• Τελευταία
  • Trending
  • All

Οι 10 κορυφαίοι εργοδότες επιλογής στον κλάδο της Φιλοξενίας

26 Μαΐου 2025
rebound

Δυναμική επιστροφή αγοραστών στο Χρηματιστήριο 

26 Μαΐου 2025
Γιάννης Βαρδινογιάννης

Βουτιά 56% στα κέρδη της Motor Oil στο Q1 – Το background

26 Μαΐου 2025
Γιάννος Κοντόπουλος: Βήμα αναβάθμισης και διαφάνειας ο νέος κανονισμός του Χρηματιστηρίου

Άλμα 30% στα κέρδη της ΕΧΑΕ για το Q1

26 Μαΐου 2025

Ο Μακρόν βλέπει συμφωνία με Τραμπ για δασμούς

26 Μαΐου 2025

Τραμπ, Πούτιν, Μακρόν και Ζελένσκι στα όρια του δημόσιου διασυρμού

26 Μαΐου 2025

Ξεφουσκώνει ο ενθουσιασμός για τα κρυπτονομίσματα;

26 Μαΐου 2025

Γάζα: Λιγότερο από το 5% του εδάφους είναι πλέον καλλιεργήσιμο

26 Μαΐου 2025

Κίνα και Ιαπωνία απειλούν Τραμπ με… άγριο ξεφόρτωμα! Και το κάνουν

26 Μαΐου 2025
Alpha Bank

Alpha Bank: Κλειδί για την ανάπτυξη της Ε.Ε. η αξιοποίηση των ιδιωτικών αποταμιεύσεων

26 Μαΐου 2025

Metlen: Στα 61 ευρώ ανεβάζει την τιμή-στόχο η NBG Securities

26 Μαΐου 2025

COSMOTE 5G WiFi: ταχύτητες έως 300Mbps με €35,90 τον μήνα και δωρεάν εξοπλισμό

26 Μαΐου 2025

Praktiker Hellas: Στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

26 Μαΐου 2025

Οι Παλαιστίνιοι θα υψώσουν για πρώτη φορά τη σημαία τους στον ΠΟΥ

26 Μαΐου 2025

Ο Μακρόν χτίζει αλυσίδες εφοδιασμού με τις ASEAN – Deals 9 δισ.

26 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Αιολικής Ενέργειας

26 Μαΐου 2025
Από αριστερά: Louw Smith CEO Ελληνικός Χρυσός, Λίνα Μενδώνη Υπουργός Πολιτισμού, Χρήστος Μπαλάσκας Πρόεδρος Ελληνικός Χρυσός και πίσω τους από αριστερά Στέλιος Βαλιάνος Δήμαρχος Αριστοτέλη και Γιώργος Σκιαδαρέσης Αν. Προϊστάμενος Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους

ΥΠΠΟ – Ελληνικός Χρυσός: Σύμβαση δωρεάς για έργα στην Ουρανούπολη

26 Μαΐου 2025

Ayvens: Η Ελλάδα στις πιο οικονομικές χώρες για leasing EVs

26 Μαΐου 2025

LG: Νέα στρατηγική συνεργασία με την CSC Serviceworks

26 Μαΐου 2025

Η νέα κανονικότητα στις μετακινήσεις – Τι επιλέγουν οι επιβάτες

26 Μαΐου 2025

Στις 28/5 η ημερίδα για την οικονομία του μέλλοντος

26 Μαΐου 2025

Τα ξέφρενα πάρτι των (αντ)ασφαλιστών στην Ύδρα το ΣΚ

26 Μαΐου 2025

Πάει για ράλι 38% ο ΟΠΑΠ από τις αρχές του έτους – Η ανάλυση της Euroxx

26 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Οι 10 κορυφαίοι εργοδότες επιλογής στον κλάδο της Φιλοξενίας

Η πρόσφατη συγκριτική έρευνα του kariera.gr ανέδειξε τους top δέκα εργοδότες στον κλάδο της Φιλοξενίας, καθώς και τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους υποψηφίους στην επιλογή εργοδότη.

Statistics DepartmentΑπόStatistics Department
26 Μαΐου 2025
Στις The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
13 0
0
36
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Το τμήμα Talent Intelligence του kariera.gr, σε συνεργασία με τη Workathlon, μέλος του Kariera Group διεξήγαγε μία ολοκληρωμένη συγκριτική έρευνα στον κλάδο της Φιλοξενίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 49 κορυφαίες εταιρείες, όπου αξιολογήθηκε η σχέση τους με την εμπειρία υποψηφίου, η παρουσία τους στα online κανάλια, η εξωστρέφεια του Employer Branding και η αποτελεσματικότητα των ιστοσελίδων καριέρας τους (Career Sites).

Παράλληλα, διεξήχθη ποσοτική έρευνα σε 1.739 επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα, με στόχο την ανάδειξη των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή εργοδότη, καθώς και την κατηγοροποίηση των εταιρειών αυτών βάσει οκτώ διαφορετικών κριτηρίων όπως : εργασιακό περιβάλλον, ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης, κοινωνική ευθύνη, μισθοί-παροχές, εργασιακή ασφάλεια, ακεραιότητα οράματος και αξιών, ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Οι Τοp 10 Εργοδότες Επιλογής στη Φιλοξενία

Οι εταιρείες που κατέκτησαν, σύμφωνα με την έρευνα, τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των επαγγελματιών στον τομέα της Φιλοξενίας, είναι οι εξής:

Σχετικάθέματα

Που ακούμπησαν τα λεφτά τους οι τουρόστες: Οι top5 Περιφέρειες

26 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025
  1. Costa Navarino
  2. Four Seasons Astir Palace Hotel Athens 
  3. Hotel Grande Bretagne Athens
  4. Grecotel: Luxury Hotels & Resorts
  5. ΑΜΑΝΖΟΕ
  6. Divani Collection Hotels
  7. Electa Hotels & Resorts
  8. Domes Resorts
  9. Όμιλος Mitsis
  10. Brown Hotels

Το 95,3% θα εξετάσει προτάσεις από αξιόπιστες εταιρείες με θετική φήμη στην αγορά εργασίας

Από τα ευρήματα της έρευνας και από την πλευρά των εργαζομένων, προκύπτει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων (95,3%) είναι πρόθυμη να εξετάσει μία πρόταση από εργοδότη με καλή φήμη, ακόμη και αν δεν αναζητά ενεργά εργασία. Το 88,2% δηλώνει ότι εξετάζει τις διαθέσιμες αξιολογήσεις για μια εταιρεία πριν υποβάλει αίτηση, ενώ το 68,9% θα αποχωρήσει από μία θέση εργασίας εάν το εργασιακό περιβάλλον δεν είναι ικανοποιητικό. Επιπλέον, το 58,8% των επαγγελματιών διστάζει να επιλέξει εργοδότες με κακή φήμη στην αγορά, ιδίως όταν έχουν καταγραφεί αρνητικές εμπειρίες από πρώην εργαζόμενους.

Στον αντίποδα, η πλειοψηφία των εργοδοτών (59,2%) προβάλλει επαρκώς τις ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης ή τα προγράμματα εκπαίδευσης μέσω των Career Sites τους, ενώ το 53,1% αναφέρει στα κανάλια επικοινωνίας τους τις παροχές που προσφέρουν στους εργαζόμενούς τους. Ακόμη πιο περιορισμένη είναι η πληροφόρηση για πρακτικές και προγράμματα αποφοίτων, με ποσοστά που δεν ξεπερνούν το 16,3% και 12,3% αντίστοιχα. Τέλος, μόνο το 6,1% παρέχει στους δυνητικούς υποψήφιους ουσιαστικές πληροφορίες για τη διαδικασία συνέντευξης και πρόσληψης.

Η μεθοδολογία της ΄Ερευνας

H ομάδα διεξαγωγής της έρευνας, ανέλυσε τη διαδικτυακή παρουσία των εταιρειών με βάση τέσσερις βασικούς πυλώνες: το Employee Value Proposition, δηλαδή την ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων προβολής που αναδεικνύουν τη διαφοροποίηση κάθε εργοδότη από τον ανταγωνισμό, το Channel Effectiveness που αναφέρεται στη συνέπεια και αποδοτικότητα της παρουσίας τους σε Job Boards και Social Media, το Career Site, όπου εξετάζεται η δομή και η πληρότητα του περιεχομένου αλλά και η ευκολία πλοήγησης για έναν υποψήφιο, καθώς και το Candidate Experience, η αξιολόγηση της εμπειρίας κάθε εργαζομένου κατά τη διαδικασία αίτησης εργασίας.

Με την εν λόγω έρευνα αναδεικνύεται η ανάγκη για περισσότερη διαφάνεια και συνέπεια από τους εργοδότες στον κλάδο της Φιλοξενίας, ώστε να βελτιωθούν τόσο η εμπειρία του υποψηφίου, όσο και η εικόνα των εργοδοτών στους νυν και μελλοντικούς εργαζόμενους.

Σχετικά

Tags: Ξενοδοχείατουρισμός
Share14Tweet9Share3Send
Statistics Department

Statistics Department

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Που ακούμπησαν τα λεφτά τους οι τουρόστες: Οι top5 Περιφέρειες

26 Μαΐου 2025
Spotlight

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,
The Wire

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Η νέα κανονικότητα στις μετακινήσεις - Τι επιλέγουν οι επιβάτες

LG: Νέα στρατηγική συνεργασία με την CSC Serviceworks

MostPopular

  • Underdog: Πάει για κλείσιμο το Attica TV – Τα πολιτικά και επιχειρηματικά σενάρια

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Μπάχαλο με στρεπτόκοκκο – Έως 25% η θνητότητα – Κλείνουν σχολεία

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Ο Τραμπ δίνει παράταση στην ΕΕ… αλλά είχε κι άλλη ήττα

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Κίνα και Ιαπωνία απειλούν Τραμπ με… άγριο ξεφόρτωμα! Και το κάνουν

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Τραμπ το 2028 και δύο twists…

    54 shares
    Share 22 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr