• Τελευταία
  • Trending
  • All
Ο Ντίνος Αδριανόπουλος

Η επόμενη ημέρα για τις επιχειρήσεις: Η επικοινωνία μέρος της λύσης

31 Μαρτίου 2020 - Ενημερώθηκε: 1 Απριλίου 2020

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 24 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Management

Η επόμενη ημέρα για τις επιχειρήσεις: Η επικοινωνία μέρος της λύσης

Μιλώντας τη γλώσσα της αλλαγής

NewsRoomΑπόNewsRoom
31 Μαρτίου 2020 - Ενημερώθηκε: 1 Απριλίου 2020
Στις Crisis Management
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
103 1
0
Ο Ντίνος Αδριανόπουλος

Ο Ντίνος Αδριανόπουλος

283
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την αμέσως επόμενη χρονική περίοδο, οι εταιρείες θα χρειαστεί να αξιολογήσουν τις επιπτώσεις της κρίσης στη δική τους δραστηριότητα και να αποφασίσουν πως θα συμπεριφερθούν εφεξής  σε εμπορικό, marketing, αλλά και ανθρώπινο επίπεδο.

Γράφει ο Ντίνος Αδριανόπουλος –
Σύμβουλος  στρατηγικής επικοινωνίας , Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας(ΙΕπ) της ΕΔΕΕ  

Σχετικάθέματα

Startup Toolkit του AmCham Greece: Ένα Στρατηγικό Εφόδιο για τη Νέα Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα

25 Απριλίου 2025

Beta Weekender: Δράμα, φόβος, ανακούφιση, αμφιβολία

13 Απριλίου 2025
Mario Draghi

Άρθρο του Ντράγκι: «Ξεχάστε τις ΗΠΑ, η Ευρώπη έχει επιβάλει με επιτυχία δασμούς στον εαυτό της»

16 Φεβρουαρίου 2025

Τα σχέδια για την αναδιοργάνωση και την αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων μετά την αιφνίδια και απροσδόκητη  κρίση του κορωνιιού θα προκαλέσουν, και πάλι, αίσθημα αβεβαιότητας σε μια σειρά από παράγοντες, μετά από μια -σύντομη- περίοδο κατά την οποία η ελληνική οικονομία είχε εμπεδώσει αναπτυξιακό ρυθμό.

Οι εργαζόμενοι θα βρεθούν μπροστά σε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο, με το άγχος και τον φόβο να υποσκάπτουν την παραγωγικότητά τους. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές θα πλέουν σε πελάγη ανησυχίας. Αντίστοιχη θα είναι η κατάσταση και σε ολόκληρη την παραγωγική αλυσίδα.  Οι προμηθευτές σε ανησυχία και οι παραγωγοί μπροστά σε αβεβαιότητα. Οι κίνδυνοι αυξάνονται, το χρηματοοικονομικό σύστημα κινδυνεύει να τεθεί εκ νέου σε περιδίνηση και η πολιτεία εξετάζει τρόπους παρέμβασης για την εξισορρόπηση των κλυδωνισμών και την απορρόφηση των κραδασμών, στις αγορές.

Η επόμενη μέρα θα  χαρακτηρίζεται από ανατροπές και αλλαγές, γεγονότα τα οποία κανείς από εμάς τουλάχιστον δεν έχει ξαναζήσει. Σίγουρα όμως τώρα είναι και ο καιρός της ελπίδας για το μέλλον.

Σε ανήσυχους καιρούς, οι άνθρωποι της επικοινωνίας επιφορτίζονται με το έργο της αναζήτησης και ανεύρεσης της προοπτικής. Και σήμερα, η ανάγκη για επικοινωνία η οποία να ανταποκρίνεται στις αγωνίες των ανθρώπων, των πολιτών, των  καταναλωτών, ποτέ δεν ήταν μεγαλύτερη. Είναι η στιγμή που ο διάλογος θα βοηθήσει όλους μας να φτιάξουμε ένα νέο «λεξιλόγιο» και να αποκτήσουμε την προοπτική που χρειάζεται.

Στις συνθήκες αυτές γίνεται ακόμα πιο σημαντική η ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησης, η ενδυνάμωση της εταιρικής φήμης, η διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης που κτίζεται μεταξύ των επιχειρήσεων και των κοινών ενδιαφέροντος. Όλες αυτές οι ενέργειες αποκρίνονται σε μία συγκεκριμένη ανάγκη της κοινής γνώμης να λαμβάνει τακτικά και δομημένα απαντήσεις στα ερωτήματα που δημιουργούνται για τις πρακτικές των επιχειρήσεων & των brands από εδώ και πέρα .

Προχωρώντας λοιπόν, υπάρχουν δώδεκα σημεία τα οποία θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκονται  στη λίστα των προτεραιοτήτων όλων μας. Αυτά είναι:

 

  1.  Perceptions studies – Αφουγκραζόμαστε  τις ομάδες κοινού που μας ενδιαφέρουν για να αντιληφθούμε πόσο τους έχει αλλάξει η κρίση και πως σκέφτονται να πορευτούν εφεξής,  τόσο αξιακά όσο και καταναλωτικά     
  2. Δημιουργία ενιαίου εταιρικού λόγου – Φτιάχνουμε από την αρχή την  επιχειρηματολογία της επιχείρησης, τις αρχές και τις θέσεις της       
  3. Η εμπιστοσύνη των εργαζομένων πρέπει να διατηρηθεί. Μιλάμε στους εργαζόμενους ανοικτά και φτιάχνουμε μαζί τους την «νέα αλήθεια/πραγματικότητα»
  4. Το ενδιαφέρον περιεχόμενο δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα Μοιραζόμαστε  θετικές ιστορίες με τα κοινά μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας    
  5. Θα υπάρξει συζήτηση για την διαχείριση της επόμενης μέρας .Οφείλουμε να  επέμβουμε στην agenda 
  6. Το media mix θα αλλάξει δραματικά και είναι σημαντικό να επικαιροποίησουμε την  στρατηγική μας   
  7. Χρησιμοποιούμε τον CEO της εταιρείας στρατηγικά. Είναι η στιγμή των μεγάλων ηγετών
  8. Ανταπόκριση στο περιβάλλον του internet & των social media . Εκεί θα διεξαχθεί η συζήτηση για πως θα κτίσουμε την επόμενη μέρα    
  9. Οι λέξεις και οι υποσχέσεις μας  πρέπει να υποστηρίζονται από ενέργειες  με τις οποίες το κοινό θα μπορεί να ταυτιστεί  
  10. Δέσμευση σε υπηρεσίες και προϊόντα ποιότητας 
  11. Προετοιμασία για τη διαχείριση νέας ενδεχόμενης κρίσης(crisis assessment)  
  12. Αναζητούμε ένα καινούργιο corporate purpose ( νέος ρόλος ύπαρξης της επιχείρησης μας).  

 

Παρόλο που κανείς τελικά δεν μπορεί να προβλέψει πως θα εξελιχθεί η επόμενη  μέρα , είμαι σίγουρος ότι τα σημεία αυτά είναι εκείνα που θα αναδείξουν τους νικητές. Εξάλλου η δουλειά της επικοινωνίας ήταν πάντα να προχωρά λίγο πιο μπροστά, να είναι  πάντα σε επιφυλακή και να προβλέπει τις αλλαγές και την επίδρασή τους. Και, σίγουρα να προσφέρει την ευκαιρία για αποτελεσματική επικοινωνία ώστε να προστατεύσει και να ενδυναμώσει  τα brands και την εταιρική εικόνα των εταιριών .

Σχετικά

Tags: #outofthecrisisΑπόψεις
Share113Tweet71Share20Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Startup Toolkit του AmCham Greece: Ένα Στρατηγικό Εφόδιο για τη Νέα Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα

25 Απριλίου 2025
On the Radar

Beta Weekender: Δράμα, φόβος, ανακούφιση, αμφιβολία

13 Απριλίου 2025
Mario Draghi
Spotlight

Άρθρο του Ντράγκι: «Ξεχάστε τις ΗΠΑ, η Ευρώπη έχει επιβάλει με επιτυχία δασμούς στον εαυτό της»

16 Φεβρουαρίου 2025
Επόμενο άρθρο
Σωτήρης Τσιόδρας

Κορονοϊός: Μητρώο ασθενών και τηλεϊατρική προωθεί το υπουργείο Υγείας

Κορονοϊός: Ο Rt δεν ανεβαίνει, τα κρούσματα καλπάζουν

Ο κορονοϊός θα πνίξει στο αίμα τις ΗΠΑ.- Τα στοιχεία και οι προβλέψεις

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    978 shares
    Share 391 Tweet 245
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Απαλλάχθηκε με βούλευμα ο Μαρινάκης για το Noor1 – Η υπόθεση

    2042 shares
    Share 817 Tweet 511
  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    233 shares
    Share 93 Tweet 58

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr