Οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 1,1% σε μηνιαία βάση τον Απρίλιο του 2025, μετά από μια ανοδική αναθεώρηση της αύξησης κατά 0,9% τον Μάρτιο και χωρίς να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της αγοράς για αύξηση 0,2%. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη πτώση των λιανικών πωλήσεων σε τέσσερις μήνες. Οι πωλήσεις στον τομέα των μη τροφίμων μειώθηκαν κατά 1,3%, ενώ οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν κατά 0,1%. Οι διαδικτυακές πωλήσεις επίσης μειώθηκαν κατά 0,2%.
Σε ετήσια βάση, οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,3% τον Απρίλιο, σε σύγκριση με την αύξηση 3,3% που παρατηρήθηκε τον Μάρτιο και τις προβλέψεις για 1,8%.
Η αύξηση οφείλεται στην άνοδο τόσο στον τομέα των τροφίμων (+2,3%) όσο και στον τομέα των μη τροφίμων (+2,6%), με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 14,1%.
πηγή: Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία