• Τελευταία
  • Trending
  • All

Δασμούς στα κινεζικά EV’s βάζει η Ευρώπη – Θα πονέσουν και οι Ευρωπαίοι

12 Ιουνίου 2024

Pre-game show με Χάρη Κοπιτσή και Γιώργο Λιβάνη

13 Μαΐου 2025

Αλβανία: Πρωθυπουργός για τέταρτη φορά ο Ράμα

13 Μαΐου 2025

Τραμπ και Ζελένσκι έτοιμοι για… Τουρκία – Ο Πούτιν ψάχνει… εισητήρια

13 Μαΐου 2025
Το απίστευτα λεφτά στο ταμείο της Berkshire

Το απίστευτα λεφτά στο ταμείο της Berkshire

13 Μαΐου 2025

Η Κίνα παραλαμβάνει ξανά Boeing…

13 Μαΐου 2025

Ο Τραμπ ήρε όλες τις κυρώσεις στη Συρία

13 Μαΐου 2025

Τα δύσκολα θέματα στη συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς

13 Μαΐου 2025

Ο Μερτς εξέθεσε τον Μητσοτάκη για την εργασιακή απορρύθμιση

13 Μαΐου 2025
Close up of stock market trader looking at graph of share prices

Η αγορά βλέπει νέο ανοδικό οικονομικό κύκλο

13 Μαΐου 2025

Στα δικαστήρια με επενδυτές για την επαναγορά ομολόγων η Ελλάδα

13 Μαΐου 2025

Φωτιά ξέσπασε τώρα στο McArthurGlen στα Σπάτα

13 Μαΐου 2025

Η Noval Property παρουσιάζει το “Ardittos House”

13 Μαΐου 2025

Η AKTOR εξαγοράζει Φ/Β 20MW για 7,5 εκατ.

13 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ

ΕΕΑ: Ο εξορθολογισμός της Εθνικής Ασφαλιστικής πλήττει τους ασφαλισμένους

13 Μαΐου 2025
Τράπεζα της Ελλάδας

ΤτΕ: Ορκωμοσία των νέων μελών του Γενικού Συμβουλίου

13 Μαΐου 2025

ΕΛΑΣ: Σε εξέλιξη αστυνομική επιχείρηση στη Νομική – 7 προσαγωγές

13 Μαΐου 2025

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για τη ΝΔ – δεύτερο το ΠΑΣΟΚ

13 Μαΐου 2025

METLEN: 10ετές PPA με την Iliad για προμήθεια «πράσινης» ενέργειας

13 Μαΐου 2025

Τι λέει για Ελλάδα, Τουρκία και οικονομία ο Τζον Κατσιματίδης

13 Μαΐου 2025

Χρωματιστά τιμολόγια και στο φυσικό αέριο

13 Μαΐου 2025

Οι cyber-σταυροφόροι του Βατικανού

13 Μαΐου 2025

Το δολάριο κρατάει, το γιουάν απογειώνεται μετά το deal ΗΠΑ–Κίνας

13 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Δασμούς στα κινεζικά EV’s βάζει η Ευρώπη – Θα πονέσουν και οι Ευρωπαίοι

Την προαναγγελθείσα απόφαση να επιβάλλει δασμούς έως και 48% ανακοίνωσε η Κομισιόν, κίνηση η οποία ανεβάζει τις εμπορικές εντάσεις με το Πεκίνο,

Finance & Banking IntelligenceΑπόFinance & Banking Intelligence
12 Ιουνίου 2024
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
15 0
0
42
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την προαναγγελθείσα απόφαση να επιβάλλει δασμούς έως και 48% ανακοίνωσε η Κομισιόν, κίνηση η οποία ανεβάζει τις εμπορικές εντάσεις με το Πεκίνο, ευθυγραμμίζει τις Βρυξέλλες με την Ουάσιγκτον και εκτιμάται ότι θα καθυστερήσει την ενεργειακή μετάβαση.

Ερωτηματικά προκαλεί η απόφαση της Κομισιόν να επιβάλλει δασμούς έως και 50% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, καθώς αφενός πλήττονται και οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και ενδεχόμενα αντίποινα από το Πεκίνο θα πλήξουν τις ευρωπαϊκές εταιρίες, καθώς η Mercedes καταγράφει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο στην… Κίνα.

Σχετικάθέματα

Το δολάριο κρατάει, το γιουάν απογειώνεται μετά το deal ΗΠΑ–Κίνας

13 Μαΐου 2025

ΠΟE: Δύο αρνητικές τάσεις στο εμπόριο οδηγούν σε… κρίση

12 Μαΐου 2025

Η ακτινογραφία της εμπορικής εκεχειρίας ΗΠΑ – Κίνας

12 Μαΐου 2025

Μάλιστα, ενάντια σε αποφάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε εμπορικό πόλεμο ΕΕ-Πεκίνου έχει τοποθετηθεί ο Όλαφ Σολτς.

Οι δασμοί

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επιβάλει πρόσθετους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που αποστέλλονται από την Κίνα από τον επόμενο μήνα, αυξάνοντας τους φόρους έως και 48%, κίνηση που κλιμακώνει περαιτέρω τις εμπορικές εντάσεις και αυξάνει το κόστος αγοράς ηλεκτρικού οχήματος.

Η Ένωση ενημέρωσε επίσημα τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Geely και SAIC, ιδιοκτήτρια της MG, για τις χρεώσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία που πρόκειται να εφαρμοστούν γύρω στις 4 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά από έρευνα για επιδοτήσεις που ξεκίνησε πέρυσι. Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας έχουν κινηθεί έντονα στην ευρωπαϊκή αγορά, εν μέσω εγχώριου πολέμου τιμών και χρόνων οικοδόμησης ηγετικής θέσης στην τεχνολογία.

Η Νορβηγία, που ηγείται της υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης δεν θα ακολουθήσει την ΕΕ στους δασμούς για τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι δασμοί

Ευρωπαίοι αξιωματούχοι λένε ότι οι δασμοί EV της Κίνας μπορεί να είναι περίπου 25%. Οι μεμονωμένοι δασμοί ποικίλλουν ανάλογα με το επίπεδο συνεργασίας με την έρευνα, ανέφερε η ΕΕ, και θα πλήξουν περισσότερο την SAIC Motor Corp. Η κρατική εταιρία κατέχει τη βρετανική μάρκα MG, της οποίας τα μοντέλα μαζικής αγοράς, όπως το MG4, είναι μεταξύ εκείνων που ηγούνται της εισόδου στην Ευρώπη. Οι δασμοί της SAIC αναμένεται να αυξηθούν κατά 38,1% επιπλέον του υπάρχοντος δασμού 10%.

Η αντίδραση του Πεκίνου

Το κινεζικό υπουργείο Εμπορίου ανέφερε σε ανακοίνωσή του ότι «η ΕΕ αγνόησε τα γεγονότα και τους κανόνες του ΠΟΕ, αγνόησε τις επανειλημμένες έντονες αντιρρήσεις από την Κίνα και αγνόησε τις εκκλήσεις και τις αποτροπές πολλών κυβερνήσεων και βιομηχανιών κρατών μελών της ΕΕ». Το Πεκίνο θα «λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει σταθερά τα νόμιμα δικαιώματα και συμφέροντα των κινεζικών εταιρειών».

Η SAIC θα βιώσει τη μεγαλύτερη επιβάρυνση, ενώ η BYD καλείται να πληρώσει επιπλέον φόρο 17,4% και η Geely — η οποία κατέχει τη Volvo Car AB — αντιμετωπίζει επιπλέον δασμούς 20%.

Τα σκάγια παίρνουν BMW, Tesla και Renault

Ενώ η έρευνα στόχευε τα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής ιδιοκτησίας, οι δυτικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Tesla, BMW και Renault που παράγουν στην Κίνα και στέλνουν στην ΕΕ, αντιμετωπίζουν επίσης υψηλότερο κόστος. Όσοι συνεργάζονται με την έρευνα πρόκειται να επιβαρυνθούν με επιπλέον χρεώσεις 21% με βάση σταθμισμένο μέσο όρο.
Τα μέτρα είναι «ένα εισιτήριο ταχύτητας που στοχεύει να επιβραδύνει την Κίνα», δήλωσε ο Bill Russo, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Automobility με έδρα τη Σαγκάη. «Αυτές είναι κινεζικές εταιρείες που είναι μπροστά στο παιχνίδι — ας τις επιβραδύνουμε και ας τις ενθαρρύνουμε να μετριάσουν τους δασμούς με την τοπικοποίηση».

Σχεδόν το ένα πέμπτο των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία που πωλήθηκαν στην ΕΕ το 2023 κατασκευάστηκαν στην Κίνα, σύμφωνα με την ομάδα λόμπι Transport & Environment. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 25% φέτος, ανέφερε το T&E.

Η αντίδραση της αγοράς

Οι μετοχές των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) υποχώρησαν στο Χονγκ Κονγκ. Η Geely και η Xpeng Inc. σημείωσαν πτώση άνω του 5%, ενώ η BYD, ηγέτιδα του κλάδου, έχασε έως και 3,9%.

Τα μέτρα αυτά έρχονται καθώς η ΕΕ προσπαθεί να εξισορροπήσει την προστασία της αυτοκινητοβιομηχανίας της περιοχής, με εκατομμύρια θέσεις εργασίας με καλές απολαβές, και την προώθηση μιας πράσινης ατζέντας που επικεντρώνεται στην εξάλειψη του CO2 από τις μεταφορές. Οι φιλοδοξίες της ΕΕ για τα ηλεκτρικά οχήματα, με μια ουσιαστική απαγόρευση πωλήσεων κινητήρων εσωτερικής καύσης για τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035, αντιμετώπισαν προβλήματα τους τελευταίους μήνες, αφότου αγορές όπως η Γερμανία απέσυραν τις επιδοτήσεις για τους καταναλωτές.

Οι δασμοί πιθανότατα θα μειώσουν τις εισαγωγές από την Κίνα κατά ένα τέταρτο, ποσό που ανέρχεται σε περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον Moritz Schularick, πρόεδρο του Ινστιτούτου Kiel για την Παγκόσμια Οικονομία της Γερμανίας.

Παρόλο που η απόφαση δικαιολογήθηκε υπό το πρίσμα της τοπικής κυβερνητικής βοήθειας, “η αναμενόμενη αύξηση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων θα καταστήσει τη μετάβαση στο κλίμα πιο δαπανηρή”, δήλωσε ο Schularick. “Η εξεύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ δίκαιου ανταγωνισμού και προώθησης των πράσινων τεχνολογιών παραμένει μια βασική πρόκληση”.

Ο αντίκτυπος θα είναι μεγάλος για τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες

Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς προειδοποίησε να μην περιοριστεί το εμπόριο αυτοκινήτων με την Κίνα, λέγοντας νωρίτερα αυτό το μήνα ότι “δεν κλείνουμε τις αγορές μας σε ξένες εταιρείες, επειδή δεν το θέλουμε ούτε για τις δικές μας εταιρείες”. Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volkswagen και η BMW, θα πληγούν περισσότερο σε περίπτωση εμπορικής διένεξης, καθώς συνολικά πούλησαν 4,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα εκεί το 2022.

Οι δυτικοί κατασκευαστές έχουν αντιτεθεί σε γενικές γραμμές τους δασμούς, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mercedes-Benz Group AG, Ola Källenius, να ηγείται των εκκλήσεων για ανοιχτές αγορές. Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θεωρεί την Κίνα ως τη μεγαλύτερη αγορά της, με 36% των συνολικών παραδόσεων, και είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε αντίποινα, καθώς εισάγει όλα τα προσοδοφόρα sedan της S-Class και τις λιμουζίνες Maybach στην Κίνα. Η χώρα είναι επίσης η μεγαλύτερη αγορά για τη VW και τη BMW.

 

Σχετικά

Tags: αυτοκίνηταδασμοίΕμπορικός πόλεμοςΕμπόριο
Share17Tweet11Share3Send
Finance & Banking Intelligence

Finance & Banking Intelligence

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Το δολάριο κρατάει, το γιουάν απογειώνεται μετά το deal ΗΠΑ–Κίνας

13 Μαΐου 2025
The Wire

ΠΟE: Δύο αρνητικές τάσεις στο εμπόριο οδηγούν σε… κρίση

12 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Η ακτινογραφία της εμπορικής εκεχειρίας ΗΠΑ – Κίνας

12 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Η HELLAS SAT και η Πολωνική THORIUM SPACE S.A. συνήψαν Μνημόνιο Συνεργασίας

Ο Τζερόμ Πάουελ

Δεν μείωσε τα επιτόκια η Fed- Μία μείωση φέτος και τέσσερις το 2025

MostPopular

  • Ο Μερτς περιμένει τον Μητσοτάκη με …νάρκες

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    592 shares
    Share 237 Tweet 148
  • Ο Μερτς εξέθεσε τον Μητσοτάκη για την εργασιακή απορρύθμιση

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Τα δύσκολα θέματα στη συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Τα datacenters απειλούν να “στραγγίσουν”… ακόμα και την Αθήνα

    115 shares
    Share 46 Tweet 29

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr