• Τελευταία
  • Trending
  • All

Τι προτείνει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός για την απανθρακοποίηση

1 Οκτωβρίου 2024

Η πολιτική Τραμπ θάβει μικρές χώρες στα χρέη!

19 Μαΐου 2025

Ανάλυση της ρητορικής Τραμπ – Πούτιν μετά την επικοινωνία

19 Μαΐου 2025

Δίωρη επικοιωνία Τραμπ – Πούτιν: Θα κάτσουν στο τραπέζι Ρωσία – Ουκρανία

19 Μαΐου 2025

Κάτι συμβαίνει με τον χρυσό! Όχι, δεν είναι πλάκα

19 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ

Τα μαζεύει η Εθνική Ασφαλιστική μετά τις αντιδράσεις

19 Μαΐου 2025

Έπιασε τις 1810 μονάδες το Χ.Α με οδηγούς ΔΑΑ, Coca Cola και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

19 Μαΐου 2025

Nova: Η ιστορία του Final Four γράφεται στα ελληνικά με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό

19 Μαΐου 2025

Η ΕΤΑΔ παραχωρεί στον Δήμο Κω παραθαλάσσια έκταση στη Νέα Αλικαρνασσό

19 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Σε τροχιά υποβάθμισης θέτει η Scope τις ΗΠΑ

19 Μαΐου 2025

Γιώργος Αμανατίδης και Θανάσης Κολιτσιδάκης στο Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta για τον τελικό κυπέλλου

19 Μαΐου 2025

Η Visa και η Ubisoft ανακοινώνουν τριετή στρατηγική συνεργασία

19 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Παγκόσμια αναγνώριση για την Πειραιώς στα βραβεία “The Banker Technology Awards 2025”

19 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Η Ρουμανία κρατά ευρωπαϊκή ρότα, αλλά με βαρίδια στα οικονομικά

19 Μαΐου 2025

Public: Κάνουν το κλιματιστικό προσιτό – Δώρο ο ΦΠΑ & εγγύηση χαμηλότερης τιμής

19 Μαΐου 2025

Delphi Forum Slemani: Η γεωπολιτική ανασύνθεση στην καρδιά της Μ. Ανατολής

19 Μαΐου 2025

Συνεργασία Snappi – Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού

19 Μαΐου 2025

HellasFin: Το παγκόσμιο οικονομικό σκηνικό αλλάζει – H επόμενη ημέρα

19 Μαΐου 2025

 ΔΕΗ: Ξεκινά η κατασκευή δύο νέων BESS στη Δυτ. Μακεδονία

19 Μαΐου 2025

Θέλουν τη Lagarde για να σώσουν το WEF

19 Μαΐου 2025

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025

Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

19 Μαΐου 2025

Ευ. Λέκκας: Δεν αναμένουμε μεγάλο σεισμό στην Εύβοια – Θα κρατήσει η έξαρση

19 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 20 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Τι προτείνει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός για την απανθρακοποίηση

Το κόστος για την ελληνική ναυτιλία

NewsRoomΑπόNewsRoom
1 Οκτωβρίου 2024
Στις On the Radar, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
16 0
0
43
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Περιβαλλοντικά θέματα μεταξύ των οποίων και η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) από τα πλοία, θα βρίσκονται στο επίκεντρο της 82ης συνόδου της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού ΙΜΟ που συνεδριάζει στο Λονδίνο από χθες 30 Σεπτεμβρίου έως τις 4 Οκτωβρίου.

Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή της ναυτιλίας πιέζει τον κλάδο που μεταφέρει το 90% του παγκόσμιου εμπορίου να επιτύχει μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι τα μέσα του αιώνα.
Η επίτευξη αυτού του στόχου θα σημάνει τον μετασχηματισμό ενός τομέα που εξακολουθεί να τροφοδοτείται σχεδόν αποκλειστικά με ορυκτά καύσιμα και αντιπροσωπεύει περίπου το 3% της παραγωγής του διοξειδίου του άνθρακα.

Ενώ οι εταιρείες παραγγέλνουν πλοία που μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, και ασχολούνται με τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, όπως ο άνεμος η συντριπτική πλειοψηφία του στόλου εξακολουθεί να καίει πολύ πετρέλαιο.

Σχετικάθέματα

Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Γενικά αίθριος o καιρός με μικρή άνοδο θερμοκρασίας

19 Μαΐου 2025
Weather Report, δελτίο καιρού

Φτιάχνει ο καιρός απο σήμερα

18 Μαΐου 2025

2η Drydockers Regatta: Μια γιορτή ιστιοπλοΐας, δικτύωσης και βιωσιμότητας

16 Μαΐου 2025

Οι επιθέσεις των μαχητών Χούτι της Υεμένης στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας έχουν επίσης αναγκάσει τα πλοία που εκλύουν άνθρακα να κάνουν μεγαλύτερες διαδρομές, προσθέτοντας εκατομμύρια τόνους ρύπανσης.
Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας έχουν επίσης ωθήσει τα φορτηγά πλοία να πλέουν μακρύτερα.
Άλλα θέματα που θα συζητηθούν στην επιτροπή θαλάσσιου περιβάλλοντος του ΙΜΟ θα είναι η ενεργειακή απόδοση των πλοίων, η διαχείριση του υδάτινου έρματος, η αντιμετώπιση των θαλάσσιων απορριμμάτων, ο καθορισμός νέων περιοχών ελέγχου εκπομπών με προτάσεις για ιδιαίτερα ευαίσθητες θαλάσσιες περιοχές, η μείωση του υποβρύχιου ακτινοβολούμενου θορύβου από την εμπορική ναυτιλία, και η ανακύκλωση των πλοίων όπου θα εξεταστεί το σχέδιο κατευθυντήριων γραμμών για την εφαρμογή της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ (HKC) και της Σύμβασης της Βασιλείας (BC).

Ομάδα εργασίας της υποεπιτροπής του ΙΜΟ αναμένεται επίσης να οριστικοποιήσει τις κατευθυντήριες γραμμές για την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο, ενώ για το φυσικό αέριο πρόκειται να εκδώσει οδηγίες για τον ανεφοδιασμό τον επόμενο μήνα.

Μέτρα για την μείωση των εκπομπών

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΙΜΟ τα κράτη μέλη εξετάζουν επί του παρόντος μια σειρά από προτεινόμενα δεσμευτικά «μεσοπρόθεσμα μέτρα» για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, με σκοπό την υιοθέτησή τους στα τέλη του 2025, μεταξύ των οποίων: ένα τεχνικό στοιχείο, δηλαδή ένα παγκόσμιο πρότυπο ναυτιλιακών καυσίμων που θα ρυθμίζει τη σταδιακή μείωση της έντασης των αερίων του θερμοκηπίου και ένα οικονομικό στοιχείο, δηλαδή έναν μηχανισμό τιμολόγησης των θαλάσσιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) έχει δεσμευθεί ότι μέσα στο 2025 η Ολομέλεια των κρατών-μελών να υιοθετήσει ένα μέτρο αγοράς και ένα τεχνικό μέτρο, πάνω στα οποία θα βασισθεί η μετάβαση του κλάδου στο «καθαρό μηδέν» έως το 2050.

Τι προτείνουν ICS και ΕΕ

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο για να συμβάλει στην επίτευξη μηδενικών ναυτιλιακών εκπομπών έως το 2050, συμμετέχει μαζί με τις Μπαχάμες και τη Λιβερία σε μια νέα ολοκληρωμένη πρόταση προς τον ΙΜΟ για την επιβολή ετήσιου τέλους για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG).

Στο επίκεντρο της πρότασης βρίσκεται ένα Τέλος για τα αέρια του θερμοκηπίου, το οποίο χρεώνεται στα πλοία ανά τόνο ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα CO2 (CO2e) που εκπέμπεται, σε συνδυασμό με έναν μηχανισμό «Τέλους» για την παροχή κινήτρων για την ταχύτερη παραγωγή και υιοθέτηση ναυτιλιακών καυσίμων με μηδενικά/σχεδόν μηδενικά αέρια του θερμοκηπίου, όπως η πράσινη αμμωνία, το υδρογόνο και η μεθανόλη, τα βιώσιμα βιοκαύσιμα και νέες τεχνολογίες όπως η δέσμευση άνθρακα επί του πλοίου.

Ενώ ο κύριος σκοπός του προτεινόμενου μηχανισμού τιμολόγησης των θαλάσσιων αερίων του θερμοκηπίου είναι να μειωθεί η σημαντική διαφορά κόστους με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, περίπου 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ετησίως θα διατεθούν επίσης σε ένα «Ταμείο Ναυτιλίας του ΙΜΟ για το Καθαρό Μηδέν» για τη στήριξη των προσπαθειών μείωσης των θαλάσσιων αερίων του θερμοκηπίου στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Αυτό θα συμβάλει στη διασφάλιση ότι η μετάβαση της ναυτιλίας στο καθαρό μηδενικό επίπεδο θα είναι πραγματικά παγκόσμια και ότι τα πράσινα καύσιμα θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα λιμάνια παγκοσμίως.

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο ICS τονίζει επίσης ότι η επίτευξη των στόχων του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου για το 2030, 2040 και 2050 θα είναι εφικτή μόνο εάν οι κυβερνήσεις υιοθετήσουν έναν μηχανισμό τιμολόγησης των ναυτιλιακών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου το 2025 για παγκόσμια εφαρμογή το 2027.

Από την άλλη πλευρά, η Ε.Ε. έχει προτείνει ένα τεχνικό και ένα μέτρο αγοράς. Είναι κάτι ανάλογο με το «fuel EU» που θα τεθεί σε ισχύ στην Ευρώπη από το 2025 και περιλαμβάνει τη δυνατότητα αγοράς ή πώλησης δικαιωμάτων εκπομπών άνθρακα.

Ο Δείκτης Έντασης Άνθρακα

Η επιτροπή θα επανεξετάσει επίσης τα «βραχυπρόθεσμα μέτρα» που ισχύουν σήμερα για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία μέσω της βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης του παγκόσμιου στόλου.

Οι εν λόγω κανονισμοί, που εγκρίθηκαν το 2021 και ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2023, απαιτούν από τα πλοία να μετρούν την ενεργειακή τους απόδοση υπολογίζοντας τον επιτευχθέντα δείκτη ενεργειακής απόδοσης υφιστάμενων πλοίων (EEXI) και να βελτιώνουν συνεχώς τον ετήσιο λειτουργικό δείκτη έντασης άνθρακα (CII), όπως ορίζεται στη βαθμολογία CII.

Η MEPC 82 θα ξεκινήσει την ανάλυση των υποβολών που θα ληφθούν από τα κράτη μέλη και τις ομάδες του κλάδου.

Σημειώνεται ότι την αναθεώρηση του Δείκτη Έντασης Άνθρακα (CII) έχει ζητήσει από το διεθνή ναυτιλιακό οργανισμό η Διεθνής Ένωση Εφοπλιστών Ξηρού Φορτίου (Intercargo)
Πρόκειται για έναν περιβαλλοντικό δείκτη, ο οποίος υιοθετήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών, προκειμένου να συνεισφέρει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας.

Ο CII είναι ένα σύστημα βαθμολογίας των πλοίων σε σχέση με την ένταση του άνθρακα που εκπέμπουν και τα πλοία, προκειμένου να μην έχουν επιπτώσεις, πρέπει να έχουν κάθε χρόνο βαθμολογία a – b ή c.

Ο δείκτης μετά από σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η INTERCARGO «επιδοτεί» τα μεγάλα ταξίδια, τα calls σε λίγα λιμάνια και με τη μικρή παραμονή σε αυτά.

«Δεν ήταν απλώς μια επιφανειακή εξέταση – περιλάμβανε σχολαστική ανάλυση πάνω από 5.600 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τρεις μεγάλους νηογνώμονες: ABS, Bureau Veritas και DNV. Αυτό το επίπεδο εξέτασης παρέχει μια ισχυρή βάση για τις συστάσεις μας και υπογραμμίζει την επείγουσα ανάγκη για αναθεώρηση του τρέχοντος συστήματος CII», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Μονιούδης, αντιπρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής της Intercargo.

Τον Ιούλιο έξι μεγάλοι ναυτιλιακοί οργανισμοί (BIMCO, CLIA, INTERCARGO, INTERMANAGER, ICS και INTERTANKO) εξέδωσαν κοινή δήλωση στην οποία εξέφραζαν την ανησυχία τους για ορισμένες αδυναμίες του κανονισμού για τον δείκτη έντασης άνθρακα (CII).
Σημειώνεται ότι και τα τρία κρίσιμα στοιχεία της εφαρμογής της στρατηγικής του ΙΜΟ για τα αέρια του θερμοκηπίου – η αναθεώρηση του δείκτη έντασης άνθρακα (CII), το παγκόσμιο πρότυπο καυσίμων (GFS) και μια εισφορά για τα αέρια του θερμοκηπίου (GHG) – θα τεθούν επί τάπητος στην ίδια συνεδρίαση.

Πηγή:  ertnews.gr

Σχετικά

Tags: ΝΑΥΤΙΛΙΑΠεριβάλλον
Share17Tweet11Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Weather report, δελτίο καιρού, καιρός
The Wire

Καιρός: Γενικά αίθριος o καιρός με μικρή άνοδο θερμοκρασίας

19 Μαΐου 2025
Weather Report, δελτίο καιρού
The Wire

Φτιάχνει ο καιρός απο σήμερα

18 Μαΐου 2025
The Wire

2η Drydockers Regatta: Μια γιορτή ιστιοπλοΐας, δικτύωσης και βιωσιμότητας

16 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Η Ευρωπαϊκή οικονομία μοιάζει να έχει βαλτώσει

Ολοκληρώνεται το deal Κόκκαλη - Μακρόπουλου - Ανακοινώσεις εντός του Νοεμβρίου

MostPopular

  • ενεργειακή κρίση

    Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

    208 shares
    Share 83 Tweet 52
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    226 shares
    Share 90 Tweet 57
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    885 shares
    Share 354 Tweet 221
  • Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Γιατί αυτοδιαλύθηκε το PKK: Πως ο Ερντογάν πέτυχε το… ακατόρθωτο

    50 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr