• Τελευταία
  • Trending
  • All

«Ο Επικήδειος» επιστρέφει στην Θεσσαλονικη για λίγες μόνο παραστάσεις

25 Δεκεμβρίου 2024

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

«Ο Επικήδειος» επιστρέφει στην Θεσσαλονικη για λίγες μόνο παραστάσεις

NewsRoomΑπόNewsRoom
25 Δεκεμβρίου 2024
Στις The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
19 0
0
52
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Μετά την επιτυχή της πορεία στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη, η παράσταση «Ο Επικήδειος» επιστρέφει στην Θεσσαλονικη για λίγες μόνο παραστάσεις στο Θέατρο Αυλαία.

Υπόθεση

Ένας ηλικιωμένος συγγραφέας, γυρνώντας από την κηδεία ενός καταξιωμένου συναδέλφου του και αγωνιώντας για τη δική του καταξίωση έστω και μετά θάνατον, τηλεφωνεί στον φίλο του και συνάδελφό του προσπαθώντας να τον πείσει να γράψουν τον Επικήδειο ο ένας του άλλου…

Λίγα λόγια για το έργο από τον ίδιο τον συγγραφέα

Σχετικάθέματα

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

“Στον Επικήδειο, το άλλο πρόσωπο, αυτό που χωρίς να φαίνεται και να ακούγεται συνομιλεί με το επί σκηνής, με ενδιέφερε όσο και το επί σκηνής πρόσωπο που βλέπουμε και ακούμε.

Χωρίς να είναι παρών, ο θεατής θα έπρεπε σιγά-σιγά να αρχίσει να τον φαντάζεται, να τον γνωρίζει, ακόμα και να μαντεύει και τις αντιδράσεις του.

Αυτό φυσικά σημαίνει ότι πρώτος εγώ έπρεπε να ξέρω εξίσου καλά με τον επί σκηνής χαρακτήρα και τον αφανή συνομιλητή του. Ουσιαστικά δηλαδή πρόκειται για ένα διάλογο όπου αφαιρέθηκε ένας από τους δύο «λόγους».

Για να αποκαλυφθούν και οι δύο μέσα από την οικονομία του ενός. Ποια η διαφορά; Τεράστια θα ‘λεγα.

Τόση που σαν συνήθη διάλογο αυτό το μονόπρακτο δε θα μού ‘κανε κανένα κέφι να το γράψω.

Αυτή δα είναι και η μαγεία ενός μονολόγου, αυτή η μοναξιά του ενός προσώπου επί σκηνής, μοναξιά που ρευστοποιεί τα συγκεκριμένα του περίγυρου σε ύλη φαντασίας, ονείρου, σκέψης, δίνοντάς τους έτσι μιαν παραπανιστή σημασία και άπλα.”

Ιάκωβος Καμπανέλλης.

Σημείωμα σκηνοθέτιδας

Προσεγγίσαμε το έργο με πυξίδα αυτά τα λόγια του ίδιου του συγγραφέα και μια εξπρεσιονιστική διάθεση που θεωρούμε ότι αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο την υπερβολή της μαύρης κωμωδίας.

Ο Επικήδειος είναι μια ξεκαρδιστική μαύρη κωμωδία πιο επίκαιρη από ποτέ. Στην εποχή της πανδημίας όπου ο φόβος του θανάτου οδήγησε πολλές φορές στην έκπτωση των αξιών, η Τέχνη είναι αυτή που καλείται να τις επαναπροσδιορίσει και να τις επανορθώσει.Ο Επικήδειος το καταφέρνει με τον πιο αστείο και απολαυστικό τρόπο βάζοντας στο προσκήνιο έναν συγγραφέα του οποίου η αγωνία για καταξίωση έστω και μετά θάνατον τον οδηγεί στην απώλεια κάθε ίχνους αξιοπρέπειας, ακεραιότητας, αλληλεγγύης, ενσυναίσθησης και συντροφικότητας, ακόμα και λογικής. Στη θέση τους βασιλεύουν η ματαιοδοξία, ο φθόνος, η μικροπρέπεια, η κολακεία, η ιδιοτέλεια και ο παραλογισμός.

Ο Καμπανέλλης δημιουργεί αυθεντικούς ελληνικούς χαρακτήρες, μορφές που μας είναι οικείες και που γι’ αυτό το λόγο εύκολα μπορούμε να τις αναγνωρίσουμε. Αντλεί την ποίηση μέσα από την τάξη των λαϊκών ανθρώπων. Μιλώντας απευθείας στην ελληνική ψυχή όπως μόνο αυτός ξέρει, με εργαλείο του την υπερβολή της κωμωδίας, καταδεικνύει τις πιο σκοτεινές πτυχές του ψυχισμού μας.

«Αθωότατα τα σκουληκάκια του ψαλμού, μπροστά σ’ αυτά που μας τρώνε ζωντανούς» λέει κάποια στιγμή στο έργο ο ήρωας σαν να τα εξαπολύει με τη φράση του να φάνε ζωντανό το συνομιλητή του, καθώς και το κοινό.

Στην πραγματικότητα, αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα ξεκαρδιστικά «μαύρα» λόγια του «ενεργοποιούν», μέσα μας, αυτά τα σκουλήκια, και τις σκιές που μας στοιχειώνουν, με την ελπίδα να τα ξορκίσουν -μες από το γέλιο- και να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους, όπως μόνο η Τέχνη ξέρει και μπορεί.

Ταυτότητα παράστασης”

«Ο Επικήδειος» του Ιάκωβου Καμπανέλλη

Ερμηνεία: Μιχαήλ Δουκάκης
Σκηνοθεσία: Τατιάνα Σκανάτοβιτς
Μουσική επιμέλεια/Φωτισμοί: Βαγγέλης Σαγρής
Μακιγιάζ: Ναϊάδα Σαγρή

Για εισητήρια πατήστε εδω

 

Έγραψαν για την παράσταση:

“…Επίκαιρος, πολύ επίκαιρος ο «Επικήδειος» του Καμπανέλλη δια στόματος και σώματος τού μοναχικά ιδιοφυούς Μιχάλη Δουκάκη. Τι ηθοποιός. Τι ιερά μανία, διονυσιακή κι ανεξάντλητος. Τελεσφόρος αρνησικυρία, φαντασμαγορική αμφιθυμία, άνθρωπος ορχήστρα, μακάρι να παίζει πάντα μόνος του, με χιλιάδες θεατές να χάσκουν εκστασιασμένοι εμπρός του. Ανακαλύψτε τον! …”

Κωνσταντίνος Μπούρας

…Ο Μιχάλης Δουκάκης με ερμηνεία που κυριολεκτικά σε καθηλώνει, παίζει τον ρόλο ενός συγγραφέα που επιστρέφει από την κηδεία ενός ομοτέχνου του και έχοντας ζηλέψει τη μεγαλοπρέπεια της τελετής προσπαθεί να σκαρφιστεί ένα σχέδιο, για να εξασφαλίσει τη μεταθανάτια δόξα του. Αυτό τον φόβο του θανάτου, της μοναξιάς και την επιθυμία της υστεροφημίας, κατάφερε ο Ι. Καμπανέλλης να τα μετουσιώσει σε μια υπέροχη κωμωδία, που με την ιδιοφυή συναισθηματική νοημοσύνη του Μιχάλη Δουκάκη, απογειώθηκε σε μια αλησμόνητη παράσταση, που είχε την ιδιαιτερότητα να σε κάνει να γελάς και να συγκινείσαι την ίδια ακριβώς στιγμή, με χιούμορ ποιοτικό, υπόγειο, μαύρο, αλλά και σύγχρονο.

…Τον «Επικήδειο» έχουν ερμηνεύσει πολλοί κατά καιρούς ηθοποιοί, αλλά θα λέγαμε πως η ερμηνεία του Μιχάλη Δουκάκη παρασύρει τον θεατή με την ειλικρίνεια, την ανθρωπιά και την απόλυτη ταύτισή του, με αυτό που ήθελε να πει και με τον τρόπο που ήθελε να το εκφράσει ο Ιάκωβος Καμπανέλλης….

Γιάννα Κατσαγεώργ

…Ο Μιχάλης Δουκάκης με ερμηνεία που κυριολεκτικά σε καθηλώνει, παίζει τον ρόλο ενός συγγραφέα που επιστρέφει από την κηδεία ενός ομοτέχνου του και έχοντας ζηλέψει τη μεγαλοπρέπεια της τελετής προσπαθεί να σκαρφιστεί ένα σχέδιο, για να εξασφαλίσει τη μεταθανάτια δόξα του. Αυτό τον φόβο του θανάτου, της μοναξιάς και την επιθυμία της υστεροφημίας, κατάφερε ο Ι. Καμπανέλλης να τα μετουσιώσει σε μια υπέροχη κωμωδία, που με την ιδιοφυή συναισθηματική νοημοσύνη του Μιχάλη Δουκάκη, απογειώθηκε σε μια αλησμόνητη παράσταση, που είχε την ιδιαιτερότητα να σε κάνει να γελάς και να συγκινείσαι την ίδια ακριβώς στιγμή, με χιούμορ ποιοτικό, υπόγειο, μαύρο, αλλά και σύγχρονο.

…Τον «Επικήδειο» έχουν ερμηνεύσει πολλοί κατά καιρούς ηθοποιοί, αλλά θα λέγαμε πως η ερμηνεία του Μιχάλη Δουκάκη παρασύρει τον θεατή με την ειλικρίνεια, την ανθρωπιά και την απόλυτη ταύτισή του, με αυτό που ήθελε να πει και με τον τρόπο που ήθελε να το εκφράσει ο Ιάκωβος Καμπανέλλης….”

Γιάννα Κατσαγιώργη, Δημοσιογράφος Εθνικού Κύρηκα Αμερικής

“Στο Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ, ο Μιχαήλ Δουκάκης έδωσε ρέστα επί σκηνής, με όλα τα στοιχεία υπερπολλαπλασιασμένα και διογκωμένα, έτσι ώστε η ύστατη τιμή στον τιμώμενο να καθίσταται στο τέλος στοιχείο για διασκέδαση. Ο συγγραφέας έγραψε και ο ηθοποιός έδωσε όλο το φάσμα των κωμικών διακυμάνσεων, με έμφαση στην καταφανέστατη επιθυμία του ηλικιωμένου συγγραφέα που, επιστρέφοντας από την κηδεία ενός άλλου συγγραφέα, ζήλεψε τη δόξα του τεθνεώτος και αποφασίζει να γράψει ο ίδιος τον επικήδειο ενός ετοιμόρροπου συναδέλφου του και εκείνος, ο ετοιμόρροπος, τον δικό του. Εσύ θα γράψεις για μένα κι εγώ για σένα, από τώρα, να έχουμε τους επικήδειους έτοιμους κι όποιος πεθάνει πρώτος… χτύπα ξύλο (να μην είμαι εγώ), θα έχει τον έπαινο και την τιμή που του πρέπει.

Κι εδώ έγκειται όλο το κωμικό στοιχείο, το οποίο επεξεργάστηκε ο συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλλης από κάθε δυνατή πλευρά. Πολιτική, κοινωνική, οικονομική, πνευματική, συντεχνιακή, ανθρώπινη…

…Το κοινό στο θέατρο δεν σταμάτησε να γελάει με τη μωροφιλοδοξία του ήρωα. Και ένα ακόμα σχόλιο. Νομίζω πως ο Μιχαήλ Δουκάκης θύμιζε κάπως τον Θύμιο Καρακατσάνη και σαν φιγούρα και σαν λόγος και σαν στήσιμο. Η παράδοση καλά κρατεί και χαίρομαι που ένας νεότερος τιμά τη γενιά του. Μην το χάσετε.”

Ανθούλα Δανιήλ, Συγγραφέας, Κριτικός Θεάτρου, Διδάκτωρ φιλολογίας

“…Ο κ. Μιχαήλ Δουκάκης ανταποκρίνεται με άψογη τεχνική και ταλέντο στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου ρόλου. Με την είσοδο του στην σκηνή, κυριολεκτικά ακούμε την σιωπή του που μιλάει εύγλωττα μέσα από τις κινήσεις του σώματός του και τις εκφράσεις του προσώπου. …Ο κ. Δουκάκης μορφοποιεί, ψηφίδα-ψηφίδα, τον δραματικό χαρακτήρα με εκφραστική δεινότητα.

Αδιαμφισβήτητα, ο κ. Δουκάκης με ευκρίνεια στον λόγο, με εναρμονισμένες κινήσεις που υπογραμμίζουν την ηλικιακή δυσκινησία του χαρακτήρα αλλά και ένα οξύτατο βλέμμα μέσα στο οποίο υφέρπει η πανουργία του θεατρικού προσώπου να πείσει τον τηλεφωνικό συνομιλητή του, μας χαρίζει μια εξέχουσα ερμηνεία σαν αόρατη μουσική φωτός που δονεί την πλατεία.”

Καλλιόπη Γ. Ραπανάκη, Θεατρολόγος, Κριτικός Θεάτρου

“…Επίκαιρος, πολύ επίκαιρος ο «Επικήδειος» του Καμπανέλλη δια στόματος και σώματος τού μοναχικά ιδιοφυούς Μιχάλη Δουκάκη. Τι ηθοποιός. Τι ιερά μανία, διονυσιακή κι ανεξάντλητος. Τελεσφόρος αρνησικυρία, φαντασμαγορική αμφιθυμία, άνθρωπος ορχήστρα, μακάρι να παίζει πάντα μόνος του, με χιλιάδες θεατές να χάσκουν εκστασιασμένοι εμπρός του. Ανακαλύψτε τον.

Κωνσταντίνος Μπούρας, Θεατρολόγος, Κριτικός Θεάτρου

“Η σκηνοθέτιδα Τατιάνα Σκανάτοβιτς αξιοποίησε το κείμενο του Καμπανέλλη με θαυμαστό τρόπο, χαρίζοντας στο κοινό μια ξεκαρδιστική μαύρη κωμωδία, χάρη και στην υπέροχη ερμηνεία του Μιχαήλ Δουκάκη. Ο άνθρωπος σε όλο του το μεγαλείο, χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας, αρκεί να του αποδοθούν τιμές, έστω και μετά θάνατον, ακόμα κι αν δεν τις αξίζει. Όλα για τα μάτια του κόσμου, όλα για τις εντυπώσεις και για το θεαθήναι. Στο εξαιρετικό αποτέλεσμα συνέτειναν, τα μέγιστα, οι ωραίες μουσικές επιλογές και οι υποβλητικοί φωτισμοί του Βαγγέλη Σαγρή, καθώς και η μεταμόρφωση του Δουκάκη από το μακιγιάζ της Ναϊάδας Σαγρή.

Οι θεατές, γελώντας συνέχεια στη διάρκεια της παράστασης, καταχειροκρότησαν όλους τους συντελεστές, στο τέλος, αποθεώνοντας τον Μιχαήλ Δουκάκη, για τη μοναδική ερμηνεία του.”

Νίκος Μπατσικανής, τακτικό μέλος της Ένωσης Κριτικών Θεάτρου.

Σχετικά

Tags: content from partnersΠολιτισμός
Share21Tweet13Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024
The Wire

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
The Wire

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Επιμένει το κύμα κακοκαιρίας-Xιόνια στην Αττική

Χιόνια, κακοκαιρία Μήδεια

Διακοπή κυκλοφορίας στην Πάρνηθα– Οδηγοί κόλλησαν στο χιόνι στην Αράχωβα

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    163 shares
    Share 65 Tweet 41
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    76 shares
    Share 30 Tweet 19
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    964 shares
    Share 386 Tweet 241
  • Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr