• Τελευταία
  • Trending
  • All

Πώς πληρώνουν οι Έλληνες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό

28 Νοεμβρίου 2024

Η πολιτική Τραμπ θάβει μικρές χώρες στα χρέη!

19 Μαΐου 2025

Ανάλυση της ρητορικής Τραμπ – Πούτιν μετά την επικοινωνία

19 Μαΐου 2025

Δίωρη επικοιωνία Τραμπ – Πούτιν: Θα κάτσουν στο τραπέζι Ρωσία – Ουκρανία

19 Μαΐου 2025

Κάτι συμβαίνει με τον χρυσό! Όχι, δεν είναι πλάκα

19 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ

Τα μαζεύει η Εθνική Ασφαλιστική μετά τις αντιδράσεις

19 Μαΐου 2025

Έπιασε τις 1810 μονάδες το Χ.Α με οδηγούς ΔΑΑ, Coca Cola και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

19 Μαΐου 2025

Nova: Η ιστορία του Final Four γράφεται στα ελληνικά με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό

19 Μαΐου 2025

Η ΕΤΑΔ παραχωρεί στον Δήμο Κω παραθαλάσσια έκταση στη Νέα Αλικαρνασσό

19 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Σε τροχιά υποβάθμισης θέτει η Scope τις ΗΠΑ

19 Μαΐου 2025

Γιώργος Αμανατίδης και Θανάσης Κολιτσιδάκης στο Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta για τον τελικό κυπέλλου

19 Μαΐου 2025

Η Visa και η Ubisoft ανακοινώνουν τριετή στρατηγική συνεργασία

19 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Παγκόσμια αναγνώριση για την Πειραιώς στα βραβεία “The Banker Technology Awards 2025”

19 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Η Ρουμανία κρατά ευρωπαϊκή ρότα, αλλά με βαρίδια στα οικονομικά

19 Μαΐου 2025

Public: Κάνουν το κλιματιστικό προσιτό – Δώρο ο ΦΠΑ & εγγύηση χαμηλότερης τιμής

19 Μαΐου 2025

Delphi Forum Slemani: Η γεωπολιτική ανασύνθεση στην καρδιά της Μ. Ανατολής

19 Μαΐου 2025

Συνεργασία Snappi – Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού

19 Μαΐου 2025

HellasFin: Το παγκόσμιο οικονομικό σκηνικό αλλάζει – H επόμενη ημέρα

19 Μαΐου 2025

 ΔΕΗ: Ξεκινά η κατασκευή δύο νέων BESS στη Δυτ. Μακεδονία

19 Μαΐου 2025

Θέλουν τη Lagarde για να σώσουν το WEF

19 Μαΐου 2025

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025

Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

19 Μαΐου 2025

Ευ. Λέκκας: Δεν αναμένουμε μεγάλο σεισμό στην Εύβοια – Θα κρατήσει η έξαρση

19 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 20 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Πώς πληρώνουν οι Έλληνες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό

Η πλεινότητα των Ελλήνων επιλέγει να πληρώνει με κάρτα τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους στο εξωτερικό, σύμφωνα με νέα έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Visa.

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Νοεμβρίου 2024
Στις On the Radar, The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
15 0
0
41
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η πλεινότητα των Ελλήνων επιλέγει να πληρώνει με κάρτα τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους στο εξωτερικό, σύμφωνα με νέα έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Visa. Η έρευνα εστίασε τόσο στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται πριν το ταξίδι και αφορούν τα μεταφορικά και τη διαμονή, όσο και στις πληρωμές που πραγματοποιούνται στον προορισμό. Αναλυτικά, 8 στους 10 επιλέγουν να πληρώνουν με κάρτα για τα έξοδα που πραγματοποιούν πριν το ταξίδι (μεταφορικά, διαμονή), ενώ σχεδόν 7 στους 10 επιλέγουν τις κάρτες για τα έξοδα που πραγματοποιούν στον προορισμό τους. Περισσότεροι από ένας στους δύο επιλέγουν χρεωστικές κάρτες για τα μεταφορικά και τη διαμονή τους, ενώ δύο στους δέκα προτιμούν τις πιστωτικές κάρτες.

Επικράτηση της κάρτας σε όλες τις κατηγορίες εξόδων

Ανεξάρτητα από την κατηγορία εξόδων, οι Έλληνες προτιμούν να χρησιμοποιούν την κάρτα τους (χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη) έναντι των υπολοίπων τρόπων πληρωμής. Συγκεκριμένα, το 75% πληρώνει με κάρτες σε καταστήματα λιανικής με την ψυχαγωγία (69%) και την εστίαση (69%) να ακολουθούν. Για τις μετακινήσεις εντός πόλης, 65% επιλέγει κάρτα έναντι 35% που επιλέγει μετρητά.

Ευκολία και ταχύτητα στις συναλλαγές

Η έρευνα εστίασε παράλληλα στους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες προτιμούν τις κάρτες για τα έξοδά τους στις χώρες που επισκέπτονται. Ανεξάρτητα από την ηλικία, η κάρτα είναι το κύριο μέσο πληρωμής. Ως επικρατέστερος λόγος χρήσης της κάρτας με ποσοστό 48% εμφανίζεται να είναι η «ευκολία και η ταχύτητα των συναλλαγών». Ακολουθεί με ποσοστό 27% η «ασφάλεια των συναλλαγών», 12% δηλώνει πως «αυτός είναι ο τρόπος που πληρώνει συνήθως» και τέλος ένα 8% δηλώνει πως προτιμά αυτόν τον τρόπο πληρωμής γιατί έτσι διαχερίζεται καλύτερα τα χρήματα του. Από εκείνους που χρησιμοποιούν στις συναλλαγές τους στο εξωτερικό την κάρτα ως κύριο τρόπο πληρωμών, το 75% την προτιμά στη φυσική μορφή της, ενώ το 25% προτιμά να την έχει αποθηκευμένη στο ψηφιακό πορτοφόλι ή σε έξυπνες συσκευές, π.χ. smartwatch. Στην ηλικιακή ομάδα 65+, οι 9 στους 10 χρησιμοποιούν την κάρτα στη φυσική της μορφή. Στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, η χρήση των ψηφιακών πορτοφολιών κυμαίνεται ανάμεσα σε 21% και 30%.

Σχετικάθέματα

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025

Κυρίαρχη η Ελλάδα στις ναυλώσεις πολυτελών σκαφών – νέα άνοδος για το 2025

19 Μαΐου 2025

Tourism Awards: Βραβεία για τα Success Stories του Ελληνικού Τουρισμού

18 Μαΐου 2025

 Ιταλία, Γερμανία και Γαλλία οι δημοφιλέστεροι προορισμοί

Σε σχέση με τους προορισμούς, το 78% του δείγματος συνήθως ταξιδεύει στις χώρες της Ευρωζώνης, το 15% σε ευρωπαϊκές χώρες που έχουν δικό τους νόμισμα και το 4% στην Αμερική. Αναφορικά με τους λόγους ταξιδιού, το 73% δηλώνει ότι ταξιδεύει κυρίως για αναψυχή, το 14% για να επισκεφθεί κάποιο συγγενικό ή φιλικό πρόσωπο και 11% για επαγγελματικούς λόγους. Στο πιο πρόσφατο ταξίδι τους στο εξωτερικό οι περισσότεροι φαίνεται να επισκέφτηκαν την Ιταλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία, με το 52% να πραγματοποιεί 4 έως 7 διανυκτερεύσεις. Σημειώνεται πως πάνω από τους μισούς (55%) κλείνουν το ταξίδι μόνοι τους αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, ενώ πάνω από τους μισούς Έλληνες που ταξίδεψαν στο εξωτερικό την τελευταία διετία πραγματοποίησαν περισσότερα του ενός ταξίδια.

Το 96% δεν έχει πέσει θύμα απάτης

Διερευνώντας την περίπτωση εξαπάτησης πριν ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στο εξωτερικό, η πλειονότητα φαίνεται να μην έχει εξαπατηθεί ποτέ (96%), ενώ οι μεμονωμένες περιπτώσεις που διαπιστώθηκαν, αφορούσαν κυρίως αδικαιολόγητες ή ανεξήγητες χρεώσεις (46%), υπερχρέωση του λογαριασμού από κάποια συναλλαγή (35%) και εντοπισμό συναλλαγών μετά από κλοπή ή απώλεια κάρτας (20%). Στην ερώτηση αν «κάποιος έχει επιχειρήσει να σας εξαπατήσει ή να υποκλέψει τα στοιχεία σας ώστε να πραγματοποιήσετε κάποια ψηφιακή συναλλαγή» το 17% απάντησε θετικά. Από αυτούς 41% ανέφερε απόπειρα εξαπάτησης μέσω email, 35% μέσω μηνύματος στο κινητό ή σε κάποια εφαρμογή και 23% μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ 79% απάντησε πως δεν έχουν αποπειραθεί να τους εξαναπατήσουν.

Πληρωμές σε μελλοντικά ταξίδια

Τέλος, στην ερώτηση «σε επόμενο ταξίδι με ποιον από τους παρακάτω τρόπους θα πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας» το 91% εκείνων που πρόκειται να ταξιδέψουν το επόμενο τρίμηνο στο εξωτερικό αναφέρει πως θα χρησιμοποιήσει την χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα για την κράτηση και το 81% θα χρησιμοποιήσει τον ίδιο τρόπο πληρωμών για τις αγορές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα δήλωσε: «Είναι χαρά μας να διαπιστώνουμε ότι οι πληρωμές με κάρτα έχουν γίνει το πιο διαδεδομένο μέσο πληρωμής για τους Έλληνες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι πληρωμές με κάρτα είναι γρήγορες και ασφαλείς, σημειώνοντας από τα χαμηλότερα ποσοστά απάτης ανάμεσα σε όλες τις μορφές πληρωμής. Χάρη στο δίκτυο της Visa που εκτείνεται σε περισσότερες από 200 χώρες, οι Έλληνες μπορούν να ταξιδεύουν με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι μπορούν να πληρώσουν με ευκολία και ασφάλεια οπουδήποτε στον κόσμο. Στη Visa, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε την εμπειρία ψηφιακών πληρωμών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό».

Η Βάλια Αρανίτου, Επιστημονική Διευθύντρια του ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ και Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του ΕΚΠΑ δήλωσε: «Όπως προκύπτει από την έρευνα που διεξήγαγε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, φαίνεται ότι οι Έλληνες που ταξίδεψαν τα τελευταία δύο χρόνια στο εξωτερικό χρησιμοποιούν ευρέως τους ψηφιακούς τρόπους πληρωμών. Συγκεκριμένα, οι περισσότεροι επιλέγουν την κάρτα κάτι που αποδίδεται στην ευκολία, την ταχύτητα, και την ασφάλεια των συναλλαγών με το εν λόγω μέσο αγορών. Μάλιστα, η ευρεία χρήση της κάρτας υιοθετείται ως πρακτική αγορών από όλες τις ηλικιακές κατηγορίες ανεξάρτητα από τον τύπο και την κατηγορία αγορών, όπως ψυχαγωγία, ψώνια, εστίαση κλπ».

Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα, πραγματοποιήθηκε από το ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa Greece με στόχο να εξετάσει τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των Ελλήνων ταξιδιωτών όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμής κατά τα ταξίδια τους στο εξωτερικό τα τελευταία δύο χρόνια. Με πανελλαδική κάλυψη και δείγμα 1.000 ατόμων, η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων κατά το διάστημα 5 – 14 Νοεμβρίου 2024.

Σχετικά

Tags: έρευνατουρισμός
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025
On the Radar

Κυρίαρχη η Ελλάδα στις ναυλώσεις πολυτελών σκαφών – νέα άνοδος για το 2025

19 Μαΐου 2025
The Wire

Tourism Awards: Βραβεία για τα Success Stories του Ελληνικού Τουρισμού

18 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε πέντε πρατήρια καυσίμων

ΕΛΣΤΑΤ: Με μεικτά πρόσημα οι πωλήσεις στον Τομέα Αυτοκινήτων στο γ' τρίμηνο

MostPopular

  • ενεργειακή κρίση

    Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

    209 shares
    Share 84 Tweet 52
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    227 shares
    Share 91 Tweet 57
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    886 shares
    Share 354 Tweet 222
  • Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Γιατί αυτοδιαλύθηκε το PKK: Πως ο Ερντογάν πέτυχε το… ακατόρθωτο

    50 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr