• Τελευταία
  • Trending
  • All
Breaking down google

Η Google μπορεί να ρίξει τον Τσίπρα

22 Φεβρουαρίου 2016 - Ενημερώθηκε: 21 Νοεμβρίου 2016
Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

22 Μαΐου 2025

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025
Άλμα επί κοντώ

Νέο μεγάλο άδειασμα των short και καινούρια υψηλά 15ετίας στο Χ.Α. 

21 Μαΐου 2025

Άρχισε η προπώληση εισιτηρίων για την IFA Berlin 2025

21 Μαΐου 2025
Αριστοτέλης Παντελιάδης

Metro: Οι αυξήσεις μισθών ροκκάνισαν κέρδη και περιθώρια- Οι προβλέψεις για το 2025

21 Μαΐου 2025

Η ΕΕ απέτυχε να υλοποιήσει τους στόχους της για τις επικουρικές συντάξεις

21 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Συμμετοχή στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης

21 Μαΐου 2025

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025
Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS και Ρενάτα Βαλμά, Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα 50 χρόνια των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα

21 Μαΐου 2025

ΖΑΓΟΡΙ: Το 2025 σηματοδοτεί την αλλαγή. Νέα εικόνα, ίδια πηγή ζωής

21 Μαΐου 2025

Foundever: Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

21 Μαΐου 2025

Μίνι έμφραγμα λόγω Bloomberg στις αγορές

21 Μαΐου 2025

A. Agarwal (Citi): Custody και χρηματοπιστωτικό σύστημα – Προκλήσεις και τάσεις

21 Μαΐου 2025
Ο Βαίλης Ψάλτης

Ψάλτης: Η Alpha Bank σε διαδικασία… αντεπίθεσης

21 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Η Google μπορεί να ρίξει τον Τσίπρα

Χρήστος ΦράγκουΑπόΧρήστος Φράγκου
22 Φεβρουαρίου 2016 - Ενημερώθηκε: 21 Νοεμβρίου 2016
Στις Cyber Security, On the Radar, Αναδυόμενες Κρίσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
23 0
0
Breaking down google

Breaking down google

62
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σε τεραστίων διαστάσεων πολιτικο-οικονομικό σκάνδαλο φαίνεται ότι είναι μπλεγμένη η Google στην Ελλάδα.

Η δύναμη που αποκτούν τα sites που υπερπροβάλλονται από τη Google και η «ηχώ» των απόψεων που προωθούνται από τον αλγόριθμό της, χρησιμοποιούνται για την άσκηση πιέσεων στην κυβέρνηση, καθώς και για τη νομή της διαφημιστικής πίττας.

Σχετικάθέματα

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025

Οι Έλληνες CFOs επενδύουν σε ψηφιοποίηση και ανάπτυξη

20 Μαΐου 2025
Cybersecurity, κυβερνοασφάλεια, ασφάλεια στο internet

Ασφάλεια δεδομένων: GenAI, κβαντική και κενά προστασίας

20 Μαΐου 2025

Αν και όλα αυτά δεν είναι εύκολα ορατά δια γυμνού οφθαλμού, τα συμπεράσματα προκύπτουν αβίαστα αν συνδεθούν γεγονότα και εξελίξεις.

Η παρέμβαση της Google μέσω τωνnews.google.gr, της μηχανής αναζήτησης αλλά και των διαφημίσεών της, στο πεδίο των ειδήσεων είναι καταλυτική για τη βιωσιμότητα πολλών επιχειρήσεων στα media, καθώς στην αγορά της ηλεκτρονικής ενημέρωσης οι επισκέπτες είναι αυτοί που διασφαλίζουν τη ροή εσόδων, τόσο από την ίδια τη Google όσο και από άλλες πηγές.

Σε πολιτικό επίπεδο η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι ακόμα σοβαρότερη, καθώς υπερπροβάλλονται sites με ταυτόσημες -σχεδόν- προσεγγίσεις σε θέματα επικαιρότητας, ενώ αποκλείονται άλλα με διαφορετικές οπτικές γωνίες. Με τον τρόπο αυτό υπερπροβάλλεται μια πτυχή της είδησης, αγνοούνται τεχνηέντως οι υπόλοιπες και χειραγωγείται η κοινή γνώμη.

Παράλληλα η ανακατεύθυνση τεράστιων πληθυσμιακών ομάδων μέσα από τις δομές της google σε επιλεγμένα και περιορισμένα sites δημιουργεί πρόβλημα αθέμιτου ανταγωνισμού για τους υπόλοιπους παίχτες, οι οποίοι δεν προβάλλονται αντιστοίχως από τη Google, λόγω του…. αλγόριθμου.

Από τους νταβατζήδες στη Google

Το σκληρό πόκερ των κυβερνώντων με την “τέταρτη εξουσία” είναι γνωστό, με αποκορύφωμα τους “νταβατζίδες” του Κώστα Καραμανλή και το νόμο για το βασικό μέτοχο, με τον οποίο ο τότε πρωθυπουργός επιχείρησε να κόψει τον ομφάλιο λώρο που συνδέει ακόμα και σήμερα τους εθνικούς προμηθευτές και εργολάβους με τα media που ασκούν πίεση στην εκάστοτε κυβέρνηση.

Σε εκείνη την παρτίδα ο Κώστας Καραμανλής έχασε παταγωδώς, καθώς οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ είχαν βαριές αμαρτίες (βλ. σκάνδαλο Βατοπεδίου), με αποτέλεσμα να πληγεί η φήμη και η αξιοπιστία και να καταναλωθεί το πολιτικό κεφάλαιο του ίδιου του πρωθυπουργού πολύ γρήγορα.

Η Google σήμερα, ελέγχοντας πάνω από το 50% της αγοράς ιντερνετικών αναζητήσεων στην Ελλάδα και κατευθύνοντας παράλληλα και μέσα από τον ειδησεογραφικό της ιστότοπο www.googlenews.gr αναγνώστες σε συγκεκριμένες -κυρίως- ενημερωτικές ιστοσελίδες, αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο ρυθμιστή και καταλύτη της online ενημέρωσης. Παράλληλα ελέγχει και τη ροή τεράστιων διαφημιστικών εσόδων μέσα από το δικό της δίκτυο διαφημίσεων, αποτελώντας ταυτόχρονα media shop και διατηρώντας έμμεσα εκδοτική δραστηριότητα

Επιλέγοντας μέσα από έναν αδιαφανή και άγνωστο αλγόριθμο τις ειδήσεις και τα sites που θα προβάλει μέσα από τη σελίδα googlenews.gr, την οποία επισκέπτονται εκατομμύρια χρήστες είτε μέσω κινητών συσκευών, είτε μέσω σταθερού υπολογιστή, ανακατευθύνει την κίνηση σε συγκεκριμένα sites.

Αθέμιτος ανταγωνισμός μέσω…. Google

Αν και τα τελευταία χρόνια η Google έχει βρεθεί στο στόχαστρο εποπτικών και φορολογικών αρχών σε ολόκληρο τον κόσμο και την Ευρώπη για σειρά θεμάτων, πληρώνοντας πρόστιμα δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ για να κλείσει υποθέσεις, στην Ελλάδα όπου υπάρχει ένδεια εσόδων και επιβαρύνονται διαρκώς τα συνήθη υποζύγια και η εγχώρια επιχειρηματικότητα, οι αρχές δεν έχουν κινηθεί κατά του μεγαθηρίου.

Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα Τα Νέα, η Google φροντίζει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων που εισπράττει από την Ελλάδα να μην τιμολογείται εδώ, αλλά να καταγράφεται ως άμεση εισροή σε χώρες με ευνοϊκά για αυτήν φορολογικά καθεστώτα.

Η διαδικασία χειραγώγησης της κοινής γνώμης

Μια συγκριτική καταγραφή των κυρίως προβαλλομένων ιστοσελίδων από τον συγκεκριμένο ισότοπο της Google αποκαλύπτει ότι τα βασικά θέματα της ημέρας αλλά και τα κύρια στις κατηγορίες επιλέγονται -σχεδόν πάντα- από έξι μεγάλους ειδησεογραφικούς ομίλους, οι κυριότεροι εκ των οποίων είναι:

Tanea.gr, 

tovima.gr 

in.gr

του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη, συμφερόντων του Σταύρου Ψυχάρη, ο γιος του οποίου διετέλεσε βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά.

Παράλληλα στη Google υπερπροβάλλονται

Protothema.gr, 

Συμφερόντων των Θέμου Αναστασιάδη

Kathimerini.gr

Skai.gr,

ιδιοκτησίας της οικογένειας Αλαφούζου

Capital.gr

Των Αττικών Εκδόσεων, συμφερόντων του ομίλου Μπερλουσκόνι και του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου

ethnos.gr

imerisia.gr

Ιδιοκτησίας της Πήγασος Εκδοτικής, συμφερόντων της οικογένειας Μπόμπολα

news247.gr,

του εκδότη Γιάννη Μάρη, στο σχήμα του οποίου φημολογείται ότι συμμετέχει η οικογένεια Μπόμπολα

Το παρασκήνιο από το… 2012

Στα τέλη του 2012 και με αφορμή διώξεις κατά της Google στις ΗΠΑ και την ΕΕ για φοροαποφυγή και φοροδιαφυγή και ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης του internet και της διαδικτυακής ενημέρωσης στην Ελλάδα κάλπαζε, Τα Νέα, συμφερόντων του Σταύρου Ψυχάρη (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη) με πρωτοσέλιδο θέμα τους αποκαλύπτουν τις πρακτικές που ακολουθεί ο παγκόσμιος γίγαντας για να μην πληρώνει φόρους.

Μέχρι τα τέλη του 2012 το ενημερωτικό hyperportal της Google είχε πιο πλουραλιστικό χαρακτήρα, επιχειρώντας να αναδείξει όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές. Εν συνεχεία και μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, η πολιτική της Google άλλαξε σταδιακά.

Λίγους μήνες αργότερα, τον Οκτώβριο του 2013, ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρίας, Έρικ Σμίντ συναντάται, χωρίς ατζέντα, με τον τότε πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Μετά τη συνάντηση η πολιτική της Google στο ειδησεογραφικό της portal οδηγεί στον αποκλεισμό ακόμα περισσότερων sites και στην ανακτεύθυνση ολοένα και περισσότερων επισκεπτών στα portals των μεγαλοεκδοτών της χώρας.

Η επίθεση Ψυχάρη στη google

Ακολουθεί το δημοσίευμα των Νέων στις 17 Δεκεμβρίου του 2012: Πώς η Google ξεγλιστρά από το ραντάρ της Εφορίας

«Ειδικοί από το Διεθνές Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης επισημαίνουν στα «ΝΕΑ» ότι το μεγάλο ζήτημα με τις δραστηριότητες της Google δεν εντοπίζεται στα κεφάλαια που δηλώνονται στην Ελλάδα, αλλά σε αυτά που μεταφέρονται απευθείας στο εξωτερικό χωρίς ουσιαστικά να περνούν από τα ελληνικά φορολογικά ραντάρ – και ας προέρχονται από δραστηριότητα της εταιρείας στη χώρα μας. Στην πραγματικότητα, όταν ένας Ελληνας πελάτης, επιχείρηση ή ιδιώτης αγοράζει διαφήμιση από την Google, η χρέωση γίνεται από την Google Ireland Ltd, η οποία εδρεύει στην Ιρλανδία, όπου ο φορολογικός συντελεστής ανέρχεται στο 12,5% – δηλαδή σχεδόν στο μισό σε σχέση με την Ελλάδα την περίοδο 2009-2011. Μάλιστα, όταν Ελληνας ιδιώτης αγοράζει τη διαφήμιση μέσω της ειδικής υπηρεσίας AdWords, αυτομάτως βγαίνει το μήνυμα ότι το ποσό που θα πληρώσει θα προσαυξηθεί με βάση τον τρέχοντα ΦΠΑ της Ιρλανδίας. Με αυτό τον τρόπο, η Google Ireland Ltd δραστηριοποιείται ουσιαστικά στη χώρα μας στον τομέα πωλήσεων διαφημιστικού χώρου χρησιμοποιώντας ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό από την Google Ελλάδας, χωρίς όμως να πληρώνει φόρους για τα συγκεκριμένα έσοδα. Η εμπλοκή της Google Ελλάδας στις δραστηριότητες της Google Ireland φαίνεται από τα μηνύματα που αφορούν όρους και προϋποθέσεις προσφορών για την καταχώρηση διαφημίσεων σε υποψήφιους Ελληνες πελάτες. Για παράδειγμα, σε μήνυμα που εστάλη στις 14 Δεκεμβρίου για προσφορά της Google, κατά την οποία οι νέοι διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα  έχουν τη δυνατότητα να δώσουν 25 ευρώ και να αγοράσουν διαφημιστικές υπηρεσίες αξίας 100 ευρώ μέσω κουπονιού,  ο υποψήφιος πελάτης παραπέμπεται για τους πλήρεις όρους και τις προϋποθέσεις σε διεύθυνση στον ελληνικό ιστότοπο Google.gr, στη διεύθυνση https://goo.gl/Jh3xvL

Ηταν αρχές Νοεμβρίου όταν οι φορολογικές Αρχές στη Γαλλία απέστειλαν στα κεντρικά της Google επιστολή ζητώντας την καταβολή συμπληρωματικού φόρου 1 δισ. ευρώ για τη δραστηριότητα της εταιρείας στη χώρα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, η Google France Sarl. πληρώνει σε φόρους περίπου 5 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο τον χρόνο, ενώ θα μπορούσε να καταβάλει έως και 500 εκατ. όπως αναφέρεται σε έκθεση της Γερουσίας. Κατ’ αντιστοιχία, εφαρμόζοντας μια μη επιστημονική, απλοϊκή προσέγγιση, στην Ελλάδα τα 100.000 ευρώ που καταβάλλει η τοπική Google σε φόρους θα μπορούσαν να έφταναν έως και τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ οι απαιτήσεις για συμπληρωματικό φόρο την τελευταία τριετία θα προσέγγιζαν τα 15 εκατ. ευρώ.

«Ο λογικός τρόπος φορολόγησης των σύγχρονων πολυεθνικών εταιρειών είναι ανάλογα με το πού βρίσκεται η πραγματική οικονομική τους δραστηριότητα», επισημαίνει ο Σολ Πιτσιότο, επίτιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ και σύμβουλος του Διεθνούς Δικτύου Φορολογικής Δικαιοσύνης. Οπως αναφέρει, οι πολυεθνικές επιχειρήσεις είναι μεγαλύτερες από ό,τι το άθροισμα των θυγατρικών και των παραρτημάτων τους και ως εκ τούτου τα κέρδη τους θα πρέπει σε παγκόσμιο επίπεδο να αξιολογηθούν χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι «μεταβιβάσεις κεφαλαίων σε τεχνητές οντότητες που επινόησαν αυτοί που κάνουν τον φορολογικό σχεδιασμό των πολυεθνικών».»

Σχετικά

Tags: GoogleΕκλογέςΤεχνολογία
Share25Tweet16Share4Send
Χρήστος Φράγκου

Χρήστος Φράγκου

Διευθυντής Πληροφοριών στο Crisis Monitor από το 2016 και επικεφαλής του συντονιστικού συμβουλίου της Crises Zone. Αναλυτής, με ειδίκευση στα οικονομικά, τραπεζικά και διεθνή θέματα. Ξεκίνησε την καριέρα του ως δημοσιογράφος το 1998, καλύπτοντας αρκετούς τομείς, ενώ διετέλεσε σε επιτελικές θέσεις σε αρκετά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

ΣχετικάΆρθρα

Cyber Security

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025
The Wire

Οι Έλληνες CFOs επενδύουν σε ψηφιοποίηση και ανάπτυξη

20 Μαΐου 2025
Cybersecurity, κυβερνοασφάλεια, ασφάλεια στο internet
Cyber Security

Ασφάλεια δεδομένων: GenAI, κβαντική και κενά προστασίας

20 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Η Μέρκελ στηρίζει τον δικτάτορα του Σουδάν

Τα ραντεβού της Google εκθέτουν Ομπάμα

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    941 shares
    Share 376 Tweet 235
  • Απειλή επίθεσης του Ισραήλ στο Ιράν τρομάζει τις αγορές

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Motor Oil και Shell αλλάζουν αποτύπωμα με δυναμική είσοδο στη λιανική

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    201 shares
    Share 80 Tweet 50
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    261 shares
    Share 104 Tweet 65

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr