• Τελευταία
  • Trending
  • All
Δήλωση που πετάει το μπαλάκι της ήττας στα όργανα του κόμματος πραγματοποίησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ενώ ζήτησε συσπείρωση ενόψει των δεύτερων εκλογών.

Το brand “Τσίπρας” τσαλακώθηκε – Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν υπάρχει

22 Μαΐου 2023
8: Από αριστερά, Βίκυ Μαργαρίτη- Ακόλουθος Ψηφιακής Πολιτικής και ΤΝ,
Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην ΕΕ, Αθανάσιος Κοσμόπουλος - Υπεύθυνος
Προστασίας Δεδομένων Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης - Επιχειρησιακός
Συντονιστής Παρατηρητηρίου Ανάλυσης Υβριδικών Απειλών, Δημοσθένης
Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής
Διακυβέρνησης – Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δρ. Μαρία-Ωραιοζήλη
Κουτσουπιά,AI Legal Expert, Ιδρύτρια Ινστιτούτου Rythmisis, Γιώργος Γαλανόπουλος,
Συνιδρυτής - Πρόεδρος Rythmisis και Δικηγόρος και Στέλλα Τσαγκαράκη – Δ/ντρια
Επικοινωνίας και Marketing Ινστιτούτου Rythmisis.

Δίκαιο και Τεχνητή Νοημοσύνη

31 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Επιβεβαιώνει το BBB για την Ελλάδα – Σταθερό outlook παρά τις διαρθρωτικές αδυναμίες

31 Μαΐου 2025

Η Εθνική έχει λεφτά για εξαγορές – Ο Μυλωνάς όμως… δεν βιάζεται

30 Μαΐου 2025

Επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά

30 Μαΐου 2025

«Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

30 Μαΐου 2025
Δικαστήριο

ΗΠΑ: Νίκη Τραμπ στο Ανώτατο Δικαστήριο – Ξεμπλόκαραν οι μαζικές απελάσεις

30 Μαΐου 2025

Οι Big Tech κατεβαίνουν στο πεζοδρόμιο

30 Μαΐου 2025
Global pollution concept with fossil fuel and industrial toxic waste as the planet earth eating petroleum and dirty polluted energy as an environmental icon with 3D illustration elements.

Η Κομισιόν προωθεί πολύ χαλαρή Κλιματική Στόχευση…

30 Μαΐου 2025

Κοπελούζος, Ανδρεάδης και Lamda Dev. +8 ακόμη θέλουν την Ακτή Ποσειδίου

30 Μαΐου 2025

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη οικονομία στον κόσμο – Πάνω από Ιαπωνία, ΗΒ, Γαλλία

30 Μαΐου 2025

Η Ελληνική Ναυτιλία στο Προσκήνιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης

30 Μαΐου 2025

Νέο φωτοβολταϊκό 88 MW από τη ΔΕΗ στη Βουλγαρία

30 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Επίσκεψη της διοίκησης στην Κρήτη

30 Μαΐου 2025

Το οικονομικό αποτύπωμα των ευρωπαϊκών διοργανώσεων ποδοσφαίρου

30 Μαΐου 2025

ΕΚΟ Κύπρου: Χορηγός των εθνικών ομάδων μπάσκετ και του FIBA EuroBasket

30 Μαΐου 2025

Η META ετοιμάζει φυσικά καταστήματα

30 Μαΐου 2025

25η Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών στην Ύδρα

30 Μαΐου 2025
Το παρασκήνιο πίσω από τη "βόμβα" για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

Εκτός θέσης ΥΠΕΞ και ΕΥΠ για τη Μονή του Σινά – Κλυδωνισμοί και… ανησυχίες

30 Μαΐου 2025

Η ΕΥ παρουσιάζει την EY.ai Agentic Platform, με την υποστήριξη της NVIDIA

30 Μαΐου 2025

 Στον Γενικό Δείκτη του ΧΑ η Alter Ego Media

30 Μαΐου 2025

illy #takeartaway: Η Τέχνη στα χέρια των φοιτητών της ΑΣΚΤ

30 Μαΐου 2025

Τουρκία: Σε χαμηλό 5ετίας η ανάπτυξη του ΑΕΠ

30 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 31 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Πολιτική & Οικονομία

Το brand “Τσίπρας” τσαλακώθηκε – Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν υπάρχει

Το πολιτικό σκηνικό έχει αλλάξει άρδην, η εκλογική συντριβή του ΣΥΡΙΖΑ θέτει την Κουμουνδούρου σε θέση άμυνας για τη διατήρηση της ηγεμονίας στον χώρο της Κεντροαριστεράς, αντί για την διεκδίκηση της ηγεσίας της χώρας

Χρήστος ΦράγκουΑπόΧρήστος Φράγκου
22 Μαΐου 2023
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
42 1
0
Δήλωση που πετάει το μπαλάκι της ήττας στα όργανα του κόμματος πραγματοποίησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ενώ ζήτησε συσπείρωση ενόψει των δεύτερων εκλογών.

Δήλωση που πετάει το μπαλάκι της ήττας στα όργανα του κόμματος πραγματοποίησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ενώ ζήτησε συσπείρωση ενόψει των δεύτερων εκλογών.

118
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Το πολιτικό σκηνικό έχει αλλάξει άρδην, η εκλογική συντριβή του ΣΥΡΙΖΑ θέτει την Κουμουνδούρου σε θέση άμυνας για τη διατήρηση της ηγεμονίας στον χώρο της Κεντροαριστεράς, αντί για την διεκδίκηση της ηγεσίας της χώρας. Αυτό, θα έχει αναπόδραστες συνέπειες στα ηγετικά κλιμάκια, ενώ σοβαρός είναι ο κίνδυνος απώλειας στελεχών.

Δεν μίλησε για τις τράπεζες, δεν χτυπήθηκε με τα media, αποκήρυξε το “Ρ” και εν τέλει έχασε το -ΠΣ, που είχε προσαρτήσει, αλλά χωρίς επαρκή συγκολλητική ουσία. Ακόμα και το “Δικαιοσύνη Παντού” ήταν θολό…

Σχετικάθέματα

Ο Dennis Shen

Scope: Οι αγορές έχουν υποεκτιμήσει τους κινδύνους – Δεν βλέπει συμφωνίες μέχρι τις 9 Ιουλίου

30 Μαΐου 2025

Στα κάγκελα ο Τραμπ με τη Δικαιοσύνη για την αναστολή δασμών – Πάει στο Ανώτατο Δικαστήριο

29 Μαΐου 2025
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής

Η ΝΔ παραπέμπει Καραμανλή για πλημμέλημα με λύση… Τριαντόπουλου

27 Μαΐου 2025

Με τις δεύτερες εκλογές να απέχουν κάτι περισσότερο από ένα μήνα η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ δεν δύναται να αμφισβητηθεί -για την ώρα- που συνεπάγεται ότι τα όργανα που θα συγκληθούν από σήμερα, θα κληθούν να δώσουν διέξοδο στο δράμα και να λανσάρουν νέο αφήγημα.

Το μείζον ζήτημα δεν είναι η νίκη της ΝΔ στις εκλογές, αλλά η αποστροφή του κόσμου από τον ΣΥΡΙΖΑ και ο κατακερματισμός της αντιπολίτευσης και της Αριστεράς συνολικά.

Καθώς ο Αλέξης Τσίπρας κυνηγούσε την ασαφή προοπτική συνάντησης με την εκλογική βάση, απομακρυνόμενος από την κομματική, μέσω ανασύνθεσης του ηγετικού μίγματος στελεχών και κινήσεων επίδειξης προσαρμοστικότητας στην οικονομία, απώλεσε ερείσματα με τα κινήματα, αποδυνάμωθηκε στον πυρήνα και ταυτόχρονα απέτυχε να καλλιεργήσει επαρκή ερείσματα στον συστημικό χώρο. 

Τί έχασε ο ΣΥΡΙΖΑ και ποιός κέρδισε

Τώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ απέχει μόλις 8,5 μονάδες από το ΠΑΣΟΚ, με φθίνουσα δυναμική και εσωστρεφή ψυχολογία. Την ίδια στιγμή ο Νίκος Ανδρουλάκης αισθάνεται ενδυναμωμένος και ζητά επανασυσπείρωση και επανάκαμψη όσων πήγαν σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ.

Συνολικά, ο ΣΥΡΙΖΑ έχασε 11,5%, πράγμα πρωτοφανές για κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ιστορικά στην Ελλάδα. Από τα στοιχεία των δημοσκοπήσεων και των exit polls προκύπτει ότι μόλις 1,5% εξ αυτών πήρε -σε net βάση- η ΝΔ. Αιμοδότησε όμως την άνοδο του ΠΑΣΟΚ με 3,5% και του ΚΚΕ με 2 μονάδες. Εν τέλει, αναζητείται η απώλεια 4,5 μονάδων.

Το ερώτημα είναι αν η διαδικασία ανασύνθεσης θα εντείνει το drive προς το κέντρο ή αν θα οδηγήσει πίσω στις ρίζες. Πλέον, τα μηνύματα θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα, αλλά και τότε δεν θεωρείται βέβαιο ότι θα καταφέρει να πείσει.

Η αποσύνθεση από την κορυφή

Η αλλαγή στελεχειακού δυναμικού ήταν περιορισμένη, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, όπως άλλωστε και το αφήγημα. Ο καταγγελτικός λόγος ήταν κυρίαρχος, η θετική ατζέντα περιορισμένη. Τα χαρακτηριστικά αυτά δημιούργησαν μια προφανή εγγενή αντίφαση: Το κόμμα επεδίωκε πλειοψηφική απήχηση με μειοψηφικές πρακτικές. Σε αυτά προστέθηκαν κι άλλες αντιφάσεις, όπως η “Δικαιοσύνη Παντού” με μείζονα την υποψηφιότητα του καταδικασμένου από το ειδικό Δικαστήριο Νίκου Παππά.

Τα λάθη με Κατρούγκαλο, Φωτίου στο τέλος επιβεβαίωσαν ακριβώς την ένδεια θετικής ατζέντας, ενώ το νεύμα στην ακροδεξιά αντί για ενωτικό drive αποτέλεσε έναυσμα για την αποσυσπείρωση και των τελευταίων. Είχε προηγηθεί το σόου με τις υποψηφιότητες και τον Πολάκη, οι εσωτερικές συγκρούσεις για την αποδοχή Αντώναρου και η αδυναμία των πασοκογενών να “κουβαλήσουν το βάρος τους σε ψήφους”.

Αυτά όμως δεν είναι παρά συμπτώματα μιας ελλιπώς καταρτισμένης, χωρίς μετρήσεις, εκστρατείας μονόπλευρης διεύρυνσης την οποία χάραξε η ηγεσία και υλοποίησε μακιαβελικά, αδιαφορώντας για τα μηνύματα. Καθώς, προσαρτώντας ρετάλια από το παλαιό ΠΑΣΟΚ -το ορθόδοξο- χάνονταν μεγάλα τμήματα της αριστερής βάσης τα οποία καταδικάζονταν σε… αποχή ή συντεταγμένη εξωκοινοβουλευτική ψήφο και σε κάθε περίπτωση σε κοινωνική απραξία, περιορίζοντας την απήχηση του όποιου αφηγήματος προωθούσε η αποκομμένη διοίκηση.

Η αντιπολιτευτική γραμμή

Το μονότονο οι άλλοι βαρύνονται με σκάνδαλα και η χειρότερη κυβέρνηση της ιστορίας, δεν πούλησε. Το γιατί, είναι διαφορετικό ζήτημα. Η εγκατάληψη μετώπων χάριν της συστηματοποίησης, όπως αυτό με τον Μαρινάκη, έδωσε τη δυνατότητα στον Κυριάκο Μητσοτάκη να λανσάρει εικόνα αντιπαράθεσης με τον εφοπλιστή και επέτρεψε στα αριστερά να αναπτυχθούν διάφορα σενάρια…

Δεν μίλησε για τις τράπεζες, δεν χτυπήθηκε με τα media, αποκήρυξε το “Ρ” και εν τέλει έχασε το -ΠΣ, που είχε προσαρτήσει, αλλά χωρίς επαρκή συγκολλητική ουσία. 

Το κυβερνητικό αφήγημα

Ο ΣΥΡΙΖΑ εξέμπεμπε πολλές διαφορετικές γραμμές, δεν συνέβαλλε στην ωρίμανση της απλής αναλογικής σε πολιτικό επίπεδο, πριν τις εκλογές, ενώ ακόμα και δύο εβδομάδες πριν τις κάλπες ο Τσίπρας αμφιταλαντευόταν απορρίπτοντας δημοσίως “κυβέρνηση ηττημένων”. Αφού την αποδέχθηκε, διαπίστωσε ότι δημοσκοπικά χρειάζεται η ανοχή Βαρουφάκη, καθώς το ΚΚΕ το είχε ξεκόψει και η συνεργασία με ΠΑΣΟΚ δεν έμοιαζε βιώσιμη. Έτσι, κεντρώοι ψηφοφόροι επέλεξαν την ασφάλεια του “King Maker” από την ανασφάλεια της προοπτικής συγκυβέρνησης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κατάφερε ή δεν θέλησε να διεξάγει προγραμματική αντιπαράθεση προεκλογικά. Άργησε να δημοσιεύσει πρόγραμμα, δεν το προώθησε εγκαίρως, δεν κινητοποίησε και επέλεξε να κινηθεί ήπια και παραδοσιακά. Απέρριψε τον “πολακισμό”, κράτησε όμως τον Πολάκη.

Το brand “Τσίπρας” υπέστη στραπάτσο

Ακόμα και η πολιτική διαχείρισης των εσωτερικών κρίσεων μετέφερε το κόστος στον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος καλούνταν κάθε φορά να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά με σόου διαρροών και συνεντεύξεων, αποφεύγοντας όμως να αναλάβει ευθαρσώς -έστω και επικοινωνιακά- τις ευθύνες του. Εν τέλει, φαίνεται ότι είχε υπερεκτιμήσει το brand του, υποτιμώντας παράλληλα την απήχηση των αντιπάλων του.

Αυτό αποδείχθηκε από τις ήττες του Αλέξη Τσίπρα και στις τρεις εκλογικές περιφέρειες που έθεσε υποψηφιότητα, έναντι των υποψηφίων της ΝΔ. Αποκορύφωμα η επικράτηση και επανεκλογή και με μεγάλη διαφορά ψήφων του Κώστα Αχ. Καραμανλή στις Σέρρες, ενώ βαρύνονταν από την νωπή τραγωδία των Τεμπών.

Φαίνεται ότι η προσωποποίηση του κόμματος στον άνθρωπο αποδυνάμωσε αμφότερους. Η προσπάθεια αλλαγής αυτής της στρατηγικής χάριν της δυναμικής συνεργασιών αποδείχθηκε “too litle, too late” και δεν έγινε ποτέ αισθητή στην κοινωνία.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι σημειολογικά, ο Αλέξης Τίπρας μίλησε τη νύχτα εκλογών με μαγντοσκοπημένο μήνυμα, φορώντας μαύρο σακάκι. Στο μήνυμά του, απέφυγε οποιαδήποτε ανάληψη ευθύνης, πέταξε το μπαλάκι στα όργανα και έστρεψε το βλέμμα στις δεύτερε εκλογές. Ο ίδιος, δηλαδή, άλλαξε μόνο… χρώμα,

Σχετικά

Tags: Αλέξης ΤσίπραςΕλληνικές εκλογέςπολιτικό ρίσκοΣΥΡΙΖΑ
Share47Tweet29Share8Send
Χρήστος Φράγκου

Χρήστος Φράγκου

Διευθυντής Πληροφοριών στο Crisis Monitor από το 2016 και επικεφαλής του συντονιστικού συμβουλίου της Crises Zone. Αναλυτής, με ειδίκευση στα οικονομικά, τραπεζικά και διεθνή θέματα. Ξεκίνησε την καριέρα του ως δημοσιογράφος το 1998, καλύπτοντας αρκετούς τομείς, ενώ διετέλεσε σε επιτελικές θέσεις σε αρκετά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

ΣχετικάΆρθρα

Ο Dennis Shen
On the Radar

Scope: Οι αγορές έχουν υποεκτιμήσει τους κινδύνους – Δεν βλέπει συμφωνίες μέχρι τις 9 Ιουλίου

30 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Στα κάγκελα ο Τραμπ με τη Δικαιοσύνη για την αναστολή δασμών – Πάει στο Ανώτατο Δικαστήριο

29 Μαΐου 2025
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής
Crisis Zone

Η ΝΔ παραπέμπει Καραμανλή για πλημμέλημα με λύση… Τριαντόπουλου

27 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Στις Βρυξέλλες ο ΥΠΕΞ Ν. Δένδιας για το Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων

Διερευνητικές fast track και υπηρεσιακή κυβέρνηση

MostPopular

  • «Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Εκτός θέσης ΥΠΕΞ και ΕΥΠ για τη Μονή του Σινά – Κλυδωνισμοί και… ανησυχίες

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    1033 shares
    Share 413 Tweet 258
  • Κοπελούζος, Ανδρεάδης και Lamda Dev. +8 ακόμη θέλουν την Ακτή Ποσειδίου

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά

    42 shares
    Share 17 Tweet 11

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr