• Τελευταία
  • Trending
  • All
social media

Social Media Trends: Οι σημαντικότερες τάσεις για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

13 Νοεμβρίου 2024

Τεχνητή Νοημοσύνη και Δίκαιο: Ρυθμίζοντας την Καινοτομία για την Καθημερινότητα

21 Μαΐου 2025

Κομισιόν και Λονδίνο εκβιάζουν το Ισραήλ με… δασμούς για τη Γάζα

20 Μαΐου 2025
Intralot

Intralot: Η ακτινογραφία του deal στην Αυστραλία

20 Μαΐου 2025

Η Ευρώπη συζητά δασμούς 2 ευρώ στα μικροδέματα… από Temu και Shein

20 Μαΐου 2025

Στάσσης: Η ΔΕΗ θα πιάσει τους στόχους. Έρχονται εξαγορές

20 Μαΐου 2025

Η Κίνα αυξάνει το εμπορικό πλεόνασμα με γειτονικές χώρες

20 Μαΐου 2025
Πάει για νέα υψηλά 102 μηνών με την Πειραιώς το Χρηματιστήριο

Το τρελό ράλι της Alpha οδηγεί το Χρηματιστήριο σε νέα υψηλά

20 Μαΐου 2025

Άντεξε στις πιέσεις η ΔΕΗ στο Q1 – Επιβεβαίωσε τους στόχους για 2 δισ. EBITDA ο Στάσσης

20 Μαΐου 2025

Ανοδική τροχιά για τον τουρισμό τον Μάρτιο

20 Μαΐου 2025

Agrino: Η νέα μονάδα στο Κλειδί Ημαθίας, οι 300 καλλιεργητές και το παραγωγικό μοντέλο

20 Μαΐου 2025

Η Ευρώπη Ασφαλιστική επεκτείνεται στη Ρουμανία

20 Μαΐου 2025

Η βιομηχανία σε κάμψη τον Μάρτιο, παρά το άλμα σε ενέργεια και εξόρυξη

20 Μαΐου 2025
Oplus_16908288

Η Φλώρινα στο Επίκεντρο της Βιώσιμης Μετάβασης και Καινοτομίας

20 Μαΐου 2025

Επιχειρήσεις: Αύξηση 2,4% του τζίρου με ώθηση από ενέργεια και ορυχεία

20 Μαΐου 2025

Lidl Ελλάς: Μείωση τιμών σε 60+ προϊόντα έως -22% και τις κρατάει χαμηλές

20 Μαΐου 2025

Οι Έλληνες CFOs επενδύουν σε ψηφιοποίηση και ανάπτυξη

20 Μαΐου 2025

Αυτοκίνητο: Υποχρεωτική η ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές

20 Μαΐου 2025
Νίκος Νεζερίτης (Chief of Corporate and Investment Banking της Alpha Bank), Διομήδης Δορκοφίκης (Partner της Foresight Group), Εύη Ζαχαριά (Προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης Δανειακής Στήριξης του ΤΑΑ), Ελένη Δημητρακοπούλου (Managing Director των Επενδύσεων Ενεργειακής Μετάβασης της Mirova), Θεοφάνης Στάμου (Power and Utilities Director της Alpha Bank)

Apha Bank: Χρηματοδότηση 4 φωτοβολταϊκών πάρκων ισχύος 267 MW

20 Μαΐου 2025

Φινλανδία: Τρεις τραυματίες σε επίθεση σε σχολείο

20 Μαΐου 2025
Cybersecurity, κυβερνοασφάλεια, ασφάλεια στο internet

Ασφάλεια δεδομένων: GenAI, κβαντική και κενά προστασίας

20 Μαΐου 2025

Η Οικονομία του Μέλλοντος: Ένα Νέο Παραγωγικό Μοντέλο με Ισχυρή Βιομηχανία

20 Μαΐου 2025

ΔΕΗ: Αναβάθμιση κατά 17 μον. από την S&P σε θέματα εταιρικής βιωσιμότητας

20 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Social Media Trends: Οι σημαντικότερες τάσεις για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Τις συνήθειες των χρηστών social media στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αναλύει η νέα έκθεση του Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και της GWI.

NewsRoomΑπόNewsRoom
13 Νοεμβρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
15 0
0
social media
41
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τις συνήθειες των χρηστών social media στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αναλύει η νέα έκθεση του Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και της GWI. Αυτή η συνεργασία είναι η τρίτη προσθήκη στις εκθέσεις της GWI για το Publicis Groupe CEE, μετά τις εκθέσεις «You are What You Buy» και «The New Age of Gen Z», και διερευνά τις συνήθειες των καταναλωτών στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης στα social media.

Βασιζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16-64 ετών, η έκθεση εξετάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μεταμορφώνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανακαλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty.

Βασικά ευρήματα:

Τα Social Media μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε ειδήσεις

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπιστοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης.

Σχετικάθέματα

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025
Revolut Bank

Revolut: Το 72% των Ελλήνων μοιράζονται τα οικονομικά τους με τους συντρόφους τους

12 Φεβρουαρίου 2025
Από αριστερά, ο Καθηγητής και Διευθυντής στο HELLENiQ Energy Center for Sustainability and Energy κ. Κώστας Ανδριοσόπουλος, η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κα Αλεξάνδρα Σδούκου και ο CEO της HELLENiQ ENERGY κ. Ανδρέας Σιάμισιης.

Πρότυπο Κέντρο Αριστείας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Ενέργεια από την HELLENiQ ENERGY και το Alba

5 Φεβρουαρίου 2025

 Η αλληλεπίδραση στα Social Media δεν περιορίζεται από την ηλικία

Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακολουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημιουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες γενιές.

 Το περιεχόμενο μικρής διάρκειας δεν περιορίζεται μόνο στο TikTok

Δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς καταναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμοποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρμες μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Τα Social Media στην κορυφή για την ανακάλυψη προϊόντων

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρεθούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό-στόχο τους να εξερευνήσει ακόμη περισσότερο τα brand τους.

Η Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE, υπογραμμίζει τη σημασία αυτών των ευρημάτων: «Η συνεργασία μας με την GWI προσφέρει μια απαράμιλλη εικόνα του εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα social media έχουν ενσωματωθεί σε κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής στην περιοχή αυτή – από τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα μέχρι τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν τις ειδήσεις. Τα δεδομένα αναδεικνύουν ότι οι marketeers πρέπει να συνεχίσουν να προσαρμόζονται στο ρυθμό των αλλαγών, δημιουργώντας περιεχόμενο που να απευθύνεται στις ποικίλες ανάγκες τόσο των νεότερων όσο και των μεγαλύτερων δημογραφικών ομάδων σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη».

Η έκθεση επιβεβαιώνει τον ρόλο των social media ως ισχυρού παράγοντα επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τονίζοντας τη σημασία καινοτόμων και προσαρμοσμένων στρατηγικών marketing για την ικανοποίηση των απαιτήσεων ενός ολοένα και πιο αφοσιωμένου κοινού.

«Ο ρόλος που διαδραματίζουν τα social media στη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να υποτιμηθεί.Και αυτός ο αντίκτυπος ξεπερνά τα σύνορα και παρατηρείται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Gen X είναι πιο ενεργή στα social media, με τους Millennials να ακολουθούν, αλλά οι λόγοι που τα χρησιμοποιούν ποικίλλουν ανάλογα την ηλικιακή ομάδα. Η κατανόηση του τι είναι πιο σημαντικό για τους διάφορους καταναλωτές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι ένας σίγουρος τρόπος για τα brands να τους συναντήσουν εκεί που βρίσκονται, με τρόπο που πραγματικά θα έχει απήχηση», πρόσθεσε ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI.

Διαθεσιμότητα και πρόσβαση: Η παγκόσμια έκδοση της έκθεσης «Social Media Trends: The highlight reel» είναι διαθέσιμη εδώ. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην έκδοση της έκθεσης για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, μπορείτε να τη ζητήσετε συμπληρώνοντας τη φόρμα εδώ.

Η GWI και το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) συνεργάζονται επί του παρόντος σε 7 αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας – προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στην περιοχή, καθώς και επιτρέποντας τη συμπερίληψη της εκπροσώπησης της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης σε βασικές παγκόσμιες μελέτες της GWI.

Σχετικά

Tags: Social Mediaέρευνα
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025
Revolut Bank
The Wire

Revolut: Το 72% των Ελλήνων μοιράζονται τα οικονομικά τους με τους συντρόφους τους

12 Φεβρουαρίου 2025
Από αριστερά, ο Καθηγητής και Διευθυντής στο HELLENiQ Energy Center for Sustainability and Energy κ. Κώστας Ανδριοσόπουλος, η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κα Αλεξάνδρα Σδούκου και ο CEO της HELLENiQ ENERGY κ. Ανδρέας Σιάμισιης.
The Wire

Πρότυπο Κέντρο Αριστείας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Ενέργεια από την HELLENiQ ENERGY και το Alba

5 Φεβρουαρίου 2025
Επόμενο άρθρο

Μηνύματα Αγκυρας σε Τραμπ: Μονόδρομος η συνεργασία με την Τουρκία

Bank of America: Οι fund managers προβλέπουν ράλι στην Υγειονομική Περίθαλψη

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    917 shares
    Share 367 Tweet 229
  • Κατ’ αρχήν έγκριση για το ReArmEU – Θα αντλήσει 150 δισ. από τις αγορές

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    244 shares
    Share 98 Tweet 61
  • Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

    223 shares
    Share 89 Tweet 56
  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    183 shares
    Share 73 Tweet 46

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr