.

Μ. Χατζηδάκης / Beta: Εισαγόμενες αναταράξεις στο Χρηματιστήριο

20 Μαΐου 2022
f16

Τουρκικά F-16 κοντά στην Αλεξανδρούπολη

20 Μαΐου 2022
Βλάντιμιρ Πούτιν και Γκέρχαρντ Σρέντερ

«Κάψανε τα δάκτυλα» του Σρέντερ- Εκτός Rosneft

20 Μαΐου 2022
Η απόδοση του Ελληνικού Ομολόγου 10Y ήταν 3,72 τοις εκατό την Παρασκευή 20 Μαΐου, σύμφωνα με τις εξωχρηματιστηριακές διατραπεζικές τιμές απόδοσης για αυτήν τη διάρκεια του κρατικού ομολόγου.

Ελλάδα: Σε υψηλά 26 μηνών η απόδοση του 10ετούς

20 Μαΐου 2022
Σημαντική άνοδο και κόντρα στις προβλέψεις σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένδειξη ανάκαμψης της εγχώριας ζήτησης και κατανάλωσης.

Βρετανία: Η οικονομία αναπνέει – αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις

20 Μαΐου 2022

Σε υψηλό 4ετίας το ρούβλι – Η ΕΕ πληρώνει για το αέριο

20 Μαΐου 2022
Αγωγός φυσικού αερείου

Γκρίζες ζώνες στις κυρώσεις: Η Σλοβακία πλήρωσε όρους… Πούτιν

20 Μαΐου 2022
Σύμφωνα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / meteo.gr, τις πρωινές ώρες της Κυριακής

Πλησίασε το 0 ο υδράργυρος το πρωί της Παρασκευής

20 Μαΐου 2022

«Λουκούμι» τα ελληνικά ομόλογα για τους επενδυτές…

20 Μαΐου 2022
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Κομισιόν προτείνει ρήτρα διαφυγής και το 2023

19 Μαΐου 2022
Νέα επικοινωνία, αυτή τη φορά σε επιχειρησιακό επίπεδο, είχαν Ουάσιγκτον και Μόσχα, καθώς οι αρχηγοί των γενικών επιτελείων συνομίλησαν το απόγευμα της Πέμπτης

ΗΠΑ – Ρωσία: Λειτουργεί το κόκκινο τηλέφωνο

19 Μαΐου 2022

ΗΠΑ: Πέρασε το πακέτο 40 δισ. για την Ουκρανία

19 Μαΐου 2022
πετρέλαιο, oil

Roller Coaster το πετρέλαιο: Πολλά τα δεδομένα και η νευρικότητα

19 Μαΐου 2022
ΕΚΤ, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ECB

ΕΚΤ: Τα πρακτικά δείχνουν συμφωνία για αύξηση επιτοκίων

19 Μαΐου 2022

Κυλάει «αίμα» στις αγορές – Στη δίνη και το Χ.Α

19 Μαΐου 2022
oil tanker

Η Κίνα σώζει τη Ρωσία: Συζητά μαζικές αγορές πετρελαίου

19 Μαΐου 2022

Musk for president… του Twitter ή των ΗΠΑ (δεν) έχει σημασία

19 Μαΐου 2022
Elon Musk

Στα κάγκελα ο Μασκ: Τα χώνει σε Μπάιντεν-S&P

18 Μαΐου 2022
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Ο ΟΠΑΠ κέρδισε το στοίχημα: Τί δείχνουν τα αποτελέσματα

Finance & Banking IntelligenceΑπόFinance & Banking Intelligence
8 Σεπτεμβρίου 2021
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Reading Time: 1 min read
32 0
0
ΟΠΑΠ, OPAP
87
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Το online τμήμα και η πλήρης ενοποίηση της Stoiximan αποτέλεσαν τους οδηγούς για την εκρηκτική αύξηση των κερδών του ΟΠΑΠ στο δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του έτους, δίνοντας στην εταιρία ανανεωμένη δυναμική, παρά τους γενικότερους φόβους και ανησυχίες για την πορεία της οικονομίας.

Απόδειξη της κυκλικότητας της εταιρίας, που καθιστά τη μετοχή ακόμη πιο ελκυστική για τα επενδυτικά χαρτοφυλάκια, αποτελούν τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου που ανακοίνωσε ο ΟΠΑΠ. Η εταιρία εκτός από την αύξηση των κερδών πέτυχε τη σημαντική διαφοροποίηση του τζίρου, μεταξύ online και φυσικών καταστημάτων, περιορίζοντας έτι περαιτέρω το ρίσκο ακόμα και από τον… κορονοϊό.

Σχετικάθέματα

Τέρνα Ενεργειακή logo

Τέρνα Ενεργειακή: Πάνω από 700 εκατ. EBITDA

17 Μαΐου 2022
ΟΠΑΠ

Ο ΟΠΑΠ στη μεγάλη γιορτή του Run Greece στην Καστοριά

16 Μαΐου 2022
HELPE, ΕΛΠΕ

ΕΛΠΕ: Βελτιωμένα λειτουργικά αποτελέσματα και μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις

13 Μαΐου 2022

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιτίας, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2021 στα 570,1 εκατ. ενισχύθηκαν κατά 12,2% σε ετήσια βάση παρά τις κατά 40% λιγότερες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων ΟΠΑΠ. Τα GGR στο β’ τρίμηνο 2021 ανήλθαν στα 395,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 120,4% ενισχυμένα από την επαναλειτουργία των καταστημάτων, την αυξημένη συνεισφορά του online και την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan.

η μετοχή ακόμη πιο ελκυστική για τα επενδυτικά χαρτοφυλάκια

Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) αυξήθηκε κατά 30,2% και διαμορφώθηκε στο α’ εξάμηνο 2021 στα 248,8 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2020: 191,1 εκατ. ευρώ). Το β’ τρίμηνο 2021 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) ανήλθε σε 173,2 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 151,9% (β’ τρίμηνο 2020: 68,8 εκατ. ευρώ) λόγω της αύξησης των εσόδων σε συνδυασμό με υψηλότερα περιθώρια κερδοφορίας, παρά τη δυσανάλογη εισφορά επί του GGR της «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ», ώστε να πληροί το ελάχιστο ετήσιο συμβατικό όριο των 50 εκατ. ευρώ.

Έκρηξη +99% στα EBITDA

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το α’ εξάμηνο 2021 ήταν υψηλότερα κατά 99,8% στα 204,8 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2020: 102,5 εκατ. ευρώ) ή αυξημένα κατά 74,4% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια των δύο ετών, καθώς και ενισχυμένα από τα έσοδα που σχετίζονται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Τα EBITDA στο β’ τρίμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα 143,5 εκατ. ευρώ (β’ τρίμηνο 2020: 16,2 εκατ. ευρώ) αυξημένα κατά 127,3 εκατ. ευρώ ή αυξημένα κατά 119,2 εκατ. ευρώ σε επαναλαμβανόμενη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια.

Τα λειτουργικά έξοδα α’ εξαμήνου 2021 ανήλθαν στα 175,1 εκατ. ευρώ έναντι 124,8 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο 2020, αυξημένα κατά 40,3% σε ετήσια βάση, ενώ τα λειτουργικά έξοδα β’ τριμήνου 2021 ανήλθαν στα 99,1 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 47,6% σε σχέση με πέρυσι. Σε συγκρίσιμη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας την επίδραση της πλήρους ενοποίησης της Stoiximan και διάφορα έκτακτα κονδύλια, τα λειτουργικά έξοδα α’ εξαμήνου 2021 μειώθηκαν κατά 12,4% σε σχέση με πέρυσι ενώ στο β’ τρίμηνο 2021 μειώθηκαν κατά 6,2% σε ετήσια βάση.

Πάνω 125% τα καθαρά κέρδη

Τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα 82,1 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2020: 20,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 125,1% σε επαναλαμβανομένη βάση. Τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα 71,9 εκατ. ευρώ (β’ τρίμηνο 2020: ζημίες 15,1 εκατ. ευρώ) επιστρέφοντας δυναμικά στην κερδοφορία.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας θα διανείμει προμέρισμα χρήσης 2021, 0,10 ευρώ ανά μετοχή με τη δυνατότητα επανεπένδυσης σε μετοχές της εταιρείας. Ημερομηνία αποκοπής είναι η 20η Οκτωβρίου.

Δηλώσεις

Ο Jan Karas, διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ δήλωσε:

«Με ικανοποίηση ανακοινώνουμε τα οικονομικά αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, τα οποία αναδεικνύουν μια δυναμική επιστροφή στην κανονικότητα. Η σημαντική ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων συνεισέφερε ξεκάθαρα στις επιδόσεις μας, ενώ τα έσοδα από τις online δραστηριότητες διατήρησαν ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική. Παρά τους περιορισμούς για τη νόσο COVID-19 που είναι ακόμα σε ισχύ, καταφέραμε να προσελκύσουμε ξανά τους πελάτες στα καταστήματά μας, με βάση το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο μας και τη συνεχή εστίαση μας στην παροχή παγκόσμιου επιπέδου διασκέδασης και τυχερών παιχνιδιών.

Η προσέγγιση αυτή στηρίζει την ανάκαμψη και τη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων των συνεργατών μας. Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να ηγούμαστε της online αγοράς, χάριν στη μακροπρόθεσμη, διπλή στρατηγική μας, με την επένδυσή μας στην Kaizen Gaming να συνεχίζει να αποδίδει και τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ να ενισχύονται και να διαφοροποιούνται περαιτέρω.

Συνολικά, ο ΟΠΑΠ διαθέτει ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο, αναπτύσσοντας συνεχώς και παρέχοντας υπηρεσίες, με στόχο την καλύτερη ανταπόκριση στις προσδοκίες των πελατών μας. Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε εστιασμένοι στην επέκταση της online παρουσίας μας, την ψηφιοποίηση της retail εμπειρίας και την εξέλιξη του brand και του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, ώστε να προσελκύσουμε νέα κοινά και να ενεργοποιήσουμε περαιτέρω τα ήδη υπάρχοντα».

Σχετικά

Tags: ΑποτελέσματαΟΠΑΠ
Share35Tweet22Share6Send
Finance & Banking Intelligence

Finance & Banking Intelligence

ΣχετικάΆρθρα

Τέρνα Ενεργειακή logo
Δελτία Τύπου

Τέρνα Ενεργειακή: Πάνω από 700 εκατ. EBITDA

17 Μαΐου 2022
ΟΠΑΠ
Δελτία Τύπου

Ο ΟΠΑΠ στη μεγάλη γιορτή του Run Greece στην Καστοριά

16 Μαΐου 2022
HELPE, ΕΛΠΕ
Δελτία Τύπου

ΕΛΠΕ: Βελτιωμένα λειτουργικά αποτελέσματα και μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις

13 Μαΐου 2022
Επόμενο άρθρο
Άμυνα μπάσκετ

Κράτησε τις 900 μονάδες το Χρηματιστήριο και ελπίζει

Meteo: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες την Τετάρτη

Meteo: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες την Τετάρτη

MostPopular

  • f16

    Τουρκικά F-16 κοντά στην Αλεξανδρούπολη

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Η Σρι Λάνκα χρεοκόπησε – Η Ελλάδα είναι πολύ πιο χρεωμένη

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Γκρίζες ζώνες στις κυρώσεις: Η Σλοβακία πλήρωσε όρους… Πούτιν

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Κυλάει «αίμα» στις αγορές – Στη δίνη και το Χ.Α

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • «Λουκούμι» τα ελληνικά ομόλογα για τους επενδυτές…

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και τους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε προσωπικά δεδομένα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}