• Τελευταία
  • Trending
  • All

Τα social media δεν είναι πανάκια για τους εκδότες

8 Νοεμβρίου 2018

Eurobank: Στα top picks της Deutsche Bank για την Ευρώπη – Σύσταση buy

23 Μαΐου 2025

Θεσμική αντεπίθεση της Ευρώπης στις δασμολογικές πιέσεις των ΗΠΑ

23 Μαΐου 2025
Ο Σι Ζινπίνγκ

Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

23 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ εκβιάζει το Χάρβαρντ και… πυροβολάει τα πόδια του…

23 Μαΐου 2025

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025

Κ. Παπαζάχος: Ο χθεσινός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη ήταν «μοναχικός»

23 Μαΐου 2025
ΠΡΩΙΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Καιρός: Μεταφορά αφρικανικής σκόνης και υψηλές θερμοκρασίες

23 Μαΐου 2025

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 23 Μαΐου 2025
Stockmarket Correction

Ελεγχόμενη διόρθωση στο Χ.Α. – Κοντά στις 1.830 μονάδες ο Γ.Δ. 

22 Μαΐου 2025
L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία... υπεραξία

L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία… υπεραξία

22 Μαΐου 2025

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025

Wings of Command: Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τους προέδρους των ΗΠΑ

22 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

ΗΠΑ: Φρουροί πυροβόλησαν άτομο έξω από τα κεντρικά γραφεία της CIA

22 Μαΐου 2025

Γάζα: Πείνα, αποβολές και πάνω από 30 ευρώ για ένα κιλό αλεύρι

22 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Κρίσιμη η τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΑΠ

22 Μαΐου 2025

Με διπλάσιο μέρισμα για τη χρήση του 2024 η ΕΥΑΘ

22 Μαΐου 2025

Η METLEN επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ στο Ην. Βασίλειο

22 Μαΐου 2025

Ινδία: Απάτη υπαλλήλων φέρνει ζημία-ρεκόρ στην IndusInd

22 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Τα social media δεν είναι πανάκια για τους εκδότες

NewsRoomΑπόNewsRoom
8 Νοεμβρίου 2018
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
19 0
0
52
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τα Social Media αποτελούν για πολλούς εκδότες και blogs τη βασική πηγή επισκεψιμότητας για τα άρθρα τους, με αποτέλεσμα οι αλλαγές στους αλγορίθμους να προκαλούν τεράστιες διακυμάνσεις στα ποσοτικά στοιχεία των sites, όμως αυτό είναι μόνο η μισή αλήθεια.

Σύμφωνα με την εταιρία ανάλυσης τάσεων και κίνησης στο internet Parse.ly, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο των sites, περίπου το 50% της κίνησης που δέχονται δεν απορρέει από τα social media και τις μηχανές αναζήτησης αλλά είναι οργανικό.

Όπερ σημαίνει ότι οι εκδότες μπορούν να κάνουν πράγματα τα οποία θα έχουν αντίκτυπο στους αναγνώστες τους και θα ανεβάσουν τα ποσοτικά τους στοιχεία, ακόμα και χωρίς αυτά να είναι προσανατολισμένα στα social media αλλά στη βελτίωση ποιοτικών χαρακτηριστικών των ιστοσελίδων τους.

Σχετικάθέματα

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025
The Underdog

Underdog: Media in Crisis, Ο Μυτιληναίος ετοιμάζει… , Ο Ψάλτης σε defence mode, Το ομολογιακό της Aegean και ο δραστήριος Εξάρχου

2 Μαΐου 2025

Η ηλεκτρονική δημοσίευση είναι ένα δύσκολο πράγμα. Ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το περιεχόμενό τους, πολλοί εκδότες αισθάνονται ότι είναι στο έλεος του Google και του Facebook, επειδή το μόνο που χρειάζεται είναι μια μικρή αλλαγή στους αλγορίθμους τους για τους εκδότες να χάσουν το ήμισυ της κυκλοφορίας τους τη νύχτα.

Στην πραγματικότητα, η δημοσίευση και η αναδημοσίευση, δηλαδή η επισκεψιμότητα από τις αρχικές σελίδες, τις σελίδες ενότητας και η προώθηση των θεμάτων εκτός των social media έφεραν, αποδεδειγμένα περισσότερους αναγνώστες, έναντι των social media κατά την περίοδο έρευνας (Ιούλιος-Αύγουστος 2018).

Αυτό δείχνει ότι οι εκδότες δεν πρέπει να βασίζονται μονομερώς στους “μυστικούς” αλγόριθμους του Facebook και της Google.

Τα newsletters και άλλες μέθοδοι διαφήμισης-προώθησης προσφέρουν πολλές δυνατότητες για την προσέλκυση αναγνωστών, προστατεύοντας το ποιοτικό περιεχόμενο από τον καννιβαλισμό των social media..

Σχετικά

Tags: mediaSocial Media
Share21Tweet13Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Cyber Security

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025
The Wire

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025
The Underdog
On the Radar

Underdog: Media in Crisis, Ο Μυτιληναίος ετοιμάζει… , Ο Ψάλτης σε defence mode, Το ομολογιακό της Aegean και ο δραστήριος Εξάρχου

2 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Το υπόκωφο μήνυμα Πούτιν σε Τσίπρα μέσω Μασλόβ-Δραγασάκη

ΟΤΕ, Cosmote, κτίριο

ΟΤΕ: Αύξηση κερδών 40,5%!

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    150 shares
    Share 60 Tweet 38
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    220 shares
    Share 88 Tweet 55
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    52 shares
    Share 21 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr