Ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη είναι η Amazon – αλλά οι κινεζικές επιχειρήσεις στον διεθνή χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η AliExpress ή πιο πρόσφατα η Temu, έχουν κάνει σημαντικά βήματα.
Το γράφημα εξετάζει συγκεκριμένα το παράδειγμα της κινεζικής εταιρείας Pinduoduo, χρησιμοποιώντας στοιχεία από το ecommmerceDB. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, η Pinduoduo θα είναι μόνο 13% πίσω από την Amazon όσον αφορά τον όγκο των εμπορευμάτων το 2024. Για να το βάλουμε σε προοπτική: το 2019, ο όγκος εμπορευμάτων της Amazon ήταν περισσότερο από το διπλάσιο από αυτόν της Pinduoduo.
Η Pinduoduo κατέχει επίσης την ηλεκτρονική αγορά Temu. Η εφαρμογή Temu λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ το φθινόπωρο του 2022, όπου κατευθείαν έφτασε στην πρώτη θέση των διαγραμμάτων λήψης. Ενώ ο παγκόσμιος όγκος εμπορευμάτων της Temu γύρω στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια είναι ακόμα αρκετά μικρός σε σύγκριση με τα 389 δισεκατομμύρια της amazon.com, οι προβλέψεις πωλήσεων δείχνουν ανοδική πορεία.
Λίγο μετά την κυκλοφορία της εφαρμογής αγορών Temu το φθινόπωρο του 2022, η Pinduoduo μετονομάστηκε σε PDD Holdings και έκτοτε λειτουργεί ως η μητρική εταιρία και των δύο πλατφορμών. Το 2023, η PDD Holdings κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων ύψους 34,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση πωλήσεων σχεδόν 90 τοις εκατό, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, οφείλεται σε αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ και υπηρεσίες συναλλαγών.
You will find more infographics at Statista