• Τελευταία
  • Trending
  • All

Η Κίνα κρατάει την Ευρώπη απ’ τα… λιμάνια

11 Μαΐου 2025

Athex TEch Summit 2025: Οι ηγέτες της επόμενης μέρας συζητούν

11 Μαΐου 2025

ATHEX Tech Summit 2025: Empowering Digital Transformation for a Competitive Future

11 Μαΐου 2025
Weather news, Καιρός

Αίθριος ο καιρός το πρώι-Χαλάει από το μεσημέρι

11 Μαΐου 2025

Ο Λέων είναι ο νεότερος Πάπας από τον Ιωάννη-Παύλο ΙΙ

10 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι “κλείδωσαν” στήριξη Τραμπ σε μήνυμα στον Πούτιν

10 Μαΐου 2025

BIS: Οι τραπεζίτες επιμηκύνουν τις κρίσεις… από φόβο

10 Μαΐου 2025

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Επιστροφή στην κορυφή

10 Μαΐου 2025

Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματίσουν τις εχθροπραξίες

10 Μαΐου 2025

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Η Κίνα κρατάει την Ευρώπη απ’ τα… λιμάνια

Strategical Analysis DptΑπόStrategical Analysis Dpt
11 Μαΐου 2025
Στις On the Radar, Spotlight, The Wire, Αμυνα & Διπλωματία, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης27 mins read
13 0
0
35
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σχετικάθέματα

Ο Λέων είναι ο νεότερος Πάπας από τον Ιωάννη-Παύλο ΙΙ

10 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι “κλείδωσαν” στήριξη Τραμπ σε μήνυμα στον Πούτιν

10 Μαΐου 2025

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025

Μπορεί ο Τραμπ να ξεκίνησε τη διαδικασία ανατροπής του εμπορικού status quo παγκοσμίως, τα περιθώρια όμως να αλλάξει τις ισορροπίες χωρίς τη συναίνεση του Πεκίνου είναι… μηδενικά, καθώς ακόμη και στην Ευρώπη κινεζικές εταιρίες ελέγχουν τις πύλες εισόδου και εξόδου σε πολλές χώρες και κομβικά σημεία.

Καθώς Ουάσιγκτον και Βρυξέλλες διαπραγματεύονται με την Κίνα σε πολλά επίπεδα, το ζήτημα της ολοκληρωμένης αποτίμησης του γεωοικονομικού αποτυπώματος της Κίνας και η δυναμική της μόχλευσης που διαθέτει από την ιδιοκτησία κρίσιμων εμπορικών assets έχει επανέλθει στο προσκήνιο.

Αν και η Ευρώπη έχει από το 2023 μπλοκάρει την επιθετικη΄εξάπλωση του γεωοικονομικού αποτυπώματος της Κίνας, αυτό είχε προσλάβει ήδη καταλυτικές διαστάσεις, καθώς κινεζικές εταιρίες έχουν αποκτήσει τον έλεγχο και διαθέτουν συμμετοχές σε 31 λιμάνια στην Ευρώπη.

Η Κίνα μπλόκαρε ήδη την πώληση λιμανιών σε όλο τον κόσμο από τη CK Hutchison στην BlackRock, ενώ έχει προειδοποιήσει την Cosco να μην παρεμποδίσει αντίστοιχο έλεγχο στην πώληση λιμανιών στο ίδιο αμερικανικό fund… που όπως φαίνεται θα οδηγήσει επίσης σε ματαίωση του deal, εντός εάν υπάρξει διαφορετική συμφωνία στις διαπραγματεύσεις με τον Τραμπ, κάτι που φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο.

 Η στρατηγική της Κίνας στην Ευρώπη

Οι κινεζικές εταιρίες — κυρίως κρατικά ελεγχόμενοι κολοσσοί όπως η COSCO Shipping Ports (CSP), η China Merchants Port Holdings (CMP) και η ιδιωτική Hutchison Ports με έδρα το Χονγκ Κονγκ — έχουν αποκτήσει ουσιαστικό έλεγχο σε κρίσιμες υποδομές ευρωπαϊκών λιμένων. Ενώ αυτό παρουσιάζεται ως εμπορική στρατηγική, τα επιχειρησιακά τους πρότυπα αποκαλύπτουν ευρύτερες στοχεύσεις — και η Ευρωπαϊκή Ένωση αρχίζει επιτέλους να συνειδητοποιεί το μέγεθος και τους κινδύνους αυτής της στρατηγικής διείσδυσης.

Όπως υπογραμμίζει η αναλύτρια Μαρία Πέδρο, «η COSCO δεν λειτουργεί ως μία συνήθης εταιρία της αγοράς· εκτελεί εντολές του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας. Η αυξανόμενη παρουσία της στα λιμάνια δεν αποτελεί απλώς οικονομικό θέμα, αλλά συνιστά στρατηγικό κίνδυνο». Αυτή η διαπίστωση κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με μελέτη του Κέντρου Ανατολικών Σπουδών στη Βαρσοβία:
«Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και η έμμεση στήριξη της Κίνας προς τη Μόσχα εντείνουν τις ανησυχίες για την ασφάλεια των λιμένων της Ε.Ε.»

Ο Επίτροπος Μεταφορών, Απόστολος Τζιτζικώστας, τόνισε:

«Τα ευρωπαϊκά λιμάνια οφείλουν να επαναξιολογήσουν την ασφάλειά τους και να επανεξετάσουν προσεκτικά την παρουσία ξένων εταιριών.»

Σημειωτέον, η απόπειρα εξαγοράς 14 λιμένων της Hutchison από κοινοπραξία BlackRock–MSC (ύψους 23 δισ. δολαρίων) μπλόκαρε με παρέμβαση Πεκίνου το Μάρτιο 2025.

Η εξάπλωση της Κίνας στα ευρωπαϊκά λιμάνια δεν αφορά μόνο την εμπορευματική διακίνηση· πρόκειται για στρατηγική προβολή ισχύος.

Η Ευρώπη οφείλει να επιλέξει:
Θα συνεχίσει να παραχωρεί ζωτικές υποδομές σε ανταγωνιστές ή θα διεκδικήσει την κυριαρχία και τη στρατηγική της αυτονομία;

Η ακτινογραφία της κινεζικής παρουσίας στα ευρωπαϊκά λιμάνια

Μέχρι τον Αύγουστο του 2023, κινεζικές εταιρίες είχαν επενδυτική παρουσία σε 31 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη:

  • 23 υπό έλεγχο των COSCO και China Merchants (πλειοψηφία ή στρατηγική μειοψηφία),

  • 8 λειτουργούν υπό την Hutchison Ports.

Η γεωγραφική διασπορά καλύπτει 13 χώρες, περιλαμβάνοντας θέσεις δίπλα σε βάσεις του ΝΑΤΟ και κρίσιμες στρατιωτικές υποδομές.

Επενδύσεις της Cosco σε ευρωπαϊκά λιμάνια

Χώρα Λιμάνι Ποσοστό Παρατηρήσεις
Ελλάδα Πειραιάς 67% Ναυαρχίδα κινεζικής παρουσίας στην Ε.Ε.
Βέλγιο Ζεεμπρούγγη 100% Από 316.000 TEU (2017) σε 1,2 εκατ. (2023)
Ισπανία Βαλένθια, Μπιλμπάο Πλειοψηφία Μεγάλης κλίμακας τερματικοί σταθμοί
Ιταλία Βάντο Λιγκούρε 40% Κεντρική πύλη για τη Βόρεια Ιταλία
Γερμανία Αμβούργο (Tollerort) 24,99% Δίπλα σε ναυτική βάση και κόμβο ΝΑΤΟ
Ολλανδία Ρότερνταμ (Euromax) 35% Κομβική πρόσβαση με βαθιά ύδατα
Βέλγιο Antwerp Gateway 20% Συνεργασία με άλλους διαχειριστές
Γαλλία Μασσαλία, Χάβρη Μειοψηφία Ενταγμένα στη Belt and Road Initiative
Τουρκία Kumport 26% Σημείο μεταφόρτωσης ανατολικής Μεσογείου
Ιταλία Τεργέστη Μειοψηφία Ενταγμένο στο κινεζικό δίκτυο εφοδιασμού

Επενδύσεις της China Merchants Port Holdings (CMP) στην Ευρώπη

Χώρα Λιμάνι Ποσοστό Στρατηγική Σημασία
Βέλγιο Antwerp Gateway Μειοψηφία Εμπορευματικός κόμβος
Γαλλία Ντανκέρκη, Φως, Χάβρη, Montoir Μειοψηφία Μέσω της κοινοπραξίας Terminal Link με CMA CGM
Μάλτα Marsaxlokk Μειοψηφία Μεσογειακό hub
Ελλάδα Θεσσαλονίκη Μειοψηφία Πύλη Βαλκανίων

Ευρωπαϊκά λιμάνια στο χαρτοφυλάκιο της Hutchison Ports

Χώρα Λιμάνι Ρόλος
Ολλανδία Ρότερνταμ (Delta, Euromax) Διαχείριση
Πολωνία Γκντύνια Container Terminal Διαχείριση
Ισπανία Βαρκελώνη Διαχείριση
Σουηδία Στοκχόλμη Διαχείριση
Ην. Βασίλειο Φίλιξστοου, Χάριτς, Thamesport Διαχείριση
Ολλανδία Άμστερνταμ Διαχείριση

Δυναμική όγκου εμπορίου

Οι επενδύσεις των κινεζικών εταιριών δεν είναι παθητικές — οι λιμένες που ελέγχουν παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση διακίνησης:

  • Πειραιάς: Από 880.000 TEU (2010) σε 5,65 εκατ. TEU (2023). 5ος μεγαλύτερος στην Ευρώπη.

  • Ζεεμπρούγγη: Από 316.000 TEU (2017) σε 1,2 εκατ. TEU (2023), μετά την πλήρη εξαγορά από την COSCO.

  • Αμβούργο: Η μερική είσοδος της COSCO ενισχύει την ενοποίηση στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Belt and Road.

  • Ρότερνταμ: Κορυφαίο ευρωπαϊκό λιμάνι με 14+ εκατ. TEU/έτος.

  • Βαλένθια & Μάλτα: Πλήρως ενσωματωμένα στη διακίνηση Ευρώπη–Ασία με άνω των 3 εκατ. TEU/έτος έκαστο.

Το NATO στά… κάγκελα

Η περίπτωση του λιμένα Γκντύνια στην Πολωνία, που ελέγχεται από την Hutchison, αποκαλύπτει τον συνδυασμό εμπορίου και ασφάλειας:

  • Βρίσκεται δίπλα σε ναυτική βάση, ναυπηγείο και το στρατηγείο των ειδικών δυνάμεων του Πολεμικού Ναυτικού.

  • Η πολωνική κυβέρνηση έχει χαρακτηρίσει το λιμάνι κρίσιμη υποδομή, επιβάλλοντας στενή συνεργασία με τις αρχές ασφαλείας.

Όπως σημειώνει η Μαρία Πέδρο:

«Αν ένας ξένος αντίπαλος εκμεταλλευτεί μία ευπάθεια σε ευρωπαϊκό λιμάνι, τότε κινδυνεύουμε όλοι. Δεν μπορούμε να είμαστε στρατηγικά τυφλοί ενώ άλλοι δρουν με πλήρη ορατότητα και πρόθεση.»


Ε.Ε.: Από την Ανοχή στην Ανασυγκρότηση

Η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σε φάση δομικής επαναξιολόγησης:

  • Αναμένεται Νέα Στρατηγική για τα Λιμάνια έως το τέλος του 2025, με έμφαση στην ανθεκτικότητα, ιδιοκτησία και διπλή χρήση (πολιτική-στρατιωτική).

  • Ενίσχυση των μηχανισμών ελέγχου ξένων επενδύσεων, με νέα εργαλεία screening.

  • Πιθανή πρόβλεψη 70 δισ. ευρώ στο επόμενο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο (2028–2034) για υποδομές μεταφορών και στρατιωτική κινητικότητα.

  • Σύμπλευση με την πολιτική των ΗΠΑ, που επιδιώκει τον αποκλεισμό κινεζικών εταιριών από στρατηγικά σημεία (π.χ. Διώρυγα του Παναμά).

Πρωτοβουλίες

Ψήφισμα που υιοθετήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το προηγούμενο έτος σχετικά με τις επιπτώσεις στην ασφάλεια και την άμυνα από την επιρροή της Κίνας σε κρίσιμες υποδομές της ΕΕ δεν μάσησε τα λόγια του αναφορικά με τους εγγενείς κινδύνους που ενέχει αυτή η επιρροή.

Τα λιμάνια χαρακτηρίστηκαν ως τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες ήταν οι ανησυχίες που εξέφρασαν κράτη μέλη της ΕΕ για την πολιτική πίεση που ασκήθηκε στην κυβέρνηση της Γερμανίας, η οποία οδήγησε τελικά στην έγκριση της συμμετοχής της Cosco στο μετοχικό κεφάλαιο του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου το 2023 — ακόμη κι αν ο κινεζικός όμιλος αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με ένα ποσοστό 24,9%, μικρότερο από αυτό που επιδίωκε αρχικά. Η απόφαση, όπως ανέφερε το Κοινοβούλιο, ελήφθη «αντίθετα με τις εισηγήσεις των αρμόδιων θεσμών».

Η Γερμανία εγκρίνει την επένδυση της Cosco στο Αμβούργο

Η Cosco Shipping Ports λαμβάνει την τελική έγκριση για την απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στον τερματικό σταθμό Tollerort από την Hamburger Hafen und Logistik. Η απόφαση αντιμετώπισε έντονη αντίδραση λόγω ανησυχιών για την εθνική ασφάλεια, αλλά χαιρετίστηκε από τον εγχώριο φορέα εκμετάλλευσης του λιμένα, καθώς το CTT αποτελεί τον προτιμώμενο σταθμό διακίνησης για την Cosco.

Η Ευρώπη σήκωσε… ανάστημα, αλλά μάλλον ήταν ήδη αργά

Στο πλαίσιο της απάντησης της ΕΕ στην αποκαλούμενη από το Κοινοβούλιο «στρατηγική στρατιωτικο-πολιτικής σύντηξης της Κίνας», αναγνωρίστηκε η ανάγκη μείωσης του κινδύνου κατασκοπείας και δολιοφθοράς σε κρίσιμες υποδομές, ιδίως σε εκείνες με στρατιωτική λειτουργία. Για άλλη μια φορά, τα λιμάνια τέθηκαν στο επίκεντρο – και ειδικότερα εκείνα που χρησιμοποιούνται από το ΝΑΤΟ ή είναι στρατηγικής σημασίας για αυτό.

Αντίστοιχες ανησυχίες εκφράστηκαν όταν η Λιθουανία ανέστειλε τα σχέδια της CM Ports για κατασκευή νέου βαθιού λιμανιού στην Κλαϊπέντα το 2021. Η λιθουανική κυβέρνηση προειδοποίησε για κινδύνους τόσο για την εθνική ασφάλεια όσο και για το ΝΑΤΟ, καθώς η παραχώρηση θα προσέδιδε στην Κίνα —σύμμαχο της Ρωσίας— στρατηγικό έρεισμα στη Βαλτική Θάλασσα.

Μιλώντας στην Washington Examiner λίγο πριν την απόφαση, ο τότε υπουργός Άμυνας της Λιθουανίας, Ραϊμούντας Καρόμπλις, προειδοποίησε ότι το Πεκίνο θα μπορούσε να «δημιουργήσει εμπόδια στην άφιξη στρατιωτικών φορτίων, στρατιωτικού εξοπλισμού, ενισχύσεων» σε περιόδους κρίσης.

Η αποτυχία της CM Ports να επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη είχε ιδιαίτερη σημασία. Αποτέλεσε την πρώτη φορά που ένας κινεζικός φορέας αντιμετώπισε ουσιαστική επιτήρηση, μετά από μια περίοδο σχετικά ανεμπόδιστης ανάπτυξης.

Παρομοίως, η αντίσταση στη συμμετοχή της Cosco στο CTT του Αμβούργου ήταν ακόμη ένα σημάδι ότι οι κρατικοί φορείς λιμένων της Κίνας αντιμετωπίζουν ολοένα και μεγαλύτερες δυσκολίες για την επέκτασή τους σε ευρωπαϊκά τερματικά.

Έκτοτε, οι κινεζικές επενδύσεις σε ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν σιγήσει. Η γερμανική επένδυση της Cosco ήταν και η πιο πρόσφατη εξαγορά.

Ωστόσο, όπως επισήμανε η Eleanor Hadland της Drewry, η εμπορική πραγματικότητα είναι πως οι ευκαιρίες παραχώρησης στην Ευρώπη είναι σπάνιες.

«Δεν είναι ότι υπάρχει μια ουρά από Κινέζους επενδυτές που προσπαθούν να μπουν στα λιμάνια αυτή τη στιγμή», δήλωσε.

«Το ζήτημα είναι πώς να μετριαστεί ο κίνδυνος για την ασφάλεια εντός της υφιστάμενης υποδομής και να αποδεχτούμε ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν πρόκειται να υπάρξει σημαντική νέα κινεζική άμεση επένδυση σε λιμάνια της ΕΕ».

Στήνουν… παγίδες

Καθώς η ΕΕ επιδιώκει τον εξορθολογισμό των κινδύνων ασφαλείας, το πρόσφατο ψήφισμα του Κοινοβουλίου ζητά επίσης από την Επιτροπή να σχεδιάσει έναν «μηχανισμό ταχείας απόκρισης» σε περίπτωση που κριθεί ότι η Κίνα χρησιμοποιεί ευρωπαϊκή υποδομή υπό ιδιοκτησία ή παραχώρηση για μη εμπορικούς σκοπούς. Ένας τέτοιος μηχανισμός, όπως αναφέρεται, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανάκληση δικαιωμάτων παραχώρησης.

Υπάρχουν προηγούμενα παραδείγματα όπου κρατικοί φορείς ή δημόσιοι οργανισμοί παρενέβησαν και προέβησαν σε υποχρεωτική απαλλοτρίωση ή εθνικοποίηση λιμανιών και τερματικών σταθμών. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα ήταν η πρόωρη ακύρωση της παραχώρησης της DP World από την κυβέρνηση του Τζιμπουτί το 2018, υπόθεση την οποία ο φορέας από το Ντουμπάι εξακολουθεί να διεκδικεί μέσω διεθνούς διαιτησίας μέχρι και σήμερα.

Σχετικά

Tags: γεωοικονομίαγεωπολιτικό ρίσκοΕμπόριοΗΠΑ-ΚίναΚίνα- ΕΕΛιμάνιαπολιτικό ρίσκορίσκο
Share14Tweet9Share2Send
Strategical Analysis Dpt

Strategical Analysis Dpt

ΣχετικάΆρθρα

Spotlight

Ο Λέων είναι ο νεότερος Πάπας από τον Ιωάννη-Παύλο ΙΙ

10 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Οι Ευρωπαίοι “κλείδωσαν” στήριξη Τραμπ σε μήνυμα στον Πούτιν

10 Μαΐου 2025
The Wire

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025

MostPopular

  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    322 shares
    Share 129 Tweet 81
  • Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματίσουν τις εχθροπραξίες

    49 shares
    Share 20 Tweet 12
  • Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

    73 shares
    Share 29 Tweet 18
  • BIS: Οι τραπεζίτες επιμηκύνουν τις κρίσεις… από φόβο

    41 shares
    Share 16 Tweet 10

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr