Καθώς η αγορά κατοικίας γίνεται όλο και πιο απρόσιτη, η αγορά ενός αυτοκινήτου καταλαμβάνει πλέον πολύ υψηλή θέση στη λίστα των σημαντικότερων αγορών για τους Αμερικανούς.
Υπ αυτό το πρίσμα, οι Αμερικανοί δίνουν βαθμιαία μεγαλύτερη προσοχή στα κριτήρια της επιλογής οχήματος. Αλλά ποια χαρακτηριστικά εκτιμούν περισσότερο οι υποψήφιοι αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες;
Σύμφωνα με δεδομένα της Statista Consumer Insights, στην κορυφή της λίστας ισοβαθμούν η κατανάλωση καυσίμου και η ασφάλεια. Το 53% των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τους επόμενους 12 μήνες επέλεξαν αυτά τα δύο χαρακτηριστικά ως «ιδιαίτερα σημαντικά», ξεπερνώντας έτσι την χαμηλή τιμή και την υψηλή ποιότητα, τις οποίες ανέφεραν ως βασικά κριτήρια το 47% και 46% των υποψήφιων αγοραστών αντίστοιχα.
Ακόμη και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου δεν φαίνεται να είναι τόσο σημαντικός όσο μας κάνουν να πιστεύουμε οι κλασικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Μόλις το 32% δείχνει να ενδιαφέρεται πρωτίστως για την εξωτερική εμφάνιση του νέου του οχήματος. Για τον μέσο αγοραστή αυτοκινήτου, η ουσία υπερέχει του στυλ, με το 41% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι δίνει προτεραιότητα στην καταλληλότητα για καθημερινή χρήση.
You will find more infographics at Statista