• Τελευταία
  • Trending
  • All

Νορβηγία: Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν μερίδιο αγοράς

2 Ιανουαρίου 2025

Επικοινωνία φον ντερ Λάιεν – Τραμπ για παράταση και… ταγκό

25 Μαΐου 2025

Underdog: Πάει για κλείσιμο το Attica TV – Τα πολιτικά και επιχειρηματικά σενάρια

25 Μαΐου 2025

Οι Ουκρανοί προσπάθησαν να ρίξουν το ελικόπτερο του Πούτιν με drones

25 Μαΐου 2025

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Τραμπ το 2028 και δύο twists…

25 Μαΐου 2025

Πίσω από τη μεγαλύτερη ανταλλαγή αιχμαλώτων Ρωσίας – Ουκρανίας

25 Μαΐου 2025
Η οικονομική ατζέντα της εβδομάδας

Week ahead: Τα πρακτικά της Fed, ο πληθωρισμός στην Ευρώπη και τα στοιχεία από την Ασία

25 Μαΐου 2025

Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

25 Μαΐου 2025
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

25 Μαΐου 2025
Στεγνώνουν και στραγγίζουν το Χ.Α: Οι κίνδυνοι ξανά στο ραντάρ

Αγορές: Ο φόβος φυλάει τα έρμα – Τραμπ, Nvidia, Fed στο επίκεντρο

25 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ προσπαθεί να “στραγγαλίσει” το Χάρβαρντ

25 Μαΐου 2025

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 26 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Νορβηγία: Τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν μερίδιο αγοράς

Τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί καταλαμβάνοντας σχεδόν το 10% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Νορβηγία μέσα σε μόλις πέντε χρόνια, όπως έδειξαν την Πέμπτη τα στοιχεία της ομοσπονδίας οδικών μεταφορών της χώρας (OFV).

NewsRoomΑπόNewsRoom
2 Ιανουαρίου 2025
Στις On the Radar, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 0
0
43
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί καταλαμβάνοντας σχεδόν το 10% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Νορβηγία μέσα σε μόλις πέντε χρόνια, όπως έδειξαν την Πέμπτη τα στοιχεία της ομοσπονδίας οδικών μεταφορών της χώρας (OFV).

Η πλούσια Νορβηγία βρίσκεται πολύ πιο μπροστά από τις περισσότερες χώρες στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα και σε αντίθεση με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχει επιβάλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι μάρκες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν η Tesla, ακολουθούμενη από τη Volkswagen και την Toyota. Τα κινεζικά EV αντιπροσωπεύουν πλέον σχεδόν το 10% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.

Σχετικάθέματα

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Τραμπ το 2028 και δύο twists…

25 Μαΐου 2025

Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

25 Μαΐου 2025
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

25 Μαΐου 2025

Στη Νορβηγία, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των κινεζικών κατασκευαστών όπως η MG, μέρος της SAIC Motor, η BYD και η XPeng αυξήθηκε στο 8,8% πέρυσι, από 5,1% το 2023 και 4,1% το 2021, σύμφωνα με υπολογισμούς του Reuters που βασίζονται σε στοιχεία της OFV για τις 20 κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων που πωλούνται.

Το πρώτο κινεζικό EV που έφτασε στη Νορβηγία, από την MG, στάλθηκε μόλις πριν από πέντε χρόνια, τον Ιανουάριο του 2020.

«Η νορβηγική αγορά αυτοκινήτων είναι ίσως μία από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Υπάρχει έντονος ανταγωνισμός», δήλωσε η Christina Bu, επικεφαλής της Νορβηγικής Ένωσης EV. Πρόσθεσε όμως ότι «η Νορβηγία θα είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα εξαλείψει λίγο πολύ τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες από την αγορά νέων αυτοκινήτων».

Οι δασμοί από ΕΕ και ΗΠΑ

Οι Βρυξέλλες και η Ουάσινγκτον λένε ότι τα κινεζικά EV επωφελούνται από αθέμιτες επιδοτήσεις, κάτι που το Πεκίνο αρνείται, και οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προειδοποιήσει ότι θα μπορούσαν να πληγούν σκληρά από τις φθηνές κινεζικές εισαγωγές, αν και υπάρχουν αμφιβολίες για το αν οι αγοραστές θα υιοθετήσουν άγνωστες μάρκες, όπως επισημαίνει το Reuters.

Από τον Νοέμβριο του 2024, η ΕΕ αύξησε τους εισαγωγικούς δασμούς για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως και 45,3%.

«Αντιμετωπίζουμε όλες τις χώρες με τον ίδιο τρόπο», δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Μεταφορών της Νορβηγίας Cecilie Knibe Kroglund. Η σκανδιναβική χώρα δεν αποτελεί μέρος της ΕΕ.

Η κίνηση της ΕΕ ακολούθησε την απόφαση των Ηνωμένων Πολιτειών να αυξήσουν τους εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 100% της αξίας τους το 2024 από 25% προηγουμένως.

Η Κίνα έγινε ο κορυφαίος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο το 2023, πουλώντας περίπου 1,2 εκατομμύρια EV παγκοσμίως.

Η αλλαγή στο τοπίο

Σίγουρα, ενώ σχεδόν όλοι οι νέοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στη Νορβηγία έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, ορισμένοι παραμένουν αρνητικοί.

«Οι κύριοι αγοραστές αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) στη Νορβηγία είναι εταιρείες ενοικίασης, επειδή πολλοί τουρίστες δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο Hekneby.

Παρόλα αυτά, το αυξανόμενο μερίδιο των EV στους νορβηγικούς δρόμους σημαίνει ότι και άλλοι τομείς πρέπει να προσαρμοστούν. Στα πρατήρια καυσίμων, όλο και περισσότερες αντλίες βενζίνης αντικαθίστανται με γρήγορους ηλεκτρικούς φορτιστές.

«Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα έχουμε τουλάχιστον τόσους σταθμούς φόρτισης όσες αντλίες καυσίμων», δήλωσε ο Anders Kleve Svela, ανώτερο στέλεχος της Circle K, του μεγαλύτερου λιανοπωλητή καυσίμων της Νορβηγίας.

«Σε λίγα μόλις χρόνια πάνω από το 50% όλων των αυτοκινήτων στη Νορβηγία θα είναι ηλεκτρικά… Πρέπει να αυξήσουμε τους σταθμούς φόρτισης ανάλογα με αυτό», πρόσθεσε.

Για τους οδηγούς, η μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σημαίνει ότι μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να φορτίσει ένα αυτοκίνητο το χειμώνα λόγω του κρύου καιρού.

«Μερικές φορές μου λείπει το γεγονός ότι μπορώ απλώς να το γεμίσω και να φύγω πέντε λεπτά αργότερα», δήλωσε η Desire Andresen, 28 ετών, οικιακή βοηθός, που φορτίζει το αυτοκίνητό της σε σταθμό Circle K έξω από το Όσλο.

«Αλλά νιώθω πιο άνετα με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο … Είναι καλύτερο για το περιβάλλον και τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παράγουν τόση δυσοσμία».

Σχετικά

Tags: αυτοκίνηταδασμοίΗΠΑΚίναΚομισιόνΝορβηγίαΠεριβάλλον
Share17Tweet11Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Crisis Zone

Οι 7 πιθανοί διάδοχοι του Τραμπ το 2028 και δύο twists…

25 Μαΐου 2025
The Wire

Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

25 Μαΐου 2025
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού
The Wire

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

25 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Μάρης εξαγοράζει το Open από τον Σαββίδη

To 2023-24 ήταν η πρώτη διετία με back-toback κέρδη άνω του 20% από το 1998

MostPopular

  • Underdog: Πάει για κλείσιμο το Attica TV – Τα πολιτικά και επιχειρηματικά σενάρια

    71 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Meteo: 18 ώρες με καταιγίδες από… τώρα! – Που θα χτυπήσουν

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο – Βροχές και καταιγίδες σήμερα

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Αγορές: Ο φόβος φυλάει τα έρμα – Τραμπ, Nvidia, Fed στο επίκεντρο

    48 shares
    Share 19 Tweet 12
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    988 shares
    Share 395 Tweet 247

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr