• Τελευταία
  • Trending
  • All

Henkel: Ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία στο α’ 3μηνο

8 Μαΐου 2025
Το παρασκήνιο πίσω από τη "βόμβα" για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

Το παρασκήνιο πίσω από τη “βόμβα” για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

29 Μαΐου 2025

Στα κάγκελα ο Τραμπ με τη Δικαιοσύνη για την αναστολή δασμών – Πάει στο Ανώτατο Δικαστήριο

29 Μαΐου 2025

ΞΕΕ και Ευρώπη κατά της Booking για καταστρατήγηση του ανταγωνισμού

29 Μαΐου 2025
Ο CEO του ΟΠΑΠ Jan Karas

Jan Karas / ΟΠΑΠ: Αθλητικός στοιχηματισμός και online πλατφόρμες άνοιξαν νέους ορίζοντες

29 Μαΐου 2025

Παρί Σεν Ζερμέν-Ίντερ: Ο μεγάλος τελικός του UEFA Champions League «κρίνεται» στην COSMOTE TV

29 Μαΐου 2025
Businessman against black bear on red arrow downward trend line with sky cityscape background. Fight back bearish market concept.

Έκαναν ταμείο μετά το τριήμερο πάρτι στο Χρηματιστήριο

29 Μαΐου 2025

Αλ. Βασιλικός/ΞΕΕ: Η βιωσιμότητα των ξενοδοχείων εξαρτάται από τα χρηματοδοτικά εργαλεία

29 Μαΐου 2025
Antrea Orcel

H UniCredit πληρώνει πάνω από 600 εκατ. ευρώ για το νέο μερίδιο της Alpha Bank

29 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Ο Ορτσέλ ήθελε απεγνωσμένα μια νίκη… και την πλήρωσε 615 εκατ.!

29 Μαΐου 2025

9ο Women in Business Forum με τίτλο Impact Unleashed: Lead as a Rule Breaker

29 Μαΐου 2025

BofA: Η AI και οι δυνάμεις που επανακαθορίζουν το μέλλον

29 Μαΐου 2025

Η Wall Street αποκαλεί τον Τραμπ «TACO» και τον εξοργίζει

29 Μαΐου 2025
Πετρελαιοπηγές

Ανοδικά το πετρέλαιο μετά το νέο δικαστικό μπλόκο στον Trump

29 Μαΐου 2025
ESET: Μάστιγα οι προηγμένοι «επίμονοι» κυβερνοεγκληματίες

Κυβερνοεπίθεση στην crypto platform Cork Protocol – Χάθηκαν πάνω από 12 δισ. δολ.

29 Μαΐου 2025
ομόλογα

Ομόλογα: Ανοδικά οι αποδόσεις στην Ευρωζώνη μετά το «Όχι» στους δασμούς

29 Μαΐου 2025

Σλοβακία: Καταδίκη του κεντρικού τραπεζίτη για δωροδοκία

29 Μαΐου 2025

Νέα δικαστική σφαλιάρα στον Τραμπ για τους δασμούς – Οι επιπτώσεις

29 Μαΐου 2025

Ο Πούτιν βάζει όρους στο τραπέζι – Οι Ευρωπαίοι απαντούν με… πυραύλους

28 Μαΐου 2025
Jan Karras

Αύξηση κερδών με καλύτερα περιθώρια πέτυχε ο ΟΠΑΠ στο Q1

28 Μαΐου 2025

Το deal Ορτσέλ – Χόλτερμαν ισχυροποιεί Ψάλτη και ξεκλειδώνει… δυναμική

28 Μαΐου 2025
Rally

Νέο τραπεζικό πάρτι στο Χ.Α. που βλέπει και τις 1.900 μονάδες

28 Μαΐου 2025
Το ταμπλό του Χρηματιστηρίου

Αλλαγές στους δείκτες του Χ.Α: Οι φοβικοί και οι επιθετικοί επιχειρηματίες σε όρους… ταμπλό!

28 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Henkel: Ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία στο α’ 3μηνο

NewsRoomΑπόNewsRoom
8 Μαΐου 2025
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
14 0
0
38
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η Henkel στο α’ τρίμηνο 2025 παρουσίασε ανάπτυξη πωλήσεων και σταθερή ισχυρή κερδοφορία καταγράφοντας περαιτέρω πρόοδο στην υλοποίηση της Ατζέντας για στρατηγική ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Henkel καταγράφει:

  • Πωλήσεις Ομίλου: περίπου 5,2 δισ. ευρώ · οργανική μεταβολή -1,0%
  • Adhesive Technologies: θετική οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 1,1%, με θετική εξέλιξη όγκου παρά το απαιτητικό περιβάλλον
  • Consumer Brands: οργανική μεταβολή πωλήσεων -3,5% · Επιρροή από χαμηλή καταναλωτική ζήτηση και προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα
  • Ολοκλήρωση πώλησης του κλάδου Retailer Brands στη Βόρεια Αμερική – ολοκλήρωση του προγράμματος στρατηγικής βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου στον τομέα Consumer Brands
  • Οι προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2025 παραμένουν σταθερές, παρά την αυξημένη μεταβλητότητα στο περιβάλλον της αγοράς:
    • Οργανική ανάπτυξη πωλήσεων: 1,5% έως 3,5%
    • Προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεων: 14,0% έως 15,5%
    • Προσαρμοσμένα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS): αύξηση από χαμηλό έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες)

Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ. Οι οργανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση -1,0% σε σύγκριση με το περσινό τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στο απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο έχει επιδεινωθεί σημαντικά από την αρχή του έτους. Το περιβάλλον αυτό επηρέασε τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική. Οι πωλήσεις του τομέα Adhesive Technologies παρουσίασαν οργανική αύξηση χάρη στην ισορροπία μεταξύ τιμής και όγκου. Οι πωλήσεις στον τομέα Consumer Brands ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που οφείλεται στα ισχυρά συγκριτικά μεγέθη και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα,.

Σχετικάθέματα

Ο CEO του ΟΠΑΠ Jan Karas

Jan Karas / ΟΠΑΠ: Αθλητικός στοιχηματισμός και online πλατφόρμες άνοιξαν νέους ορίζοντες

29 Μαΐου 2025
Jan Karras

Αύξηση κερδών με καλύτερα περιθώρια πέτυχε ο ΟΠΑΠ στο Q1

28 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Fourlis Holding, Βασίλης Φουρλής

Μείωσε τις ζημιές ο Fourlis – Ετοιμάζει επιστροφή κεφαλαίου λόγω Trade Estates

27 Μαΐου 2025

«Όπως είχαμε αναφέρει τον Μάρτιο με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024, οι πωλήσεις στο νέο οικονομικό έτος ξεκίνησαν με σχετικά σταθερό ρυθμό. Συνεχίσαμε να καταγράφουμε υψηλά περιθώρια μικτού κέρδους και EBIT, ενώ προχωρήσαμε με συνέπεια και επιτυχία στην υλοποίηση της Ατζέντας για στρατηγική ανάπτυξη. Παράλληλα, ολοκληρώσαμε νωρίτερα από το αναμενόμενο την αποεπένδυση του τομέα Retailer Brands στη Βόρεια Αμερική, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου στον επιχειρησιακό τομέα Consumer Brands, το οποίο είχαμε ανακοινώσει στις αρχές του 2022. Αυτό σημαίνει ότι πλέον μπορούμε να επικεντρωθούμε πλήρως στην ανάπτυξη των καταναλωτικών προϊόντων μας, αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και προσφέροντας ουσιαστική προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές», δήλωσε ο  CEO της Henkel, Carsten Knobel.

«Η μεταβλητότητα και η αβεβαιότητα στις παγκόσμιες αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά από την αρχή του έτους. Ωστόσο, οι στόχοι που έχουμε θέσει για το τρέχον οικονομικό έτος παραμένουν αμετάβλητοι, ενώ αναμένουμε περαιτέρω οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και προοδευτική βελτίωση της κερδοφορίας μέσα στο 2025. Αναμένουμε ένα ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο χάρη στις καινοτομίες μας, που θα παρουσιάσουμε στην αγορά μέσα από συνεχείς επενδύσεις στις μάρκες μας. Παράλληλα, προσδοκούμε υψηλά περιθώρια μικτού και λειτουργικού κέρδους (EBIT). Η πορεία που παρατηρήσαμε στους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος οικονομικού έτους δείχνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό αποδεικνύει ότι διαθέτουμε μια σαφή στρατηγική, την οποία υλοποιούμε με συνέπεια, και τηρούμε τις δεσμεύσεις μας».

Η θετική οργανική απόδοση πωλήσεων του επιχειρηματικού τομέα Adhesive Technologies κατά το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στη δυναμική ανάπτυξη του κλάδου «Mobility & Electronics». Αντίθετα, η μείωση των οργανικών πωλήσεων στον επιχειρηματικό τομέα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, στη μείωση αποθεμάτων από την πλευρά των πελατών και στις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Απόδοση Πωλήσεων του Ομίλου

Οι πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 5.242 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας μια ονομαστική μείωση -1,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (5.317 εκατομμύρια ευρώ). Οργανικά (δηλαδή προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές ισοτιμίες και εξαγορές/πώληση επιχειρηματικών μονάδων), οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά -1,0%. Αυτή η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη και αντανακλά το τρέχον απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο επηρεάζει τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική. Ενώ η οργανική απόδοση πωλήσεων σε επίπεδο Ομίλου υποστηρίχθηκε από μια θετική συνιστώσα τιμών, οι όγκοι ήταν κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Οι εξαγορές/πωλήσεις επιχειρηματικών μονάδων συνέβαλαν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1%. Αντίθετα, οι επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση στην απόδοση πωλήσεων, η οποία ανήλθε σε -1,4%.

Η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων στην Ευρώπη ήταν -2,0% το πρώτο τρίμηνο. Στην περιοχή  των IMEA, οι πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά κατά 4,6%. Η οργανική απόδοση πωλήσεων ήταν αρνητική στη Βόρεια Αμερική, με -5,6%, ενώ στη Λατινική Αμερική, η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων ήταν 1,5% υψηλότερη από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Στην Ασία-Ειρηνικό, η Henkel πέτυχε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 3,6%.

Απόδοση Πωλήσεων του Επιχειρηματικού Τομέα Adhesive Technologies

Ο επιχειρηματικός τομέας Adhesive Technologies πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 2.715 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας ονομαστική αύξηση 1,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (2.677 εκατομμύρια ευρώ). Οργανικά (δηλαδή προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές ισοτιμίες και εξαγορές/πώληση επιχειρηματικών μονάδων), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,1% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2024. Και οι δύο παράγοντες, τιμές και όγκοι, παρουσίασαν θετική εξέλιξη. Οι επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών μείωσαν τις πωλήσεις κατά -1,0% και οι εξαγορές/πωλήσεις επιχειρηματικών μονάδων είχαν θετική απόδοση 1,3%.

Η θετική οργανική απόδοση πωλήσεων του τομέα Adhesive Technologies το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στον κλάδο των Mobility & Electronics, ο οποίος πέτυχε ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 3,1%. Αυτή η ανάπτυξη υποστηρίχθηκε από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στους κλάδους των Electronics και Industrials, ενώ ο Automotive παρουσίασε πτώση λόγω του απαιτητικού περιβάλλοντος της αγοράς. Η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων στον κλάδο των Packaging & Consumer Goods ήταν ελαφρώς αρνητική με -0,4%. Ο κλάδος Packaging παρουσίασε σταθερή ανάπτυξη χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση. Από την άλλη, ο κλάδος Consumer Goods παρουσίασε ελαφρά πτώση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων στον κλάδο των Craftsmen, Construction & Professional αυξήθηκε κατά 0,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η ανάπτυξη υποστηρίχθηκε κυρίως από τις δραστηριότητες των Consumers & Craftsmen και Construction, οι οποίες παρουσίασαν θετική ανάπτυξη.

Συνολικά, η απόδοση του τομέα Adhesive Technologies είχε μεικτά αποτελέσματα παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις ήταν οργανικά χαμηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω του κλάδου «Craftsmen, Construction & Professional». Σε ένα αγοραστικό περιβάλλον που ήταν γενικά απαιτητικό, η Βόρεια Αμερική σημείωσε πτώση στις πωλήσεις, λόγω της ανάπτυξης των κλάδων «Mobility & Electronics» και «Packaging & Consumer Goods». Η περιοχή των IMEA παρουσίασε εξαιρετική οργανική ανάπτυξη πωλήσεων χάρη της διψήφιας αύξησης των οργανικών πωλήσεων στον κλάδο «Craftsmen, Construction & Professional». Παρομοίως και η Λατινική Αμερική σημείωσε εξαιρετική ανάπτυξη με τη διψήφια αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο «Mobility & Electronics». Ο κλάδος των Packaging & Consumer Goods και Craftsmen, Construction & Professional συνέβαλαν, επίσης, σε αυτήν την ανάπτυξη, καθώς και οι δύο παρουσίασαν εξαιρετική αύξηση. Στην Ασία-Ειρηνικός σημειώθηκε σημαντική ανάπτυξη λόγω της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων στον κλάδο των Electronics στην Κίνα.

Απόδοση Πωλήσεων του Επιχειρηματικού Τομέα Consumer Brands

Στον επιχειρηματικό τομέα Consumer Brands, οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 2.484 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ονομαστική μείωση -4,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οργανικά (δηλαδή προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές ισοτιμίες και εξαγορές/πώληση επιχειρηματικών μονάδων), οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά -3,5%. Ο τομέας παρουσίασε καλή ανάπτυξη τιμών σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν, όπως αναμενόταν, λόγω της μειωμένης καταναλωτικής ζήτησης και του μειωμένου αποθέματος των πελατών λιανικού εμπορίου – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική – και τις προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση -2,0% στις πωλήσεις, ενώ οι εξαγορές/πωλήσεις επιχειρηματικών μονάδων είχαν θετική απόδοση 0,8% στις πωλήσεις.

Το πρώτο τρίμηνο, ο τομέας Laundry & Home Care παρουσίασε αρνητική οργανική ανάπτυξη πωλήσεων -4,1%. Ο κλάδος Laundry Care παρουσίασε αρνητική ανάπτυξη με την πτώση της κατηγορίας «Fabric Cleaning». Ωστόσο, η κατηγορία «Fabric Care» σημείωσε πολύ ισχυρή ανάπτυξη. Αντίθετα, ο κλάδος Home Care κατέγραψε θετική οργανική αύξηση στις πωλήσεις, κυρίως λόγω της σημαντικής ανάπτυξης στις πωλήσεις στην κατηγορία Dishwashing.

Ο τομέας Hair παρουσίασε οργανική μείωση πωλήσεων -1,6%. Ο κλάδος Consumer παρουσίασε θετική ανάπτυξη χάρη στις κατηγορίες Hair Colorants και Hair Styling. Συνολικά, η απόδοση του κλάδου των Professionals ήταν χαμηλότερη σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με μείωση των πωλήσεων ως αποτέλεσμα του απαιτητικού καταναλωτικού περιβάλλοντος στην Βόρεια Αμερική.

Ο τομέας Other Consumer Businesses παρουσίασε μείωση οργανικών πωλήσεων -6,8%, κυρίως λόγω αρνητικής ανάπτυξης στον κλάδο Body Care στις περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων σε όλες τις περιοχές – εκτός από την περιοχή των IMEA – ήταν χαμηλότερη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Στην IMEA παρουσιάστηκε θετική οργανική αύξηση πωλήσεων χάρη στη σημαντική οργανική αύξηση στις πωλήσεις στον τομέα Hair και την ανάπτυξη στον τομέα Laundry & Home Care. Αντίθετα, η Ευρώπη σημείωσε μείωση στον τομέα Laundry & Home Care, και θετική ανάπτυξη στον τομέας Hair. Η ανάπτυξη πωλήσεων στις περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας-Ειρηνικός ήταν χαμηλότερη σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η απόδοση της Λατινικής Αμερικής, συνολικά, ήταν χαμηλότερη σε σχέση με την απόδοση του προηγούμενου έτους, λόγω εξελίξεων στον τομέα Laundry & Home Care. Αντίθετα, ο τομέας Hair παρουσίασε πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων.

Καθαρά Περιουσιακά Στοιχεία και Χρηματοοικονομική Θέση του Ομίλου

Δεν υπήρξαν ουσιαστικές αλλαγές στα καθαρά περιουσιακά στοιχεία και τη χρηματοοικονομική θέση του Ομίλου κατά την περίοδο αναφοράς σε σχέση με την κατάσταση της 31ης Δεκεμβρίου 2024.

Προβλέψεις για τον Όμιλο

Για το τρέχον έτος, η Henkel αναμένει οργανική ανάπτυξη πωλήσεων μεταξύ 1,5% και 3,5%. Για την επιχειρηματική μονάδα Adhesive Technologies, αναμένεται οργανική ανάπτυξη πωλήσεων  2,0% έως 4,0%, ενώ για την επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands, αναμένεται οργανική αύξηση πωλήσεων από 1,0% έως 3,0%.

Η προσαρμοσμένη απόδοση πωλήσεων (προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT) αναμένεται σε 14,0% έως 15,5%. Για την επιχειρηματική μονάδα Adhesive Technologies, αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 16,0% και 17,5% και μεταξύ 13,5% και 15,0% για την επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands.

Η προσαρμοσμένη κερδοφορία ανά προτιμώμενη μετοχή (EPS) με σταθερούς συναλλαγματικούς δείκτες αναμένεται να αυξηθεί στην περιοχή μονοψήφιων ποσοστών χαμηλών έως υψηλών.

Περαιτέρω Προβλέψεις για το 2025:

  • Αγορές/Αποεπενδύσεις: αρνητική επίδραση στην οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων στην περιοχή των μονοψήφιων ποσοστών.
  • Μετατροπή πωλήσεων σε ξένο συνάλλαγμα: ουδέτερη έως αρνητική επίδραση στην περιοχή των μονοψήφιων ποσοστών.
  • Τιμές άμεσων υλών: αύξηση του χαμηλού έως μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού σε σχέση με τον μέσο όρο του προηγούμενου έτους.
  • Έξοδα αναδιάρθρωσης: 200 έως 250 εκατομμύρια ευρώ.
  • Χρηματικές εκροές από επενδύσεις σε ακίνητα, εργοστάσια και άυλα περιουσιακά στοιχεία: μεταξύ 650 και 750 εκατομμυρίων ευρώ.

Σχετικά

Tags: Αποτελέσματα
Share15Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Ο CEO του ΟΠΑΠ Jan Karas
On the Radar

Jan Karas / ΟΠΑΠ: Αθλητικός στοιχηματισμός και online πλατφόρμες άνοιξαν νέους ορίζοντες

29 Μαΐου 2025
Jan Karras
On the Radar

Αύξηση κερδών με καλύτερα περιθώρια πέτυχε ο ΟΠΑΠ στο Q1

28 Μαΐου 2025
Ο πρόεδρος της Fourlis Holding, Βασίλης Φουρλής
On the Radar

Μείωσε τις ζημιές ο Fourlis – Ετοιμάζει επιστροφή κεφαλαίου λόγω Trade Estates

27 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Λιμάνια, ανθρώπινο δυναμικό και υπερτουρισμός στο επίκεντρο των συζητήσεων του PSTF

TITAN: Θετικό ξεκίνημα το 2025 με αύξηση πωλήσεων και επενδυτική δυναμική

MostPopular

  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    316 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Αλλαγές στους δείκτες του Χ.Α: Οι φοβικοί και οι επιθετικοί επιχειρηματίες σε όρους… ταμπλό!

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Το παρασκήνιο πίσω από τη “βόμβα” για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

    49 shares
    Share 20 Tweet 12
  • Alpha Bank: Ο Ορτσέλ ήθελε απεγνωσμένα μια νίκη… και την πλήρωσε 615 εκατ.!

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Το deal Ορτσέλ – Χόλτερμαν ισχυροποιεί Ψάλτη και ξεκλειδώνει… δυναμική

    62 shares
    Share 25 Tweet 16

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr