Το Facebook εξελίσσεται ολοένα και περισσότερο σε χώρο επιλογής για την έκφραση των πολιτικών συναισθημάτων των Αμερικανών, τάση που δείχνει να εντατικοποιείται μετά την υιοθέτηση του “θυμωμένου” συναισθήματος στη σήμανση σχολίων και στην “κατάσταση”.
Σύμφωνα με το γράφημα που αναδεικνύει το World Economic Forum, με τον τρόπο αυτό οι Αμερικανοί εκφράζουν, μετά τις εκλογές του 2016, τη δυσαρέσκειά τους για τις πράξεις και τις παραλείψεις των αντιπροσώπων τους στη βουλή και τη Γερουσία.
Όπως προκύπτει από ανάλυση του Pew Research Center, που παρακολουθεί τους λογαριασμούς 535 εκλεγμένων Αμερικανών αξιωματούχων στην Ουάσιγκτον, από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 8 Νοεμβρίου 2016 (ημέρα προεδρικών εκλογών) το κοινό του Facebook εκδηλώθηκε ως “θυμωμένο” συνολικά 3.6 εκατομμύρια φορές, στις αναρτήσεις των υπό εξέταση δημόσιων προσώπων.
Ωστόσο, η αρνητική διάθεση εκρηγνύεται μετά τις εκλογές, καθώς μετά τον Νοέμβριο για αντίστοιχη χρονική περίοδο, οι χρήστες εξέφρασαν θυμό σχεδόν 14 εκατομμύρια φορές.
Οι νόρμες αυτές συναρτώνται βέβαια, και με την επικοινωνιακή πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ ο οποίος επικοινωνεί κορυφαίες αποφάσεις μέσω του twitter, ενώ εκφράζει θυμό, αγανάκτηση και απογοήτευση με ωμό και ακατέργαστο τρόπο επίσης μέσω από τις αναρτήσεις του.