• Τελευταία
  • Trending
  • All

Ο αντίκτυπος από την κρίση στο λιμάνι της Βαλτιμόρης

31 Μαρτίου 2024

Γιώργος Αμανατίδης και Θανάσης Κολιτσιδάκης στο Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta για τον τελικό κυπέλλου

19 Μαΐου 2025

Η Visa και η Ubisoft ανακοινώνουν τριετή στρατηγική συνεργασία

19 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Παγκόσμια αναγνώριση για την Πειραιώς στα βραβεία “The Banker Technology Awards 2025”

19 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Η Ρουμανία κρατά ευρωπαϊκή ρότα, αλλά με βαρίδια στα οικονομικά

19 Μαΐου 2025

Public: Κάνουν το κλιματιστικό προσιτό – Δώρο ο ΦΠΑ & εγγύηση χαμηλότερης τιμής

19 Μαΐου 2025

Delphi Forum Slemani: Η γεωπολιτική ανασύνθεση στην καρδιά της Μ. Ανατολής

19 Μαΐου 2025

Συνεργασία Snappi – Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού

19 Μαΐου 2025

HellasFin: Το παγκόσμιο οικονομικό σκηνικό αλλάζει – H επόμενη ημέρα

19 Μαΐου 2025

 ΔΕΗ: Ξεκινά η κατασκευή δύο νέων BESS στη Δυτ. Μακεδονία

19 Μαΐου 2025

Θέλουν τη Lagarde για να σώσουν το WEF

19 Μαΐου 2025

Ο Δημήτρης Γανίτης Πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter

19 Μαΐου 2025

Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

19 Μαΐου 2025

Ευ. Λέκκας: Δεν αναμένουμε μεγάλο σεισμό στην Εύβοια – Θα κρατήσει η έξαρση

19 Μαΐου 2025

«Προϊόν της Χρονιάς 2025» το Persil Dark Bloom

19 Μαΐου 2025

Γιατί αυτοδιαλύθηκε το PKK: Πως ο Ερντογάν πέτυχε το… ακατόρθωτο

19 Μαΐου 2025

Κυρίαρχη η Ελλάδα στις ναυλώσεις πολυτελών σκαφών – νέα άνοδος για το 2025

19 Μαΐου 2025

Τα BOX NOW Stores φέρνουν επανάσταση στην αποστολή και παραλαβή δεμάτων

19 Μαΐου 2025

Delphi Forum Slemani: Οι γεωπολιτικές προκλήσεις στη Μ. Ανατολή

19 Μαΐου 2025

Standoff Τραμπ – Αγορών μετά τη σφαλιάρα της Moody’s

19 Μαΐου 2025
Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

19 Μαΐου 2025

Παρατείνεται η εκεχειρία Ινδίας – Πακιστάν

19 Μαΐου 2025

Ρουμανία: Πρόεδρος ο Νταν, έχασε ο τραμπικός Σιμιόν και …το κατεστημένο

19 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Analytics

Ο αντίκτυπος από την κρίση στο λιμάνι της Βαλτιμόρης

Η κατάρρευση της γέφυρας που έκλεισε το λιμάνι της Βαλτιμόρης έχει εγείρει ανησυχίες για τις πιθανές επιπτώσεις της καταστροφής στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού.

Statistics DepartmentIntelligence DptΑπόStatistics DepartmentκαιIntelligence Dpt
31 Μαρτίου 2024
Στις Analytics, Crisis Management, On the Radar, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
32 1
0
91
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η κατάρρευση της γέφυρας που έκλεισε το λιμάνι της Βαλτιμόρης έχει εγείρει ανησυχίες για τις πιθανές επιπτώσεις της καταστροφής στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού.

Ένα φορτηγό πλοίο συγκρούστηκε με γέφυρα κοντά στο λιμάνι της Βαλτιμόρης, με αποτέλεσμα την απότομη μείωση της λιμενικής δραστηριότητας, με έναν μόνο τερματικό σταθμό να λειτουργεί.

Σχετικάθέματα

Delphi Forum Slemani: Η γεωπολιτική ανασύνθεση στην καρδιά της Μ. Ανατολής

19 Μαΐου 2025
Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

19 Μαΐου 2025
ενεργειακή κρίση

Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

18 Μαΐου 2025

Η Βαλτιμόρη διαχειρίζεται σχεδόν το 3 τοις εκατό του θαλάσσιου εμπορίου των ΗΠΑ, χρησιμεύοντας ως σημαντικό λιμάνι για την εισαγωγή και εξαγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων. Από την εκδήλωση, τα φορτία που προοριζόταν για τη Βαλτιμόρη έχουν εκτραπεί σε άλλα λιμάνια στην ανατολική ακτή.

Οι αρχές έχουν προειδοποιήσει ότι απαιτούνται εκτεταμένες εργασίες πριν την επαναλειτουργία του λιμένα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ακολουθεί μια ματιά στο τι θα μπορούσε να σημαίνει για το παγκόσμιο εμπόριο.

Σύμφωνα με πρώιμα στοιχεία και εκτιμήσεις ο μεγαλύτερος αντίκτυπος στο διεθνές εμπόριο θα είναι στο κοβάλτιο, καθώς η Βαλτιμόρη αποτελεί κόμβο αποθεμάτων για το συγκεκριμένο εμπόρευμα. Η κρίση στο λιμάνι της Βαλτιμόρης συμπίπτει με τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις λόγω των επιθέσεων Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα και εντείνει τις πιέσεις σε μια αγορά με ήδη χαμηλά αποθεματικά.

Το Crisis Monitor προσεγγίζει τον αντίκτυπο με συνδυαστικά στοιχεία από την S&P Global Intelligence και το ΔΝΤ, σκιαγραφώντας το προφίλ της συγκεκριμένης κρίσης και επιχειρώντας να καταγράψει την ηχώ στις παγκόσμιες αγορές.

Μεγάλο termonal αυτοκινήτων

Η Βαλτιμόρη συγκαταλέγεται στα 20 κορυφαία λιμάνια των Ηνωμένων Πολιτειών ως προς την χωρητικότητα και τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Μεταφορών των ΗΠΑ.

Πέρυσι, χειρίστηκε ένα ρεκόρ 1,1 εκατομμυρίων ισοδύναμων μονάδων 20 ποδιών (TEU) εμπορευματοκιβωτίων –ένα μέτρο όγκου για κοντέινερ αποστολής.

Οι εισαγωγές εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Βαλτιμόρης ανήλθαν στο 2,1% του συνόλου για όλα τα λιμάνια των ΗΠΑ, σύμφωνα με την Allianz Trade.

Η τοποθεσία του βαθιά μέσα στον κόλπο Chesapeake το καθιστά ένα «αμερικάνικο λιμάνι δεύτερης κατηγορίας», δήλωσε ο Paul Tourret, διευθυντής του γαλλικού ινστιτούτου ναυτιλιακής βιομηχανίας ISEMAR.
Το λιμάνι φιλοξενεί υπερατλαντική κίνηση, συμπεριλαμβανομένων μικρών πλοίων από τη βόρεια Ευρώπη και τη Μεσόγειο, καθώς και ορισμένες ναυτιλιακές γραμμές από τον Ινδικό Ωκεανό, είπε ο Τουρρέ.

Αλλά είναι βασικός κόμβος για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα ιδιωτικά και δημόσια τερματικά της χειρίστηκαν 847.158 αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά πέρυσι,
περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο λιμάνι των ΗΠΑ για 13η συνεχή χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία της πολιτείας του Μέριλαντ.

Κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση για γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα, καθώς και εισαγόμενη ζάχαρη και γύψο, και δεύτερη για τις εξαγωγές άνθρακα.

Εναλλακτικές διαδρομές

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen και BMW ανακοίνωσαν ότι οι δραστηριότητές τους δεν επηρεάστηκαν καθώς οι τοποθεσίες των εγκαταστάσεων τους εξακολουθούσαν να είναι προσβάσιμες στα πλοία.

Η Ford ανακοίνωσε ότι βρήκε εναλλακτικές διαδρομές.

Ωστόσο, ο τερματικός σταθμός της Mercedes-Benz δεν είναι πλέον προσβάσιμος από τη θάλασσα, καθώς βρίσκεται πίσω από την γέφυρα που έχει καταρρεύσει.
Η εταιρία είπε στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης ότι εξετάζει εναλλακτικές διαδρομές.

«Ο αποκλεισμός του λιμανιού της Βαλτιμόρης θα έχει μικρό αντίκτυπο στο εμπόριο μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης», έγραψε σε σημείωμα ο Πάτρικ Λέπερχοφ, διευθυντής της συμβουλευτικής εταιρείας Inverto.

«Το τελευταίο τρίμηνο του 2023, περίπου 260.000 τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια φορτώθηκαν και εκφορτώθηκαν στο λιμάνι.
Αυτός ο όγκος μπορεί να εκτραπεί στα γειτονικά λιμάνια», όπως η Νέα Υόρκη και το Νόρφολκ της Βιρτζίνια, έγραψε.

Επιπτώσεις σε άνθρακα και κοβάλτιο

Το κλείσιμο του λιμανιού αναμένεται να επηρεάσει πρωτίστως τις εξαγωγές άνθρακα των ΗΠΑ και τις εισαγωγές κοβαλτίου, σύμφωνα με τον οίκο αξιολόγησης S&P Global.
Η πρόσβαση στους τερματικούς σταθμούς εξαγωγής άνθρακα του CSX Curtis Bay και του Consol Marine Terminal έχει αποκλειστεί.

Το ατύχημα αναμένεται να διακόψει τις εξαγωγές άνθρακα από τη Βαλτιμόρη για 10 έως 15 ημέρες, αλλά οι συμμετέχοντες στην αγορά εκτιμούν ότι θα είχε «περιορισμένες επιπτώσεις στις τιμές εν μέσω ήρεμων αγορών», σύμφωνα με ανάλυση της S&P.
Οι εξαγωγές άνθρακα από τη Βαλτιμόρη εκτινάχθηκαν σε 28 εκατομμύρια τόνους το 2023, κυρίως λόγω της αυξανόμενης ζήτησης από την Ασία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Ενεργειακών Πληροφοριών των ΗΠΑ.

«Ακόμη και πριν από το κλείσιμο του λιμανιού, περιμέναμε πολύ βραδύτερη αύξηση των συνολικών εξαγωγών άνθρακα στις ΗΠΑ το 2024, μόλις 1%», αναφέρει σε report η ΕΙΑ.
«Η διακοπή των εργασιών στη Βαλτιμόρη μπορεί να επηρεάσει τον όγκο των εξαγωγών φέτος», πρόσθεσε.

Τα αποθέματα κοβαλτίου της Βαλτιμόρης ήταν ήδη υπό πίεση λόγω της έντονης ζήτησης για το ορυκτό, βασικό συστατικό για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και συσκευές υψηλής τεχνολογίας.
Οι επιθέσεις των ανταρτών της Υεμένης σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα προκάλεσαν επίσης καθυστερήσεις, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες αναγκάστηκαν να εκτρέψουν τα πλοία στη μεγαλύτερη και δαπανηρότερη διαδρομή γύρω από τη νότια Αφρική.

Ενώ το περιστατικό της γέφυρας θα έχει «λίγο έως καθόλου αντίκτυπο» στα προϊόντα διύλισης πετρελαίου των ΗΠΑ, οι προμήθειες καυσίμων της ναυτιλίας «θα μπορούσαν να περιοριστούν» στην ακτή του Ατλαντικού καθώς τα πλοία ανεφοδιάζονται με καύσιμα έξω από τη Βαλτιμόρη, επισημαίνει η S&P.

 

Σχετικά

Tags: αυτοκίνηταγεωοικονομίαεμπορεύματαΕμπόριοΛιμάνιαΝΑΥΤΙΛΙΑναυτιλιακές εταιρίες
Share36Tweet22Share6Send
Statistics Department

Statistics Department

Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Delphi Forum Slemani: Η γεωπολιτική ανασύνθεση στην καρδιά της Μ. Ανατολής

19 Μαΐου 2025
Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο
Spotlight

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Αμερικανοί αυτοκίνητο

19 Μαΐου 2025
ενεργειακή κρίση
On the Radar

Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

18 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Σεισμός 4,3 Ρίχτερ αναστάτωσε τη Σητεία Κρήτης

Η οικονομική ατζέντα της εβδομάδας

Βαριά μακρο-εβδομάδα ξεκινάει: Τί κοιτάζουν οι αγορές

MostPopular

  • ενεργειακή κρίση

    Ενεργειακό χρέος και… curtailment οδηγούν σε αλυσιδωτές κρίσεις και… εξαγορές

    198 shares
    Share 79 Tweet 50
  • Greek Mafia: Ενέδρα θανάτου στον “Μάγειρα”… που αθωώθηκε για τη δολοφονία Καραϊβάζ

    209 shares
    Share 84 Tweet 52
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    868 shares
    Share 347 Tweet 217
  • Φάουλ από τη διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής – Στα κάγκελα οι φορείς

    162 shares
    Share 65 Tweet 41
  • Κομισιόν: Η Ελλάδα πατάει γκάζι – Τα προβλήματα κάτω από στοιχεία

    51 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr