• Τελευταία
  • Trending
  • All

Ζωγράφου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών για τη γραμμή 4 του Μετρό

23 Οκτωβρίου 2024
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Με καλοκαιρία και σχετικά υψηλές θερμοκρασίες το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου

1 Ιουνίου 2025

Ποιές ομάδες έχουν κερδίσει τα περισσότερα Champions League

1 Ιουνίου 2025
Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

1 Ιουνίου 2025

Αυξάνονται τα πλοία, μικραίνει η χωρητικότητα

1 Ιουνίου 2025
Weather Update

Καιρός: Νεφώσεις και τοπικές βροχές σήμερα

1 Ιουνίου 2025
?????????????

Scope για Ελλάδα: Τα 4 προβλήματα που απειλούν την οικονομία

1 Ιουνίου 2025
8: Από αριστερά, Βίκυ Μαργαρίτη- Ακόλουθος Ψηφιακής Πολιτικής και ΤΝ,
Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην ΕΕ, Αθανάσιος Κοσμόπουλος - Υπεύθυνος
Προστασίας Δεδομένων Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης - Επιχειρησιακός
Συντονιστής Παρατηρητηρίου Ανάλυσης Υβριδικών Απειλών, Δημοσθένης
Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής
Διακυβέρνησης – Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δρ. Μαρία-Ωραιοζήλη
Κουτσουπιά,AI Legal Expert, Ιδρύτρια Ινστιτούτου Rythmisis, Γιώργος Γαλανόπουλος,
Συνιδρυτής - Πρόεδρος Rythmisis και Δικηγόρος και Στέλλα Τσαγκαράκη – Δ/ντρια
Επικοινωνίας και Marketing Ινστιτούτου Rythmisis.

Δίκαιο και Τεχνητή Νοημοσύνη

31 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Επιβεβαιώνει το BBB για την Ελλάδα – Σταθερό outlook παρά τις διαρθρωτικές αδυναμίες

31 Μαΐου 2025

Η Εθνική έχει λεφτά για εξαγορές – Ο Μυλωνάς όμως… δεν βιάζεται

30 Μαΐου 2025

Επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά

30 Μαΐου 2025

«Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

30 Μαΐου 2025
Δικαστήριο

ΗΠΑ: Νίκη Τραμπ στο Ανώτατο Δικαστήριο – Ξεμπλόκαραν οι μαζικές απελάσεις

30 Μαΐου 2025

Οι Big Tech κατεβαίνουν στο πεζοδρόμιο

30 Μαΐου 2025
Global pollution concept with fossil fuel and industrial toxic waste as the planet earth eating petroleum and dirty polluted energy as an environmental icon with 3D illustration elements.

Η Κομισιόν προωθεί πολύ χαλαρή Κλιματική Στόχευση…

30 Μαΐου 2025

Κοπελούζος, Ανδρεάδης και Lamda Dev. +8 ακόμη θέλουν την Ακτή Ποσειδίου

30 Μαΐου 2025

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη οικονομία στον κόσμο – Πάνω από Ιαπωνία, ΗΒ, Γαλλία

30 Μαΐου 2025

Η Ελληνική Ναυτιλία στο Προσκήνιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης

30 Μαΐου 2025

Νέο φωτοβολταϊκό 88 MW από τη ΔΕΗ στη Βουλγαρία

30 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Επίσκεψη της διοίκησης στην Κρήτη

30 Μαΐου 2025

Το οικονομικό αποτύπωμα των ευρωπαϊκών διοργανώσεων ποδοσφαίρου

30 Μαΐου 2025

ΕΚΟ Κύπρου: Χορηγός των εθνικών ομάδων μπάσκετ και του FIBA EuroBasket

30 Μαΐου 2025

Η META ετοιμάζει φυσικά καταστήματα

30 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική The Wire

Ζωγράφου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών για τη γραμμή 4 του Μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν στην περιοχή του Ζωγράφου, λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή του σταθμού «Γουδί» της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

NewsRoomΑπόNewsRoom
23 Οκτωβρίου 2024
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
14 0
0
38
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν στην περιοχή του Ζωγράφου, λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή του σταθμού «Γουδί» της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία.

Ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα από 23-10-2024 έως 3-12-2024 και καθ’ όλο το 24ωρο, θα πραγματοποιούνται οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

ΦΑΣΗ 1

Σχετικάθέματα

Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Με καλοκαιρία και σχετικά υψηλές θερμοκρασίες το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου

1 Ιουνίου 2025

Ποιές ομάδες έχουν κερδίσει τα περισσότερα Champions League

1 Ιουνίου 2025
Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

1 Ιουνίου 2025
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ξυλούρη ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Λαύρας και έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Δίκης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λουλουδιών ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 40,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Προύσου και έως την συμβολή της με την οδό Κονίτσης με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και 10,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στο τμήμα αυτής 15,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος εναλλάξ κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την οδό Κοκκινοπούλου ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Δίκης από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ξυλούρη και της οδού Κονίτσης από την οδό Λουλουδιών έως την οδό Ηφαιστίωνος.
  • Τον ολικό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της Λ. Παπανδρέου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ηγήμωνος με κατεύθυνση την οδό Ηγήμωνος.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Ηγήμωνος από την οδό Αγ. Λαύρας και έως την εργοταξιακή κατάληψη της Λ. Παπανδρέου από την οδό Καλαναρχοπούλου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου και έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Παπαδιαμαντοπούλου.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και από Λοχαγού Γκανογιάννη έως και την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως Ευδήλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 6,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής μεταξύ της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν και 10,00 μ. περίπου μετά την οδό Αγ. Λαύρας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της Λ. Παπανδρέου από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την οδό Αθηνών, της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου έως την οδό Κονίτσης και της οδού Αγήνορος από την οδό Εύδηλου την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Προύσου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Ξυλούρη από την οδό Δίκης και έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την αντιδρόμηση της οδού Εύδηλου και στο τμήμα αυτής από την οδό Αγήνορος προς και έως την Λ. Παπανδρέου
  • Τον καθορισμό ως μονοδρόμου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Εύδηλου προς και έως την οδό Κοκκινοπούλου.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 3

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κονίτσης ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κύπρου και έως 10,00 μ. μετά την συμβολή της με την οδό Λουλουδιών με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 4,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως την συμβολή της με την οδό Ευδήλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και ελάχιστου πλάτους 3,75 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου και ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου μετά την συμβολή με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 7,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη έως την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Εύδηλου.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγήνορος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Λουλουδιών από την οδό Κονίτσης και έως την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού και στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Λουλουδιών.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Λουλουδιών από την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού από την οδό Ηφαιστίωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη και από την οδό Κύπρου έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

Η Τροχαία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Σχετικά

Share15Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Weather report, δελτίο καιρού, καιρός
The Wire

Καιρός: Με καλοκαιρία και σχετικά υψηλές θερμοκρασίες το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου

1 Ιουνίου 2025
Spotlight

Ποιές ομάδες έχουν κερδίσει τα περισσότερα Champions League

1 Ιουνίου 2025
Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις
On the Radar

Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

1 Ιουνίου 2025
Επόμενο άρθρο
Weather news, Καιρός

Αίθριος o καιρός σήμερα με αυξημένες νεφώσεις

Ισραήλ: Άγρια επεισόδια με άρωμα... Νετανιάχου

Νέοι βομβαρδισμοί των Ισραηλινών στη Βηρυτό

MostPopular

  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    1039 shares
    Share 416 Tweet 260
  • Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

    43 shares
    Share 17 Tweet 11
  • «Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Scope για Ελλάδα: Τα 4 προβλήματα που απειλούν την οικονομία

    40 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Εκτός θέσης ΥΠΕΞ και ΕΥΠ για τη Μονή του Σινά – Κλυδωνισμοί και… ανησυχίες

    95 shares
    Share 38 Tweet 24

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr