Ως Great Place to Work® πιστοποιήθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά η Teleperformance στην Ελλάδα, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή digital business services.
Πρόκειται για μια αναγνώριση που επιβεβαιώνει την υψηλή ποιότητα του εργασιακού περιβάλλοντος που προσφέρει, το οποίο προάγει τη συμπερίληψη και παρέχει κίνητρα ανάπτυξης και προοπτικές εξέλιξης.
Στρατηγικά προσανατολισμένη σε ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο διοίκησης, η Teleperformance στην Ελλάδα ξεχωρίζει ως εργοδότης, επιδιώκοντας την εργασιακή ικανοποίηση, την αποτελεσματική εσωτερική επικοινωνία και την επιβράβευση των καλών πρακτικών.
Η πιστοποίηση Great Place to Work® αποδίδεται σε εταιρείες που διακρίνονται για το υψηλής ποιότητας εργασιακό τους περιβάλλον, την κουλτούρα τους και τις παροχές προς το προσωπικό τους. Σημαντική είναι η παράμετρος ότι αυτή η διάκριση προκύπτει από την αξιολόγηση των ίδιων των εργαζομένων μέσω ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο καλύπτει διάφορους τομείς της εργασιακής καθημερινότητας και της στρατηγικής της εταιρείας όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό.
Σχετικά με την πιστοποίηση, ο Chief Human Resources Officer της Teleperformance στην Ελλάδα, Τριαντάφυλλος Αλεξόπουλος, δήλωσε: «Η διάκριση αυτή επιβραβεύει την επιλογή μας να υιοθετήσουμε σύγχρονες διοικητικές προσεγγίσεις και ευέλικτα εργασιακά μοντέλα, σε ένα περιβάλλον όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι και μοναδικοί. Η Teleperformance στην Ελλάδα θέτει νέα πρότυπα στον κλάδο, αξιοποιώντας τις τεχνολογικές καινοτομίες και διατηρώντας την αφοσίωσή της στον άνθρωπο. Η αναγνώρισή μας ως Great Place to Work® για έβδομη χρονιά δεν επιβεβαιώνει μόνο την επιτυχημένη πορεία μας, αλλά αποτελεί και μια νέα πρόκληση για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση, ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε αξία για τους πελάτες και τους ανθρώπους μας».
Σχετικά με την Teleperformance στην Ελλάδα
Η Teleperformance στην Ελλάδα είναι μέλος του Ομίλου Teleperformance, που επιδιώκει σταθερά να συνδυάσει την πιο προηγμένη τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή, ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση στα μεγαλύτερα brands του κόσμου και τους πελάτες τους. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, περιλαμβάνει από front-office εξυπηρέτηση πελατών, έως και λειτουργίες back-office, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Trust και Safety, που βοηθούν στην προστασία τόσο των διαδικτυακών χρηστών, όσο και της φήμης του brand. Η Teleperformance προσφέρει επίσης μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων υπηρεσίες collections, διερμηνείας, visa και recruitment process outsourcing. Υποστηριζόμενη παγκοσμίως από σχεδόν 500.000 εμπνευσμένα και παθιασμένα μέλη του Ομίλου Teleperformance, που μιλούν περισσότερες από 300 γλώσσες, η Teleperformance στην Ελλάδα έχει παρουσία σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα, που της επιτρέπει να δημιουργεί ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο σε κοινότητες, πελάτες και το περιβάλλον.