• Τελευταία
  • Trending
  • All

Foundever: Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

21 Μαΐου 2025

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Χρηματιστής, Χρηματιστήριο, εξουθενωμένος χρηματιστής

Μήνυμα-χαλινάρι της αγοράς ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025

Γάζα: Πυρά Ισραηλινών κατά διπλωματών από ΕΕ, Κίνα, Ρωσία και ΗΒ

21 Μαΐου 2025
Άλμα επί κοντώ

Νέο μεγάλο άδειασμα των short και καινούρια υψηλά 15ετίας στο Χ.Α. 

21 Μαΐου 2025

Άρχισε η προπώληση εισιτηρίων για την IFA Berlin 2025

21 Μαΐου 2025
Αριστοτέλης Παντελιάδης

Metro: Οι αυξήσεις μισθών ροκκάνισαν κέρδη και περιθώρια- Οι προβλέψεις για το 2025

21 Μαΐου 2025

Η ΕΕ απέτυχε να υλοποιήσει τους στόχους της για τις επικουρικές συντάξεις

21 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Συμμετοχή στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης

21 Μαΐου 2025

Bolt: Νέα λειτουργία για προγραμματισμένες διαδρομές από και προς τον ΔΑΑ

21 Μαΐου 2025
Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS και Ρενάτα Βαλμά, Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα 50 χρόνια των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα

21 Μαΐου 2025

ΖΑΓΟΡΙ: Το 2025 σηματοδοτεί την αλλαγή. Νέα εικόνα, ίδια πηγή ζωής

21 Μαΐου 2025

Μίνι έμφραγμα λόγω Bloomberg στις αγορές

21 Μαΐου 2025

A. Agarwal (Citi): Custody και χρηματοπιστωτικό σύστημα – Προκλήσεις και τάσεις

21 Μαΐου 2025
Ο Βαίλης Ψάλτης

Ψάλτης: Η Alpha Bank σε διαδικασία… αντεπίθεσης

21 Μαΐου 2025

ΕΚΤΕΡ: Προσωρινός ανάδοχος έργου αναβάθμισης του Νοσοκομείου Ιωαννίνων

21 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Παπασταύρου: Το νέο σχέδιο για οικισμούς και η στρατηγική στην ενέργεια

21 Μαΐου 2025

Scope: Τί έδειξε το review 7000 αμοιβαίων! – Roller coaster οι αγορές

21 Μαΐου 2025

Η Hästens και η τέχνη του ύπνου: Sleep Well – Live Well

21 Μαΐου 2025

Σε λειτουργία το νέο αιολικό πάρκο της VALOREM στο όρος Άσκιο, στην Κοζάνη

21 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Foundever: Πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

NewsRoomΑπόNewsRoom
21 Μαΐου 2025
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
13 0
0
36
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας της έκθεσης με τίτλο, «The New Customer Care Playbook». Η νέα έκθεση αποκαλύπτει τους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία  στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και από αυξανόμενες απαιτήσεις των ίδιων των πελατών.

Σύμφωνα με την έκθεση της Foundever, πλέον η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος, αλλά στη συνολική εμπειρία που προσφέρει κάθε μάρκα. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία υπογραμμίζει την ανάγκη για την ανάπτυξη στρατηγικών εξυπηρέτησης πελατών που είναι ανθρωποκεντρικές, προληπτικές και εξατομικευμένες.

Η νέα έκθεση αναδεικνύει πέντε βασικές στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες για να καλλιεργήσουν μακροχρόνιο brand loyalty:

Σχετικάθέματα

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
  1. Εξατομίκευση σε κλίμακα: Οι πελάτες αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες από τα brands. Αυτό προϋποθέτει τη χρήση δεδομένων και αναλύσεων για την κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεών τους, αλλά και την προσαρμογή της επικοινωνίας και των παροχών τους ανάλογα. Η Foundever τονίζει τη σημασία εφαρμογής εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), ώστε να επιτυγχάνεται εξατομίκευση σε μεγάλη κλίμακα, χωρίς παράλληλα να χάνεται το ανθρώπινο στοιχείο.
  2. Πρόληψη και πρόβλεψη: Πλέον, δεν αρκεί μόνο η αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν, αλλά χρειάζεται τα brands να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών τους και να προσφέρουν λύσεις πριν φανερωθούν πιθανά ζητήματα. Αυτό απαιτεί παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων των πελατών, την ανάλυση δεδομένων και τη χρήση προγνωστικής και τεχνητής νοημοσύνης για τον εντοπισμό πιθανών σημείων τριβής, αλλά και την παροχή υποστήριξης των πελάτων προληπτικά.
  3. Πολυκαναλική εμπειρία: Οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις μάρκες μέσω πολλαπλών καναλιών και αναμένουν μια συνεπή και ομαλή εμπειρία σε όλα τα κανάλια. Για αυτό είναι απαραίτητο οι εταιρείες να υιοθετήσουν και να ενσωματώσουν διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, chat, social media κ.λπ.) που θα επιτρέπει στους πελάτες να περιηγούνται σε όλα χωρίς να χάνουν τη ροή της αλληλεπίδρασής με την εταιρεία.
  4. Ενδυνάμωση εργαζομένων: Οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών βρίσκονται πίσω από κάθε brand και η ικανότητά τους να επιλύουν προβλήματα και να παρέχουν μια θετική εμπειρία στον πελάτη, είναι απαραίτητη για την καλλιέργεια της σχέσης και αφοσίωσης με τον πελάτη (customer loyalty). Η Foundever δίνει έμφαση στη σημασία της ενδυνάμωσης των εργαζομένων της με τα κατάλληλα εργαλεία, την απαραίτητη εκπαίδευση και την αυτονομία για να λαμβάνουν αποφάσεις και να επιλύουν ζητήματα άμεσα και αποτελεσματικά.
  5. Πελατοκεντρική κουλτούρα: Η αφοσίωση των πελατών ξεκινά από το εσωτερικό της εταιρείας. Κάθε εταιρεία χρειάζεται να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα όπου όλοι οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται τη σημασία της εμπειρίας του πελάτη και δεσμεύονται να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Αυτό συνεπάγεται την ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της συνεργασίας και της καινοτομίας σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας.

Ο Αθανάσιος Καρύδης, Country Leader της Foundever στην Ελλάδα, αναφέρει σχετικά: «Είναι ολοένα και πιο δύσκολο για τις εταιρείες να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν μια σχέση εγγύτητας και εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Στην Foundever διερευνούμε συνεχώς την εξέλιξη των αναγκών των καταναλωτών. Δεσμευόμαστε να βοηθάμε τις εταιρείες να χτίζουν διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες τους, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών (CX) που ενισχύουν την αφοσίωση και ανάπτυξη τους».

Σχετικά

Share14Tweet9Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Πέφτει ξύλο στη Wall Street μετά το χουνέρι των ομολόγων στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Σε bull market τα crypto: Ιστορικά ρεκόρ για Bitcoin και Ethereum
On the Radar

Νέο ράλι και ιστορικό υψηλό για το Bitcoin

21 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Οι ΗΠΑ αποδέχονται το δώρο 400 εκατ. του Κατάρ στον Τραμπ

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

ΖΑΓΟΡΙ: Το 2025 σηματοδοτεί την αλλαγή. Νέα εικόνα, ίδια πηγή ζωής

Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS και Ρενάτα Βαλμά, Πρόεδρος των Παιδικών Χωριών SOS

Μια ξεχωριστή εκδήλωση για τα 50 χρόνια των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    935 shares
    Share 374 Tweet 234
  • Απειλή επίθεσης του Ισραήλ στο Ιράν τρομάζει τις αγορές

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    254 shares
    Share 102 Tweet 64
  • Motor Oil και Shell αλλάζουν αποτύπωμα με δυναμική είσοδο στη λιανική

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Κομισιόν και Λονδίνο εκβιάζουν το Ισραήλ με… δασμούς για τη Γάζα

    51 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr