Όπως θέλετε να το ονομάσετε: η εικονική, η επαυξημένη, η μικτή ή η εκτεταμένη πραγματικότητα ποτέ δεν ανταποκρίθηκε πραγματικά στις προσδοκίες που δημιουργεί η υπερδιαφήμισή της.
Τα συχνά άκομψα οπτικοακουστικά σετ απέχουν τόσο από τη μαζική υιοθέτηση όσο και από το να είναι αξεσουάρ μόδας, εκτός από τον χώρο του gaming, κανείς δεν έχει καταλάβει πραγματικά σε τι να τα χρησιμοποιήσει.
Δηλαδή μέχρι χθες, όταν η ανακοίνωση της Apple για τα πολυαναμενόμενα ακουστικά Vision Pro έδωσε νέα πνοή σε ολόκληρη την κατηγορία.
Όμως, ενώ η Apple ποντάρει πολλά στον «χωρικό υπολογισμό», όπως θα θέλαμε να τον αποκαλούμε, για να γίνει το επόμενο μεγάλο πράγμα στην τεχνολογία, οι καταναλωτές δεν είναι τόσο ενθουσιώδεις για την κατηγορία που βρίσκεται ακόμη σε σύσταση.
Σε μια έρευνα που διεξήχθη σε 29 χώρες τον Απρίλιο/Μάιο του 2022, η Ipsos διαπίστωσε ότι μόλις το 50% από τους 21.005 ερωτηθέντες αισθάνθηκαν πολύ ή κάπως θετικά σχετικά με τη χρήση συσκευών ή εφαρμογών εικονικής, επαυξημένης ή εκτεταμένης πραγματικότητας στην καθημερινή τους ζωή, με τις πιο ανεπτυγμένες αγορές στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική δείχνουν ακόμη λιγότερο ενθουσιασμό.
Αυτό δείχνει πόσους σκεπτικιστές θα πρέπει να πείσει η Apple εάν θέλει πραγματικά να κάνει την εκτεταμένη πραγματικότητα την επόμενη πλατφόρμα υπολογιστών. Αλλά αν κάποιος μπορεί να το κάνει, είναι η Apple, η εταιρεία που μετέτρεψε τα AirPods, τα οποία γελοιοποιήθηκαν ευρέως κατά την κυκλοφορία, σε απαραίτητο αξεσουάρ.