• Τελευταία
  • Trending
  • All

Χρήστος Σταϊκούρας: «Οι πέντε πυλώνες που αναβαθμίζουν την Ελλάδα»

28 Νοεμβρίου 2023

Ο Λέων είναι ο νεότερος Πάπας από τον Ιωάννη-Παύλο ΙΙ

10 Μαΐου 2025

Οι Ευρωπαίοι “κλείδωσαν” στήριξη Τραμπ σε μήνυμα στον Πούτιν

10 Μαΐου 2025

BIS: Οι τραπεζίτες επιμηκύνουν τις κρίσεις… από φόβο

10 Μαΐου 2025

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Επιστροφή στην κορυφή

10 Μαΐου 2025

Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματίσουν τις εχθροπραξίες

10 Μαΐου 2025

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Πολιτική & Οικονομία

Χρήστος Σταϊκούρας: «Οι πέντε πυλώνες που αναβαθμίζουν την Ελλάδα»

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Νοεμβρίου 2023
Στις The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
14 0
0
39
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

«Η Ελλάδα αναβαθμίζεται, με πυλώνες τις ασφαλείς υποδομές και τις πράσινες μεταφορές», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής.

«Αναβαθμίζοντας την Ελλάδα». Αναλυτικά αναφέρθηκε σε πέντε πυλώνες δράσης και πρωτοβουλιών, που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής στόχευσης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σχετικάθέματα

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Αυτοί είναι οι εξής:

1. Πολλά, μικρά και μεγάλα έργα, σε ολόκληρη τη χώρα, τα οποία υλοποιούνται, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Ε65, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, η οδική σύνδεση Άκτιο Αμβρακία, ο ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη, οι οδικοί άξονες Μπράλος – Άμφισσα και Ιωάννινα Κακαβιά, 10 μεγάλα, εθνικής σημασίας αντιπλημμυρικά έργα, ύψους 344 εκατ. ευρώ και 49 μεγάλα αρδευτικά έργα, προϋπολογισμού 642 εκατ. ευρώ.

2. Οι χρηματοδοτικές πηγές που αξιοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την υλοποίηση νέων έργων και την συντήρηση των υφιστάμενων. Πρόκειται για εθνικούς, αλλά και ευρωπαϊκούς πόρους, με τη συμμετοχή και συμβολή και του ιδιωτικού τομέα, μέσω – μεταξύ άλλων – των παραχωρήσεων και των Συμβάσεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

3. Η ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, με στόχο την «πράσινη μετάβαση» στις μεταφορές.

4. Η ολοκλήρωση της δύσκολης άσκησης της προμήθειας 250 νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για την ανανέωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, στο τέλος Απριλίου του 2024.

5. Η ανάπτυξη ενός μοντέλου βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στον βιώσιμο σχεδιασμό των μεταφορικών συστημάτων, όχι μόνο σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης, μέσω των μεγάλων έργων που υλοποιούνται, αλλά και μέσω των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), του κύριου εργαλείου σχεδιασμού για τους Δήμους και τις Περιφέρειες, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας και τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης στις πόλεις μας.

Όσον αφορά το ζήτημα της βιώσιμης αστικής κινητικότητας ο κ. Σταϊκούρας τόνισε:

«Στο ΥΠΥΜΕ, ο σχεδιασμός της βιώσιμης αστικής κινητικότητας γίνεται πράξη. Θέτουμε, δηλαδή, τον πολίτη – επιβάτη στο επίκεντρο του σχεδιασμού της κινητικότητας, ώστε να διευκολύνουμε τη μετακίνησή του και να βελτιώσουμε τις συνθήκες μεταφορών με βιώσιμο τρόπο».

Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα στο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής: «Αναβαθμίζοντας την Ελλάδα»

Ο τομέας των υποδομών και των μεταφορών λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής της οικονομικής μεγέθυνσης μιας χώρας, αλλά και ως παράγοντας βιώσιμης ανάπτυξης, με άμεσο, θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των πολιτών.

Οι παρεμβάσεις σε όλη την επικράτεια, των τελευταίων δεκαετιών, με μεγαλύτερα και μικρότερα έργα, σε οδικούς άξονες, αεροδρόμια, λιμάνια, γέφυρες, μετρό, αγροτικές υποδομές, αντιπλημμυρικά έργα κ.α., το επιβεβαιώνουν.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, έχοντας στον πυρήνα της στρατηγικής του στόχευσης:

την αποτελεσματική προώθηση των έργων που υλοποιούνται ή/και σχεδιάζονται,
την ενίσχυση της ασφάλειας των υποδομών και των μεταφορών,
τη βελτίωση της ποιότητας των έργων και των υπηρεσιών, αλλά και της ανθεκτικότητάς τους,
την αύξηση της αποδοτικότητας των εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων, και
την ενίσχυση των «πράσινων» υποδομών και μεταφορών, ως απάντηση και απέναντι στην πρόκληση της εντεινόμενης κλιματικής κρίσης.
Έτσι, στο πεδίο πολιτικής μας ευθύνης, η Ελλάδα αναβαθμίζεται.

Αναβαθμίζεται, με πυλώνες τις ασφαλείς υποδομές και τις πράσινες μεταφορές.

Ενδεικτικά, θα αναφερθώ σε 5 άξονες:

1ον. Πολλά, μικρά και μεγάλα έργα, σε ολόκληρη τη χώρα, υλοποιούνται.

  • Το Μετρό της Θεσσαλονίκης αναμένεται να λειτουργήσει το 2ο εξάμηνο του 2024.
  • Σημαντικό τμήμα του Ε65, μέχρι την Καλαμπάκα, παραδίδεται τους πρώτους μήνες του 2024.
  • Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος προχωρά, και αναμένεται, στο σύνολό του, να παραδοθεί το 2025.
  • Ολοκληρώθηκαν σημαντικές παρεμβάσεις στην υφιστάμενη Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου, με τις οποίες αναβαθμίστηκε, ουσιαστικά, η οδική ασφάλεια.
  • Η οδική σύνδεση Άκτιο – Αμβρακία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, και θα παραδοθεί, στο σύνολό της, το επόμενο δίμηνο.
  • Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης προχωρά.
  • Η κατασκευή της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής της Θεσσαλονίκης (Flyover), το πιο μεγάλο οδικό έργο που εκτελείται σήμερα μέσω ΣΔΙΤ, ξεκίνησε.
  • Ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακκαβιά και τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι επαναδημοπρατήθηκαν.
  • Ο οδικός άξονας Μπράλος – Άμφισσα, τον οποίο επισκεφτήκαμε με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη την προηγούμενη εβδομάδα, ξεκίνησε.

Ενώ υλοποιούνται, από το Υπουργείο, 10 μεγάλα, εθνικής σημασίας αντιπλημμυρικά έργα, συνολικού ύψους 344 εκατ. ευρώ, στις Περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου.

Και βρίσκονται σε εξέλιξη μελέτες, ύψους 28,9 εκατ. ευρώ, για 11 μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα.

Στα ανωτέρω, προστίθενται 49 μεγάλα αρδευτικά έργα που έρχονται στην ευθύνη υλοποίησης του Υπουργείου από το Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, προϋπολογισμού 642 εκατ. ευρώ, και τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης.

2ον. Υφίστανται, δρομολογούνται και αναζητούνται πηγές χρηματοδότησης και χρηματοδοτικά εργαλεία, για την υλοποίηση νέων έργων και την συντήρηση υφιστάμενων έργων, αξιοποιώντας εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, με τη συμμετοχή και συμβολή και του ιδιωτικού τομέα, μέσω – μεταξύ άλλων – των παραχωρήσεων και των Συμβάσεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Πηγές όπως είναι:

  • Οι πόροι, από το εθνικό και συγχρηματοδοτούμενο σκέλος, της νέας προγραμματικής περιόδου.
  • Το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μέσα από την υφιστάμενη κατανομή πόρων και την ανακατανομή ποσών.
  • Το Ταμείο Αλληλεγγύης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την αποκατάσταση ζημιών που υπέστησαν οι πληγείσες περιοχές των Περιφερειών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.
  • Η δανειοδότηση – με καλούς όρους – από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και από την Αναπτυξιακή Τράπεζα του Συμβουλίου της Ευρώπης.
  • Η χρηματοδότηση των έργων μέσα από ένα πιο υγιές και σταθερό – σήμερα – τραπεζικό σύστημα.
  • Η αξιοποίηση πόρων μέσα από τον υφιστάμενο και τον μελλοντικό Μηχανισμό υπό τον τίτλο «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility).
  • Και φυσικά, η άντληση πόρων από τον ίδιο τον Κρατικό Προϋπολογισμό, μέσα από την αξιοποίηση δημοσιονομικού χώρου, που σταθερά δημιουργείται τα τελευταία χρόνια.

3ον. Ενισχύεται η ηλεκτροκίνηση, με στόχο την «πράσινη μετάβαση» στις μεταφορές.

Ενδεικτικά, σήμερα, με την δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, ενισχύεται το Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», που αφορά στη χορήγηση κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων από ιδιώτες.

Συγκεκριμένα:

  • Αυξάνεται ο προϋπολογισμός της Δράσης στα 65 εκατ. ευρώ, και, παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς αδιάθετων πόρων από μία κατηγορία οχημάτων σε άλλη, για την οποία οι πόροι έχουν εξαντληθεί.
  • Ορίζεται προθεσμία 45 ημερών για την υποβολή δελτίου παραγγελίας οχήματος από τον δικαιούχο, με καταβολή προκαταβολής ή συμφωνητικού χρονομίσθωσης με προκαταβολή.
  • Η ρύθμιση αφορά αιτήσεις που έχουν ήδη εγκριθεί και συμπεριληφθεί ή θα συμπεριληφθούν σε απόφαση υπαγωγής.
  • Παρατείνεται, κατά 4 μήνες, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στη Δράση, δηλαδή εκτείνεται μέχρι 30 Απριλίου 2024.

Με τις ανωτέρω ρυθμίσεις περιορίζεται το πλήθος των αιτήσεων που παραμένουν ανενεργές και απελευθερώνονται πόροι για την υποβολή νέων αιτήσεων από ιδιώτες ή νομικά πρόσωπα, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν άμεσα στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος.

4ον. Δρομολογούμε την προμήθεια 250 νέων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για την ανανέωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, τέλος Απριλίου του 2024.

  • Μια δύσκολη άσκηση, γιατί δεν αρκεί μόνο η παραλαβή του οχήματος.
  • Χρειάζονται εγκαταστάσεις, σημεία φόρτισης και σημαντική αύξηση της ισχύος από τον ΔΕΔΔΗΕ.
  • Και προς αυτή την κατεύθυνση, παρά τις δυσκολίες, εργαζόμαστε επίμονα και συστηματικά.

5ον. Επιδιώκουμε την ανάπτυξη ενός μοντέλου βιώσιμης αστικής κινητικότητας.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στον βιώσιμο σχεδιασμό των μεταφορικών συστημάτων, όχι μόνο σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης, μέσω των μεγάλων έργων που υλοποιούνται και σας προανέφερα, αλλά επίσης θέτει τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) ως το κύριο εργαλείο σχεδιασμού για τους Δήμους και τις Περιφέρειες.

Μάλιστα, η θέσπιση των ΣΒΑΚ στη χώρα μας, προηγήθηκε των ενεργειών που εξελίσσονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση την τρέχουσα περίοδο για την υποχρεωτική εκπόνηση ΣΒΑΚ από τους αστικούς κόμβους του ΔΕΔ-Μ, δηλαδή για την Ελλάδα από 17 καθορισμένους ΟΤΑ, όπως προβλέπει η αναθεώρηση του σχετικού κανονισμού που ολοκληρώνεται τον επόμενο χρόνο (2024).

Με τα ΣΒΑΚ καθορίζονται ρητά οι τομείς πολιτικής στους οποίους ο σχεδιασμός της κινητικότητας προτείνει μέτρα, όπως η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, οι ήπιοι τρόποι μετακίνησης, η οδική ασφάλεια, η προσβασιμότητα για όλους, κ.α., με κοινό παρονομαστή τη μείωση της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας και τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης στις πόλεις μας.

Πλέον, ο σχεδιασμός της βιώσιμης κινητικότητας υλοποιείται με συγκεκριμένες αρχές, στόχους και επιδιώξεις, κοινές για όλους μας, Κυβέρνηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Συνεπώς, στο ΥΠΥΜΕ, ο σχεδιασμός της βιώσιμης αστικής κινητικότητας γίνεται πράξη.

Θέτουμε, δηλαδή, τον πολίτη – επιβάτη στο επίκεντρο του σχεδιασμού της κινητικότητας, ώστε να διευκολύνουμε τη μετακίνησή του και να βελτιώσουμε τις συνθήκες μεταφορών με βιώσιμο τρόπο.

Το Υπουργείο μας, σε στενή συνεργασία με την Κυβέρνηση, άλλα Υπουργεία και τις Διοικήσεις των Συγκοινωνιακών Φορέων, σχεδιάζει ένα πλέγμα μέτρων, με το οποίο, επιδιώκουμε να ενισχύσουμε, έμπρακτα και αποτελεσματικά, τη βιώσιμη αστική κινητικότητα της πρωτεύουσας.

Σε επόμενο χρόνο, θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε περισσότερα.

Αναφέρθηκα, ενδεικτικά, σε 5 πυλώνες δράσης, που αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα αναβαθμίζεται.

Με σκληρή δουλειά, ρεαλιστικό σχέδιο, πολιτική βούληση, επιμονή, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα, μπορούμε και θα καταφέρουμε, συλλογικά, πολύ περισσότερα!

Σχετικά

Tags: γεωοικονομίαελληνική οικονομίαΥποδομέςΧρήστος Σταϊκούρας
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Μήνυμα Σεζουρνέ στους Ευρωπαίους βιομηχάνους: Σας ακούμε, θα μειώσουμε τη γραφειοκρατία

10 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai
The Wire

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Άμυνες στη ζώνη των 1.260 μονάδων βγάζει το Χ.Α. 

pipeline

Η Κομισιόν θα χρηματοδοτήσει τον EastMed και 165 ακόμη έργα ενέργειας

MostPopular

  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    316 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

    72 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

    67 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Κινεζικό J10 του Πακιστάν κατέρριψε ινδικό Rafale – Ενδεχόμενη εμπλοκή Τουρκίας

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    565 shares
    Share 226 Tweet 141

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr