• Τελευταία
  • Trending
  • All

Η Rakuten Viber παρουσιάζει ένα λογαριασμό για μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

24 Οκτωβρίου 2023

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025

Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Ανακάλυψε ουγγρικό δίκτυο κατασκόπων

9 Μαΐου 2025

Eurobank: Ανεβάζει τον πήχυ στα €3,20 η Citi

9 Μαΐου 2025

Οι αλουμινάδες δεν τρέχουν στις ΗΠΑ… παρά τους δασμούς

9 Μαΐου 2025

Ο Σι θέλει καρέκλα στο τραπέζι για Ουκρανία – Ζήτησε δίκαιο deal από Πούτιν

9 Μαΐου 2025
Ψάλτης: Το deal Alpha - Unicredit ανοίγει το δρόμο για τη διεθνοποίηση των ελληνικών εταιριών

Τρίμηνο ρεκόρ το Q1 για την Alpha Bank – Ανεβάζει τον πήχη ο Ψάλτης

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Η Rakuten Viber παρουσιάζει ένα λογαριασμό για μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Η νέα λύση αποτελεί το πρώτο βήμα της επέκτασης της στρατηγικής της υπερεφαρμογής προς την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων όλων των μεγεθών

NewsRoomΑπόNewsRoom
24 Οκτωβρίου 2023
Στις Cyber Security
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
20 0
0
https://lp.viber.com/smbgr
55
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

 Η Rakuten Viber, η κορυφαία εφαρμογή για ασφαλή και ιδιωτική επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, παρουσίασε ένα δωρεάν λογαριασμό για τους ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Πρόκειται για το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής επέκτασης του Viber προς τον κόσμο των επιχειρήσεων. Με την προσθήκη περισσότερων εργαλείων, η υπερεφαρμογή ενισχύει περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ώστε να χτίσουν την ψηφιακή τους παρουσία, να ενισχύσουν το engagement των πελατών τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους στην πλατφόρμα. Η ελληνική αγορά είναι μία από τις δύο πρώτες παγκοσμίως, μαζί με τις Φιλιππίνες, όπου προσφέρεται η νέα λύση, με τη διάθεση του νέου προϊόντος να ακολουθεί σταδιακά και στον υπόλοιπο κόσμο.

Το Viber κατέχει μερίδιο διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα. Η πολυσυλλεκτική και αφοσιωμένη κοινότητα των χρηστών του το καθιστά ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στην πελατεία τους. Το περασμένο έτος, το Viber κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα. Βασιζόμενο σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση για την αλληλεπίδραση επιχείρησης και χρήστη μέσω της εφαρμογής, το Viber ανακοινώνει ένα πακέτο εργαλείων που έχει σκοπό να βοηθήσει τις εταιρείες μικρού και μεσαίου μεγέθους να φτάσουν σε νέους πελάτες, αλλά και να χτίσουν και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων.

Σχετικάθέματα

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Αντώνης Πετρόπουλος και Γιώργος Αλεξόπουλος στο pre-game show του Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta

9 Μαΐου 2025

H Microsoft θωρακίζει το ευρωπαϊκό cloud απέναντι σε εξωτερικές παρεμβάσεις

8 Μαΐου 2025

Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλοεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:

  • Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα δημόσιο επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθεί στους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σε κοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber.
  • Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως στα αιτήματα των πελατών μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.
  • Εύκολη αναζήτηση μέσω Viber: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συναντούν και να διατηρούν πιστούς πελάτες στην εφαρμογή που εκείνοι προτιμούν για τις καθημερινές τους συνομιλίες: οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες αναζητώντας το όνομα μιας επιχείρησης ή την κατηγορία δραστηριοποίησής της.
  • Ειδικοί φάκελοι συνομιλίας: Οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις.
  • Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν.

Ο Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions στη Rakuten Viber, αποκάλυψε στοιχεία από την αρχική έρευνα της εταιρείες, σύμφωνα με την οποία η διατήρηση και η αύξηση των πελατών είναι μεταξύ των πιο δύσκολων αποστολών για την πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς πολλές αγωνίζονται να επιβιώσουν λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού. «Από τώρα και στο εξής, κάθε μικρή τοπική επιχείρηση μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό στο Viber και να ενισχύσει την ψηφιακή της παρουσία χωρίς κόστος, με τρόπο γρήγορο και εύκολο», πρόσθεσε ο Shah.

Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να εισάγει χαρακτηριστικά όπως προωθητικά μηνύματα, φωνητικές κλήσεις και γρήγορες, αυτόματες απαντήσεις που θα βοηθήσουν την επικοινωνία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να αλλάξει επίπεδο. Σύντομα θα παρουσιαστούν στην αγορά πακέτα υπηρεσιών επί πληρωμή, βασισμένα στα σχόλια των χρηστών, ως επέκταση του αρχικού πακέτου δωρεάν επιχειρηματικών εργαλείων self-service.

Η νέα υπηρεσία ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα το πρωί στην Αθήνα. Η ανώτερη διοίκηση της Rakuten Viber και οι στρατηγικοί συνεργάτες της υπερεφαρμογής στην Ελλάδα παρουσίασαν αναλυτικά τη νέα λύση και μοιράστηκαν πρόσφατες τάσεις της βιομηχανίας.

Ο Atanas Raykov, VP of Growth στη Rakuten Viber, μίλησε για τη σημασία της ελληνικής αγοράς για το Viber μέσα από τη σταδιακή του εξέλιξη σε μια υπερεφαρμογή με υπερτοπική προσέγγιση και στιβαρό οικοσύστημα στην χώρα μας.

Ο Αθανάσιος Ράπτης, CEO του Χρυσού Οδηγού, παρουσίασε δεδομένα σχετικά με την ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων στη χώρα. Επεσήμανε ότι παρά τη θετική τάση της ψηφιοποίησης, με το 67% να έχει ή να προγραμματίζει να διαφημιστική παρουσία online, η πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων υστερεί σε σχέση με τις παγκόσμιες τάσεις.

Η Μαίρη Συνατσάκη, influencer στο χώρο του lifestyle και της ομορφιάς, και μία από τις επιχειρηματίες που δοκίμασαν την νέα υπηρεσία σε beta μορφή, παρουσίασε τον νέο της επαγγελματικό λογαριασμό και εξήγησε πώς αυτός επηρέασε θετικά το engagement τόσο με υπάρχοντες όσο και με νέους πελάτες: «Χρησιμοποιώ το Viber για την επικοινωνία με τους πελάτες μου εδώ και πολύ καιρό. Με τον νέο επαγγελματικό μου λογαριασμό, η αλληλεπίδραση είναι πολύ πιο εύκολη, προσωπική και αποτελεσματική».

 

 

 

Σχετικά

Tags: content from partnersΤεχνολογίαΤηλεπικοινωνίες
Share22Tweet14Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025
The Wire

Αντώνης Πετρόπουλος και Γιώργος Αλεξόπουλος στο pre-game show του Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta

9 Μαΐου 2025
The Wire

H Microsoft θωρακίζει το ευρωπαϊκό cloud απέναντι σε εξωτερικές παρεμβάσεις

8 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Σημαντικές και μη αναστρέψιμες απώλειες σε βιομηχανικό επίπεδο έχει υποστεί η Ευρώπη λόγω της ενεργειακής κρίσης και της κακής αντιμετώπισής της από την Κομισιόν.

Μυτιληναίος: Η Ευρώπη έχασε το 50% της βαριάς βιομηχανίας λόγω... κρίσης και Κομισιόν

Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καλός και ο καιρός σήμερα-Προσοσχή στις ομίχλες

MostPopular

  • The Underdog

    Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    283 shares
    Share 113 Tweet 71
  • Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

    64 shares
    Share 26 Tweet 16
  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Κινεζικό J10 του Πακιστάν κατέρριψε ινδικό Rafale – Ενδεχόμενη εμπλοκή Τουρκίας

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr