• Τελευταία
  • Trending
  • All

Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Νέα όρια ταχύτητας και υψηλά πρόστιμα

31 Οκτωβρίου 2024

Οι τράπεζες αλλάζουν πρότυπο για τις μεταφορές – Το λάθος που διορθώνουν

23 Μαΐου 2025

Κ. Παπαζάχος: Ο χθεσινός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη ήταν «μοναχικός»

23 Μαΐου 2025
ΠΡΩΙΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Καιρός: Μεταφορά αφρικανικής σκόνης και υψηλές θερμοκρασίες

23 Μαΐου 2025

Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

22 Μαΐου 2025

Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

22 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έρων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025
Stockmarket Correction

Ελεγχόμενη διόρθωση στο Χ.Α. – Κοντά στις 1.830 μονάδες ο Γ.Δ. 

22 Μαΐου 2025
L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία... υπεραξία

L Factor: Η Lamda δίνει πίσω στην κοινωνία… υπεραξία

22 Μαΐου 2025

Ημερίδα εμψύχωσης οινοποιών Πιερίας στις 26 Μαΐου

22 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025

Wings of Command: Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τους προέδρους των ΗΠΑ

22 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις φέρνει τη Chloé στην καρδιά της Αθήνας

22 Μαΐου 2025

ΗΠΑ: Φρουροί πυροβόλησαν άτομο έξω από τα κεντρικά γραφεία της CIA

22 Μαΐου 2025

Γάζα: Πείνα, αποβολές και πάνω από 30 ευρώ για ένα κιλό αλεύρι

22 Μαΐου 2025

ΕΛΕΤΑΕΝ: Κρίσιμη η τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΑΠ

22 Μαΐου 2025

Με διπλάσιο μέρισμα για τη χρήση του 2024 η ΕΥΑΘ

22 Μαΐου 2025

Η METLEN επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ στο Ην. Βασίλειο

22 Μαΐου 2025

Ινδία: Απάτη υπαλλήλων φέρνει ζημία-ρεκόρ στην IndusInd

22 Μαΐου 2025

Ο Χίτλερ όριο. Των συντηρητικών… Λέει ο Βέμπερ

22 Μαΐου 2025
Alpha Bank

Η Alpha «παντρεύεται» τη Visa

22 Μαΐου 2025

Υποτροφίες για θέσεις co-working στο WHEN Hub

22 Μαΐου 2025

Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι έχουν μεγάλη επιρροή στη… Γαλλία – τι λέει απόρρητη έκθεση

22 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: Νέα όρια ταχύτητας και υψηλά πρόστιμα

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, φέρνει σημαντικές αλλαγές αλλά και νέα, αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες.

NewsRoomΑπόNewsRoom
31 Οκτωβρίου 2024
Στις On the Radar, The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
20 0
0
54
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, φέρνει σημαντικές αλλαγές αλλά και νέα, αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες.

Το Pricefox, η πλατφόρμα στην οποία μπορείς να βρεις την καλύτερη ασφάλεια αυτοκινήτου, εξηγεί απλά και αναλυτικά τις αλλαγές στον ΚΟΚ και τα νέα πρόστιμα που προβλέπονται για τους παραβάτες.

Ας δούμε παρακάτω τι αλλάζει.

Σχετικάθέματα

Αυτοκίνητο: Υποχρεωτική η ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές

20 Μαΐου 2025
Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

19 Μαΐου 2025

Τριπλασιάστηκαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην τριετία

16 Μαΐου 2025

Ποια είναι τα νέα όρια ταχύτητας;

Το όριο ταχύτητας εντός του αστικού ιστού είναι πλέον τα 30 χλμ/ώρα, μειώνεται δηλαδή από τα 50 χλμ/ώρα που ίσχυε μέχρι πρόσφατα, ενώ το όριο ταχύτητας έξω από σχολεία είναι μόλις στα 20 χλμ/ώρα.

Η μείωση του ορίου ταχύτητας είναι ένα μέτρο για την μείωση των συγκρούσεων και των τροχαίων ατυχημάτων, που είναι πολύ συχνά εντός των πόλεων.

Τι αλλάζει για τα δίκυκλα;

Έμφαση δίνεται στα δίκυκλα,με τους νέους κανόνες να μην αφορούν μόνο τα μηχανάκια αλλά και τα ποδήλατα και τα ηλεκτρικά πατίνια.

Πλέον, τα δίκυκλα έχουν προτεραιότητα στα φανάρια και μπορούν να κάνουν προσπεράσεις με ελιγμούς σε σταματημένα αυτοκίνητα, αλλά με όριο ταχύτητας τα 25 χλμ/ώρα. Είναι δηλαδή η πρώτη φορά που είναι νόμιμες οι λεγόμενες «σφήνες» (τονίζουμε όμως μόνο σε σταματημένα αυτοκίνητα). Όσον αφορά τη στάθμευση των δικύκλων, θα μπορούν για εξοικονόμηση χώρου για τα αυτοκίνητα να παρκάρουν κάθετα στον δρόμο και όχι παράλληλα, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Αυστηρότερες γίνονται οι ποινές και για τη μη χρήση κράνους, καθώς οι παραβάτες κινδυνεύουν με αφαίρεση διπλώματος έως 5 έτη αλλά και υψηλά πρόστιμα.

Η έμφαση στα δίκυκλα μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της συμφόρησης στους δρόμους αλλά και στην προώθηση πιο φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μετακίνησης, όπως είναι τα ποδήλατα και τα ηλεκτρικά πατίνια.

Τι ισχύει για τους πεζούς;

Ο νέος ΚΟΚ προβλέπει ποινές και για τους πεζούς που δεν ακολουθούν τους κανόνες. Για παράδειγμα, θα λαμβάνουν πρόστιμο πεζοί όταν περνούν τον δρόμο με κόκκινο ή όσοι παραμένουν στο οδόστρωμα και εμποδίζουν την κυκλοφορία.

Υψηλότερα πρόστιμα και κυρώσεις για τους οδηγούς

Μια σημαντική αλλαγή που αφορά τις ποινές για τους παραβάτες είναι ότι οι προβλεπόμενες ποινές, μεταφέρουν την ευθύνη στον οδηγό και όχι στο όχημα. Στο ενδεχόμενο που δεν είναι σαφής ποιος είναι ο παραβάτης, τότε η ποινή εφαρμόζεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος.

Οι παραβάσεις πλέον χωρίζονται σε 3 κατηγορίες ανάλογα με την επικινδυνότητά τους:

  • Ε1: Οι παραβάσεις χαμηλής επικινδυνότητας,τιμωρούνται με αφαίρεση του διπλώματος για 10 ημέρες και πρόστιμο των 30 ευρώ. Τέτοιες παραβάσεις είναι για παράδειγμα η παράνομη στάθμευση ή έλλειψη των απαραίτητων εγγράφων, δηλαδή την άδειας κυκλοφορίας, την ασφάλεια αυτοκινήτου, το δελτίο τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ, την κάρτα καυσαερίων και το δίπλωμά σου.
  • Ε2: Οι παραβάσεις μέτριας επικινδυνότητας, τιμωρούνται με πρόστιμο των 150 ευρώ και αφαίρεση του διπλώματος έως και 20 ημέρες. Για παράδειγμα η μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η παραβίαση του ορίου ταχύτητας ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
  • Ε3: Οι παραβάσεις υψηλής επικινδυνότητας είναι αυτές που θέτουν σε κίνδυνο οδηγούς και πεζούς και τιμωρούνται ποινικά. Τέτοιες παραβάσεις είναι μεταξύ άλλων και η παραβίαση κόκκινου φαναριού, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα. Σε αυτή την κατηγορία παραβάσεων, για τις οποίες θα προβλέπονται οι πολύ αυστηρές ποινές, είναι και η κίνηση στη ΛΕΑ, η στάθμευση σε θέση ΑΜΕΑ ή σε ράμπα ΑΜΕΑ.

Τα πρόστιμα που προβλέπονται για τους παραβάτες είναι:

  • Αφαίρεση διπλώματος έως και 5 χρόνια
  • 25 πόντους στο σύστημα βαθμολόγησης
  • Ποινές φυλάκισης έως και 5 χρόνια
  • Πρόστιμα έως και 10.000 ευρώ

Οι κλήσεις θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά και δεν θα υπάρχει τρόπος διαγραφής τους. Αν έχεις κάνει οποιαδήποτε παράβαση θα λαμβάνεις με SMS την κλήση και θα έχεις το δικαίωμα να κάνεις ένσταση εντός 7-10 ημερών. Αν η ένσταση σου είναι βάσιμη, μόνο τότε μπορεί να διαγραφεί το πρόστιμο.

Αν ο οδηγός ξανακάνει την ίδια παράβαση, οι ποινές θα γίνονται πιο αυστηρές. Αν την επαναλάβει για τρίτη φορά μέσα σε πέντε χρόνια, η άδεια οδήγησης θα αφαιρείται για πέντε χρόνια, και ο παραβάτης θα πρέπει να παρακολουθήσει μαθήματα και να δώσει εξετάσεις για να την πάρει ξανά.

Το Pricefox.gr προτρέπει όλους τους οδηγούς να τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και να οδηγούν προσεκτικά. Στην ιστοσελίδα τους, εκτός από νέα και συμβουλές σχετικά με το αυτοκίνητο σου, μπορείς να βρεις και την καλύτερη ασφάλεια αυτοκινήτου για τις ανάγκες σου εξοικονομώντας έως και 40%.

 

Σχετικά

Tags: αυτοκίνηταέρευνα
Share22Tweet14Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Αυτοκίνητο: Υποχρεωτική η ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές

20 Μαΐου 2025
Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο
Spotlight

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

19 Μαΐου 2025
Spotlight

Τριπλασιάστηκαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην τριετία

16 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Κίνα: Αύξηση στο 50,1 του δείκτη PMI μεταποίησης τον Οκτώβριο

Πολυκαταστήματα attica: Δύο νέα μέλη στο Δ.Σ.

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    143 shares
    Share 57 Tweet 36
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Επικίνδυνα fake news από τη Google για τον σεισμό στην Κρήτη! – Τον δείχνει στη Λιβαδειά

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Ισχυρός σεισμός 6,1R κοντά στην Κρήτη

    86 shares
    Share 34 Tweet 22

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr