• Τελευταία
  • Trending
  • All

Skroutz: Πώς κινήθηκαν οι online αγορές το Πάσχα

24 Απριλίου 2025

Pre-game show με Χάρη Κοπιτσή και Γιώργο Λιβάνη

13 Μαΐου 2025

Αλβανία: Πρωθυπουργός για τέταρτη φορά ο Ράμα

13 Μαΐου 2025

Τραμπ και Ζελένσκι έτοιμοι για… Τουρκία – Ο Πούτιν ψάχνει… εισητήρια

13 Μαΐου 2025
Το απίστευτα λεφτά στο ταμείο της Berkshire

Το απίστευτα λεφτά στο ταμείο της Berkshire

13 Μαΐου 2025

Η Κίνα παραλαμβάνει ξανά Boeing…

13 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ ήρε όλες τις κυρώσεις στη Συρία

13 Μαΐου 2025

Τα δύσκολα θέματα στη συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς

13 Μαΐου 2025

Ο Μερτς εξέθεσε τον Μητσοτάκη για την εργασιακή απορρύθμιση

13 Μαΐου 2025
Close up of stock market trader looking at graph of share prices

Η αγορά βλέπει νέο ανοδικό οικονομικό κύκλο

13 Μαΐου 2025

Στα δικαστήρια με επενδυτές για την επαναγορά ομολόγων η Ελλάδα

13 Μαΐου 2025

Φωτιά ξέσπασε τώρα στο McArthurGlen στα Σπάτα

13 Μαΐου 2025

Η Noval Property παρουσιάζει το “Ardittos House”

13 Μαΐου 2025

Η AKTOR εξαγοράζει Φ/Β 20MW για 7,5 εκατ.

13 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ

ΕΕΑ: Ο εξορθολογισμός της Εθνικής Ασφαλιστικής πλήττει τους ασφαλισμένους

13 Μαΐου 2025
Τράπεζα της Ελλάδας

ΤτΕ: Ορκωμοσία των νέων μελών του Γενικού Συμβουλίου

13 Μαΐου 2025

ΕΛΑΣ: Σε εξέλιξη αστυνομική επιχείρηση στη Νομική – 7 προσαγωγές

13 Μαΐου 2025

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για τη ΝΔ – δεύτερο το ΠΑΣΟΚ

13 Μαΐου 2025

METLEN: 10ετές PPA με την Iliad για προμήθεια «πράσινης» ενέργειας

13 Μαΐου 2025

Τι λέει για Ελλάδα, Τουρκία και οικονομία ο Τζον Κατσιματίδης

13 Μαΐου 2025

Χρωματιστά τιμολόγια και στο φυσικό αέριο

13 Μαΐου 2025

Οι cyber-σταυροφόροι του Βατικανού

13 Μαΐου 2025

Το δολάριο κρατάει, το γιουάν απογειώνεται μετά το deal ΗΠΑ–Κίνας

13 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Skroutz: Πώς κινήθηκαν οι online αγορές το Πάσχα

22,8% αυξήθηκε ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα και 34% για αγορές μέσω Skroutz app αντίστοιχα

Statistics DepartmentΑπόStatistics Department
24 Απριλίου 2025
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 0
0
44
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024) κατέγραψε το Skroutz.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,8% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024.

Παράλληλα αύξηση 15,3% σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ενώ οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz App αυξήθηκαν κατά 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Ποσοστά αύξησης που καταδεικνύουν τη συνεχώς αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στις on-the-go αγορές.

Σχετικάθέματα

Επτά χρόνια LEARNING FOR LIFE: Η DIAGEO στηρίζει τον HORECA

13 Μαΐου 2025

Η M. Panajia νέα Γενική Διευθύντρια για το Cluster WE South της Henkel Consumer Brands

7 Απριλίου 2025

Λιανεμπόριο: Οι κύριες Τάσεις και Προκλήσεις για το 2025

27 Μαρτίου 2025

Αρκετά νωρίτερα φαίνεται, σύμφωνα με τα στοιχεία, πως έκαναν οι καταναλωτές τα online ψώνια τους φέτος με την Τετάρτη πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα να είναι η μέρα με τις περισσότερες παραγγελίες, σε ποσοστό 53% επί του συνολικού αριθμού των παραγγελιών που έγιναν την εξεταζόμενη περίοδο. Αντίθετα, το 2024 το 56% των παραγγελιών είχαν γίνει τη Μεγάλη Δευτέρα (29.04.2024), με τους καταναλωτές να δείχνουν ότι προτίμησαν το last minute shopping. Δεν έλειψαν ωστόσο και φέτος και εκείνοι οι καταναλωτές που επέλεξαν να κάνουν αγορές της τελευταίας στιγμής, χρησιμοποιώντας την Express Παράδοση, αυξάνοντας τον αριθμό των εν λόγω παραγγελιών κατά 2% σε σχέση με το 2024.

Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, οι καταναλωτές και φέτος έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα 165€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που πλήρωσαν με Google Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 51€ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 54€ κατά μέσο όρο. Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, κάτι που αποδεικνύεται και από την αυξανόμενη χρήση των προσφερόμενων μεθόδων πληρωμής στο Skroutz.

Στοιχεία για τη Last Mile εμπειρία του καταναλωτή

Πώς όμως προτίμησαν οι καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους; Και σε αυτή την περίπτωση τα δεδομένα καταδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών για εύκολες και γρήγορες παραδόσεις με βάση τις δικές τους ανάγκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των παραγγελιών που παραδόθηκαν μέσω Skroutz Point άγγιζε το 16% επί του συνόλου το 2023, το 32% το 2024 και το 42% για το Πάσχα του 2025.

Χαρακτηριστική είναι η αύξηση των ποσοστών διεκπεραιωμένων παραγγελιών μέσω Skroutz Last Mile για τα 3 τελευταία χρόνια και σε αυτή την περίπτωση με το Πάσχα του 2023 να καταγράφεται το 41% επί του συνόλου των παραγγελιών, ποσοστό που άγγιξε το 49% το 2024 και το 55% για το 2025 (αύξηση 30% σε σχέση με πέρυσι επί του αριθμού διεκπεραιωμένων SLM παραγγελιών).

Τέλος, σημαντική είναι η αύξηση και των παραγγελιών που “έφυγαν” από τις αποθήκες της Skroutz, με ποσοστό αύξησης 62% σε σχέση με τον αριθμό παραγγελιών αντίστοιχα για το 2024.

Δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων

Οι κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις για την πασχαλινή περίοδο 2025 είναι:

  1. Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
  2. Sneakers
  3. Θήκες Κινητών
  4. Βιταμίνες
  5. Ανδρικές Μπλούζες
  6. Κινητά Τηλέφωνα
  7. Κρέμες Προσώπου
  8. Πασχαλινές Λαμπάδες
  9. Αντηλιακά
  10. Σαμπουάν

Η μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των πωλήσεων σημειώθηκε στην κατηγορία Sneakers (33,82%) με τις Πασχαλινές Λαμπάδες να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 26% σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα.

Σχετικά

Tags: Λιανεμπόριο
Share18Tweet11Share3Send
Statistics Department

Statistics Department

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Επτά χρόνια LEARNING FOR LIFE: Η DIAGEO στηρίζει τον HORECA

13 Μαΐου 2025
The Wire

Η M. Panajia νέα Γενική Διευθύντρια για το Cluster WE South της Henkel Consumer Brands

7 Απριλίου 2025
The Wire

Λιανεμπόριο: Οι κύριες Τάσεις και Προκλήσεις για το 2025

27 Μαρτίου 2025
Επόμενο άρθρο

Πάσχα 2025: Οι προορισμοί που κέρδισαν τους Έλληνες

ΟΠΑΠ

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Ενισχυμένα λειτουργικά περιθώρια και θετικές προοπτικές

MostPopular

  • Ο Μερτς περιμένει τον Μητσοτάκη με …νάρκες

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    592 shares
    Share 237 Tweet 148
  • Ο Μερτς εξέθεσε τον Μητσοτάκη για την εργασιακή απορρύθμιση

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Τα δύσκολα θέματα στη συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Τα datacenters απειλούν να “στραγγίσουν”… ακόμα και την Αθήνα

    115 shares
    Share 46 Tweet 29

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr